Gosti 91. epizode Office Talks podcasta bili su Jan Kobler i Goran Stevanović iz investicionog fonda South Central Ventures.
Pravac razvijanja digitalnog oglašavanja – limiti lokalnog tržišta? | Đorđe Bukinac | DigiTalk EP54
Digitalk.rsSa Đorđem, mladim genijalnim umom koji se nalazi na čelu sektora Digital Media u jednoj od najvećih medijskih grupacija na svetu, GroupM, pričali smo po prvi put vrlo detaljno o Programmatic oglašavanju, svim njegovim aspektima, ključnim komponentama, ali i nekim stvarima poput brand safety-a, outcome based modelu kupovine, i mnogo drugih stvari koje su vežane za digitalno oglašavanje.
Tehnopolis 146: Doviđenja!
TehnopolisOvo je naš poslednji Tehnopolis.
EP90: O Web3 protokolu, Ethereumu, DAO i NFT-u (Trapesys)
Netokracija Office TalksGosti 90. epizode Office Talks podcasta bili su Lazar Travica (CTO i suosnivač) i Vuksan Simunović (CEO i suosnivač) koji dolaze iz kompanije Trapesys.
Značaj razvojnog pristupa u organizacijama | Andrija Nikolić | DigiTalk EP53
Digitalk.rsTema razvoja ljudi i zaposlenih u kompanijama je veoma važna i poslednjih godina dobija sve više pažnje.
EP89: Kakva je uloga softverskog testiranja u razvoju proizvoda?
Netokracija Office TalksQA testing kao pozicija u IT industriji je sve više tražena.
E-Commerce: Nova generacija | Darko Dujič | DigiTalk EP52
Digitalk.rsSa Darkom smo pričali pre svega o stanju tržišta elektronske trgovine u Srbiji i regionu, novim modelima i na koji način se danas možemo uspešno baviti e-commercom u regionu.
EP88: Kako je nastao Vozzi – servis za pomoć na putu? (Vladimir Šijaković)
Netokracija Office TalksSvako ko se suočio sa šlepovanjem zna kolika to muka ume da bude.
Customer-centricity na papiru i u praksi | Predrag Topić | DigiTalk EP51
Digitalk.rsPeđa nam je kroz jedan izuzetno prijatan razgovor predstavio današnju orijentisanost kompanija ka potrošačima, a ovu temu je izneo veoma analitički i detaljno, od istorijskih podataka kako su se kompanije proz vreme odnosile prema potrošačima, do svih biznis i organizacionih pretpostavki koje su potrebne kako bi jedna kompanija mogla da kaže da je customer centric.
EP87: Šta najbolji programeri žele u 2022. godini?
Netokracija Office TalksKoliko je COVID-19 pandemija uticala na zapošljavanje programera i u kojoj meri na tržište utiču full-remote pozicije iz inostranstva? Šta se dešava sa onim timovima koji se polako vraćaju u kancelariju i da li i dalje važi ona „stara“ da najbolji talenat uglavnom traži samo priliku za rad na super projektu, mogućnost za profesionalni napredak i zadovoljavajuću platu?