Advertajzing advertajzinga I Đorđe Janković I DigiTalk EP81

Digitalk.rs
Danas smo svedoci kako su novije industrije (IT, gaming) uspele da se izbore za kadrove, da im ponude zanimljivija radna mesta i veće plate, a da advertajzing koji je važio za dream job, i o kom smo mi sujetni kreativci mislili da nema boljeg mesta za rad, sada se suočava sa odlascima i deficitom radne snage. Šta je suština problema, kako su to rešile kolege u regionu, te koja su sve rešenja da rad u advertising industriji ponovo bude sexy, razgovarali smo sa Đorđem Jankovićem, osnivačem agencije Friday i predvodnikom jednog novog talasa u srpskoj advertising industriji.

Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director @ Friday
https://www.linkedin.com/in/djordje-jankovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Period u karijeri pre agencije Friday
– Da li danas advertajzingu treba advertajzing?
– Promene u advertising industiriji i oko nje.

Danas smo svedoci kako su novije industrije (IT, gaming) uspele da se izbore za kadrove, da im ponude zanimljivija radna mesta i veće plate, a da advertajzing koji je važio za dream job, i o kom smo mi sujetni kreativci mislili da nema boljeg mesta za rad, sada se suočava sa odlascima i deficitom radne snage. Šta je suština problema, kako su to rešile kolege u regionu, te koja su sve rešenja da rad u advertising industriji ponovo bude sexy, razgovarali smo sa Đorđem Jankovićem, osnivačem agencije Friday i predvodnikom jednog novog talasa u srpskoj advertising industriji.

Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director @ Friday
https://www.linkedin.com/in/djordje-jankovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Period u karijeri pre agencije Friday
– Da li danas advertajzingu treba advertajzing?
– Promene u advertising industiriji i oko nje. Generacija Z
– Advertising scena u Hrvatskoj, šta je drugačije?
– Festivali kao deo rešenja za problem u struci?
– Odnosi sa klijentima
– Uključivanje u društvene probleme koji nas okružuju
– Agencije sa stavom?
– Moramo sebe ceniti više
– Poruka mladim kolegama

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP114: Kako uz LinkedIn sadržaj povećati prodaju? (Stevan Končar)

Netokracija Office Talks
U 114. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Stevana Končara.
U 114. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Stevana Končara. On nam je pričao kako je iz sveta elektrotehnike došao u oblast prodaje, a kasnije i do marketinga i kreiranja pisanog sadržaja na LinkedIn-u namenjenog brendovima.

Stevan nam je detaljno govorio čime se tačno bavi njegova firma kada je reč o brendiranju i prodaji kroz sadržaj na LinkedIn-u koju je pokrenuo sa Dinom Čalaković upoznavši je prvobitno na internetu. Upravo o tim izazovima pokretanja firme na daljinu smo i pričali uz poseban osvrt na to šta tačno danas podrazumeva pisanje sadržaja na LinkedIn-u.

Govoreći između ostalog o ličnoj promociji na pomenutoj poslovnoj mreži, Stevan je istakao i nekoliko bitnih saveta o tome na koji način se efikasno brendirati na LinkedIn-u i koje su prakse u tom slučaju najefikasnije.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Podaci rade I Marijana Agić Molnar I DigiTalk EP80

Digitalk.rs
U ovoj epizodi smo se bavili podacima.
U ovoj epizodi smo se bavili podacima. Sve više bizniza se zasniva upravo na korišćenju podataka – data driven kompanije. U ovoj epizodi smo želeli da razjasnimo zašto su podaci zapravo važni za biznis, kako danas podatke koriste male, srednje i velike kompanije, te šta zapravo danas znači data driven kompanija. Fokus je svakako na podacima koji nam dolaze sa strane potrošača – kupaca. Ko danas ima pristup ovim podacima, ko je prinuđen da ove podatke kupuje, te kako treba upotrebljavati ove podatke, sve ovo smo kroz veliki broj praktičnih primera saznali od Marijane Agić Molnar, vrhunskog stručnjaka na ovu temu.

Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist @ DATA DO
https://www.linkedin.com/in/marijana-agic-molnar-4299114/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Karijerni put
– Zašto su podaci značajni za biznis i celokupnu poslovnu zajednicu
– Data driven kompanije?
– Velike kompanije vs. male i srednje kada su podaci u pitanju
– Podaci o razumevanju ponašanja potrošača i prilagođavanja potrošaču
– Osvešćenje u upotrebi podataka
– Koja je to kompanijska kultura koja pobeđuje
– Primeri i trendovi
– Evolucija ponašanja kompanija – kako postaju data driven
– Ko će pobediti sutra
– Preporuke za one koji hoće da uđu u industriju podataka

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP113: Od robotike do uspešne IT karijere u Berlinu (Valerija Spasojević)

Netokracija Office Talks
Gošća 113. epizode Office Talks podcasta bila je Valerija Spasojević, devojka koja je od malih nogu krenula da se bavi tehnologijom i robotikom, koja je osnivač nekoliko uspešnih projekata, a koja trenutno radi u kompaniji Asana Rebel kao Head of Monetization and Product.
Gošća 113. epizode Office Talks podcasta bila je Valerija Spasojević, devojka koja je od malih nogu krenula da se bavi tehnologijom i robotikom, koja je osnivač nekoliko uspešnih projekata, a koja trenutno radi u kompaniji Asana Rebel kao Head of Monetization and Product.

Tim povodom, sa Valerijom smo razgovarali o njenom školovanju u srednjoj Politehničkoj školi na smeru robotike, ali i o trenucima koji su oblikovali njenu dalju karijeru i rad u IT-ju. Svoje znanje zaokružila je odlaskom u Berlin.

U novoj epizodi podcasta ona nam je otkrila njene planove kada je reč o stručnom i profesionalnom usavršavanju, a dotakli smo se i saveta za mlade i talentovane ljude koji tek počinju svoju IT karijeru.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Level Up: Kako izgraditi karijeru I Stefan Salatić I DigiTalk EP79

Digitalk.rs
Danas je karijera u IT industriji jedna od najviše željenih i traženih.
Danas je karijera u IT industriji jedna od najviše željenih i traženih. Toliko različiith mogućnosti za lični rast i razvoj, ponekad je zaista teško napraviti pravi izbor i odabrati put koji će vas odvesti do uspeha. Stefan je neko ko je od početka svoje karijere pravio izbore koji su ga danas doveli do izuzetno visoke pozicije u jednoj od najvećih i najbrže rastućih IT kompanija u Srbiji. Kako doneti prave odluke, na koji način učiti i razvijati se, te koje koje su posledice ali i benefit koje nose određene odluke, sve su to bile stvari o kojima smo razgovarali sa Stefanom, veoma posvećenim i uspešnim profedsionalcem u iT industriji.

Stefan Salatić, Head of Business Operations @ Quantox Technology
https://www.linkedin.com/in/stefansalatic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako započeti IT karijeru?
– Strast ili finansijska motivacija?
– Formalno obrazovanje ili ne?
– Pronaći mentora ili samostalno učiti i razvijati se
– Startup ili velika kompanija?
– Kako da primenite projektnu organizaciju na svoj razvoj?
– Šta treba i šta možete da uradite samostalno?
– iskoristiti sve prilike, posećivati dogadjaje i razvijati poslovnu mrežu
– Šta je to što možete uzeti iz vašeg okruženja?
– Koje su veštine koje možete da steknete u većim timovima?
– Kako da prepoznate da li vam prija okruženje?ž
– Šta treba da tražite od nadređenih kako bi ubrzali svoj razvoj a šta možete sami da preduzmete?
– Za zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP112: Posetili smo najveću programersku konferenciju u regionu

Netokracija Office Talks
Sa 4.000 učesnika i 60 inostranih i regionalnih predavača, Infobip Shift konferencija danas nosi titulu jednog od najvećih događaja namenjenih programerima na Ex-Yu prostoru.
Sa 4.000 učesnika i 60 inostranih i regionalnih predavača, Infobip Shift konferencija danas nosi titulu jednog od najvećih događaja namenjenih programerima na Ex-Yu prostoru. Ovo je bila idealna prilika da se vratimo događajima nakon duge pauze uslovljene pandemijom, ali i da se aktivno uključimo u događaj koji organizuje naša matična kompanija (za neupućene, Infobip je krajem leta akvizirao Netokraciju).

U novoj epizodi razgovarali smo o tome kako smo doživeli Shift – kako iz ugla posetilaca, tako i iz ugla video produkcije, menadžera predavača, ali i novinara. Govorili smo o predavanjima koja smo posetili, celokupnoj atmosferi sa konferencije i organizaciji, nezaboravnim žurkama i prilikama za razmenu znanja i networking.

Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte kakve planove imamo za 2023. godinu kada je Infobip Shift u pitanju, ali i zašto se sve češće susrećemo sa terminima Developer Relationship i Developer Advocate, te kako najveće kompanije kroz developerski sadržaj akviziraju profesionalce i šire svest o svojim proizvodima i uslugama.
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

New Talent Game – nova pravila igre u zapošljavanju | Nevena Sofranić | DigiTalk EP78

Digitalk.rs
Priča o nedostatku i kvalitetu kadrova u IT industriji ne gubi na značaju posledjih par godina.
Priča o nedostatku i kvalitetu kadrova u IT industriji ne gubi na značaju posledjih par godina. Sve je više faktora koji utiču na zapošljavanje i privlačenje talenata u kompanije, pa smo želeći da čujemo kako zaista danas stoje stvari u našoj IT industriji, te koji su to svetski trendovi kada je privlačenje talenata u pitanju pozvali Nevenu Sofranić, devojku koju cela zajednica poznaje i koja je prilično dugo u ovoj tematici koja je i njena profesionalna karijera.

Razgovarali smo o svim aktuelnim temama vezanim za nove trendove u zapošljavanju u IT industriji, pomenuli smo hiring freeze, great resignation, dobre i loše prakse u privlačenju talenata, te trendove poput diverziteta i inkluzije…

Nevena Sofranić, Founder @ Recrooit.com
https://www.linkedin.com/in/nevenasofranic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Da li postoji hiring freeze?
– Nedostatak kadrova uprkos hiring freeze
– The Great Resignation
– Dobre i loše prakse u privlačenju talenata
– Gig economy & Freelenseri
– Uloga HR u tech kompanijama
– DEI: Diversity, Equity, and Inclusion
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP111: Marketing za web 3.0 zajednicu

Netokracija Office Talks
U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter.
U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter. Sa njima smo razgovarali o kreiranju efikasnog marketinga u web 3.0 industriji, uz osvrt na važnost izgradnje jake web 3.0 zajednice.

Bilo je i nešto više reči o tome koliko su važni dobro postavljeni kanali komunikacije i na koji način jedna web 3.0 kompanija može efikasno da komunicira sa eksternim korisnicima i koje se tu razlike javljaju u odnosu na web 2.0 svet.

Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koje su trenutne aktuelnosti u pomenutoj industriji i na kripto tržištu. Štaviše, sa našim gostima smo pričali i o značaju društvenih mreža u web 3.0 ekosistemu, posebno Twittera i praćenja aktuelnih informacija.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Makro & Mikro Digitalni marketing | Matija Ilić | DigiTalk EP77

Digitalk.rs
Matijin background i interesovanja su nam omogućila da pričamo o digitalnom marketignu iz više uglova.
Matijin background i interesovanja su nam omogućila da pričamo o digitalnom marketignu iz više uglova. Prvi deo razgovora smo razgovarali o nečemu što za Matiju predstavlja 9-17h posao, i titula Senior Digital Account Manager u agenciji Direct Media. Kada spojite kreativu, organizaciju, media planiranje i klijente, dođete to veoma zanimljivih uvida u advertising industriji, pa je prvi deo razgovora obeležila priča o radu sa velikim klijentima sa fokusom na FMCG segment, prirodu oglašavanja, te neke specifičnosti kada su u pitanju veliki klijenti i klijenti iz posebnih niša poput FMCG-a. Drugi deo razgovora, odnosno deo o mikro digitalnom marketingu je priča o Matijinom studentskom projektu koji se održao do danas i koji predstavlja najpoznatiji brend gradskih žurki u Beogradu. Upravo na ovom terenu Matija ima mogućnost da testira svoje ideje koje kasnije primenjuje u agencijskom poslu i na velike klijente. Dva veoma zanimljiva ugla na rad u oblasti digitalnog marketinga i priča kako dosada može da vas dovede do nekih potpuno neverovatnih projekata i zanimljivih oblasti.

Matija Ilić, Senior Digital Account Manager @ Direct Media United Solutions
https://www.linkedin.com/in/matilic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta danas predstavlja kada u tituli imate prefiks ‘’Digital’’ u tituli?
– Spajanje kreativnosti sa media planiranjem/strategijom
– Šta dolazi nakon kreativnosti i savladanog digitalnog media buyinga
– Da li veći budžeti ili odnos koji se gradi sa klijentom dovode do mogućnosti eksperimentisanja u pristupu
– Da li su danas brendovi (klijenti) u drugačijem odnosu sa agencijama?
– Priroda FMCG oglašavanja
– Awareness VS Perfomance marketing (FMCG brendovi)
– Viewability kao ključna ali često zanemarena metrika kod Awareness oglašavanja
– Veći budžeti – jeftinije oglašavanje
– E-Comm push u Srbiji – (ne)spremnost tržišta
– Globalna centralizacija pristupa oglašavanju
– 2000late – jedna od najvećih redovnih žurki u gradu
– Prilagođavanje promenama/podmlađivanju publike
– Blockchain: potencijal primene u advertising industriji
– Dosada kao pokretač novih interesovanja i znanja

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP110: Sindikat za Generaciju Z

Netokracija Office Talks
Da li ste znali da je termin quiet quitting spomenut preko 18 miliona puta na TikToku?
Da li ste znali da je termin quiet quitting spomenut preko 18 miliona puta na TikToku? Trend odstupanja od prevremenog rada te prevelikog zalaganja za posao obišao je svet, a čak su i domaći mediji pisali o ovoj temi, pa i Netokracija koja je nedavno objavila tekst u kojem smo dublje analizirali kako je došlo do tihog otkazivanja.

Sada je došlo vreme i za podcast, a u novoj epizodi diskutujemo o tome kakvu percepciju mladi imaju danas kada je posao u pitanju, ali i napredovanje na poslu tj. penjanje uz nekakvu korporativnu lestvicu. Razgovaramo o tome zašto je mentalno zdravlje danas važnija tema u kontekstu radnog mesta, kao i da li je ovaj trend posledica post-covid perioda ili nečeg sasvim drugog.

Da li su mladi zaista lenji ili su tek sada otkrili da pored posla postoji i privatan život? Ostanite sa nama do kraja epizode i saznaćete.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija