Level Up: Kako izgraditi karijeru I Stefan Salatić I DigiTalk EP79

Digitalk.rs
Danas je karijera u IT industriji jedna od najviše željenih i traženih.
Danas je karijera u IT industriji jedna od najviše željenih i traženih. Toliko različiith mogućnosti za lični rast i razvoj, ponekad je zaista teško napraviti pravi izbor i odabrati put koji će vas odvesti do uspeha. Stefan je neko ko je od početka svoje karijere pravio izbore koji su ga danas doveli do izuzetno visoke pozicije u jednoj od najvećih i najbrže rastućih IT kompanija u Srbiji. Kako doneti prave odluke, na koji način učiti i razvijati se, te koje koje su posledice ali i benefit koje nose određene odluke, sve su to bile stvari o kojima smo razgovarali sa Stefanom, veoma posvećenim i uspešnim profedsionalcem u iT industriji.

Stefan Salatić, Head of Business Operations @ Quantox Technology
https://www.linkedin.com/in/stefansalatic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako započeti IT karijeru?
– Strast ili finansijska motivacija?
– Formalno obrazovanje ili ne?
– Pronaći mentora ili samostalno učiti i razvijati se
– Startup ili velika kompanija?
– Kako da primenite projektnu organizaciju na svoj razvoj?
– Šta treba i šta možete da uradite samostalno?
– iskoristiti sve prilike, posećivati dogadjaje i razvijati poslovnu mrežu
– Šta je to što možete uzeti iz vašeg okruženja?
– Koje su veštine koje možete da steknete u većim timovima?
– Kako da prepoznate da li vam prija okruženje?ž
– Šta treba da tražite od nadređenih kako bi ubrzali svoj razvoj a šta možete sami da preduzmete?
– Za zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP112: Posetili smo najveću programersku konferenciju u regionu

Netokracija Office Talks
Sa 4.000 učesnika i 60 inostranih i regionalnih predavača, Infobip Shift konferencija danas nosi titulu jednog od najvećih događaja namenjenih programerima na Ex-Yu prostoru.
Sa 4.000 učesnika i 60 inostranih i regionalnih predavača, Infobip Shift konferencija danas nosi titulu jednog od najvećih događaja namenjenih programerima na Ex-Yu prostoru. Ovo je bila idealna prilika da se vratimo događajima nakon duge pauze uslovljene pandemijom, ali i da se aktivno uključimo u događaj koji organizuje naša matična kompanija (za neupućene, Infobip je krajem leta akvizirao Netokraciju).

U novoj epizodi razgovarali smo o tome kako smo doživeli Shift – kako iz ugla posetilaca, tako i iz ugla video produkcije, menadžera predavača, ali i novinara. Govorili smo o predavanjima koja smo posetili, celokupnoj atmosferi sa konferencije i organizaciji, nezaboravnim žurkama i prilikama za razmenu znanja i networking.

Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte kakve planove imamo za 2023. godinu kada je Infobip Shift u pitanju, ali i zašto se sve češće susrećemo sa terminima Developer Relationship i Developer Advocate, te kako najveće kompanije kroz developerski sadržaj akviziraju profesionalce i šire svest o svojim proizvodima i uslugama.
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

New Talent Game – nova pravila igre u zapošljavanju | Nevena Sofranić | DigiTalk EP78

Digitalk.rs
Priča o nedostatku i kvalitetu kadrova u IT industriji ne gubi na značaju posledjih par godina.
Priča o nedostatku i kvalitetu kadrova u IT industriji ne gubi na značaju posledjih par godina. Sve je više faktora koji utiču na zapošljavanje i privlačenje talenata u kompanije, pa smo želeći da čujemo kako zaista danas stoje stvari u našoj IT industriji, te koji su to svetski trendovi kada je privlačenje talenata u pitanju pozvali Nevenu Sofranić, devojku koju cela zajednica poznaje i koja je prilično dugo u ovoj tematici koja je i njena profesionalna karijera.

Razgovarali smo o svim aktuelnim temama vezanim za nove trendove u zapošljavanju u IT industriji, pomenuli smo hiring freeze, great resignation, dobre i loše prakse u privlačenju talenata, te trendove poput diverziteta i inkluzije…

Nevena Sofranić, Founder @ Recrooit.com
https://www.linkedin.com/in/nevenasofranic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Da li postoji hiring freeze?
– Nedostatak kadrova uprkos hiring freeze
– The Great Resignation
– Dobre i loše prakse u privlačenju talenata
– Gig economy & Freelenseri
– Uloga HR u tech kompanijama
– DEI: Diversity, Equity, and Inclusion
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP111: Marketing za web 3.0 zajednicu

Netokracija Office Talks
U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter.
U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter. Sa njima smo razgovarali o kreiranju efikasnog marketinga u web 3.0 industriji, uz osvrt na važnost izgradnje jake web 3.0 zajednice.

Bilo je i nešto više reči o tome koliko su važni dobro postavljeni kanali komunikacije i na koji način jedna web 3.0 kompanija može efikasno da komunicira sa eksternim korisnicima i koje se tu razlike javljaju u odnosu na web 2.0 svet.

Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koje su trenutne aktuelnosti u pomenutoj industriji i na kripto tržištu. Štaviše, sa našim gostima smo pričali i o značaju društvenih mreža u web 3.0 ekosistemu, posebno Twittera i praćenja aktuelnih informacija.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Makro & Mikro Digitalni marketing | Matija Ilić | DigiTalk EP77

Digitalk.rs
Matijin background i interesovanja su nam omogućila da pričamo o digitalnom marketignu iz više uglova.
Matijin background i interesovanja su nam omogućila da pričamo o digitalnom marketignu iz više uglova. Prvi deo razgovora smo razgovarali o nečemu što za Matiju predstavlja 9-17h posao, i titula Senior Digital Account Manager u agenciji Direct Media. Kada spojite kreativu, organizaciju, media planiranje i klijente, dođete to veoma zanimljivih uvida u advertising industriji, pa je prvi deo razgovora obeležila priča o radu sa velikim klijentima sa fokusom na FMCG segment, prirodu oglašavanja, te neke specifičnosti kada su u pitanju veliki klijenti i klijenti iz posebnih niša poput FMCG-a. Drugi deo razgovora, odnosno deo o mikro digitalnom marketingu je priča o Matijinom studentskom projektu koji se održao do danas i koji predstavlja najpoznatiji brend gradskih žurki u Beogradu. Upravo na ovom terenu Matija ima mogućnost da testira svoje ideje koje kasnije primenjuje u agencijskom poslu i na velike klijente. Dva veoma zanimljiva ugla na rad u oblasti digitalnog marketinga i priča kako dosada može da vas dovede do nekih potpuno neverovatnih projekata i zanimljivih oblasti.

Matija Ilić, Senior Digital Account Manager @ Direct Media United Solutions
https://www.linkedin.com/in/matilic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta danas predstavlja kada u tituli imate prefiks ‘’Digital’’ u tituli?
– Spajanje kreativnosti sa media planiranjem/strategijom
– Šta dolazi nakon kreativnosti i savladanog digitalnog media buyinga
– Da li veći budžeti ili odnos koji se gradi sa klijentom dovode do mogućnosti eksperimentisanja u pristupu
– Da li su danas brendovi (klijenti) u drugačijem odnosu sa agencijama?
– Priroda FMCG oglašavanja
– Awareness VS Perfomance marketing (FMCG brendovi)
– Viewability kao ključna ali često zanemarena metrika kod Awareness oglašavanja
– Veći budžeti – jeftinije oglašavanje
– E-Comm push u Srbiji – (ne)spremnost tržišta
– Globalna centralizacija pristupa oglašavanju
– 2000late – jedna od najvećih redovnih žurki u gradu
– Prilagođavanje promenama/podmlađivanju publike
– Blockchain: potencijal primene u advertising industriji
– Dosada kao pokretač novih interesovanja i znanja

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP110: Sindikat za Generaciju Z

Netokracija Office Talks
Da li ste znali da je termin quiet quitting spomenut preko 18 miliona puta na TikToku?
Da li ste znali da je termin quiet quitting spomenut preko 18 miliona puta na TikToku? Trend odstupanja od prevremenog rada te prevelikog zalaganja za posao obišao je svet, a čak su i domaći mediji pisali o ovoj temi, pa i Netokracija koja je nedavno objavila tekst u kojem smo dublje analizirali kako je došlo do tihog otkazivanja.

Sada je došlo vreme i za podcast, a u novoj epizodi diskutujemo o tome kakvu percepciju mladi imaju danas kada je posao u pitanju, ali i napredovanje na poslu tj. penjanje uz nekakvu korporativnu lestvicu. Razgovaramo o tome zašto je mentalno zdravlje danas važnija tema u kontekstu radnog mesta, kao i da li je ovaj trend posledica post-covid perioda ili nečeg sasvim drugog.

Da li su mladi zaista lenji ili su tek sada otkrili da pored posla postoji i privatan život? Ostanite sa nama do kraja epizode i saznaćete.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Ecommerce realnost | Matija Golubović | DigiTalk EP76

Digitalk.rs
Matija je kao veoma mlad uplovio u preduzetničke i startup priče koje su mu donele veoma dragoceno iskustvo u marketingu, razvoju poslovanja i biznis filozofiji uopšte.
Matija je kao veoma mlad uplovio u preduzetničke i startup priče koje su mu donele veoma dragoceno iskustvo u marketingu, razvoju poslovanja i biznis filozofiji uopšte. Za vreme pandemije pokreće brend Mars gde implementira svoje iskustvo i znanje, a uz Mars gradi i marketinšku agenciju za podršku e-commerce poslovanju, te projekte poput iOrders koji su tek ugledali svetlost dana. Priča o e-commercu iz malo drugačijeg ugla, sa malo više mladalačke energije i svežeg preduzetničkog duha.

Matija Golubović, Founder @ Mars
https://www.linkedin.com/in/matdegol/

Matija Golubović, digitalni marketar i osnivač dva startup-a u oblasti eCommerce-a

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put
– Kako je nastao brend Mars
– Kako pokrenuti Ecommerce kompaniju
– Ecommerce industrija – trend kretanja
– Realnost Ecommerce-a: logistika, kapitalna zavisnost, resursi, zakoni, tehnologija
– Sistematizacija procesa
– Kako prepoznati potencijal određene ideje?
– Da li je pametno ulaziti u Ecommerce?
– Kako se zapravo ostvaruju rezultati
– E-Commerce nije individualni sport
– iOrders
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’To nikada neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP109: Agencija, korporacija, startap (Željko Bošnjak)

Netokracija Office Talks
Gost 109. epizode Netokracijinog Office Talks podkasta bio je Željko Bošnjak, suosnivač foodtech startapa Bitebell i osnivač marketinške agencije Ellecta Digital.
Gost 109. epizode Netokracijinog Office Talks podkasta bio je Željko Bošnjak, suosnivač foodtech startapa Bitebell i osnivač marketinške agencije Ellecta Digital.

Mnoga interesovanja, ali i ljubav prema hrani i marketingu, usmerili su Željka Bošnjaka ka preduzetničkom svetu. Još ranije smo imali priliku da pišemo o njegovom foodtech startapu Bitebell koji je početkom prošle godine podigao pre-seed investiciju od ICT HUB-a od 50.000 evra.

Osim što smo detaljno razgovarali o tome kako Bitebell zapravo funkcioniše i na koji način nastoji da uz pomoć naprednog softverskog rešenja pomogne restoranima u dostavi hrane (direct delivery), Bošnjak nam je govorio o tome koliko mu je za preduzetnički mentalitet značio rad u kompaniji Philip Morris International, ali i koliko je dragoceno vreme provedeno u agencijskom, kao i u korporativnom okruženju.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Content marketing: Ljubav na prvi klik | Anja Simić | DigiTalk EP75

Digitalk.rs
Do sada se u podkastu nismo ovako detaljno baivli tematikom content marketinga.
Do sada se u podkastu nismo ovako detaljno baivli tematikom content marketinga. Anja nam dolazi iz fintech industrije a u sadržaj je zaljubljena od početka svoje karijere. Njenu strast prema content marketingu možete osetiti tokom celog razgovora, u kome smo se dotakli svih važnih aspekata ove discipline: adekvatnog definisanja, odnosa content marketinga i SEO-a, procesa planiranja, uloge donosioca odluka, testiranja, metrika…. Celokupnu temu content marketinga Anja je vrlo jasno objasnila kroz praktične primere koje je sa svojim timom sprovodila tokom prethodnih godina.

Anja Simić, Head Of Content Marketing @ Deel
https://www.linkedin.com/in/anja-simic-86120859/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je Content marketing
– Dobar content je uvek vezan za SEO
– Da li je content marketing dobra ideja za biznis?
– SEO se radi na duže staze
– Inicijalna investicija kod content marketinga je veća
– Proces planiranja content marketinga
– Uloga donosioca odluka u planiranju content marketinga
– Proces planiranja na primeru kompanije Deel
– Na početku je važan traffic
– Definisanje CTA za svaki deo marketing funnela i tip sadržaja
– Kako da kreiram i plasiram svoj sadržaj
– Koliko se obraća pažnja kada se neki sadržaj objavljuje
– Testiranje, merenje i metrike
– Šta se dešava kada neko konzumira naš sadržaj a nije došlo do željene akcije?
– Saveti i sugestije za one koji žele da se upuste u avanturu sa content marketingom

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Fokus na vrednosti, forma i suština | Predrag Tončev | DigiTalk EP74

Digitalk.rs
Danas je za uspeh potreban poseban mindset, ali neke stvari bez obzira na vreme ostaju nepromenjive: suština ispred forme, zasnivanje poslovanja na pravim vrednostima, međusobno razumevanje i fokus na važne stvari.
Danas je za uspeh potreban poseban mindset, ali neke stvari bez obzira na vreme ostaju nepromenjive: suština ispred forme, zasnivanje poslovanja na pravim vrednostima, međusobno razumevanje i fokus na važne stvari. Peđa nosi izuzetno iskustvo sa inostranih tržišta, bogato formalno obrazovanje, a ono što je posebno jeste vrlo jasno i koncizno razmišljanje kada je u pitanju poslovanje u 21. veku. Razgovarali smo o nekim elementarnim stvarima kada je biznis u pitanju, ali i o aktuelnim temama i izazovima koje su prisutne na našem tržištu: ulaganje i razvoj kadrova, employer branding u kontekstu kreiranja DNK-a kompanije u vidu pravih vrednosti, čestog nerazumevanja oko uloge marketinga u poslovanju, te nerealnih očekivanja od digitala…

Predrag Tončev, Chief Energy Officer @ QXperience
https://www.linkedin.com/in/predrag-toncev-5321453/

Home


https://www.linkedin.com/company/qxperience/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako postići željenu produktivnost koristeći fokus
– Produktivnost: radni i neradni dani
– Ulaganje vremena u lični razvoj, građenje empatije, pomoć ljudima oko sebe?
– Kako regrutovati pametnije od sebe
– Prihvatanje različitosti ali i odgovornosti
– Želja da se stvori zajednička vrednost
– Miskoncepcija marketing role u kompanijama
– Digitalci na udaru
– Forma i suština brendiranja (poslodavaca) i kako ugoditi svima
– Obrazovanje za 22.vek
– Dati reč Generaciji Z, slušati, praviti okvire i sisteme prema njima
– Teorija je bitna, predznanje ključno, ali kontekst I okruženje daju suštinu
– Preporuke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/