Consulting u Marketing industriji I Miloš Raičević I DigiTalk EP87

Digitalk.rs
Zašto je marketing najlakši posao na svetu, kako izgleda posao konsultanta u sferi marketinga, zbog čega konsultanti malo pričaju, a puno pitaju i slušaju?
Zašto je marketing najlakši posao na svetu, kako izgleda posao konsultanta u sferi marketinga, zbog čega konsultanti malo pričaju, a puno pitaju i slušaju? Kakva je percepcija marketing danas, a kakva je bila kada je naš sagovornik, Miloš Raičević počinjao? Da li se danas i kako može raditi consulting u marketing industriji ispričao nam je Miloš na primeru svoje agencije Alchemists, sa osvrtima na strategiju, koliko je bitno slušanje sa obe strane stola, da li je danas ipak korisnik kralj a ne sadržaj, i koliko je pak važna edukacija danas, sve su to teme koje smo pokrili u sjajnom razgovoru sa Milošem.

Miloš Raičević, Founder and Managing Partner @ Alchemists
https://www.linkedin.com/in/milosraicevic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put od početka do marketing konsultanta
– Razlika u percepciji marketing danas i na početku Miloševe karijere
– Consulting u marketingu
– Awareness vs. Performance
– Strategija, mnogo skupa reč
– Iskustva i primer saradnje
– Slušanje je vrlo bitno
– Customer is king
– Važnost edukacije danas
– Poruka za kolege marketare

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP120: Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

Netokracija Office Talks
U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf.
U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Na početku razgovora sagovornici su nam rekli kako je nastao lokalni ogranak kompanije Smallpdf koja danas broji 150 ljudi u Srbiji. Iako smo sa ovom kompanijom već imali priliku da se upoznamo, kao i da nedavno pišemo o očinskom odsustvu koje su uveli, u novoj epizodi podcasta razgovarali smo sa članovima mobile dev tima o izgradnji i održavanju mobilnih aplikacija za krajnje korisnike.

Tokom razgovora, saznali smo i koje su prednosti prilikom rada za kompaniju koja je fokusirana na izgradnju sopstvenog proizvoda, za razliku od kompanije koja je više okrenuta ka outsource modelu.

Ostanite do kraja i saznajte koji su naredni poslovni planovi za kompaniju Smallpdf, posebno kada govorimo o širenju tima u Srbiji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Mindset zaposlenih u digitalnoj ekonomiji I Krstinja Šćepanović I DigiTalk EP86

Digitalk.rs
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih.
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih. To je posebno izazov u tradicionalnim industrijama. U razgovoru sa Krstinjom Šćepanović, HR direktorkom u OTP banci Srbija, razgovarali smo o tome kako se danas prilagođavati izazovima kada su u pitanju ljudi u organizaciji, promenama koje je u najvećoj meri inicirala tehnologija a koje se odražavaju na zaposlene u našoij organizaciji. Bankarstvo važi za jednu tradicionalnu industriju koja je doživela velike promene u poslednjoj deceniji, pa smo iz ugla nekoga ko radi sa ljudima razgovarali o ovim promenama, organizacionoj kulturi, liderstvu, učenju i razvoju, a da tematika bude potpuna, osvrnuli smo se i na čuvenu generaciju Z koja opet donosi neka svoja pravila na tržište.

Krstinja Šćepanović, HR Director @ OTP banka Srbija – https://www.linkedin.com/in/krstinja-scepanovic-381b5440/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je organizaciona kultura?Zašto je važna?
– Generacija Z
– Percepcija banke danas
– Ko su nosioci organizacione kulture
– Liderstvo
– Prilagođavanje i autentičnost
– Boss ili mama
– Da li se lideri rađaju sa tim ili se to stiče radom na sebi
– Učenje i razvoj
– Formalno ili funkcionalno znanje?
– Agilnost uma
– Da li postoji tačka kada lični razvoj i učenje prestaje?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Bogati otac siromašni otac’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10

Digitalk.rs
U ovoj Specijal epizodi Digitalk podkasta imali smo priliku da razgovaramo na veoma zanimljivu temu istraživanja ponašanja potrošača i istraživanja tržišta koja kompanija EyeSee sprovodi uz pomoć nekih vrlo naprednih tehnologija i ostvaruje sjajne rezultate.
U ovoj Specijal epizodi Digitalk podkasta imali smo priliku da razgovaramo na veoma zanimljivu temu istraživanja ponašanja potrošača i istraživanja tržišta koja kompanija EyeSee sprovodi uz pomoć nekih vrlo naprednih tehnologija i ostvaruje sjajne rezultate.

Sagovornica nam je bila Dobrinka Vićentijević, po vokaciji psiholog koja je danas stručnjak sa petnaest godina iskustva iz oblasti istraživanja, marketing strategije i inovacija. Dobrinka je jedanaest godina provela u jednoj od najpoznatijih kuća kada su istraživanja u pitanju – GFK, a od 2019. godine se nalazi na poziciji Direktorke istraživanja ponašanja potrošača u kompaniji EyeSee.

Sa Dobrinkom smo razgovarali na niz tema vezanih za istraživanje ponašanja potrošača, upliv tehnologije u ovu oblast i na koji način sve tehnologija menja oblast istraživanja od novih alata i tehnika do korenitih promena koje nastaju upravo upotrebom tehnologije i automatizacije u ovoj oblasti. Nekada upravo visoki zahtevi klijenata dovode do razvoja nekih novih tehnoloških rešenja i time se podstiče rast same organizacije, dok nekada sama potreba za automatizacijom procesa transformiše organizaciju kao upotreba tehnologije ka unutra.

Razgovor sa Dobrinkom obiluje primerima iz prakse sa kojima se ona sa svojim timom iz EyeSee susrela tokom rada sa klijentima iz celog sveta, a koje odlikuje primena tehnologije kao rešenja (online eye tracking, virtual shopping, facial coding…)

Fenomenalan razgovor o istraživanjima iz malo drugačijeg ugla, iz ugla tehnologije i nekih malo drugačijih aspekata. Naravno, razgovor je zaključen sa nekim sjajnim uvidima i zaključcima, od toga da dobro odrađena automatizacija humanizuje organizaciju, do toga da će teme poput održivosti, optimizacije cena i asortimana u uslovima recesije i sveprisutne inflacije, back to nature (free from), omnichannel-a i e-commerce na društvenim mrežama biti i više nego aktuelne u 2023. godini.

EyeSee je osnovan pre 10 godina kao startap koji je imao viziju da bihejvioralna istraživanja učini dostupnijim (geografski, cenovno, vremenski) širem krugu ljudi i kompanija…
U tom trenutku osnovni proizvod je bio application based Eye Tracking tool koji je služio prevashodno za testiranje pakovanja i statističkih stimulusa (oglasi u magazinima, posteri, katalozi…)
Danas, deset godina kasnije EyeSee je kompanija sa preko 130 zaposlenih, 7 kancelarija (Beograd, Meksiko Siti, Singapur, London, Pariz, New York i Gentu).
EyeSee se bavi istraživanjima u tri oblasti: 1. Shopper & Innovation 2. Advertising & 3. Digital (E-comm & UX studije). U svakoj od navedenih oblasti EyeSee primenjuje kombinaciju bihejvioralnih i tradicionalnih metoda u prikupljanju podataka kako bi osigurali što veću prediktivnu vrednost zaključaka.
Od bihejvioralnih metoda koje primenjuju, najznačajnije su: Eye Tracking, Facial Coding, Virtual Shopping, Reaction Time Measurement, Passive Tracking, itd.

EyeSee Research

Knowledge nest

EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10

Dobrinka Vićentijević, Direktorka istraživanja ponašanja potrošača @ EyeSee – https://www.linkedin.com/in/dobrinka-vicentijevic-0271a3b/

EyeSee – https://www.linkedin.com/company/eyesee-understand-behavior-grow-further/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

EP119: Može li jedan čovek da uništi Twitter?

Netokracija Office Talks
U 119. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o velikim otpuštanjima u Amazonu, Meti i Twitteru, uz osvrt na to na koji način bi Twitter u budućnosti mogu da izgleda nakon kontraverzne i dugotrajne akvizicije Elona Muska.
U 119. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o velikim otpuštanjima u Amazonu, Meti i Twitteru, uz osvrt na to na koji način bi Twitter u budućnosti mogu da izgleda nakon kontraverzne i dugotrajne akvizicije Elona Muska.

Njegov dolazak i vizija za promenu Twittera sa sobom su povukli niz velikih otpuštanja radnika u ovoj kompaniji koja je sa 7.500 ljudi sada svedena na nešto preko 2.000 zaposlenih. Štaviše, niz masovnih otkaza nije zaobišao Metu i Amazon, koji su takođe otpustili veliki broj ljudi.

Otuda smo analizirali koji su tačno uzroci doveli do ovih masovnih otpuštanja u IT ekosistemu SAD-a, kada bi zapravo taj trend mogao da stane i koliko na njega utiče duboka društvena kriza prisutna u ovoj državi. Takođe, iz ugla korisnika smo izneli i naše pretpostavke i očekivanja od Twittera u budućnosti.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Kako da budemo bolji marketari? I Miloš Aleksić I DigiTalk EP85

Digitalk.rs
U epizodi sa Milošem Aleksićem ako sagovornikom nastavljamo da se bavimo marketing industrijom sa fokuom na to kada da budemo bolji marketari.
U epizodi sa Milošem Aleksićem ako sagovornikom nastavljamo da se bavimo marketing industrijom sa fokuom na to kada da budemo bolji marketari. Miloš nam iz svog, vrlo specifičnog ugla i iz petnaest godina bogate međunarodne karijere priča zašto je marketing najinteresantnija stvar koju možeš raditi obučen, šta to sve danas koči marketing struku, kako on gleda na digitalni marketing, te koliko je važno danas da marketari budu upoznati sa svim sferama biznisa u kome posluju. Za sam kraj Miloš je ostavio veoma poučne zaključke i poruke, kao i par svojih imiljenih marketing zabluda.

Miloš Aleksić, Marketing strateg @ KupujemProdajem – https://www.linkedin.com/in/milosaleksic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni razvoj
– Marketing je najinteresantnija stvar koju možeš raditi obučen
– Šta koči marketing struku
– Sami smo sebi najbitnija publika
– Digitalni marketing: Ti si ono što meriš
– Generacije koje danas stasavaju
– Izvori znanja i istine
– Upstream marketinga u biznis
– Poruka za marketare koji tek dolaze
– Miloševe omiljene marketing zablude

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP118: Kripto prevara od 32 milijarde (FTX)

Netokracija Office Talks
Kako je preko noći izgubljeno 32 milijarde dolara (a verovatno i više) i može li se kripto ekosistem oporaviti od kraha druge najveće menjačnice na svetu?
Kako je preko noći izgubljeno 32 milijarde dolara (a verovatno i više) i može li se kripto ekosistem oporaviti od kraha druge najveće menjačnice na svetu?

U poslednjoj epizodi podcasta razgovaramo upravo o ovoj temi – od toga kako je otkriveno da sestrinska kompanija Alameda Research ima preveliku “rupu” u svom bilansu, preko potencijalne akvizicije od strane konkurenata (Binance), ali i do posledica koje će zasigurno unazaditi čitavu industriju i vrlo verovatno dovesti do veće regulativa.

Govorili smo o tome da li se u ovom slučaju radi o piramidalnoj prevari ili jednostavno o neodgovornom poslovanju kontraverznog Sem Bankaman-Frieda.

Ostanite sa nama do kraja i saznajte da li postoji prostor da se od čitave ove zbrke i krize napravi film na Netflixu i šta su sledeći koraci za kripto ekosistem nakon ovog skandala.
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Razvoj medija u digitalnom okruženju I Daniel Bukumirović I DigiTalk EP84

Digitalk.rs
Daniel je čovek sa bogatom karijerom u medijima koja se meri decenijama.
Daniel je čovek sa bogatom karijerom u medijima koja se meri decenijama. Od prvih dana karijere na B92 je zaljubljen u mogućnosti i moć online medija kojima se i danas bavi. Sa Danielom smo razgovarali o mindsetu medijskog posla, šta je danas potrebno kako biste prodali sadržaj svojim posetiocima i oglašivačima, te koji su to novi kanali i formati koje trebamo iskoristiti ukoliko razvijamo medije u digitalnom okruženju.. Fokus je bio na podkastu kao formatu i TiKTok-u, društvenoj mreži koja menja pravila igre ali i daje neverovatne mogućnosti kojih mediji možda još uvek nisu svesni.

Daniel Bukumirović,New Media Development Director @ United Group
https://www.linkedin.com/in/daniel-bukumirovi%C4%87-1784a02b/

Teme u epizodi:
– Uvod i profesionalni razvoj
– Mindset medijskog posla
– Kako prodati svoju priču posetiocima, oglašivačima?
– (Pravilan) Razvoj podcasta za medije
– Mediji i TikTok
– Društvene mreže i mediji
– Četiri pitanja umesto zaključka

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP117: Kako je prodajadelova.rs postala ‘Amazon’ za auto delove? (Nikola Đurović)

Netokracija Office Talks
Gost 117. epizode bio je Nikola Đurović, osnivač sajta prodajadelova.rs koji se nedavno spojio sa AutoHUB-om i tako postao deo Inspira grupe.
Gost 117. epizode bio je Nikola Đurović, osnivač sajta prodajadelova.rs koji se nedavno spojio sa AutoHUB-om i tako postao deo Inspira grupe.

Nikola se u razgovoru prisetio ranih dana poslovanja i konkurencije, koju je sanjao da jednog dana prestigne. To se vremenom i dogodilo, a on nam je otkrio priču kako je prodajadelova.rs od 170.000 auto delova porasla na čak 1.000.000 delova u ponudi u svojoj bazi.

Sa rastom biznisa, došlo je i do saradnje sa influenserima iz domena automobilizma, te smo sa sagovorniom razgovarali i o tome koliko je danas razvijen ovaj sektor u Srbiji i regionu, te kako se reklamira sajt čiji su proizvodi i usluge prvenstveno namenjeni muškoj populaciji.

Ostanite sa nama do kraja i saznajte šta podrazumeva spajanje sa AutoHUB-om i koji su planovi za dalji razvoj poslovanja – pa čak i širenje na druga tržišta.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Kako napraviti skalabilnu platformu za US tržište I Nemanja Stefanović I DigiTalk EP83

Digitalk.rs
Skalabilnost je jedan od najvećih izazova startup-a, dok je izlazak na US tržište nekako svima ultimativni cilj.
Skalabilnost je jedan od najvećih izazova startup-a, dok je izlazak na US tržište nekako svima ultimativni cilj. Razgovor sa Nemanjom je pokrio sve bitne elemente jedne uspešne startup priče, od početnih grešaka kroz koje moraju svi da prođu, do neophodnih koraka ukoliko želite da vaš proizvod skalirate. Kroz razgovor o njihovom startup-u Hire App prošlo smo kroz sve bitne elemente, a poseban akcenat je bio na specifičnosti američkog tržišta i skaliranju proizvoda. Njihova platforma je vrlo specifična jer pokriva neke od najtradicionalnijih industirja i može vam biti inspiracija za neke nove ideje, jer kako je Nemanja i sam napomenuo na kraju razgovora, potrebno je samo da slušate i pratite šta se u svetu dešava i da identifikujete probleme koje treba rešavati…

Nemanja Stefanović, CEO @ HireApp
https://www.linkedin.com/in/nemanjastefanovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Granica između startup-a i kompanije
– Transakcioni model
– Ugostiteljstvo i hotelijerstvo – zašto baš ove industrije?
– Koja je uloga kompanijskog HR-a u saradnji sa jednom ovakvom platformom?
– Kakvo je zapravo američko tržište
– Kako doći do prvih klijenata na US tržištu?
– Pros/Cons US tržišta
– Kako doći do skalabilnog proizvoda?
– Šta je MVP?
– Da li skaliranje proizvoda nužno znači i skaliranje tima?
– Šta je budućnost on-demand biznis modela?
– Prelazak tradicionalnih staffing agencija na digitalni model
– Ukoliko želite da se upustite u startup vode…

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Nepokolebljivi’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/