Ponovno promišljanje advertajzinga kao industrije I Miloš Skokić I DigiTalk EP 122

Digitalk.rs
Da li je advertising industriji potrebno ponovno promišljanje?
Da li je advertising industriji potrebno ponovno promišljanje? Nakon decenija funkcionisanja po istim principima, advertising industriju u kratkom vremenskom periodu zadesile su tektonske promene koje je doneo digital, razvoj tehnoloških kompanija, pa sada i veštačke inteligencije. Gde se trenutno nalazi i šta je to potrebno da svi zajedno promislimo kako bismo advertising industriju postavili na mesto koje joj pripada? U jednom strastvenom razgovoru, na ove teme nam je pričao Miloš Skokić, jedan od osnivača agencije Žiška, momak koji se zaista loži na advertising i svoju karijeru je posvetio kako bi unapredio celu industriju.

Miloš Skokić, Žiška – https://www.linkedin.com/in/milosskokic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kontekst teme razgovora
– Gde se nalazi advertising industrija
– Svaki biznis je odgovor na stanje na tržištu i postojeće tenzije
– Employer branding za advertising industriju
– Demistifikacija advertajzing industrije i kreativnog rada
– Open Source kreativni procesi
– inflacija kurs-sadržaja?
– Ideja o ko-kreaciji
– Komunikacija svrhe
– Advertajzing aktivizam

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vodič kroz digitalnu transformaciju’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP153: Outsource projekti i rad sa strancima (Marijana Gligorić)

Netokracija Office Talks
Gost 153. epizode Office Talks podkasta bila je Marijana Gligorić, softverska inženjerka i mlada preduzetnica koja je osnovala BrigIT agenciju.

Gost 153. epizode Office Talks podkasta bila je Marijana Gligorić, softverska inženjerka i mlada preduzetnica koja je osnovala BrigIT agenciju. U prvom segmentu razgovora, ona nam je opisala kako je izgledalo njeno školovanje i prvo zaposlenje, pa je poredila stanje na tržištu rada za juniore, sada i u vreme kada je ona tražila posao.

Drugi deo razgovora posvetili smo Marijaninoj preduzetničkoj karijeri, osnivanju agencije BrigIT — od ideje do realizacije i razvoja proizoda. Ona je, ovom prilikom, istakla sve prednosti saradnje sa stranim kompanijama i zašto outsource ne treba da bude tabu tema u domaćoj industriji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Čovek iznutra: priča o ključnim biznis promenama u eri digitala I Ivo Radaković I DigiTalk EP 121

Digitalk.rs
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda u OTP banci, već se dugi niz godina bavi razvojem poslovanja u eri digitalnih tehnologija, korisničkim iskustvom, promenama i marketingom. Upravo taj pogled na sve te procese iznutra nam je pomogao da shvatimo suštinu svih tih promena i da dođemo do nekih zanimljivih uvida i zaključaka u samom razgovoru. Uz zanimljive primere vrlo specifičan način razmišljanja, Ivo je ovaj razgovor učinio vrlo kvalitetnim i konkretnim.

Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda @ OTP banka – https://www.linkedin.com/in/ivoradakovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ključna obeležja finansijskog sektora danas
– Da li su sve kompanije u ovom veku u stvari IT kompanije?
– Najveće promene koje je doneo digital
– Šta je sledeći bum u interfejsu
– Da li su vrednosti koje brendovi komuniciraju u skladu sa digitalnom komunikacijom
– Customer experience i transparentnost kao rezultat upliva digitalnih tehnologija
– Korišćenje podataka o korisnicima
– Digitalne marketing strategije, šta je drugačije?
– Zašto je pitanje brenda pitanje poverenja, zajedničkih vrednosti i kvaliteta?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– *Izdavačka kuća Finesa* – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vodič kroz digitalnu transformaciju’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP152: Travel influenser sa IT karijerom (Stefan Momčilović)

Netokracija Office Talks
Gost 152. epizode Office Talks podkasta bio je Stefan Momčilović, osoba iza Instagram profila ‘Moma oko Sveta’ i Delivery i Project menadžer u kompaniji Perficient.

Gost 152. epizode Office Talks podkasta bio je Stefan Momčilović, osoba iza Instagram profila ‘Moma oko Sveta’ i Delivery i Project menadžer u kompaniji Perficient. Sa Stefanom smo razgovarali kako kombinuje IT karijeru i posao travel influensera. 

Osim što se uspešno bavi kreiranjem digitalnog sadržaja i radom u kompaniji Perficient, Stefan nam je govorio i o tome kako je osnovao svoj prvi startap koji je ušao među Top 10 Techstars startapa u SAD. 

U razgovoru sa njim, saznali smo i kako je postepeno razvijao svoju Instagram stranicu zahvaljujući kojoj je sarađivao sa brendovima kao što su Adidas, Turkish Airlines, Panasonic, Ducati i drugi.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Sportski duh & šira slika: recept za uspešne kampanje I Stefan Alčaković I DigiTalk EP 120

Digitalk.rs
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce?
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce? Odgovore na ova pitanja dao nam je Stefan Alčaković, Head of Growth u kompaniji Ananas, uz dodatni osvrt na funkciju Growth-a, šta ona sve predstavlja i obuhvata, te koje sve osobine treba da posedujete kako biste se bavili ovom rolom.
Kada preko puta imamo sagovornika koji je vrlo fokusiran u poslu, vedrog, sportskog duha, takav razgovor uvek bude čisto zadovoljstvo i ono što je još važnije, konkretan i sa dosta uvida.

Stefan Alčaković, Head of Growth @ Ananas – https://www.linkedin.com/in/stefan-alcakovic/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Stefanov background
– Dolazak u Ananas: korporativni startup
– Šta je zapravo marketplace i po čemu se razlikuje od klasičnih online prodavnica
– Osmišljavanje kampanje za marketplace
– Da li postoji automatizacija procesa prilikom kreiranja kampanja
– Do offline kupaca sa online platformom
– Ti se zapravo baviš growth – om. Šta sve to podrazumeva…
– Kolika je uloga kreative u performance marketingu?
– Regionalno e-commerce tržište: koliki je potencijal
– Koji je tvoj najveći uspeh
– A najveći fail?
– Gde vidiš sebe u budućnosti?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP151: Kako prodavati proizvode na domaćem tržištu?

Netokracija Office Talks
Kako prodavati proizvode na domaćem tržištu?

Kako prodavati proizvode na domaćem tržištu? Gost u 151. epizodi Office Talks podkasta bio je Ilija Ćosić, izvršni direktor platforme „Iskustva&Preporuke“. Sa njim smo pričali o tome kako izgleda prodaja proizvoda na domaćem u odnosu na strano tržište i koje su to najbolje prakse za povećanje vaše prodaje.

Sa našim sagovornikom smo pričali i o uspehu prodajne tehnike „hladnog zvanja“, zapravo o tome da li ova metoda „radi posao“ samo u B2B prodaji? Ćosić je sa nama podelio više detalja o tome kako je izgledalo formiranje platforme „Iskustva&Preporuke“, koliko proizvoda trenutno imaju i šta su bili izazovi u njenom razvoju, uz osvrt na to kako se snašao u ulozi menadžera.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Uloga tehnologije u kreativnosti I Ivan Westerveen I DigiTalk EP 119

Digitalk.rs
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste.
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste. Kako upotreba tehnologije utiče na kreativnost, ali i šta sve kreativnost može dati tehnologiji, koje su razlike između kreativnog i inovatnog razmišljanja, te da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju, bile su teme razgovora u novoj epizodi Digitalk podkasta, a zahvaljujući prijateljima iz IAA, sagovornik na ovu temu nam je bio fenomenalni Ivan Westerveen, koosnivač i kreativni direktor koncept studija Creative Disorder. Razgovor sa Ivanom smo iskoristili i da popričamo o kreativnom razvoju mladih profesionalaca, te smo u kontekstu toga pomenuli i AcademIAA, strukovni edukativni program u organizaciji IAA čije se prijave završavaju 10. avgusta.

Ivan Westerveen, Co-Founder & Creative Director at Creative Disorder Studio – https://www.linkedin.com/in/ivan-westerveen-74b3b44a/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– AcademIAA
– Ivanov karijerni put
– Novi talas u srpskom advertajzingu
– Upotreba tehnologije u kreativnosti
– AI ume svašta da uradi, ali ne može ništa da smisli
– Da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju?
– Trendovi su tihe ubice kreativnosti
– Osnova inovativnog razmišljanja
– Tehnologija u budućnosti kreativnosti
– Ivanova poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP150: Kako je domaći Moonstruck ostvario partnerstvo sa Twitterom?

Netokracija Office Talks
Integracija Web3 tehnologije u okviru društvene mreže Twitter je i te kako blizu.

Integracija Web3 tehnologije u okviru društvene mreže Twitter je i te kako blizu. Veliku ulogu u tome ima i srpski startap Moonstruck sa čijim smo osnivačima Nemanjom Petrovićem i Strahinjom Vukoičićem imali priliku da razgovaramo o poslovanju i razvoju Web3 tehnologije u okviru 150. epizode Office Talks podkasta. 

Glavna tema epizode bio je razvoj Web3 rešenja za Twitter u saradnji sa kompanijom Hundrx, o čemu su nam Nemanja i Strahinja detaljnije govorili, sa fokusom na tome šta ovo rešenje konkretno donosi korisnicima. Štaviše, govorili smo o aktuelnoj temi razvoja Web3 zajednice u Srbiji i važnosti uzajamne podrške između kompanija i organizacija kako bi naša država imala još važniju ulogu u globalnoj Web3 industriji. 

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Weekend Media Festival – najinspirativniji događaj industrije I Tomo Ricov I DigiTalk EP 118

Digitalk.rs
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije.
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije. Poslednjih šesnaest godina Rovinj i Weekend Media Festival su događaj koji okuplja svake godine više od pet hiljada ljudi iz svih ovih industrija i predstavlja mesto pozitivne energije, neiscrpne inspiracije i susreta. Čovek koji iza čitave ideje od samog početka, Tomo Ricov, bio je sagovornik u novoj epizodi podkasta Digitalk. Priča o festivalu, muzici kao strasti i ideji koja je porasla do granica čitavog regiona u vidu događaja koji okuplja sve one koji žele priliku za networking, kvalitetan programski sadržaj i koji žele da poslednji vikend leta provedu na najinspirativnijem mestu u regionu!

Tomo Ricov, osnivač & direktor @ Weekend Media Festival – https://www.linkedin.com/in/tomo-ricov-33b189239/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Od 2008. godine do danas, šta se najviše promenilo
– Na početku smo znali šta hoćemo, a šta nećemo
– Da li je od početka Rovinj bio ideja za lokaciju festivala
– Skoro niko nije odbio poziv da učestvuje u programu Weekenda
– Ključne vrednosti koje festival pruža industriji
– Vizija za narednih šesnaest festivala
– 16. izdanje Weekend Media festivala

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Moć šarma’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP149: Da li se IT otkazi nastavljaju?

Netokracija Office Talks
Prethodne tri godine bile su izazovne za sve.

Prethodne tri godine bile su izazovne za sve. Od pandemije korona virusa, preko rata u Ukrajini, pa sve do globalne inflacije – jedva da smo stigli da procesuiramo šta se sve dešava u svetu. Nepovoljna ekonomska situacija je stigla i sa njome učimo da živimo, a njeni efekti osete se i u domaćoj IT industriji. 

Upravo zato, novu epizodu Office Talks podcasta posvetili smo temi otkaza u IT industriji, analizirajući kako smo došli do otpuštanja nekoliko stotina ljudi, kako su kompanije reagovale, a kako zaposleni, ali i zašto se čitava priča preselila iz internet kuloara u masovne medije – bez nešto mnogo reči sa strane kompanija. 

Ostanite sa nama do kraja i saznajte da li bi i koliko ova kriza mogla da utiče na benefite i plate IT stručnjaka u budućnosti uz osvrt na to u kom smeru bi mogla da se razvija IT industrija u budućnosti.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija