EP124: Događaji koji su obeležili domaći IT u 2022.

Netokracija Office Talks
Još jedna intenzivna i turbulentna godina u lokalnoj i globalnoj IT industriij polako ostaje iza nas.
Još jedna intenzivna i turbulentna godina u lokalnoj i globalnoj IT industriij polako ostaje iza nas. U 124. epizodi Office Talks podkasta tradicionalno prelazimo najznačajnije momente iz IT ekosistema u prethodnih 365 dana.

U ovoj epizodi smo imali priliku da govorimo o dolasku IT sturčnjaka iz Rusije i Ukrajine, a koji su pronašli posao i otvorili i firme u našoj zemlji. Sve ovo nas je podstaklo da pričamo o trendu otkaza u IT industriji na globalu koji se dešava u velikim kompanijama, iskazavši naše stavove u kom smeru bi ova industrija kod nas i u svetu mogla da se kreće u narednoj godini.

Kao što smo to radili i pre, sumirali smo najbitnije stvari koje su se dogodile u domaćem startap ekosistemu, uz neizbežan osvrt na sve veći rast game dev industrije. Deo vremena posvetili smo i krizi u web3 i kripto svetu, Ostanite sa nama do kraja i saznajte kako je izgledalo otvaranje razvojnog centra Riviana u Beogradu, kao i koji su planovi ove američke kompanije za Srbiju.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Investicije u srpske startupe: prvi korporativni VC fond u regionu I Davor Sakač I DigiTalk EP90

Digitalk.rs
Davor Sakač nam je bio sagovornik u poslednjoj epizodi Digitalk podcasta u 2022.
Davor Sakač nam je bio sagovornik u poslednjoj epizodi Digitalk podcasta u 2022. Godini. Razgovarali smo o veoma uspešnoj godini za prvi korporativni VC fond u regionu – TS Venture fond na čijem čelu se upavo nalazi Davor. Pričali smo o investicijama u srpske startupe, šta znače investicije za startup-e koji ih dobiju, te smo malo raširili priču o domaćem startup ekosistemu i Srbiji kao zemlji inovacija. Razgovor smo završili fenomenalnim zaključkom na temu mindset potrebnim za startup i preduzetništvo i naravno dotakli smo se planova kada je TS Venture fond u pitanju.

Davor Sakač, CEO @ TS Ventures Fund
https://www.linkedin.com/in/davorsakac/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ključni događaji u 2022. godini
– TS Ventures Fund je korporativni fond. Zašto je to važno?
– Broj investicija u 2022. godini
– Koliko je prijava potrebno da bi se investiralo u njih devet
– Visina investicija i šta znače te investicije za one koji su ih dobili
– Na koji načun društveno-političke okolnosti utiču na fondove i startup ekosistem
– Kako izgleda domaća startap scena danas
– Da li možemo da pričamo o Srbiji kao zemlji inovacija?
– Šta nam fali kao startup ekosistemu
– Da li ideja sama za sebe nosi neku vrednost? Vrednost dobrog tima
– Mindset
– Koji su planovi TS Venture fonda za naredni period
– Tri pitanja za kraj razgovora

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Dilema inovatora’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP123: Kamere u Beogradu – „Veliki Brat“? (SHARE fondacija)

Netokracija Office Talks
Upotreba veštačke inteligencije i biometrije u kamerama širom glavnog grada ponovo su aktuelna tema u javnosti.
Upotreba veštačke inteligencije i biometrije u kamerama širom glavnog grada ponovo su aktuelna tema u javnosti. O rizicima koje pametne kamere donose kada je reč o našim podacima, razgovaramo u 123. epizodi Office Talks podkasta sa Filipom Miloševićem iz SHARE fondacije.

U ovoj epizodi, Filip nam je izneo neke od konkretnih primera upotrebe kamera sa biometrijom, uz osvrt na to koja bi njihova uloga bila i koja ovlašćenja bi mogla da pruže organima reda. Kada govorimo o ovlašćenjima, ovde se posebno fokusiramo o mogućim kaznama za razne prestupe koje građanin može napraviti na javnoj površini.

Naš sagovornik nam je približio više detalja o tome šta SHARE fondacija sve radi kako bi podigla svest javnosti o riziku koji upotreba biometrije donosi kada je reč o prikupljanju ličnih podataka građana. Ova fondacija će nastaviti da edukuje javnost o pametnim kamerama kroz akciju #hiljadekamera i kroz duge edukativne formate.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Design sprint u Srbiji – novitet ili neophodnost I Milica Radović I DigiTalk EP89

Digitalk.rs
Milica Radović nam je u novoj epizodi Digitalk podkasta približila koncept Desing Sprint-a, koji uspešno sa svojim kolegama i klijentima koristi u agenciji Friday. Šta to zapravo predstavlja Design Sprint, koje sve probleme može da rešava, odakle potreba za ovakvim novim konceptom, te da li Design Sprint kao koncept predstavlja možda deo neke nove ere u advertising industriji, o svemu tome pa i malo šire smo razgovarali sa Milicom, vema uspešnom i nagrađivanom mladom marketarkom koja već godinama iskustvo stiče u velikim sistemima, a danas gradi neku svoju priču sa kolegama i partnerima u agenciji Friday.
Milica Radović nam je u novoj epizodi Digitalk podkasta približila koncept Desing Sprint-a, koji uspešno sa svojim kolegama i klijentima koristi u agenciji Friday. Šta to zapravo predstavlja Design Sprint, koje sve probleme može da rešava, odakle potreba za ovakvim novim konceptom, te da li Design Sprint kao koncept predstavlja možda deo neke nove ere u advertising industriji, o svemu tome pa i malo šire smo razgovarali sa Milicom, vema uspešnom i nagrađivanom mladom marketarkom koja već godinama iskustvo stiče u velikim sistemima, a danas gradi neku svoju priču sa kolegama i partnerima u agenciji Friday.

Milica Radović, Partner & Creative Strategist @ Friday
https://www.linkedin.com/in/milica-radovic-40449361/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni put
– Šta je desing sprinT
– Kako su došli do Design Sprint-a i kako on zapravo funkcioniše
– Tipovi problema koji se mogu rešavati uz pomoć Design Sprint-a
– Dvojaka potreba za Design sprintom
– Novi odnosi klijenta i agencija
– Friday bira da ne izlazi na pitcheve
– Da li Design sprint signalizira možda neku novu eru advertajzinga na domaćem tržištu?
– Poruka za kolege koje još uvek tragaju za tim nekim narednim hrabrim korakom
– Za mlade koji su zainteresovani za Design Sprint

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Design Thinking’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP122: Veli app – Da li se i dalje isplati kupovati kripto?

Netokracija Office Talks
Veli app: Da li se i dalje isplati kupovati kripto?
Veli app: Da li se i dalje isplati kupovati kripto? Gost 122. epizode Office Talks podkasta bio je Stevan Radonjanin, osnivač i CEO startapa Veli app za trgovinu kriptovalutama. Sa njim razgovaramo o njegovom preduzetničkom putu, stanju na kripto tržištu i budućim planovima za razvoj startapa.

Pre nego što je započeo sa osnivanjem pomenutog startapa, Stevan je značajno znanje o web3 ekosistemu i kriptovalutama prikupio radeći u servisima kao što su Bitpanda i Kriptomat. Nakon toga se odlučio da pokrene Veli app koji je od starta bio „bootstrapovan“.

Stevan nam je otkrio i na koji način se zasniva biznis model ovog startapa i kako servis pomaže korisnicima koji nastoje da ulažu u kripto. Između ostalog, ovo je bila idealna prilika da porazgovaramo o sve aktuelnijoj temi rizika ulaganja u kriptovaute, sa osvrtom na to šta podrazumeva Regulativa za digitalnu imovinu koja važi i u Srbiji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Reputacija marketinške struke (nije) ugrožena I Predrag Kurčubić I DigiTalk EP88

Digitalk.rs
Povod za razgovor sa Peđom bilo je istraživanje koje je IPSOS radio na inicijativu i u saradnji sa organizacijom IAA (International Advertising Association).
Povod za razgovor sa Peđom bilo je istraživanje koje je IPSOS radio na inicijativu i u saradnji sa organizacijom IAA (International Advertising Association). Cilj istraživanja je bio utvrditi u kojoj meri je i zašto marketing (komunikacije) izgubio na svojoj atraktivnosti među dolazećim kadrovima i na koji način se taj trend može promeniti. Tokom novembra 2022. sprovedeno je kvalitativno istraživanje, koje je prethodilo kvantitativnom istraživanju. Ono je trebalo da da uvid u trenutno stanje i pomogne da se konstruiše upitnik za anketu, koja je sledila u drugoj fazi. Obavljeno je ukupno 6 intervjua, sa studentima, mladim profesionalcima i veoma iskusnim i visoko pozicioniranim profesionalcima.
U kvantitativnom istraživanju učestvovalo je ukupno 385 ljudi – 211 studenata sa fakulteta koji gravitiraju (ili bi barem trebalo da gravitiraju) ka pozicijama u marketingu (najvise sa FON-a, Ekonomskog fakulteta i FMK-a) i 174 zaposlenih, starosti do 35 godina i do 5 godina iskustva u struci (dakle, mladi profesionalci, većinom iz agencija, ali i iz kompanija). Sa Peđom smo u razgovoru predstavili glavne rezultate istraživanja, podvukli neke zaključke, diskutovali koji su to sve uzroci promena u marketinškoj struci, te razgovarali o koracima koje slede nakon istraživanja u smislu reagovanja industrije i njenih glavnih aktera.

IAA (International Advertising Association) Srbija – http://www.iaa.rs/

Predrag Kurčubić, Managing Director @ Ipsos Strategic Marketing – https://www.linkedin.com/in/predrag-kurcubic-72943411/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Predstavljanje istraživanja
– Uzroci promena u marketinškoj struci
– Predstavljanje istraživanja o reputaciji marketinške struke
– Šta za mlade danas predstavlja marketing
– Rezultati po fakultetima obuhvaćenim istraživanjem
– Privlačne pozicije u marketingu
– Top 5 stvari koje su važne prilikom traženja posla
– Odnos mladih studenata i profesionalaca prema preduzetništvu
– Naredni koraci nakon istraživanja

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP121: Scorn – prva AA video igra iz Srbije koja je došla do Microsofta

Netokracija Office Talks
Gost 121. epizode Office Talks podkasta bio je Miroslav Mićević, direktor operacija u game dev kompaniji Ebb software.
Gost 121. epizode Office Talks podkasta bio je Miroslav Mićević, direktor operacija u game dev kompaniji Ebb software. Sa njim smo razgovarali o nedavno lansiranoj AA video igri Scorn, koja predstavlja jedan od većih gaming projekata koji je do sada napravljen u Srbiji.

Rad na ovakvom projektu zahteva mnogo rada i truda, a upravo o tome na koji način je izgledao razvoj pomenutog AA naslova u Srbiji (uz pomoć izdvojenih outsource timova) koji je zvanično u kolaboraciji sa Microsoftom ekskluzivno dostupan na Xbox X konzoli.

Miroslav nam je sa druge strane pričao kako je izgledalo stvaranje idejnog koncepta Scorna i šta tačno podrazumeva njegova pozicija direktora operacija. Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koji su budući planovi pomenute kompanije kada je reč o saradnji sa Microsoftom ali i o širenju tima.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Consulting u Marketing industriji I Miloš Raičević I DigiTalk EP87

Digitalk.rs
Zašto je marketing najlakši posao na svetu, kako izgleda posao konsultanta u sferi marketinga, zbog čega konsultanti malo pričaju, a puno pitaju i slušaju?
Zašto je marketing najlakši posao na svetu, kako izgleda posao konsultanta u sferi marketinga, zbog čega konsultanti malo pričaju, a puno pitaju i slušaju? Kakva je percepcija marketing danas, a kakva je bila kada je naš sagovornik, Miloš Raičević počinjao? Da li se danas i kako može raditi consulting u marketing industriji ispričao nam je Miloš na primeru svoje agencije Alchemists, sa osvrtima na strategiju, koliko je bitno slušanje sa obe strane stola, da li je danas ipak korisnik kralj a ne sadržaj, i koliko je pak važna edukacija danas, sve su to teme koje smo pokrili u sjajnom razgovoru sa Milošem.

Miloš Raičević, Founder and Managing Partner @ Alchemists
https://www.linkedin.com/in/milosraicevic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put od početka do marketing konsultanta
– Razlika u percepciji marketing danas i na početku Miloševe karijere
– Consulting u marketingu
– Awareness vs. Performance
– Strategija, mnogo skupa reč
– Iskustva i primer saradnje
– Slušanje je vrlo bitno
– Customer is king
– Važnost edukacije danas
– Poruka za kolege marketare

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP120: Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

Netokracija Office Talks
U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf.
U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Na početku razgovora sagovornici su nam rekli kako je nastao lokalni ogranak kompanije Smallpdf koja danas broji 150 ljudi u Srbiji. Iako smo sa ovom kompanijom već imali priliku da se upoznamo, kao i da nedavno pišemo o očinskom odsustvu koje su uveli, u novoj epizodi podcasta razgovarali smo sa članovima mobile dev tima o izgradnji i održavanju mobilnih aplikacija za krajnje korisnike.

Tokom razgovora, saznali smo i koje su prednosti prilikom rada za kompaniju koja je fokusirana na izgradnju sopstvenog proizvoda, za razliku od kompanije koja je više okrenuta ka outsource modelu.

Ostanite do kraja i saznajte koji su naredni poslovni planovi za kompaniju Smallpdf, posebno kada govorimo o širenju tima u Srbiji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Mindset zaposlenih u digitalnoj ekonomiji I Krstinja Šćepanović I DigiTalk EP86

Digitalk.rs
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih.
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih. To je posebno izazov u tradicionalnim industrijama. U razgovoru sa Krstinjom Šćepanović, HR direktorkom u OTP banci Srbija, razgovarali smo o tome kako se danas prilagođavati izazovima kada su u pitanju ljudi u organizaciji, promenama koje je u najvećoj meri inicirala tehnologija a koje se odražavaju na zaposlene u našoij organizaciji. Bankarstvo važi za jednu tradicionalnu industriju koja je doživela velike promene u poslednjoj deceniji, pa smo iz ugla nekoga ko radi sa ljudima razgovarali o ovim promenama, organizacionoj kulturi, liderstvu, učenju i razvoju, a da tematika bude potpuna, osvrnuli smo se i na čuvenu generaciju Z koja opet donosi neka svoja pravila na tržište.

Krstinja Šćepanović, HR Director @ OTP banka Srbija – https://www.linkedin.com/in/krstinja-scepanovic-381b5440/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je organizaciona kultura?Zašto je važna?
– Generacija Z
– Percepcija banke danas
– Ko su nosioci organizacione kulture
– Liderstvo
– Prilagođavanje i autentičnost
– Boss ili mama
– Da li se lideri rađaju sa tim ili se to stiče radom na sebi
– Učenje i razvoj
– Formalno ili funkcionalno znanje?
– Agilnost uma
– Da li postoji tačka kada lični razvoj i učenje prestaje?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Bogati otac siromašni otac’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/