MDCS: od entuzijazma nekolicine do vizije Microsoft kampusa u Beogradu | Specijal 01

Digitalk.rs
Zaista nam je bila velika čast i zadovoljstvo da serijal Specijal epizoda sa IT kompanijama započnemo upravo sa mesta gde se poslednjih godinu dana dešavaju stvari koje će oblikovati neki novi digitalni ekosistem u Srbiji – Microsoft razvojnom centru u Beogradu.
Zaista nam je bila velika čast i zadovoljstvo da serijal Specijal epizoda sa IT kompanijama započnemo upravo sa mesta gde se poslednjih godinu dana dešavaju stvari koje će oblikovati neki novi digitalni ekosistem u Srbiji – Microsoft razvojnom centru u Beogradu. Sagovornik nam je bio Dejan Cvetković, čovek koji je u Microsoftu gotovo tri decenije, a danas je na poziciji Chief Technology Officer-a u Microsoft razvojnom centru u Beogradu.

Sa Dejanom smo pričali o Microsoft development centrima u svetu, kako je to na početku izgledalo u Beogradu i kako je od entuzijazma nekolicine inženjera u Beogradu nikao MDCS koji je prva grienfild investicija Microsoft-a u ovom delu sveta. Pričali smo o viziji te nekolicine ljudi i želje da od MDCS-a naprave srpski MIT.

Drugi deo razgovora obeležila je priča o velikom širenju MDCS-a u poslednjih godinu dana, promociji njegovog direktora, Dragana Tomića u Vice President-a Microsofta na globalnom nivou, te kako su ove promene uticale na zaposlene u samom MDCS-u, ali i na njegov status u svetu.

Rast i razvoj MDCS-a, kao i činjenica da je sada direktor centra ujedno i VP Microsoft-a uticali su ne samo na razvojni centar već i na ceo digitalni ekosistem. MDCS je godinama jedan od predvodnika razvoja digitalnog ekosistema i neko ko veoma ulaže resurse u razvoj obrazovanja u Srbiji. Sve ono što se dešava u MDCS-u utiče na dalji rast i razvoj celokupne IT industrije, a o tome smo pričali u poslednjem delu razgovora.

Dejan Cvetković je definitivno jedan od najinspirativnijih sagovornika do sada, i svakako čovek sa vizijom. Razgovor sa njim je bio prava inspiracija, a svi oni koji žele da shvate kako funkcioniše Microsoft kao kompanija, kakvi ljudi rade tamo, zaista bi trebalo da pogledaju/odslušaju ovu epizodu.

Dejan Cvetković, Chief Technology Officer @ Microsoft Development Center Serbia
https://www.linkedin.com/in/dejan-cvetkovic/
https://www.microsoft.com/en-rs/mdcs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

EP71: Ima li zarade od strimovanja video igara?

Netokracija Office Talks
Striming platforma za gejmere Trovo dobila je zvaničnog regionalnog predstavnika, Fortunu Esports.
Striming platforma za gejmere Trovo dobila je zvaničnog regionalnog predstavnika, Fortunu Esports. U 70. epizodi Office Talks podcasta sa članovima ove domaće organizacije govorimo o potencijalu strimovanja video igara i monetizaciji – uz osvrt na to po čemu se Trovo razlikuje od mnogo većeg Twitcha.

Mihajlo Jovanović Džaril i Miloš Šainović osvrnuli su se na to koliko je aktuelna pandemija uticala na rast snimanja pomenutog sadržaja, omogućivši nove vidove zarada za strimere. Pored toga, govorili smo i na koji način strimeri mogu doći do lakše naplate sadržaja, ali i koji su naredni poslovni planovi Fortune Esports u periodu koji sledi.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Internet trgovci, da li ste spremni za najaktivniji deo godine? | Ivan Tanasković | DigiTalk EP32

Digitalk.rs
Četvrti kvartal u godini, popularni (ili ozloglašeni) Q4, bio je povod da započnemo razgovore na temu internet prodaje u našem podcastu.
Četvrti kvartal u godini, popularni (ili ozloglašeni) Q4, bio je povod da započnemo razgovore na temu internet prodaje u našem podcastu. Osim što smo prijatelji i saradnici više od decenije, Ivan je zaista vrhunski stručnjak u oblasti internet trgovine, sa bogatim iskustvom koje konstantno nadograđuje, ali i deli.

Pričali smo o neophodnosti pripreme za najatraktivniji period godine kada je online prodaja u pitanju, prodajne kampanje i važni datumi, sa posebnim akcentom na Black Friday (Crni Petak) koji se i kod nas ustalio kao praznik kupovine. Ivan je za ovaj razgovor pripremio ček listu i ključne tačke koje morate preći i pripremiti ukoliko želite da spremni dočekate prodajne kampanje, i ono što je najvažnije, da ostvarite dobar rezultat.

Pričali smo o celom procesu, od pripreme i odabira proizvoda, provere lagera, sinhronizacije stanja, kreiranju cena, do oglašavanja, lista čekanja, plaćanja i dostave, kao i u načinu kako da vaša korisnička podrška kroz komunikaciju može da postane vaš upsell partner. Na kraju razgovora, malo detaljnije smo se bavili kanalima komunikacije, odnosno strategijom, planom i segmentacijom.

Ivan Tanasković, Head of Ecommerce @ PlanetaSport
https://www.linkedin.com/in/ivantanaskovic/

Homepage

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Dobrodošli u najatraktivniji deo godine – Q4
– Ključne tačke za pripremu kampanja
– Važnost Black Friday-a u (online) prodaji
– Zašto praviti akcije koje (skoro) svi imaju?
– Proizvodi – Stock – Cene – Sinhronizacija
– Oglašavanje
– Liste čekanja
– Plaćanje & Dostava
– Korisnička & tehnička podrška
– E-Commerce virtuelni assistant
– Kanali komunikacije
– E-mail marketing kao kanal komunikacije
– SMS & Viber servisi
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta. Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Profit pre svega’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP70: Dizajn u službi umetnosti i prodaje

Netokracija Office Talks
Dizajn u službi umetnosti i prodaje.
Dizajn u službi umetnosti i prodaje. Gost 70. epizode Netokracijinog Office Talks podkasta bio je Stefan Gajić, art direktor u agenciji Direct Media United Solutions. Sa njim smo razgovarali o dizajnu u službi oglašavanja, ali i gde se danas nalazi i kako izgleda tržište dizajna u Srbiji.

On nam je u ovoj epizodi detaljno govorio o svom radu i poziciji koju ima u pomenutoj agenciji, osvrnuvši se tom prilikom na rad i realizaciju poznate i društveno osetljive kampanje „Kada budeš bila spremna“. Sa Stefanom smo pokušali da definišemo da li dizajn, posebno onaj u marketingu, predstavlja umetnost ili ne, uz osvrt na to koji su njegovi naredni koraci u profesionalnoj karijeri.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

HR u IT industriji | Biljana Rakić | DigiTalk EP31

Digitalk.rs
Sa Biljanom smo razgovarali na temu bavljenja ljudskim resursima u IT industriji.
Sa Biljanom smo razgovarali na temu bavljenja ljudskim resursima u IT industriji. Biljana ima bogato iskustvo u radu sa ljudima i razvoju ljudskih potencijala, a poslednjih nekoliko godina radi u veoma dinamičnom IT sektoru gde je pokazala svoj pun potencijal.

Upravo zbog svog bogatog iskustva Biljana je mogla da nam predstavi razlike između HR u IT industriji i ostalim granama privrede, te da nam prenese svoja viđenja i iskustvo na mnoge teme koje su aktuelne poslednjih godinu i po dana: employer branding sa fantastičnim osvrtom na eksterni i interni employer branding, remote first način organizovanja ljudi u jednoj IT kompaniji, benefitima za zaposlene, celokupnom regruting procesu i korišćenju podataka u svrhu smanjenja fluktuacije zaposlenih…

Biljana Rakić, VP of Human Capital @ Coing – https://www.linkedin.com/in/biljana-rakic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Razlike u HR-u u odnosu na ostale industrije
– Employer branding
– Benefiti i uslovi rada: šta su zapravo uslovi rada a šta su benefiti
– Remote first ili rad iz kancelarije
– Product vs. outsourcing kompanije iz ugla HR-a
– Fokus HR u IT-u: recruiting & retention
– Kako se koriste podaci u svrhu povećanja retencije, smanjenje fluktuacije i poboljšanog zapošljavanja
– Agilna metodologija u HR-u
– Koliko se promenila uloga HR-a u periodu pandemije
– Kako da uđete u svet HR-a

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku:

Domaći faktoring

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Scrum Masterclass’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Tehnopolis 133: Metaverzum, iza Facebooka

Tehnopolis
Imamo novu reč i novo ime za starog znalca.

Tehnopolis 133: Metaverzum, iza Facebooka

Imamo novu reč i novo ime za starog znalca.

Facebook je promenio ime kompanije, sada bi voleo da ga zovete Meta. Na stranu sve u vezi sa metapodacima, ime proizvoda po kom kompanija nosi ime od početka ostaje isto, kao verovatno i sve drugo – uključujući i višesatne prekide rada svih servisa.

Stvari koje se nisu promenile ponovo smo mogli da vidimo zahvaljujući „Facebook papirima“, mediji su krajem meseca počeli sa objavljivanjem materijala i saznanja o stvarima koje je Facebook držao u svoja 4 zida.

Zidovi zidani bitovima projekat su koji Facebook zove Metaverzum (Metaverse). Da li su ovo prvi mali koraci ka nečemu što će jednog dana postati holodeck, ili se Facebook, pardon, Meta samo zaigrala budućnosti ostaje da vidimo.

Veliki su prijavili prihode, a i dalje im ide jako dobro. Na kraju, ako koristite WhatsApp na više računara, možda će ova epizoda biti vesnik lepih vesti. Hvala na slušanju!

Pratite Tehnopolis podcast
RSS: https://www.b92.net/podcast/tehnopolis/feed/
Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/podcast/tehnopolis/id1185520336?mt=2
Google Podcasts: https://bit.ly/32Y1mlO

Aleksandar Miladinović
https://twitter.com/alexmiladinovic

Ivan Jelić
https://twitter.com/escapetofreedom
https://mastodon.social/@escapetofreedom

EP69: Tapni – digitalna vizit karta na dodir

Netokracija Office Talks
Na koji način NFC tehnologija može da nam pomogne da zamenimo vizit karte i unapredimo razmenu poslovnih kontakata?
Na koji način NFC tehnologija može da nam pomogne da zamenimo vizit karte i unapredimo razmenu poslovnih kontakata? Odgovor na ovo pitanje dao nam je Mihajlo Nikodijević, osnivač startapa Tapni koji razvija pametne vizit karte. Njihovo poslovanje i naredni planovi, bili su tema 69. epizode Office Talks podcasta.

Mihajlo nam je otkrio na koji način je ušao u svet startapa nakon niza osvojenih hakatona sa svojim timom. Svoj, ali i potencijal svojih kolega iskoristio je da razvija startap Tapni koji je nedavno dobio i investiciju od 200.000 evra oko investitora okupljenih iza Inicijative Digitalna Srbija, a koja će biti iskorišćena za dalje širenje tima i prebacivanje poslovanja iz Austrije u Srbiju.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Kako validirati ideje, lansirati i razvijati startap | Vedran Rašić | DigiTalk EP30

Digitalk.rs
Vedran je u ovoj epizodi želeo da pomogne mladima koji su na početku i žele da svoje ideje pretoče u startup.
Vedran je u ovoj epizodi želeo da pomogne mladima koji su na početku i žele da svoje ideje pretoče u startup. Ceo proces smo maksimalno ogoleli i pojednostavili, te sveli na osnovne korake: Kako validirati ideju, lansirati i razvijati startup sa akcentom na digitalne proizvode, odnosno na Saas industriju.

Na početku smo pričali kako doći do ideje – nađite problem koji treba rešavati, tražite inspiraciju na tržištu. Pričali smo koliko je bitno krenuti sa nekim osnovim pretpostavkama, ali da je esencijalno da imate neku viziju. Ključna stvar je lansirati proizvod, a kasnije raditi na pozicioniranju proizvoda i plasiranju.

Prešli smo ceo put od validiranja ideje i proizvoda, lansiranja proizvoda, rasta do zajednice. Jedan razgovor gde vam je pasionirani preduzetnik dao na dlanu svoje višegodišnje iskustvo i savete koji vam mogu pomoći da izbegnete najčešće neuspehe na počecima.

Vedran Rašić, CEO @ LeadDelta – https://www.linkedin.com/in/vedranrasic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Venov dijagram: proizvod, korisnik, strategije rasta
– Problem koji se isplati rešavati
– Značaj tima
– Lansiranje proizvoda: ključna stvar na početku
– Da li uzeti investiciju na početku?
– Lansiranje i validacija proizvoda
– Kako organizovati ‘’proizvodnju’’?
– Rast i razvoj
– Zajednica
– Domaći zadatak za pratioce

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta. Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavi okean’’ izdavačke kuće Finesa (https://www.finesa.edu.rs/) onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

EP68: Kako iz Beograda raditi na najvećim svetskim video igrama?

Netokracija Office Talks
Još jedna velika AAA video igra namenjena globalnom tržištu razvijana je u Beogradu.
Još jedna velika AAA video igra namenjena globalnom tržištu razvijana je u Beogradu. Za to je, pored ostalih Ubisoft studija, zaslužan i onaj u Srbiji sa čijim smo članovima razgovarali u novoj epizodi Office Talks podcasta.

Kako je Riders Republic sada gotov proizvod, Milica Todorović (Producent na igri) i Pavle Petrović (Tech Lead) govorili su o temi same igre koja je bazirana na masovnim online trkama kroz nacionalne parkove SAD-a, ali i kako je izgledao proces nastanka ovog naslova. Do kraja epizode saznajte koji su naredni planovi tima Ubisofta u Beogradu, posebno nakon lansiranja velike i zahtevne video igre.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Marketing digitalnih proizvoda | Lazar Pavlović | DigiTalk EP29

Digitalk.rs
Kao što je Lazar rekao, nikada nije bilo lakše ući u SaaS industriju i kreirati digitalni proizvod.
Kao što je Lazar rekao, nikada nije bilo lakše ući u SaaS industriju i kreirati digitalni proizvod. Ova epizoda zadire u više oblasti, pre svega od digitalnog marketinga do IT industrije i nekih malo drugačijih tehnika u promociji proizvoda.

Šta je to digitalni proizvod, kako se marketing digitalnih proizvoda razlikuje od klasičnog digitalnog marketinga, i koje su to taktike, growth operacije, marketinški kanali koji se koriste u tom procesu.

Lazar Pavlović, SaaS Marketing Expert – https://www.linkedin.com/in/lazapavlovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je to zapravo digitalni proizvod i šta je to SaaS industrija?
– kako se marketing digitalnih proizvoda razlikuje od tradicionalnog marketing?
– Gde se Srbija nalazi kao tržište kada pričamo o marketingu digitalnih proizvoda?
– Lifecycle marketing: Sales-led & Product-led growth
– Kreiranje marketing strategije za digitalne proizvode
– Taktike, growth operacije i marketing kanali
– Operacije prilikom lansiranja digitalnog proizvoda
– Marketinški alati u SaaS industriji
– Nikada lakše nije bilo kreirati digitalni proizvod

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku:

Domaći faktoring

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavi okean’’ izdavačke kuće Finesa (https://www.finesa.edu.rs/) onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.