EP96: Šta traže ruske IT firme u Beogradu?

Netokracija Office Talks
Šta traže ruske IT firme u Beogradu?
Šta traže ruske IT firme u Beogradu? Tri meseca od početka sukoba u Ukrajini vidimo veliki broj IT firmi i programera koji su odabrali upravo Beograd za svoju novu bazu. U pitanju su dakle profesionalci koji se ili ne slažu sa politikom tamošnje vlasti ili im je onemogućeno da vode život kakav su imali do pre svega nekoliko meseci.

Ovih dana videli smo i da su prve velike IT firme krenule u oglašavanje slobodnih pozicija, pokušavajući da nastave sa poslovanjem i zadrže ugovorene poslove. Nekolicina kompanija krenulo je sa oglašavanjem na job board servisima, a ukoliko se zagledate, videćete na pojedinim mestima u gradu i bilborde sa otvorenim pozicijama i pozivom da se zainteresovani programeri prijave.

Sve to nateralo nas je da se zapitamo – u kom smeru ide tržište IT zapošljavanja u Srbiji i da li će biti dovoljno kadra za sve? Hoće li ruski programeri krenuti da rade za domaće kompanije ili će ruske IT firme „pokupiti“ i ovo malo raspoloživog kadra? U kom smeru se kreće domaća IT zajednica i šta svi njeni članovi mogu da očekuju od narednog perioda?
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Brand safety | Marija Joksimović | DigiTalk EP59

Digitalk.rs
Razgovor sa Marijom je nekako prirodan nastavak razgovora koji smo imali sa Đorđem Bukincem.
Razgovor sa Marijom je nekako prirodan nastavak razgovora koji smo imali sa Đorđem Bukincem. Pričali smo o temi brand safety, a Marija nam je kroz veoma veliki broj primera iz prakse približila šta to danas za agencije i brendove predstavlja brand safety, kako se prati i reguliše šta to brendovi plaćaju kada zakupljuju medijski prostor, šta je Viewable impression i koji su standardi industrije?

Poseban deo razgovora smo posvetili okruženju u kome se poruka koju brend šalje nalazi, odnosno kontekstu. Pominjali smo i cancel kulturu, influensere, izazove targetiranja na društvenim mrežama, a sve u kontekstu oglašavanja brendova i izazova koji danas postoje na digitalnim kanalima…

Marija Joksimović, Managing Director @ SVA New Concept – https://www.linkedin.com/in/marija-joksimovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Na šta tačno medijske agencije misle kada kažu “brand safety”
– Viewability – zakup preko programmatic-a i direktan zakup
– Ad fraud
– Viewable impression
– Brand Safe kontekst
– Brand safety i sadržaji vezani za pandemiju
– Targetiranje po temama i interesovanjima
– Cancel kultura i brendovi
– Poruka za brendove i kolege

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP95: Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Netokracija Office Talks
Hoće kupi, neće kupi – možda je najpribližniji opis čitave sage oko kupovine društvene mreže Twitter od strane kontraverznog biznismena Elona Muska.
Hoće kupi, neće kupi – možda je najpribližniji opis čitave sage oko kupovine društvene mreže Twitter od strane kontraverznog biznismena Elona Muska. On je zvaničnu ponudu već podneo, ali se sa finalnim odobrenjem i dalje čeka jer, prema poslednjim informacijama, proverava se koliko je zapravo lažnih (botovskih) naloga.

Šta je Elonu Musku u glavi, to nažalost samo on zna. Poslednjih nedelja njegovi tvitovi zapalili su medijsku scenu, a nikome nije jasno pokušava li da kupi Twitter „fore“ radi ili u ovoj društvenoj mreži vidi potencijal kakav se retko viđa. Prema njegovim rečima on je spreman da „izvuče pun potencijal“, ali do dana današnjeg nismo saznali šta to tačno znači – hoće li vratiti Donalda Trumpa na ovu mrežu ili planira da ukine politiku korišćenja koja do sada nije pogodovala desno obojenim tviterašima?

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Marketing automatizacija kao deo digitalne transformacije | Dimitrije Ostojić | DigiTalk EP58

Digitalk.rs
Sa Dimitrijem smo pričali na temu marketing automatizacije – procesa koji vam omogućava da skalirate svoje poslovanje.
Sa Dimitrijem smo pričali na temu marketing automatizacije – procesa koji vam omogućava da skalirate svoje poslovanje. Pored priče o marketing automatizaciji u okvirima marketinga, ovaj proces je veoma značajan i u kontekstu digitalne transformacije vašeg poslovanja, pa smo celu ovu tematiku razložili od samih osnova do implementacije, merenja uspešnosti, svesti o značaju implementacije ovakvog procesa kod donosioca odluka u organizacijama… Jedan malo drugačiji i veoma zanimljiv razgovor koji objedinjuje marketing i digitalizaciju poslovanja.

Dimitrije Ostojić, founder & CEO @ Default Design
https://www.linkedin.com/in/ostojicdimitrije/

Home


https://www.youtube.com/c/Default-design

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Zašto marketing automatizacija
– Glavni benefiti marketing automatizacije
– Koji procesi su pogodni za automatizaciju
– Da li postoji MVP kod marketing automatizacije i kako to izgledan na jednom konkretnom primeru (ecommerce)
– Koji ljudi su ti potrebni u timu da bi napravio i realizovao jedan projekat marketing automatizacije
– Koji su sve koraci koji se rade pri analizi, izradi strategije i implementaciji
– Sa kim se priča u kompaniji za koju radimo sistem marketing automatizacije
– Kako se meri uspešnost
– Šta je potrebno od podrške da bi marketing automatizacija dala pun efekat
– Marketing automatizacija kao sastavni deo procesa digitalne transformacije
– Donosioci odluka u ovom procesu i svest o implementaciji jednog ovakvog sistema
– Najčešći organizacioni problemi koja treba rešavati
– Ukoliko želite više da znate o marketing automatizaciji

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’To nikad neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP94: Gradovi budućnosti grade se iz Srbije (Nortal)

Netokracija Office Talks
Da se velike stvari iz IT industrije razvijaju u Srbiji, to već i vrapci na grani znaju.
Da se velike stvari iz IT industrije razvijaju u Srbiji, to već i vrapci na grani znaju. Jedan od dokaza za to je i estonska kompanija Nortal čiji je globalni CTO, Dragan Gajić, bio gost 94. epizode Office Talks podcasta. Dragan nam je tom prilikom približio termin termin „cognitive city“ tj. objasnio koja je uloga ove kompanije u razvoju pametnih rešenja koja upravljaju i pokreću jedan grad budućnosti.

Između ostalog, razgovarali smo i o tome čime se Nortal bavi u Srbiji, kako izgleda rad u ovoj kompaniji, koliki značaj se pridaje profesionalnom razvoju ljudi, ali i koje su to pozicije trenutno otvorene. Zaključili smo pričom o budućim planovima Nortala kada je domaće tržište u pitanju.
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Pokretanje globalnog online biznisa sa naših prostora | Istok Pavlović | DigiTalk EP57

Digitalk.rs
Danas kada faktički živimo u tom ‘’metaverse’’ okruženju, kada je sve oko nas digitalno, mnogi mladi imaju želju da razvijaju svoje ideje za neka daleka tržišta, ali nemaju predstavu šta i kako se sve može raditi iz Srbije za ceo svet.
Danas kada faktički živimo u tom ‘’metaverse’’ okruženju, kada je sve oko nas digitalno, mnogi mladi imaju želju da razvijaju svoje ideje za neka daleka tržišta, ali nemaju predstavu šta i kako se sve može raditi iz Srbije za ceo svet.

Povod za ovaj razgovor je nova Facebook grupa koju je kreirao Istok sa idejom da mladima pruži informacije i praktična znanja ljudi koji godinama unazad razvijaju uspešne poslovne priče tako što lokalno grade ozbiljne digitane biznise za ceo svet.

Delimo sa vama i link ka grupi: https://www.facebook.com/groups/globalnibiznis

Istok Pavlović, marketing edukator
https://www.linkedin.com/in/istokpavlovic/

Homepage

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje teme razgovora
– Naval Ravikant i njegova filozofija digitalne ekonomije
– Skalabilnost – kada raditi neskalabilne a kada skalabilne stvari
– Poluga digitalnih medija
– Network efekat
– Šta raditi vs. koliko marljivo raditi
– Specifično znanje
– vlasništvo u digitalnim medijima naspram vlasništva u firmi
– Novac naspram bogatstva
– Šta raditi
– Youtube
– SaaS
– Online kursevi
– Niše i mitovi o nišama
– Psihologija preduzetnika
– Istok preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’To nikad neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP93: Šta je ‘destination’ marketing? (Marko Vukićević)

Netokracija Office Talks
Šta je destination marketing?
Šta je destination marketing? Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog marketinga. O tome šta predstavlja termin ‘destinacionog markeritnga’ i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo o 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Naš gost je bio Marko Vukićević, marketing menadžer hotela Hilton u Beogradu sa kojim smo razgovarali o pomenutom terminu destinacionog marketinga i važnosti izgradnja države kao brenda. U ovoj epizodi smo govorili i o merenju uspeha destinacionog marketinga uz osvrt na značaj recenzija na online servisima za „bukiranje“ smeštaja.

Zaključivši ovu epizodu, Vukićević nam je detaljno govorio i o budućnosti destinacionog marketinga kao izrazitno važnog alata za promociju prirodnih i istoriskih potencijala Srbije i Crne Gore, ali i država u okruženju.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Kako razvijati digitalni medij u Srbiji | Marko Tadić | DigiTalk EP56

Digitalk.rs
Sa Markom Tadićem, jednim od trojice Marka iz Netorkacije, pričali smo o svetu digitalnih medija, šta zapravo danas predstavlja jedan digitalni medij, kako se definiše, te kakav je odnos klasičnih tradicionalnih medija sa nišnim, digitalnim medijima poput Netokracije.
Sa Markom Tadićem, jednim od trojice Marka iz Netorkacije, pričali smo o svetu digitalnih medija, šta zapravo danas predstavlja jedan digitalni medij, kako se definiše, te kakav je odnos klasičnih tradicionalnih medija sa nišnim, digitalnim medijima poput Netokracije.

Upravo na primeru Netokracije pričali smo i o načinima monetizacije i biznis modelima digitalnih medija, te stanju između nišnih medija i klasičnih portala i velikih izdavača.

Na kraju smo se dotakli perioda pandemije, odnosa sa zajednicom, i šta je to predstavljala Netokracija za IT kompanije u prethodnom periodu.

Marko Tadić, Business Development Manager @ Netokracija – https://www.linkedin.com/in/markotadic91/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Business development i BizDev u digitalnim medijima
– Šta danas predstavlja zapravo jedan digitalni medij?
– Netokracija u odnosu na tradicionalne medije danas
– Načini monetizacije i biznis modeli digitalnih medija u Srbiji i šire
– Period pandemije: odnosi sa zajednicom i kompanijama, employer branding

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’To nikad neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP92: Kako je Metalac ‘pokidao’ Twitter?

Netokracija Office Talks
Koja li je tajna kvalitetnog digitalnog marketinga?
Koja li je tajna kvalitetnog digitalnog marketinga? Odgovor na ovo pitanje smo potražili u 92. epizodi Office Talks podcasta od predstavnika brenda Metalac i kreativne agencije Pioniri Communications koji već nekoliko godina rade sjajan posao u komunikaciji sa ciljnom grupom ovog brenda na društvenim mrežama.

Naši gosti su bili Bojan Šaptović, kreativni direktor pomenute agencije i Jelena Mijatović, direktorka Metalac digitala u okviru Metalac grupe. Oni su pričali o nastanku kreativne kampanje sa Konstraktom, govoreći nam i o tome koje su najbolje prakse za nastup jednog brenda na Twitteru i kako najbolje iskoristiti ovu mrežu u marketinške u komunikativne svrhe.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Strateško planiranje za početnike | Katarina Pribićević | DigiTalk EP55

Digitalk.rs
Sa Katarinom smo imali veoma zanimljiv razgovor gde smo pričali o strateškom planiranju u advertajzing industriji sa fokusom na ulogu strateškog planera.
Sa Katarinom smo imali veoma zanimljiv razgovor gde smo pričali o strateškom planiranju u advertajzing industriji sa fokusom na ulogu strateškog planera. Katarina nam je detaljno razložila oblast strateškog planiranja, objasnila svrhu, odgovornosti, i šta je to što je potrebno da imate da biste bili dobar strateški planer.

Temu strateškog planiranja smo obrazložili do samog kraja, do kreativnog brifa, kao i do nekih predviđanja gde ide oblast starteškog predviđanja i zašto je dobro da se kreativa i strategja prepliću.

Katarina Pribićević, Strategy & Growth Director @ McCann Belgrade
https://www.linkedin.com/in/katarinapribicevic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kratka istorija posla stratega
– Koja je svrha strateškog planera u agenciji?
– Kome planer izveštava?
– Zadaci i odgovornosti jednog planera?
– Šta je to što je potrebno da biste bili dobar planer?
– Za bolje razumevanje uloge i vrednosti planera u agenciji
– Kako stratezi ‘vode kreativnu avanturu’?
– Strateško planiranje danas i sutra
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/