EP111: Marketing za web 3.0 zajednicu

Netokracija Office Talks
U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter.
U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter. Sa njima smo razgovarali o kreiranju efikasnog marketinga u web 3.0 industriji, uz osvrt na važnost izgradnje jake web 3.0 zajednice.

Bilo je i nešto više reči o tome koliko su važni dobro postavljeni kanali komunikacije i na koji način jedna web 3.0 kompanija može efikasno da komunicira sa eksternim korisnicima i koje se tu razlike javljaju u odnosu na web 2.0 svet.

Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koje su trenutne aktuelnosti u pomenutoj industriji i na kripto tržištu. Štaviše, sa našim gostima smo pričali i o značaju društvenih mreža u web 3.0 ekosistemu, posebno Twittera i praćenja aktuelnih informacija.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Makro & Mikro Digitalni marketing | Matija Ilić | DigiTalk EP77

Digitalk.rs
Matijin background i interesovanja su nam omogućila da pričamo o digitalnom marketignu iz više uglova.
Matijin background i interesovanja su nam omogućila da pričamo o digitalnom marketignu iz više uglova. Prvi deo razgovora smo razgovarali o nečemu što za Matiju predstavlja 9-17h posao, i titula Senior Digital Account Manager u agenciji Direct Media. Kada spojite kreativu, organizaciju, media planiranje i klijente, dođete to veoma zanimljivih uvida u advertising industriji, pa je prvi deo razgovora obeležila priča o radu sa velikim klijentima sa fokusom na FMCG segment, prirodu oglašavanja, te neke specifičnosti kada su u pitanju veliki klijenti i klijenti iz posebnih niša poput FMCG-a. Drugi deo razgovora, odnosno deo o mikro digitalnom marketingu je priča o Matijinom studentskom projektu koji se održao do danas i koji predstavlja najpoznatiji brend gradskih žurki u Beogradu. Upravo na ovom terenu Matija ima mogućnost da testira svoje ideje koje kasnije primenjuje u agencijskom poslu i na velike klijente. Dva veoma zanimljiva ugla na rad u oblasti digitalnog marketinga i priča kako dosada može da vas dovede do nekih potpuno neverovatnih projekata i zanimljivih oblasti.

Matija Ilić, Senior Digital Account Manager @ Direct Media United Solutions
https://www.linkedin.com/in/matilic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta danas predstavlja kada u tituli imate prefiks ‘’Digital’’ u tituli?
– Spajanje kreativnosti sa media planiranjem/strategijom
– Šta dolazi nakon kreativnosti i savladanog digitalnog media buyinga
– Da li veći budžeti ili odnos koji se gradi sa klijentom dovode do mogućnosti eksperimentisanja u pristupu
– Da li su danas brendovi (klijenti) u drugačijem odnosu sa agencijama?
– Priroda FMCG oglašavanja
– Awareness VS Perfomance marketing (FMCG brendovi)
– Viewability kao ključna ali često zanemarena metrika kod Awareness oglašavanja
– Veći budžeti – jeftinije oglašavanje
– E-Comm push u Srbiji – (ne)spremnost tržišta
– Globalna centralizacija pristupa oglašavanju
– 2000late – jedna od najvećih redovnih žurki u gradu
– Prilagođavanje promenama/podmlađivanju publike
– Blockchain: potencijal primene u advertising industriji
– Dosada kao pokretač novih interesovanja i znanja

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP110: Sindikat za Generaciju Z

Netokracija Office Talks
Da li ste znali da je termin quiet quitting spomenut preko 18 miliona puta na TikToku?
Da li ste znali da je termin quiet quitting spomenut preko 18 miliona puta na TikToku? Trend odstupanja od prevremenog rada te prevelikog zalaganja za posao obišao je svet, a čak su i domaći mediji pisali o ovoj temi, pa i Netokracija koja je nedavno objavila tekst u kojem smo dublje analizirali kako je došlo do tihog otkazivanja.

Sada je došlo vreme i za podcast, a u novoj epizodi diskutujemo o tome kakvu percepciju mladi imaju danas kada je posao u pitanju, ali i napredovanje na poslu tj. penjanje uz nekakvu korporativnu lestvicu. Razgovaramo o tome zašto je mentalno zdravlje danas važnija tema u kontekstu radnog mesta, kao i da li je ovaj trend posledica post-covid perioda ili nečeg sasvim drugog.

Da li su mladi zaista lenji ili su tek sada otkrili da pored posla postoji i privatan život? Ostanite sa nama do kraja epizode i saznaćete.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Ecommerce realnost | Matija Golubović | DigiTalk EP76

Digitalk.rs
Matija je kao veoma mlad uplovio u preduzetničke i startup priče koje su mu donele veoma dragoceno iskustvo u marketingu, razvoju poslovanja i biznis filozofiji uopšte.
Matija je kao veoma mlad uplovio u preduzetničke i startup priče koje su mu donele veoma dragoceno iskustvo u marketingu, razvoju poslovanja i biznis filozofiji uopšte. Za vreme pandemije pokreće brend Mars gde implementira svoje iskustvo i znanje, a uz Mars gradi i marketinšku agenciju za podršku e-commerce poslovanju, te projekte poput iOrders koji su tek ugledali svetlost dana. Priča o e-commercu iz malo drugačijeg ugla, sa malo više mladalačke energije i svežeg preduzetničkog duha.

Matija Golubović, Founder @ Mars
https://www.linkedin.com/in/matdegol/

Matija Golubović, digitalni marketar i osnivač dva startup-a u oblasti eCommerce-a

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put
– Kako je nastao brend Mars
– Kako pokrenuti Ecommerce kompaniju
– Ecommerce industrija – trend kretanja
– Realnost Ecommerce-a: logistika, kapitalna zavisnost, resursi, zakoni, tehnologija
– Sistematizacija procesa
– Kako prepoznati potencijal određene ideje?
– Da li je pametno ulaziti u Ecommerce?
– Kako se zapravo ostvaruju rezultati
– E-Commerce nije individualni sport
– iOrders
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’To nikada neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP109: Agencija, korporacija, startap (Željko Bošnjak)

Netokracija Office Talks
Gost 109. epizode Netokracijinog Office Talks podkasta bio je Željko Bošnjak, suosnivač foodtech startapa Bitebell i osnivač marketinške agencije Ellecta Digital.
Gost 109. epizode Netokracijinog Office Talks podkasta bio je Željko Bošnjak, suosnivač foodtech startapa Bitebell i osnivač marketinške agencije Ellecta Digital.

Mnoga interesovanja, ali i ljubav prema hrani i marketingu, usmerili su Željka Bošnjaka ka preduzetničkom svetu. Još ranije smo imali priliku da pišemo o njegovom foodtech startapu Bitebell koji je početkom prošle godine podigao pre-seed investiciju od ICT HUB-a od 50.000 evra.

Osim što smo detaljno razgovarali o tome kako Bitebell zapravo funkcioniše i na koji način nastoji da uz pomoć naprednog softverskog rešenja pomogne restoranima u dostavi hrane (direct delivery), Bošnjak nam je govorio o tome koliko mu je za preduzetnički mentalitet značio rad u kompaniji Philip Morris International, ali i koliko je dragoceno vreme provedeno u agencijskom, kao i u korporativnom okruženju.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Content marketing: Ljubav na prvi klik | Anja Simić | DigiTalk EP75

Digitalk.rs
Do sada se u podkastu nismo ovako detaljno baivli tematikom content marketinga.
Do sada se u podkastu nismo ovako detaljno baivli tematikom content marketinga. Anja nam dolazi iz fintech industrije a u sadržaj je zaljubljena od početka svoje karijere. Njenu strast prema content marketingu možete osetiti tokom celog razgovora, u kome smo se dotakli svih važnih aspekata ove discipline: adekvatnog definisanja, odnosa content marketinga i SEO-a, procesa planiranja, uloge donosioca odluka, testiranja, metrika…. Celokupnu temu content marketinga Anja je vrlo jasno objasnila kroz praktične primere koje je sa svojim timom sprovodila tokom prethodnih godina.

Anja Simić, Head Of Content Marketing @ Deel
https://www.linkedin.com/in/anja-simic-86120859/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je Content marketing
– Dobar content je uvek vezan za SEO
– Da li je content marketing dobra ideja za biznis?
– SEO se radi na duže staze
– Inicijalna investicija kod content marketinga je veća
– Proces planiranja content marketinga
– Uloga donosioca odluka u planiranju content marketinga
– Proces planiranja na primeru kompanije Deel
– Na početku je važan traffic
– Definisanje CTA za svaki deo marketing funnela i tip sadržaja
– Kako da kreiram i plasiram svoj sadržaj
– Koliko se obraća pažnja kada se neki sadržaj objavljuje
– Testiranje, merenje i metrike
– Šta se dešava kada neko konzumira naš sadržaj a nije došlo do željene akcije?
– Saveti i sugestije za one koji žele da se upuste u avanturu sa content marketingom

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Fokus na vrednosti, forma i suština | Predrag Tončev | DigiTalk EP74

Digitalk.rs
Danas je za uspeh potreban poseban mindset, ali neke stvari bez obzira na vreme ostaju nepromenjive: suština ispred forme, zasnivanje poslovanja na pravim vrednostima, međusobno razumevanje i fokus na važne stvari.
Danas je za uspeh potreban poseban mindset, ali neke stvari bez obzira na vreme ostaju nepromenjive: suština ispred forme, zasnivanje poslovanja na pravim vrednostima, međusobno razumevanje i fokus na važne stvari. Peđa nosi izuzetno iskustvo sa inostranih tržišta, bogato formalno obrazovanje, a ono što je posebno jeste vrlo jasno i koncizno razmišljanje kada je u pitanju poslovanje u 21. veku. Razgovarali smo o nekim elementarnim stvarima kada je biznis u pitanju, ali i o aktuelnim temama i izazovima koje su prisutne na našem tržištu: ulaganje i razvoj kadrova, employer branding u kontekstu kreiranja DNK-a kompanije u vidu pravih vrednosti, čestog nerazumevanja oko uloge marketinga u poslovanju, te nerealnih očekivanja od digitala…

Predrag Tončev, Chief Energy Officer @ QXperience
https://www.linkedin.com/in/predrag-toncev-5321453/

Home


https://www.linkedin.com/company/qxperience/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako postići željenu produktivnost koristeći fokus
– Produktivnost: radni i neradni dani
– Ulaganje vremena u lični razvoj, građenje empatije, pomoć ljudima oko sebe?
– Kako regrutovati pametnije od sebe
– Prihvatanje različitosti ali i odgovornosti
– Želja da se stvori zajednička vrednost
– Miskoncepcija marketing role u kompanijama
– Digitalci na udaru
– Forma i suština brendiranja (poslodavaca) i kako ugoditi svima
– Obrazovanje za 22.vek
– Dati reč Generaciji Z, slušati, praviti okvire i sisteme prema njima
– Teorija je bitna, predznanje ključno, ali kontekst I okruženje daju suštinu
– Preporuke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP108: Mad Head Games sa igrom Scars Above napada AAA tržište

Netokracija Office Talks
Razvoj velikih naslova video igara u narednim godinama biće primarni fokus domaćeg studija Mad Head Games.
Razvoj velikih naslova video igara u narednim godinama biće primarni fokus domaćeg studija Mad Head Games. O procesu razvoja zahtevnih gaming projekata u 108. epizodi Office Talks podkasta govore nam Emil Esov (Assistant Game Director) i Vid Rajin (Lead Game dizajner) iz ove game dev kompanije.

Sa njima smo imali priliku da govorimo o tome ko sve danas i na kojim pozicijama čini tim studija koji sada radi na znatno ozbiljnijim projektima, fokusirajući se na to koliko su važni procesi dizajna i testiranja video igara.

Ipak, transformacija od HOPA do zahtevnih igara se ne dešava preko noći, pa smo zato pričali o tome kako izgleda potražnja za talentima u industriji i sa kojim se izazovima tu suočava pomenuta kompanija. Emil i Vid zatvorili su ovu epizodu pričom o saradnji sa izdavačima i budućim planovima kompanije.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Gaming industrija u Srbiji: HyperCasual igre | Nemanja Divjak | DigiTalk EP73

Digitalk.rs
Nemanja Divjak je bio sagovornik u novoj epizodi Digitalk podkasta gde smo načeli temu gaming ekosistema i industrije u Srbiji.
Nemanja Divjak je bio sagovornik u novoj epizodi Digitalk podkasta gde smo načeli temu gaming ekosistema i industrije u Srbiji. Nemanja i njegov studio Tummy Games se bave razvojem HyperCasual igara, pa smo naš razgovor posvetili ovom tipu igara, ali smo se u razgovoru dotaklih mnogih tema vezanih za gaming industriju: odnosi i kako doži do izdavača, problem kadrova u industriji i njihova edukacija, te smo prošli kroz put koji je Nemanja prošao u svom preduzetničkom životu do danjašnjih dana kada razvijaju igre u saradnji sa izdavačem Voodoo-om.

Nemanja Divjak, Co-Founder @ Tummy Games
https://www.linkedin.com/in/nemanja-divjak-4113303/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Trenutna situacija na sceni gaming ekosistema u Srbiji
– Tipovi igara u gaming industriji
– Početak Tummy Games-a i dolazak do publisher-a
– Kako se grade odnosi sa izdavačima igara?
– HyperCasual igre: Proces developmenta, testiranja i publishing-a
– U kom trenutku procesa pravljenja igre se obraćamo izdavaču
– Gaming ekosistem u Srbiji najviše proizvodi mobile igre
– Problem kadrova i šta radite na tom polju
– Naredni koraci
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Pravilo 10X’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP107: Empple festival: Nagrade za najbolje IT poslodavce

Netokracija Office Talks
U 106. epizodi Office Talks podcasta ugostili smo ekipu koja stoji iza Empple festivala – događaja posvećenog razvoju Employer Branding-a u regionu.
U 106. epizodi Office Talks podcasta ugostili smo ekipu koja stoji iza Empple festivala – događaja posvećenog razvoju Employer Branding-a u regionu.

Naše gošće su bile Nikolina Božanović (Event Manager) i Angelina Simić (Event Marketing Manager) koje su nam predstavile kako će izgledati Empple festival ove godine, koje su to novine u odnosu na prethodnu godinu, kao i šta sve posetioci mogu očekivati od festivala.

Na početku epizode razgovarali smo o volontiranju za vreme studija, ljudima koje su upoznali na tom putu i zajednici koje su stvorili, da bi kasnije baš uz pomoć tih konekcija došli do prvih poslova u marketing i HR indstriji. Uz pomoć volontiranja Angelina i Nikolina upoznale su Katarinu koja je i idejni tvorac Empple festivala i HR kutka.

Ovo je ujedno bila i prilika da pričamo o samom Employer Branding-u, značaju kvalitetne EB strategije, o tome da li su u kompanije konačno shvatile važnost dobrog EB i kako treba pristupitu eksternom komuniciranju kulture i kompanijskih vrednosti. Tokom razgovora složili smo se da je iskren pristup, bez foliranja i laži najbolji prilikom predstavaljanja kompanije kao poželjnog poslodavca.

Inače, Empple festival se ove godine održava 6. i 7. oktobra i imaće globalno i lokalno izdanje, gde ćemo pored predavanja imati i case study za studente, predstavljanje EB istraživanja, networking i dodelu EB nagarada. Nagrade kao dodatni segment konferenijce se dodeljuju u čak 9 kategorija, a o pobednicima odlučivaće stručni žiri.

Ostanite sa nama do kraja i saznajte kako naše sagovornice vide sudbinu poslovnih konferencija u godinama koje dolaze i kako vide potencijalnu krizu zaposlavanja u IT industriji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija