Frustracija kao izvor inspiracije I Đorđe Jovanović I DigiTalk EP 116

Digitalk.rs
Kako to frustracije možete pretočiti u uspešne kampanje, kvalitetan sadržaj, dobre ideje?
Kako to frustracije možete pretočiti u uspešne kampanje, kvalitetan sadržaj, dobre ideje? Kako vam frustracije mogu poslužiti kao dobar insight na osnovu kojega ćete kreirati kvalitetan content? Đorđe Jovanović, marketing direktor za Balkan tehnološkog giganta Xiaomi Technology je u novoj epizodi podkasta Digitalk podelio sa nama svoju ekspertizu koju uspešno primenjuje već godinama u svojoj karijeri, kroz nekoliko sasvim različitih industrija.

Đorđe Jovanović, Marketing Director – Balkan @ XIAOMI Technology – https://www.linkedin.com/in/djordjejovanovicxiaomi/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Đorđev background
– Zašto menjati industrije
– Digital menadžer koji je postao Marketing direktor
– Rad u domaćoj kompaniji
– Čuvena kampanja
– Frustracija
– Cilj, misija, vizija – Opšte mesto, ali najbitnije mesto!
– Ceo razgovor predstavljen kroz primer Taste Serbia

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP147: Kako formirati i voditi prodajne IT timove

Netokracija Office Talks
Kako formirati i voditi prodajne IT timove.

Kako formirati i voditi prodajne IT timove. Gost 147. epizode Office Talks podkasta bio je Igor Radošević, VP of Revenue u kompaniji Native Teams koja zapošljava 150 ljudi. Sa njim smo razgovarali o rešenju koje ova kompanija razvija i na koji način danas efikasno organizovati SaaS prodajne timove. 

Naš sagovornik nam je detaljnije približio rad na poziciji VP of Revenue, govoreći nam i o tome kako izgleda formiranje plata i ciljeva u kompaniji. Ostanite sa nama do kraja i saznajte koliki je zapravo značaj prodajnih mejlova i kako se oni formiraju, dok smo između ostalog otkrili koji su budući planovi za kompaniju Native Teams.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Influenseri & Content kreatori I Strahinja Ćalović I DigiTalk EP115

Digitalk.rs
Kako brojke pokažu da influenser marketing i dalje beleži značajan rast u udelu potrošnje budžeta kada je digitalni marketing u pitanju, verujemo da je potrebno ponovo ispričati šta zapravo predstavlja influenser marketing, i ono što je još važnije kako izgleda idealna saradnja sa influenserima, koje su to ključne stavke koje je potrebno usaglasiti između brendova,agencija i influensera kako bi saradnja dala rezultat, koji su to primeri dobrih saradnji, te koje trendove danas primećujemo… Sve ove teme smo obradili u novoj epizodi Digitalk podkasta sa Strahinjom Ćalovićem, stručnjakom za digitalni marketing i višestrukim influenserom.
Kako brojke pokažu da influenser marketing i dalje beleži značajan rast u udelu potrošnje budžeta kada je digitalni marketing u pitanju, verujemo da je potrebno ponovo ispričati šta zapravo predstavlja influenser marketing, i ono što je još važnije kako izgleda idealna saradnja sa influenserima, koje su to ključne stavke koje je potrebno usaglasiti između brendova,agencija i influensera kako bi saradnja dala rezultat, koji su to primeri dobrih saradnji, te koje trendove danas primećujemo… Sve ove teme smo obradili u novoj epizodi Digitalk podkasta sa Strahinjom Ćalovićem, stručnjakom za digitalni marketing i višestrukim influenserom. Strahinja je bio fenomenalan sagovornik, te je svoje znanje i iskustvo, uz veliki broj primera nesebično podelio sa nama u ovom razgovoru.

Strahinja Ćalović, ekspert za digitalni marketing & influenser – https://www.linkedin.com/in/strahinjacalovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Strahinjin background
– Istorija influenser marketing
– Ko su zapravo influenseri
– Prvi influenseri kod nas
– Stanje danas – reputacija influensera
– Kako izgleda idealna saradnja sa influenserima
– Primeri i modeli saradnje
– Kako dolazi do saradnje koja ne deliveruje rezultat ili rezultat bude loš?
– Primeri dobre saradnje kod nas
– Trendovi
– Veštačka inteligencija i influenseri
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP146: Oglašavanje na TikToku – Kako transformisati reklame u viralne hitove

Netokracija Office Talks
Oglašavanje na TikTok-u donosi jedan sasvim novi format i auditorijum za brendove i druge oglašivače.

Oglašavanje na TikTok-u donosi jedan sasvim novi format i auditorijum za brendove i druge oglašivače. Upravo o plasiranju reklama na ovoj mreži govorili smo u 146. epizodi Office Talks podkasta. Naš gost je bio Toni Terek koji radi u marketinškoj agenciji GrowMojo kao TikTok performance marketar. 

Dok čekamo da TikTok oglašavanje dođe i zvanično u Srbiju, detaljnije smo pričali o tome kako funkcioniše TikTok Ads Manager i koliko vredi uloženi novac u TikTok reklame. Saznajte između ostalog šta to ovu mrežu razlikuje od konkurencije kao što su Facebook i Instagram. 

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Kako marketovati B2B proizvod marketarima, globalno? I Filip Mateković I DigiTalk EP114

Digitalk.rs
B2B marketing može biti veoma zanimljiv, kreativan i dinamičan, pogotovo ukoliko ga predvodi harizmatična osoba poput sagovornika iz naše najnovije epizode Digitalk podkasta.
B2B marketing može biti veoma zanimljiv, kreativan i dinamičan, pogotovo ukoliko ga predvodi harizmatična osoba poput sagovornika iz naše najnovije epizode Digitalk podkasta. Filip Mateković, direktor marketinga u srpskom startup-u Hunch, već godinama vodi bitku na globalnom tržištu sa titanima marketinške industrije – i pobeđuje. Kako to Filip vidi B2B marketing, koje trendove je uočio, koji su njegovi saveti za kolege, kako izazvati emocije u B2B marketingu, sve to plus još mnogo toga nam je u ovom razgovoru otkrio, ne krijući svoje emocije sa kojima pristupa svom poslu.

Filip Mateković, Head of Marketing @ Hunch
https://www.linkedin.com/in/filipmatekovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Filipov background
– Hunch
– Sa kojim se to igračima ‘’borite’’ na globalnom tržištu?
– Uloga marketinga u B2B-u
– Trendovi
– 5 hintova za marketare aka Quick Fix
– Building B2B Brand + Perfomance – Strategija
– Kako izazvati emociju u B2B marketingu
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP145: Stanje marketing agencija u 2023.

Netokracija Office Talks
Gost 145. epizode Office Talks podkasta bio je Nikola Parun, koji dolazi iz agencije Ovation BBDO a sa kojim smo imali priliku da razgovaramo o stanju u industriji digitalnog marketinga u Srbiji nakon pandemije korona virusa.Nikola nam je otkrio kako sada izgleda reorganizacija digitala uz osvrt na to koliki izazov danas predstavlja zapošljavanje mladih talenata.

Gost 145. epizode Office Talks podkasta bio je Nikola Parun, koji dolazi iz agencije Ovation BBDO a sa kojim smo imali priliku da razgovaramo o stanju u industriji digitalnog marketinga u Srbiji nakon pandemije korona virusa.

Nikola nam je otkrio kako sada izgleda reorganizacija digitala uz osvrt na to koliki izazov danas predstavlja zapošljavanje mladih talenata. Takođe, imaćete priliku da saznate koliko su nagrade u industriji oglašavanja važne i šta možemo u budućem periodu očekivati od industrije digitalnog marketinga.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Regionalno istraživanje slušalačke publike i podcast zajednice I Vladimir Radinović I DigiTalk EP113

Digitalk.rs
U novoj epizodi DigiTalk podcasta, ugostili smo Vladimira Radinovića, jednog od osnivača organizacije Podcast podrška i platforme Podcast.rs, kako bismo zajedno prodiskutovati prvo veliko regionalno istraživanje slušalačke publike – Sluška 2023, kao i istraživanje regionalne podcast zajednice Monitor 2023.
U novoj epizodi DigiTalk podcasta, ugostili smo Vladimira Radinovića, jednog od osnivača organizacije Podcast podrška i platforme Podcast.rs, kako bismo zajedno prodiskutovati prvo veliko regionalno istraživanje slušalačke publike – Sluška 2023, kao i istraživanje regionalne podcast zajednice Monitor 2023. Ovo istraživanje donelo je mnogo interesantnih uvida u to kako se konzumiraju podcasti u regionu, koje su navike slušalaca, ali i sa kojim problemima se suočavaju sami autori. Verujemo da smo ovom epizodom pomogli da se cela regionalna podcast scena i sam format bolje razumeju, te da se u narednom periodu lakše dolazi do saradnji između brendova, agencija i autora podcasta. Puno zanimljivih podataka iz istraživanja uz jednu veoma kvalitetnu diskusiju.

Vladimir Radinović, Osnivač @ Podkast Podrška
https://www.linkedin.com/in/vladimirradinovic/

Lista Podkasta

SLUŠKA 2023.

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Podcast.rs platforma i podkast scena u Srbiji
– Ciljevi realizovanih istraživanja
– Sluška 2023 – Regionalno istraživanje slušalačke publike podkasta: ključni nalazi
– Sluška 2023: demografija slušalaca
– Navike slušalaca
– Istraživanje Monitor 2023 – regionalno istraživanje podcast zajednice
– Zaključci i poruke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP144: Gde programeri provode vreme? (Reddit, Twitter, GitHub)

Netokracija Office Talks
Regionalne progamerske IT grupe na Reddit-u (takozvani subreddit) broje i po 20.000 korisnika i negde su zamena za već sada čuvene forume gde se pričalo o sličnim temama. Ova epizoda je bila idealna prilka da pričamo i o rastu Twitter-a i našem “omiljenom” tech preduzetniku Elonu Masku, a pokušali smo da klasifikujemo GitHub kao društvenu mrežu i ko su njegovi korisnici u Srbiji.______NETOKRACIJA NEWSLETTERSvakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletterPOVEŽI SE SA NETOKRACIJOMTwitter ► http://twitter.com/netokracijarsFacebook ► http://www.fb.com/netokracija.rsLinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Regionalne progamerske IT grupe na Reddit-u (takozvani subreddit) broje i po 20.000 korisnika i negde su zamena za već sada čuvene forume gde se pričalo o sličnim temama. 

Ova epizoda je bila idealna prilka da pričamo i o rastu Twitter-a i našem “omiljenom” tech preduzetniku Elonu Masku, a pokušali smo da klasifikujemo GitHub kao društvenu mrežu i ko su njegovi korisnici u Srbiji.
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Kako graditi proizvod kada ste prvi na tržištu I Petar Atanasovski I DigiTalk EP 112

Digitalk.rs
Previše je izazova ukoliko želite da gradite inovativne proizvode a bazirani ste u Srbiji ili regionu.
Previše je izazova ukoliko želite da gradite inovativne proizvode a bazirani ste u Srbiji ili regionu. Međutim, ukoliko ste prvi, ukoliko pre svih uočite priliku ili neku inovativnu tehnologiju, znate kako da takav proizvod predstavite zajednici čiji problem taj proizvod rešava, zaista imate mogućnost da budete globalni lideri. Upravo o kreiranju proizvoda putem tehnologija koje su nove, inovativne, razgovarali smo u jednom sjajnom razgovoru sa Petrom Atanasovskim, Managing partnerom u kompaniji Attic42. Petar je čovek sa veoma velikim iskustvom i znanjem posvećen poslu i zajednici, i kroz razgovor sa veoma konkretnim primerima i objašnjenjima nam je dao značajne uvide zašto smo prepoznati kao jedan od liderskih blockchain ekosistema na svetu, te kako da pristupimo kreiranju proizvoda sa inovativnim tehnologijama.

Petar Atanasovski, Managing Partner @ Attic42
https://www.linkedin.com/in/petaratanasovski/
https://attic42.com/petar

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Venture builder – startup studio
– Blockchain ekosistem u Srbiji
– Kako biti prvi
– Alan Kay – How to invent the future
– Kako se Web3 razlikuje – kratka istorija razvoja Web-a
– Open source projekti i tokenizacija kao mogućnost monetizacije
– Innovation Stack
– Faza ideacije
– Upravljanje rizicima & faza validacije
– Veštine i kompetencije product menadžera
– Građenje proizvoda je pored upravljanja rizicima često i borba sa vremenom
– Problem skaliranja
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP143: Ruske IT firme u Srbiji nakon godinu dana

Netokracija Office Talks
Prošlo je godinu dana otkako je veliki broj ruskih firmi preselilo svoje poslovanje u Srbiju.

Prošlo je godinu dana otkako je veliki broj ruskih firmi preselilo svoje poslovanje u Srbiju. Ovo je bila idealna prilika da opet govorimo na temu ruskih preduzetnika u našoj zemlji ali i IT stručnjaka koji su došli na naše IT tržište, kao i koje promene su sa sobom doneli. 

U 2022. godini snimali smo našu prvu epizodu u kojoj smo govorili o otvaranju ruskih firmi u Srbiju kada smo iznosili neke pretpostavke o tome šta nas može očekivati od dolaska ljudi iz ratom zahvaćenih zemalja. Nova epizoda je bila klasičan nastavak na onu iz prethodne godine, gde smo izneli neke konkretne stavove i brojke kada je reč o ruskim državljanima u Srbiji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija