EP77: Gde je Novak Đoković pogrešio?

Netokracija Office Talks
Wow, kakav početak godine.
Wow, kakav početak godine. Januar kao da traje nekoliko meseci, a ne svega nekoliko dana. Od prve vesti da je Đoković zadržan na aerodromu, preko zatvaranja u hotel za migrante i suđenja… ne znam ni gde bismo počeli.

Tenzije u vezi čitave situacije oko Novaka Đokovića se ne smiruju. Prvu epizodu u novoj godini otvaramo pričom o tome zašto je ova tema podelila Srbiju i svet, gde je zakazao krizni PR i da li ga je u početku uopšte i bilo, ali i koji su nam najdraži mimovi.

Naravno, nismo mogli da zaobiđemo ni lik i delo brigalnog generala – Mojt Egađo. Između ostalog, bilo je prilike da govorimo i o izveštavanju stranih medija, kao i o detektivskom poslu domaćih tviteraša i nemačkih organizacija (bože ovo zvuči kao scenario za Otpisane…).

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Zašto se u Srbiji malo priča o performance marketingu? | Vera Radanović | DigiTalk EP40

Digitalk.rs
U ovoj epizodi smo se potrudili da otvorimo temu o performance marketingu, šta to zapravo sve predstavlja, kako se to uklapa u kompletan media mix, koji kanali se sve koriste u performance-u… Vera nam je dala i uvide u to kako se performance marketing razlikuje od industrije do industrije, a dala nam je i konkretne primere kako izgledaju funnel-i u Saas i E-Commerce industriji…

Pričali smo o tome šta je sve moguće meriti i na koji način, te smo pričali o tome da li je performance zaista nešto što se radi u realnom vremenu….

U ovoj epizodi smo se potrudili da otvorimo temu o performance marketingu, šta to zapravo sve predstavlja, kako se to uklapa u kompletan media mix, koji kanali se sve koriste u performance-u… Vera nam je dala i uvide u to kako se performance marketing razlikuje od industrije do industrije, a dala nam je i konkretne primere kako izgledaju funnel-i u Saas i E-Commerce industriji…

Pričali smo o tome šta je sve moguće meriti i na koji način, te smo pričali o tome da li je performance zaista nešto što se radi u realnom vremenu…. Za kraj Vera je podelila sa nama dosta primera, a ovim razgovorom smo ušli u jednu novu oblast koju ćemo sigurno u narednom periodu obrađivati sa nekim drugim sagovornicima.

Vera Radanović, Head Of Performance Marketing @ Tehnomanija – https://www.linkedin.com/in/veraradanovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je performance marketing i kako se uklapa u kompletan media mix?
– Koji kanali se koriste u performance marketingu?
– SEO i content marketing su jako bitni segmenti u okviru performance strategije
– Da li je performance martketing isti za sve industrije?
– Primer performance funnel-a u SaaS industriji
– Šta se to sve meri kada je E-Commerce u pitanju
– Ko je prodao moj sir
– Server side tagging
– Da li je performance nešto što se zaista radi u realnom vremenu?
– Primeri dobre i loše prakse
– Gde postoji prostor za pomak na bolje kada je performance u pitanju
– Inicijativa i proaktivnost
– Let me Google that for you
– Da zaključimo za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– Kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige’’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Etika, Digital ready brendovi & Metaverse | Lazar Džamić | DigiTalk EP39

Digitalk.rs
Izuzetna je čast bila ugostiti Lazara Džamića u Digitalk podkastu ali i veliki izazov obzirom na veliki broj njegovih gostovanja kako po konferencijama tako i na podkastima, te izabrati temu koja do sada nije ispričana.
Izuzetna je čast bila ugostiti Lazara Džamića u Digitalk podkastu ali i veliki izazov obzirom na veliki broj njegovih gostovanja kako po konferencijama tako i na podkastima, te izabrati temu koja do sada nije ispričana. Lazareva genijalnost se ogleda upravo u tome što je veliki profesionalac te se zaista potrudio da za ovo gostrovanje izdvoji tri teme o kojima smo pričali nekih devedeset minuta.

Etika u marketingu, tema koja će sve više okupirati razmišljanja marketing profesionalaca, da li postoje digital ready brendovi i kako se danas oni grade, te šta je to Metaverse i kako ćemo živeti sa njim i u njemu. Fantastični Lazar je uspeo da ove tri teme do tančina objasni uz pregršt primera, na sebi svojstven način. Jedan sjajan i pitak razgovor, savršeni uvod u novu godinu za sve marketare.

Lazar Džamić, kreativni strateg, pisac, predavač – https://www.linkedin.com/in/lazar-dzamic-278692/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Etika u marketingu
– Black Ops marketing
– Kako ‘natIve advertising’ ruši poverenje u medije?
– Opasnosti ‘empatičkih tehnologija’ baziranih na ML-u i AI-u
– Etička platforma Pro Bono Mundi
– Da li se priroda brendinga promenila u digitalno doba?
– Od Storytelling-a preko Storydoing-a do Storyliving-a.
– Šta je Metaverse?
– Šta će od tehnologije biti potrebno za puni Metaverse?
– Da li ćemo se ponašati drugačije u ovom prostoru?
– Lazar vas savetuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
Kompanija Telekom Srbija – https://mts.rs/
Skrećemo vam pažnju na posebne usluge kompanije Telekom Srbija – Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– Kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Unutrašnji glas’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Otkud GoDaddy u Beogradu i šta radi? | Specijal 04

Digitalk.rs
Ovu Specijal epizodu smo radili u saradnji sa kompanijom GoDaddy i razgovarali sa dva fenomenalna momka – Sergejom i Nikolom.
Ovu Specijal epizodu smo radili u saradnji sa kompanijom GoDaddy i razgovarali sa dva fenomenalna momka – Sergejom i Nikolom. Sergej, iako veoma mlad ima dug staž u kompaniji, duži od broja godina koliko je GoDaddy prisutan u Srbiji. Naime, Sergej je prisutan od početka same priče, kada je sve bilo u vidu startup-a, Devane. Upravo ta priča, od startup-a do korporacije, kada je GoDaddy akvizicijom Devane došao na srpsko tržište je bila i početak našeg razgovora.

Razvojem GoDaddy-a u Srbiji, ova kancelarija dobija sve više značaja na globalnom nivou, pa se neke od globalnih inicijativa ove kompanije nalaze i rade upravo iz Beograda. Nikolina priča u GoDaddy-u počinje još jednom akvizicijom od strane GoDaddy-a, u pitanju je WP Curve, kada sve što je vezano za razvoj i podršku oko WordPress platforme počinje ozbiljnije da se razvija.

Pričali smo o mnogo zanimljivih stvari koje se tiču rada unutar korporacije, razlikama korporativne kulture između startup-a i korporacije, kako je to raditi u kompaniji koja razvija sopstvene proizvode, te kako izgleda proces odabira i intervjuisanja novih ljudi.

Ovaj razgovor je zaista poseban jer su Sergej i Nikola po struci inženjeri – developeri, i zaista je bilo zanimljivo čuti njihov ugao jedne korporativne priče.

Sergej Grivcov, Senior Direktor – Razvoj Softvera @ GoDaddy
https://www.linkedin.com/in/zrgisa/

Nikola Petrov, Menadzer operacija – WordPress Premijum Servisi @ GoDaddy
https://www.linkedin.com/in/nikola-petrov/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Tehnopolis 140: 2021

Tehnopolis
Tehnički problemi, nestašica čipova, Web3, lomljeni telefon, čudo svemirske tehnike i srpsko tehnološko odrastanje obeležili su 2021. godinu, ako nas pitate.

Tehnopolis 140: 2021

Tehnički problemi, nestašica čipova, Web3, lomljeni telefon, čudo svemirske tehnike i srpsko tehnološko odrastanje obeležili su 2021. godinu, ako nas pitate.

Ne samo da gotovo da nema ko nije prestajao da radi u 2021. godini, kao šlag na torti nestašice čipova i pomenutih problema stigao je Log4shell koji će godinu iza nas dugo činiti nezaboravnom.

Na vedrijoj strani priče o 2021. našli su se Web3 kao novo ime za novu generaciju ideja, tehnologija i ljudi na webu, Samsung Galaxy Z Fold3 kao „telefon godine“, a u nekoliko minuta oduševismo se čudom tehnike zvanim James Webb teleskop, koje je poletelo put tačke sa koje će probati da pogleda u vreme nastanka univerzuma. Srbija je nastavila sa svojim tehnološkim odrastanjem, ne samo da smo pričali o ozbiljnim temama, dobili nove stvari na našem tržištu i ukidanje roaminga sa komšilukom, internet je bio tema koja izlazi iz frižidera.

Veliko hvala na svim slušanjima u 2021, činite da ovo što radimo bude veliko zadovoljstvo. Želimo vam sve najbolje u 2022. godini, da bude onakva kako je zamišljate, a mi ćemo dati sve od sebe da opradvamo poverenje iz prethodne.

Tradicionalnu retrospektivu godine, nastalu na osnovu naših beleški za epizode iz 2021. godine možete pročitati ovde: https://www.b92.net/tehnopolis/aktuelno/tehnopolis-2021-sta-je-obelezilo-godinu-za-nama-retrospektiva-2080090

Hvala na slušanju, srećni praznici,
Aleksandar i Ivan

Pratite Tehnopolis podcast
RSS: https://www.b92.net/podcast/tehnopolis/feed/
Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/podcast/tehnopolis/id1185520336?mt=2
Google Podcasts: https://bit.ly/32Y1mlO

Aleksandar Miladinović
https://twitter.com/alexmiladinovic

Ivan Jelić
https://twitter.com/escapetofreedom
https://mastodon.social/@escapetofreedom

Tržište digitalnog oglašavanja u 2021. i šta donosi 2022? | Vladimir Aranđelović | DigiTalk EP38

Digitalk.rs
Poslednju epizodu Digitalk podkasta u 2021. godini smo posvetili digitalnom marketingu, oblasti kojom smo se možda i najviše bavili u poslednjih nekoliko epizoda.
Poslednju epizodu Digitalk podkasta u 2021. godini smo posvetili digitalnom marketingu, oblasti kojom smo se možda i najviše bavili u poslednjih nekoliko epizoda. Vlada nam je dao uvid iz svoje perspektive kako izgleda naše tržište digitalnog oglašavanja u odnosu na region i globalno, gde se nalazimo i koje su mogućnosti za dalji rast.

Bavili smo se analizom šta se to sve dogodilo i koje su promene nastale tokom 2021. godine, i u kom pravcu će se tržište razvijati u narednoj godini. Osvrnuli smo se na podatke, šta su to 1st i 3rd party podaci, kako se podaci uklapaju u automatizaciju marketinga koja je definitivno trend za narednu godinu.

Vladimir Aranđelović, Digital Director @ Direct Media United Solutions – https://www.linkedin.com/in/vladimirarandjelovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je izgledalo graditi tržište digitala u Srbiji i gde se nalazimo danas u odnosu na svet
– Šta je to digitalna infrastruktura?
– Kako je izgledala 2021. na globalnom i lokalnom tržištu oglašavanja?
– Šta nam donosi 2022 na tržištu digitalnog oglašavanja?
– Šta su uopšte 1st i 3rd party podaci i zašto su bitni?
– Kako se podaci uklapaju u automatizaciju marketinga i automatizovano/programmatic oglašavanje?
– Kako danas učiti i razvijati karijeru u oblasti digitala?
– Preporuke svim učesnicima na tržištu digitalnog marketinga

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige’’Iskoči iz kutije’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Tehnopolis 139: Vanredno uključenje u dnevnik (Log4j)

Tehnopolis
Kako je vođenje dnevnika postalo najveći tehnološki problem čovečanstva.

Tehnopolis 139: Vanredno uključenje u dnevnik (Log4j)

Kako je vođenje dnevnika postalo najveći tehnološki problem čovečanstva.

Pitanja je puno, a sva se vrte oko dva imena: Log4j i Log4shell. Da bismo shvatili razmere problema kog mnogi zovu najvećim problemom koji je internet imao u poslednjih desetak godina, morali smo pitati eksperta. U gostima nam je, ponovo, Jovan Šikanja, application security analyst u kompaniji Learnupon i naša desna ruka za tehnološku sigurnost i bezbednost.

U 40ak minuta ove epizode stali su svi odgovori koje smo zajedničkim snagama potražili, pa se nadamo da će vam spoj naše radoznalosti i Jovanvog znanja biti dovoljan da ovaj fenomen stavite u direktorijum sa poznatim stvarima.

Veliko hvala Jovanu na vremenu (zapratite ga na Twitteru @Joshibeast), a vama na slušanju!

Pomenuti XKCD: https://xkcd.com/2347/

Pratite Tehnopolis podcast
RSS: https://www.b92.net/podcast/tehnopolis/feed/
Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/podcast/tehnopolis/id1185520336?mt=2
Google Podcasts: https://bit.ly/32Y1mlO

Aleksandar Miladinović
https://twitter.com/alexmiladinovic

Ivan Jelić
https://twitter.com/escapetofreedom
https://mastodon.social/@escapetofreedom

EP76: Najbolja godina ikada za srpsku IT industriju

Netokracija Office Talks
Najbolja godina ikada za srpsku IT industriju.
Najbolja godina ikada za srpsku IT industriju. Pred kraj svake godine, kao i uvek do sada, sabiramo utiske iz IT industrije naše zemlje. Upravo ovo je tema 76. epizode Office Talks podcasta u kojoj smo se dotakli najbitnijih događaja iz sveta startapa, tech kompanija, gejminga i web3.0 tehnologije, a koji su u potpunosti obeležili odlazeću 2021. godinu.

Ovo je bila idealna prilika da prokomentarišemo i nedavne ekološke proteste, sa osvrtom na to šta je potrebno uraditi kako bi se u Srbiji stvorilo zdravo okruženje za ostanak obrazovanih ljudi. Sve one koje zanimaju i nedavno najavljene poreske olakšice za preduzetnike, imaće priliku da saznaju šta ih tačno sve očekuje i na šta mogu da računaju kada govorimo o ovoj oblasti.
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Oglašavanjem do biznis cilja | Sanja Lalević | DigiTalk EP37

Digitalk.rs
Uzimajući u obzir staž i trag koji Sanja godinama ostavlja u industriji, početak razgovora smo posvetili njenom ličnom razvoju koji je nekako tekao zajedno sa razvojem scene digitalnog marketinga u Srbiji.
Uzimajući u obzir staž i trag koji Sanja godinama ostavlja u industriji, početak razgovora smo posvetili njenom ličnom razvoju koji je nekako tekao zajedno sa razvojem scene digitalnog marketinga u Srbiji. Kako je to sve izgledalo na početku, kako se scena razvijala i kako je Sanja od studiranja engleskog jezika došla do pozicije Facebook Lead-a u Srbiji.

Glavni deo razgovora posvetili smo nečemu što je zaista važno a tiče se biznis aspekata marketinga – neophodno je prvo definisati vaš biznis cilj kako bi digitalni marketing mogao da radi posao za vas. U razgovoru, Sanja je dala veoma dobre uvide u to kako treba danas pravilno koristiti Facebook kao oglašivačku platformu koja je zapravo tu da vam pomogne da dođete kako do vaše publike, tako i do vaših biznis ciljeva. Prošli smo sve aktuelne stavke, od sigurnosti i ad policy-a, adekvatne kreative, do optimizacije i nekih standarda koji postoje kada je oglašavanje i postavljanje kampanje na Facebook oglašivačkoj pratformi u pitanju.

Razgovor koji sam dugo čekao i gošća sa kojom je uvek veliko zadovoljstvo razgovarati. Najduži razgovor do sada, ali i jedan od onih koji ćete gledati više puta.

Sanja Lalević, Facebook Lead Serbia, Httpool Facebook ASP
https://www.linkedin.com/in/sanja-lalevic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put digitala u Srbiji
– Kako se pravila ravnoteža između tradicionalnog i digitalnog marketinga
– Gde je Digital danas u Srbiji
– Koliko su zapravo stvari u digitalu merljive?
– Definiši biznis cilj
– Kako posmatrati kreativni proces kroz prizmu društvenih mreža?
– Oprema bez koje se ne počinje
– Ključne tačke za definisanje okvira oglašavanja
– Pročitajte prvo uputstvo za upotrebu – Ad Policy
– Šta nam je Apple zapravo uskratio – iOS 14
– Finetuning ili optimizacija kampanje
– Šta treba uraditi da ne bismo zbunili algoritam?
– Da li iskusan digitalac može da optimizuje bolje od sistema?
– Važnost edukacije
– Sanja preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Specijal EP2: Kako razvijati ‘healthtech’ startap u Srbiji? (Baby FM)

Netokracija Office Talks
U drugoj epizodi podcast specijala razgovarali smo sa Tamarom Papić iz startapa Baby FM.
U drugoj epizodi podcast specijala razgovarali smo sa Tamarom Papić iz startapa Baby FM. U pitanju je domaći tim koji razvija uređaj za kontinuirano merenje temperature kod beba i dece, a koji se sastoji od senzora za merenje telesne temperature i aplikacije za mobilne uređaje.

Ovaj tim se u poslednje vreme istakao kao jedan od najperspektivnijih ‘healthtech’ startapa sa ovih prostora. Tamara i njen suosnivački tim osvojili su nagrade na nekoliko startap takmičenja što im je omogućilo da prikupe finansiranje za razvoj proizvoda, a na pomolu je i prva komercijalna saradnja.

Pored Tamare, u emisiji smo ugostili smo i Vladimira Pavlovića iz WM Equity Partners – kompanije koja je jedan od partnera projekta Srbija Inovira na polju Access2Finance i koja se našla u savetodavnoj ulozi kada je Baby FM u pitanju. Sa našim gostima razgovarali smo o tome kako izgleda pokretanje jednog ‘healthtech’ startapa u Srbiji – pogotovo u doba pandemije. Oni su sa nama podelili i svoje mišljenje po pitanju dostupnosti finansija za domaće startape, a posebno u godini kada smo videli višemilionske investicije u timove iz Srbije.

Za kraj, sa Tamarom i Vladimirom razgovarali smo o tome šta je neophodno uraditi kako bismo u Srbiji videli još veći broj startapa iz oblasti medicine i šta je potrebno kako bi se produbila saradnja između IT zajednice i akademske zajednice – kako bi se spojilo domensko iskustvo sa inženjerskim talentom.

Office Talks Specijal podržao je projekat Srbija Inovira koji sprovodi ICT Hub uz podršku USAID-a, a koji za cilj ima da u naredne četiri godine pomogne kreiranje prvog srpskog superklastera, te podrži i unapredi kreativne i tehnološke kapacitete Srbije.

Više informacija o projektu pronađite na sajtu srbijainovira.rs.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija