EP122: Veli app – Da li se i dalje isplati kupovati kripto?

Netokracija Office Talks
Veli app: Da li se i dalje isplati kupovati kripto?
Veli app: Da li se i dalje isplati kupovati kripto? Gost 122. epizode Office Talks podkasta bio je Stevan Radonjanin, osnivač i CEO startapa Veli app za trgovinu kriptovalutama. Sa njim razgovaramo o njegovom preduzetničkom putu, stanju na kripto tržištu i budućim planovima za razvoj startapa.

Pre nego što je započeo sa osnivanjem pomenutog startapa, Stevan je značajno znanje o web3 ekosistemu i kriptovalutama prikupio radeći u servisima kao što su Bitpanda i Kriptomat. Nakon toga se odlučio da pokrene Veli app koji je od starta bio „bootstrapovan“.

Stevan nam je otkrio i na koji način se zasniva biznis model ovog startapa i kako servis pomaže korisnicima koji nastoje da ulažu u kripto. Između ostalog, ovo je bila idealna prilika da porazgovaramo o sve aktuelnijoj temi rizika ulaganja u kriptovaute, sa osvrtom na to šta podrazumeva Regulativa za digitalnu imovinu koja važi i u Srbiji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Reputacija marketinške struke (nije) ugrožena I Predrag Kurčubić I DigiTalk EP88

Digitalk.rs
Povod za razgovor sa Peđom bilo je istraživanje koje je IPSOS radio na inicijativu i u saradnji sa organizacijom IAA (International Advertising Association).
Povod za razgovor sa Peđom bilo je istraživanje koje je IPSOS radio na inicijativu i u saradnji sa organizacijom IAA (International Advertising Association). Cilj istraživanja je bio utvrditi u kojoj meri je i zašto marketing (komunikacije) izgubio na svojoj atraktivnosti među dolazećim kadrovima i na koji način se taj trend može promeniti. Tokom novembra 2022. sprovedeno je kvalitativno istraživanje, koje je prethodilo kvantitativnom istraživanju. Ono je trebalo da da uvid u trenutno stanje i pomogne da se konstruiše upitnik za anketu, koja je sledila u drugoj fazi. Obavljeno je ukupno 6 intervjua, sa studentima, mladim profesionalcima i veoma iskusnim i visoko pozicioniranim profesionalcima.
U kvantitativnom istraživanju učestvovalo je ukupno 385 ljudi – 211 studenata sa fakulteta koji gravitiraju (ili bi barem trebalo da gravitiraju) ka pozicijama u marketingu (najvise sa FON-a, Ekonomskog fakulteta i FMK-a) i 174 zaposlenih, starosti do 35 godina i do 5 godina iskustva u struci (dakle, mladi profesionalci, većinom iz agencija, ali i iz kompanija). Sa Peđom smo u razgovoru predstavili glavne rezultate istraživanja, podvukli neke zaključke, diskutovali koji su to sve uzroci promena u marketinškoj struci, te razgovarali o koracima koje slede nakon istraživanja u smislu reagovanja industrije i njenih glavnih aktera.

IAA (International Advertising Association) Srbija – http://www.iaa.rs/

Predrag Kurčubić, Managing Director @ Ipsos Strategic Marketing – https://www.linkedin.com/in/predrag-kurcubic-72943411/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Predstavljanje istraživanja
– Uzroci promena u marketinškoj struci
– Predstavljanje istraživanja o reputaciji marketinške struke
– Šta za mlade danas predstavlja marketing
– Rezultati po fakultetima obuhvaćenim istraživanjem
– Privlačne pozicije u marketingu
– Top 5 stvari koje su važne prilikom traženja posla
– Odnos mladih studenata i profesionalaca prema preduzetništvu
– Naredni koraci nakon istraživanja

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP121: Scorn – prva AA video igra iz Srbije koja je došla do Microsofta

Netokracija Office Talks
Gost 121. epizode Office Talks podkasta bio je Miroslav Mićević, direktor operacija u game dev kompaniji Ebb software.
Gost 121. epizode Office Talks podkasta bio je Miroslav Mićević, direktor operacija u game dev kompaniji Ebb software. Sa njim smo razgovarali o nedavno lansiranoj AA video igri Scorn, koja predstavlja jedan od većih gaming projekata koji je do sada napravljen u Srbiji.

Rad na ovakvom projektu zahteva mnogo rada i truda, a upravo o tome na koji način je izgledao razvoj pomenutog AA naslova u Srbiji (uz pomoć izdvojenih outsource timova) koji je zvanično u kolaboraciji sa Microsoftom ekskluzivno dostupan na Xbox X konzoli.

Miroslav nam je sa druge strane pričao kako je izgledalo stvaranje idejnog koncepta Scorna i šta tačno podrazumeva njegova pozicija direktora operacija. Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koji su budući planovi pomenute kompanije kada je reč o saradnji sa Microsoftom ali i o širenju tima.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Consulting u Marketing industriji I Miloš Raičević I DigiTalk EP87

Digitalk.rs
Zašto je marketing najlakši posao na svetu, kako izgleda posao konsultanta u sferi marketinga, zbog čega konsultanti malo pričaju, a puno pitaju i slušaju?
Zašto je marketing najlakši posao na svetu, kako izgleda posao konsultanta u sferi marketinga, zbog čega konsultanti malo pričaju, a puno pitaju i slušaju? Kakva je percepcija marketing danas, a kakva je bila kada je naš sagovornik, Miloš Raičević počinjao? Da li se danas i kako može raditi consulting u marketing industriji ispričao nam je Miloš na primeru svoje agencije Alchemists, sa osvrtima na strategiju, koliko je bitno slušanje sa obe strane stola, da li je danas ipak korisnik kralj a ne sadržaj, i koliko je pak važna edukacija danas, sve su to teme koje smo pokrili u sjajnom razgovoru sa Milošem.

Miloš Raičević, Founder and Managing Partner @ Alchemists
https://www.linkedin.com/in/milosraicevic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put od početka do marketing konsultanta
– Razlika u percepciji marketing danas i na početku Miloševe karijere
– Consulting u marketingu
– Awareness vs. Performance
– Strategija, mnogo skupa reč
– Iskustva i primer saradnje
– Slušanje je vrlo bitno
– Customer is king
– Važnost edukacije danas
– Poruka za kolege marketare

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP120: Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

Netokracija Office Talks
U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf.
U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Na početku razgovora sagovornici su nam rekli kako je nastao lokalni ogranak kompanije Smallpdf koja danas broji 150 ljudi u Srbiji. Iako smo sa ovom kompanijom već imali priliku da se upoznamo, kao i da nedavno pišemo o očinskom odsustvu koje su uveli, u novoj epizodi podcasta razgovarali smo sa članovima mobile dev tima o izgradnji i održavanju mobilnih aplikacija za krajnje korisnike.

Tokom razgovora, saznali smo i koje su prednosti prilikom rada za kompaniju koja je fokusirana na izgradnju sopstvenog proizvoda, za razliku od kompanije koja je više okrenuta ka outsource modelu.

Ostanite do kraja i saznajte koji su naredni poslovni planovi za kompaniju Smallpdf, posebno kada govorimo o širenju tima u Srbiji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Mindset zaposlenih u digitalnoj ekonomiji I Krstinja Šćepanović I DigiTalk EP86

Digitalk.rs
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih.
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih. To je posebno izazov u tradicionalnim industrijama. U razgovoru sa Krstinjom Šćepanović, HR direktorkom u OTP banci Srbija, razgovarali smo o tome kako se danas prilagođavati izazovima kada su u pitanju ljudi u organizaciji, promenama koje je u najvećoj meri inicirala tehnologija a koje se odražavaju na zaposlene u našoij organizaciji. Bankarstvo važi za jednu tradicionalnu industriju koja je doživela velike promene u poslednjoj deceniji, pa smo iz ugla nekoga ko radi sa ljudima razgovarali o ovim promenama, organizacionoj kulturi, liderstvu, učenju i razvoju, a da tematika bude potpuna, osvrnuli smo se i na čuvenu generaciju Z koja opet donosi neka svoja pravila na tržište.

Krstinja Šćepanović, HR Director @ OTP banka Srbija – https://www.linkedin.com/in/krstinja-scepanovic-381b5440/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je organizaciona kultura?Zašto je važna?
– Generacija Z
– Percepcija banke danas
– Ko su nosioci organizacione kulture
– Liderstvo
– Prilagođavanje i autentičnost
– Boss ili mama
– Da li se lideri rađaju sa tim ili se to stiče radom na sebi
– Učenje i razvoj
– Formalno ili funkcionalno znanje?
– Agilnost uma
– Da li postoji tačka kada lični razvoj i učenje prestaje?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Bogati otac siromašni otac’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10

Digitalk.rs
U ovoj Specijal epizodi Digitalk podkasta imali smo priliku da razgovaramo na veoma zanimljivu temu istraživanja ponašanja potrošača i istraživanja tržišta koja kompanija EyeSee sprovodi uz pomoć nekih vrlo naprednih tehnologija i ostvaruje sjajne rezultate.
U ovoj Specijal epizodi Digitalk podkasta imali smo priliku da razgovaramo na veoma zanimljivu temu istraživanja ponašanja potrošača i istraživanja tržišta koja kompanija EyeSee sprovodi uz pomoć nekih vrlo naprednih tehnologija i ostvaruje sjajne rezultate.

Sagovornica nam je bila Dobrinka Vićentijević, po vokaciji psiholog koja je danas stručnjak sa petnaest godina iskustva iz oblasti istraživanja, marketing strategije i inovacija. Dobrinka je jedanaest godina provela u jednoj od najpoznatijih kuća kada su istraživanja u pitanju – GFK, a od 2019. godine se nalazi na poziciji Direktorke istraživanja ponašanja potrošača u kompaniji EyeSee.

Sa Dobrinkom smo razgovarali na niz tema vezanih za istraživanje ponašanja potrošača, upliv tehnologije u ovu oblast i na koji način sve tehnologija menja oblast istraživanja od novih alata i tehnika do korenitih promena koje nastaju upravo upotrebom tehnologije i automatizacije u ovoj oblasti. Nekada upravo visoki zahtevi klijenata dovode do razvoja nekih novih tehnoloških rešenja i time se podstiče rast same organizacije, dok nekada sama potreba za automatizacijom procesa transformiše organizaciju kao upotreba tehnologije ka unutra.

Razgovor sa Dobrinkom obiluje primerima iz prakse sa kojima se ona sa svojim timom iz EyeSee susrela tokom rada sa klijentima iz celog sveta, a koje odlikuje primena tehnologije kao rešenja (online eye tracking, virtual shopping, facial coding…)

Fenomenalan razgovor o istraživanjima iz malo drugačijeg ugla, iz ugla tehnologije i nekih malo drugačijih aspekata. Naravno, razgovor je zaključen sa nekim sjajnim uvidima i zaključcima, od toga da dobro odrađena automatizacija humanizuje organizaciju, do toga da će teme poput održivosti, optimizacije cena i asortimana u uslovima recesije i sveprisutne inflacije, back to nature (free from), omnichannel-a i e-commerce na društvenim mrežama biti i više nego aktuelne u 2023. godini.

EyeSee je osnovan pre 10 godina kao startap koji je imao viziju da bihejvioralna istraživanja učini dostupnijim (geografski, cenovno, vremenski) širem krugu ljudi i kompanija…
U tom trenutku osnovni proizvod je bio application based Eye Tracking tool koji je služio prevashodno za testiranje pakovanja i statističkih stimulusa (oglasi u magazinima, posteri, katalozi…)
Danas, deset godina kasnije EyeSee je kompanija sa preko 130 zaposlenih, 7 kancelarija (Beograd, Meksiko Siti, Singapur, London, Pariz, New York i Gentu).
EyeSee se bavi istraživanjima u tri oblasti: 1. Shopper & Innovation 2. Advertising & 3. Digital (E-comm & UX studije). U svakoj od navedenih oblasti EyeSee primenjuje kombinaciju bihejvioralnih i tradicionalnih metoda u prikupljanju podataka kako bi osigurali što veću prediktivnu vrednost zaključaka.
Od bihejvioralnih metoda koje primenjuju, najznačajnije su: Eye Tracking, Facial Coding, Virtual Shopping, Reaction Time Measurement, Passive Tracking, itd.

EyeSee Research

Knowledge nest

EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10

Dobrinka Vićentijević, Direktorka istraživanja ponašanja potrošača @ EyeSee – https://www.linkedin.com/in/dobrinka-vicentijevic-0271a3b/

EyeSee – https://www.linkedin.com/company/eyesee-understand-behavior-grow-further/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

EP119: Može li jedan čovek da uništi Twitter?

Netokracija Office Talks
U 119. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o velikim otpuštanjima u Amazonu, Meti i Twitteru, uz osvrt na to na koji način bi Twitter u budućnosti mogu da izgleda nakon kontraverzne i dugotrajne akvizicije Elona Muska.
U 119. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o velikim otpuštanjima u Amazonu, Meti i Twitteru, uz osvrt na to na koji način bi Twitter u budućnosti mogu da izgleda nakon kontraverzne i dugotrajne akvizicije Elona Muska.

Njegov dolazak i vizija za promenu Twittera sa sobom su povukli niz velikih otpuštanja radnika u ovoj kompaniji koja je sa 7.500 ljudi sada svedena na nešto preko 2.000 zaposlenih. Štaviše, niz masovnih otkaza nije zaobišao Metu i Amazon, koji su takođe otpustili veliki broj ljudi.

Otuda smo analizirali koji su tačno uzroci doveli do ovih masovnih otpuštanja u IT ekosistemu SAD-a, kada bi zapravo taj trend mogao da stane i koliko na njega utiče duboka društvena kriza prisutna u ovoj državi. Takođe, iz ugla korisnika smo izneli i naše pretpostavke i očekivanja od Twittera u budućnosti.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Kako da budemo bolji marketari? I Miloš Aleksić I DigiTalk EP85

Digitalk.rs
U epizodi sa Milošem Aleksićem ako sagovornikom nastavljamo da se bavimo marketing industrijom sa fokuom na to kada da budemo bolji marketari.
U epizodi sa Milošem Aleksićem ako sagovornikom nastavljamo da se bavimo marketing industrijom sa fokuom na to kada da budemo bolji marketari. Miloš nam iz svog, vrlo specifičnog ugla i iz petnaest godina bogate međunarodne karijere priča zašto je marketing najinteresantnija stvar koju možeš raditi obučen, šta to sve danas koči marketing struku, kako on gleda na digitalni marketing, te koliko je važno danas da marketari budu upoznati sa svim sferama biznisa u kome posluju. Za sam kraj Miloš je ostavio veoma poučne zaključke i poruke, kao i par svojih imiljenih marketing zabluda.

Miloš Aleksić, Marketing strateg @ KupujemProdajem – https://www.linkedin.com/in/milosaleksic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni razvoj
– Marketing je najinteresantnija stvar koju možeš raditi obučen
– Šta koči marketing struku
– Sami smo sebi najbitnija publika
– Digitalni marketing: Ti si ono što meriš
– Generacije koje danas stasavaju
– Izvori znanja i istine
– Upstream marketinga u biznis
– Poruka za marketare koji tek dolaze
– Miloševe omiljene marketing zablude

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP118: Kripto prevara od 32 milijarde (FTX)

Netokracija Office Talks
Kako je preko noći izgubljeno 32 milijarde dolara (a verovatno i više) i može li se kripto ekosistem oporaviti od kraha druge najveće menjačnice na svetu?
Kako je preko noći izgubljeno 32 milijarde dolara (a verovatno i više) i može li se kripto ekosistem oporaviti od kraha druge najveće menjačnice na svetu?

U poslednjoj epizodi podcasta razgovaramo upravo o ovoj temi – od toga kako je otkriveno da sestrinska kompanija Alameda Research ima preveliku “rupu” u svom bilansu, preko potencijalne akvizicije od strane konkurenata (Binance), ali i do posledica koje će zasigurno unazaditi čitavu industriju i vrlo verovatno dovesti do veće regulativa.

Govorili smo o tome da li se u ovom slučaju radi o piramidalnoj prevari ili jednostavno o neodgovornom poslovanju kontraverznog Sem Bankaman-Frieda.

Ostanite sa nama do kraja i saznajte da li postoji prostor da se od čitave ove zbrke i krize napravi film na Netflixu i šta su sledeći koraci za kripto ekosistem nakon ovog skandala.
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija