EP93: Šta je ‘destination’ marketing? (Marko Vukićević)

Netokracija Office Talks
Šta je destination marketing?
Šta je destination marketing? Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog marketinga. O tome šta predstavlja termin ‘destinacionog markeritnga’ i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo o 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Naš gost je bio Marko Vukićević, marketing menadžer hotela Hilton u Beogradu sa kojim smo razgovarali o pomenutom terminu destinacionog marketinga i važnosti izgradnja države kao brenda. U ovoj epizodi smo govorili i o merenju uspeha destinacionog marketinga uz osvrt na značaj recenzija na online servisima za „bukiranje“ smeštaja.

Zaključivši ovu epizodu, Vukićević nam je detaljno govorio i o budućnosti destinacionog marketinga kao izrazitno važnog alata za promociju prirodnih i istoriskih potencijala Srbije i Crne Gore, ali i država u okruženju.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Kako razvijati digitalni medij u Srbiji | Marko Tadić | DigiTalk EP56

Digitalk.rs
Sa Markom Tadićem, jednim od trojice Marka iz Netorkacije, pričali smo o svetu digitalnih medija, šta zapravo danas predstavlja jedan digitalni medij, kako se definiše, te kakav je odnos klasičnih tradicionalnih medija sa nišnim, digitalnim medijima poput Netokracije.
Sa Markom Tadićem, jednim od trojice Marka iz Netorkacije, pričali smo o svetu digitalnih medija, šta zapravo danas predstavlja jedan digitalni medij, kako se definiše, te kakav je odnos klasičnih tradicionalnih medija sa nišnim, digitalnim medijima poput Netokracije.

Upravo na primeru Netokracije pričali smo i o načinima monetizacije i biznis modelima digitalnih medija, te stanju između nišnih medija i klasičnih portala i velikih izdavača.

Na kraju smo se dotakli perioda pandemije, odnosa sa zajednicom, i šta je to predstavljala Netokracija za IT kompanije u prethodnom periodu.

Marko Tadić, Business Development Manager @ Netokracija – https://www.linkedin.com/in/markotadic91/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Business development i BizDev u digitalnim medijima
– Šta danas predstavlja zapravo jedan digitalni medij?
– Netokracija u odnosu na tradicionalne medije danas
– Načini monetizacije i biznis modeli digitalnih medija u Srbiji i šire
– Period pandemije: odnosi sa zajednicom i kompanijama, employer branding

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’To nikad neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP92: Kako je Metalac ‘pokidao’ Twitter?

Netokracija Office Talks
Koja li je tajna kvalitetnog digitalnog marketinga?
Koja li je tajna kvalitetnog digitalnog marketinga? Odgovor na ovo pitanje smo potražili u 92. epizodi Office Talks podcasta od predstavnika brenda Metalac i kreativne agencije Pioniri Communications koji već nekoliko godina rade sjajan posao u komunikaciji sa ciljnom grupom ovog brenda na društvenim mrežama.

Naši gosti su bili Bojan Šaptović, kreativni direktor pomenute agencije i Jelena Mijatović, direktorka Metalac digitala u okviru Metalac grupe. Oni su pričali o nastanku kreativne kampanje sa Konstraktom, govoreći nam i o tome koje su najbolje prakse za nastup jednog brenda na Twitteru i kako najbolje iskoristiti ovu mrežu u marketinške u komunikativne svrhe.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Strateško planiranje za početnike | Katarina Pribićević | DigiTalk EP55

Digitalk.rs
Sa Katarinom smo imali veoma zanimljiv razgovor gde smo pričali o strateškom planiranju u advertajzing industriji sa fokusom na ulogu strateškog planera.
Sa Katarinom smo imali veoma zanimljiv razgovor gde smo pričali o strateškom planiranju u advertajzing industriji sa fokusom na ulogu strateškog planera. Katarina nam je detaljno razložila oblast strateškog planiranja, objasnila svrhu, odgovornosti, i šta je to što je potrebno da imate da biste bili dobar strateški planer.

Temu strateškog planiranja smo obrazložili do samog kraja, do kreativnog brifa, kao i do nekih predviđanja gde ide oblast starteškog predviđanja i zašto je dobro da se kreativa i strategja prepliću.

Katarina Pribićević, Strategy & Growth Director @ McCann Belgrade
https://www.linkedin.com/in/katarinapribicevic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kratka istorija posla stratega
– Koja je svrha strateškog planera u agenciji?
– Kome planer izveštava?
– Zadaci i odgovornosti jednog planera?
– Šta je to što je potrebno da biste bili dobar planer?
– Za bolje razumevanje uloge i vrednosti planera u agenciji
– Kako stratezi ‘vode kreativnu avanturu’?
– Strateško planiranje danas i sutra
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP91: Kako se investira u startape? (South Central Ventures)

Netokracija Office Talks
Gosti 91. epizode Office Talks podcasta bili su Jan Kobler i Goran Stevanović iz investicionog fonda South Central Ventures.
Gosti 91. epizode Office Talks podcasta bili su Jan Kobler i Goran Stevanović iz investicionog fonda South Central Ventures. Sa njima smo razgovarali o nastanku ovog fonda i trenutnoj situaciji u srpskom startap ekosistemu, uz osvrt na važnost finansijske podrške domaćim visokotehnološkim projektima.

Između ostalog, tema razgovora je bila i dosadašnji rad fonda u Srbiji i regionu uz osvrt na to u koje su startap projekte ulagali i na osnovu kojih kriterijuma. Kroz razgovor sa Janom i Goranom smo saznali na koji način ovaj fond gleda na sve veću prisutnost evropskih fondova u regionu, gde smo se dotakli i narednih planova South Central Ventures-a za region i lokalno tržište.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Pravac razvijanja digitalnog oglašavanja – limiti lokalnog tržišta? | Đorđe Bukinac | DigiTalk EP54

Digitalk.rs
Sa Đorđem, mladim genijalnim umom koji se nalazi na čelu sektora Digital Media u jednoj od najvećih medijskih grupacija na svetu, GroupM, pričali smo po prvi put vrlo detaljno o Programmatic oglašavanju, svim njegovim aspektima, ključnim komponentama, ali i nekim stvarima poput brand safety-a, outcome based modelu kupovine, i mnogo drugih stvari koje su vežane za digitalno oglašavanje.
Sa Đorđem, mladim genijalnim umom koji se nalazi na čelu sektora Digital Media u jednoj od najvećih medijskih grupacija na svetu, GroupM, pričali smo po prvi put vrlo detaljno o Programmatic oglašavanju, svim njegovim aspektima, ključnim komponentama, ali i nekim stvarima poput brand safety-a, outcome based modelu kupovine, i mnogo drugih stvari koje su vežane za digitalno oglašavanje.

Ovaj razgovor obiluje velikim brojem nekih i za nas novh pojmova, ali Đorđe je bio zaista genijalan sagovornik koji je vrlo pasionirano objasnio sve vrlo detaljno i konkretno. Ova epizoda može da posluži i kao svojevrsni entry kurs za programmatic oglašavanje obzirom da smo pokrili jako veliki broj aspekata ovog modela.

Đorđe Bukinac, Head of Digital Media @ GroupM
https://www.linkedin.com/in/djordjebukinac/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Put do globalne medijske agencije
– Dinamika u medijskim agencijama
– Šta se podrazumeva pod programmatic media
– 4 ključne komponente programmatic zakupa
– Koji kadrovi su potrebni da bi se zaokružio ekosistem programmatic-a?
– Gde se nalazi veštačka inteligencija u sistemu programmatica?
– Prednosti programmatica u odnosu na druge kanale
– Stanje na našem tržištu
– Outcome -based model kupovine – kakav je tu odnos agencije i klijenta
– Connected TV i OOH u kontekstu programmatic kupovine
– Brand safety kao neizostavna komponenta digitala
– Brand safe vs brand suitable – prelazak na novi nivo
– Da li postoji medij koji je 100% brand safe?
– Influenseri: da li je došlo do zasićenja?
– Novi modeli zakupa influensera i upotreba toolova za veću efikasnost
– Da zaključimo i preporučimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Tehnopolis 146: Doviđenja!

Tehnopolis
Ovo je naš poslednji Tehnopolis.

Tehnopolis 146: Doviđenja!

Ovo je naš poslednji Tehnopolis.

Ovaj opis biće kratak, ali iz srca. Vreme je da kažemo doviđenja Tehnopolisu, u ovoj epizodi bavimo se tom jednom jedinom vešću. Detalji su u minutima pred vama, neizmerno vam hvala na svemu!

Do nekih novih priča,
Aleksandar i Ivan

Aleksandar Miladinović
https://twitter.com/alexmiladinovic

Ivan Jelić
https://twitter.com/escapetofreedom
https://mastodon.social/@escapetofreedom

Dragan Mitrović Woo
https://www.instagram.com/woo.clothing/

EP90: O Web3 protokolu, Ethereumu, DAO i NFT-u (Trapesys)

Netokracija Office Talks
Gosti 90. epizode Office Talks podcasta bili su Lazar Travica (CTO i suosnivač) i Vuksan Simunović (CEO i suosnivač) koji dolaze iz kompanije Trapesys.
Gosti 90. epizode Office Talks podcasta bili su Lazar Travica (CTO i suosnivač) i Vuksan Simunović (CEO i suosnivač) koji dolaze iz kompanije Trapesys. Oni su nam pričali o web3 svetu i sve većoj ekspanziji ove tehnologije kako u zajednici programera, tako i u zajednici korisnika na globalnom nivou.

Štaviše, imaćete priliku da saznate na koji način se grade i razvijaju web3 protokoli, koja je razlika između Layer 1 i Layer 2 rešenja i šta predstavlja njihova decentralizacija. Deo epizode posvetili smo i tome na čemu tačno radi Trapesys kada su u pitanju blockchain mreže i rad na Polygon Edge alatu.

Pred kraj, imali smo priliku da sa Lazarom i Vuksanom razgovaramo o tome koje sve opcije postoje za ulazak u web3 svet, posebno sa strane edukacija za sve zainteresovane. Inače, ova kompanja aktivno širi tim o čemu će takođe biti više reči u videu.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Značaj razvojnog pristupa u organizacijama | Andrija Nikolić | DigiTalk EP53

Digitalk.rs
Tema razvoja ljudi i zaposlenih u kompanijama je veoma važna i poslednjih godina dobija sve više pažnje.
Tema razvoja ljudi i zaposlenih u kompanijama je veoma važna i poslednjih godina dobija sve više pažnje. Uz iskrenu preporuku prijatelja, pozvao sam Andriju iz firme Methodes Franklyn Covey da razgovaramo o razvoju ljudi danas, šta to za pravo predstavlja, kako su se kompanije bavile razvojem svojih zaposlenih u prethodnih deset godina, te šta su nam pandemija i digitalni formati doneli kada je ova oblast u pitanju. Veoma pitak i edukativan razgovor za sve one koji žele da se bave radom na sebi i svojim ljudima.

Andrija Nikolić, Solutions Development Manager @ Methodes FranklinCovey – https://www.linkedin.com/in/andrijanikolic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Koliko je zapravo važno ulagati u razvoj zaposlenih?
– Ulaganje u zaposlene – ključna komparativna prednost na tržištu
– Razvoj zaposlenih – jedna od ključnih komponeneti Employer Branding-a
– Retrospekiva razvoja u poslednjih 10 godina
– Kompetencije
– Šta je trening, a šta razvoj?
– Sve faze jednog razvojnog pristupa
– Veličina organizacije i razvoj
– Razvoj u doba pandemije i novi formati učenja
– Koliko su i kako digitalni formati i načini učenja uticali na razvojne procese?
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Ciljevi’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP89: Kakva je uloga softverskog testiranja u razvoju proizvoda?

Netokracija Office Talks
QA testing kao pozicija u IT industriji je sve više tražena.
QA testing kao pozicija u IT industriji je sve više tražena. O tome šta ona tačno podrazumeva i koje su veštine potrebne da bi postali QA tester, razgovarali smo sa Veljkom Đorđevićem i Nikolom Ilićem iz kompanije TeleSign u okviru 89. epizode Office Talks podcasta.

Naši sagovornici su nam definisali razliku između novonastalog termina SDET i QA testinga, objasnivši da ovaj prvi termin zahteva veće poznavanje programskih jezika. Imali smo i priliku da porazgovaramo u radnoj kulturi u TeleSign-u i saradnji QA tima sa developmentom timom, uz osvrt na dalje planove kompanije kada je reč o širenju u Srbiji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija