Čovek iznutra: priča o ključnim biznis promenama u eri digitala I Ivo Radaković I DigiTalk EP 121

Digitalk.rs
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda u OTP banci, već se dugi niz godina bavi razvojem poslovanja u eri digitalnih tehnologija, korisničkim iskustvom, promenama i marketingom. Upravo taj pogled na sve te procese iznutra nam je pomogao da shvatimo suštinu svih tih promena i da dođemo do nekih zanimljivih uvida i zaključaka u samom razgovoru. Uz zanimljive primere vrlo specifičan način razmišljanja, Ivo je ovaj razgovor učinio vrlo kvalitetnim i konkretnim.

Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda @ OTP banka – https://www.linkedin.com/in/ivoradakovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ključna obeležja finansijskog sektora danas
– Da li su sve kompanije u ovom veku u stvari IT kompanije?
– Najveće promene koje je doneo digital
– Šta je sledeći bum u interfejsu
– Da li su vrednosti koje brendovi komuniciraju u skladu sa digitalnom komunikacijom
– Customer experience i transparentnost kao rezultat upliva digitalnih tehnologija
– Korišćenje podataka o korisnicima
– Digitalne marketing strategije, šta je drugačije?
– Zašto je pitanje brenda pitanje poverenja, zajedničkih vrednosti i kvaliteta?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– *Izdavačka kuća Finesa* – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vodič kroz digitalnu transformaciju’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP152: Travel influenser sa IT karijerom (Stefan Momčilović)

Netokracija Office Talks
Gost 152. epizode Office Talks podkasta bio je Stefan Momčilović, osoba iza Instagram profila ‘Moma oko Sveta’ i Delivery i Project menadžer u kompaniji Perficient.

Gost 152. epizode Office Talks podkasta bio je Stefan Momčilović, osoba iza Instagram profila ‘Moma oko Sveta’ i Delivery i Project menadžer u kompaniji Perficient. Sa Stefanom smo razgovarali kako kombinuje IT karijeru i posao travel influensera. 

Osim što se uspešno bavi kreiranjem digitalnog sadržaja i radom u kompaniji Perficient, Stefan nam je govorio i o tome kako je osnovao svoj prvi startap koji je ušao među Top 10 Techstars startapa u SAD. 

U razgovoru sa njim, saznali smo i kako je postepeno razvijao svoju Instagram stranicu zahvaljujući kojoj je sarađivao sa brendovima kao što su Adidas, Turkish Airlines, Panasonic, Ducati i drugi.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Sportski duh & šira slika: recept za uspešne kampanje I Stefan Alčaković I DigiTalk EP 120

Digitalk.rs
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce?
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce? Odgovore na ova pitanja dao nam je Stefan Alčaković, Head of Growth u kompaniji Ananas, uz dodatni osvrt na funkciju Growth-a, šta ona sve predstavlja i obuhvata, te koje sve osobine treba da posedujete kako biste se bavili ovom rolom.
Kada preko puta imamo sagovornika koji je vrlo fokusiran u poslu, vedrog, sportskog duha, takav razgovor uvek bude čisto zadovoljstvo i ono što je još važnije, konkretan i sa dosta uvida.

Stefan Alčaković, Head of Growth @ Ananas – https://www.linkedin.com/in/stefan-alcakovic/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Stefanov background
– Dolazak u Ananas: korporativni startup
– Šta je zapravo marketplace i po čemu se razlikuje od klasičnih online prodavnica
– Osmišljavanje kampanje za marketplace
– Da li postoji automatizacija procesa prilikom kreiranja kampanja
– Do offline kupaca sa online platformom
– Ti se zapravo baviš growth – om. Šta sve to podrazumeva…
– Kolika je uloga kreative u performance marketingu?
– Regionalno e-commerce tržište: koliki je potencijal
– Koji je tvoj najveći uspeh
– A najveći fail?
– Gde vidiš sebe u budućnosti?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP151: Kako prodavati proizvode na domaćem tržištu?

Netokracija Office Talks
Kako prodavati proizvode na domaćem tržištu?

Kako prodavati proizvode na domaćem tržištu? Gost u 151. epizodi Office Talks podkasta bio je Ilija Ćosić, izvršni direktor platforme „Iskustva&Preporuke“. Sa njim smo pričali o tome kako izgleda prodaja proizvoda na domaćem u odnosu na strano tržište i koje su to najbolje prakse za povećanje vaše prodaje.

Sa našim sagovornikom smo pričali i o uspehu prodajne tehnike „hladnog zvanja“, zapravo o tome da li ova metoda „radi posao“ samo u B2B prodaji? Ćosić je sa nama podelio više detalja o tome kako je izgledalo formiranje platforme „Iskustva&Preporuke“, koliko proizvoda trenutno imaju i šta su bili izazovi u njenom razvoju, uz osvrt na to kako se snašao u ulozi menadžera.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Uloga tehnologije u kreativnosti I Ivan Westerveen I DigiTalk EP 119

Digitalk.rs
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste.
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste. Kako upotreba tehnologije utiče na kreativnost, ali i šta sve kreativnost može dati tehnologiji, koje su razlike između kreativnog i inovatnog razmišljanja, te da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju, bile su teme razgovora u novoj epizodi Digitalk podkasta, a zahvaljujući prijateljima iz IAA, sagovornik na ovu temu nam je bio fenomenalni Ivan Westerveen, koosnivač i kreativni direktor koncept studija Creative Disorder. Razgovor sa Ivanom smo iskoristili i da popričamo o kreativnom razvoju mladih profesionalaca, te smo u kontekstu toga pomenuli i AcademIAA, strukovni edukativni program u organizaciji IAA čije se prijave završavaju 10. avgusta.

Ivan Westerveen, Co-Founder & Creative Director at Creative Disorder Studio – https://www.linkedin.com/in/ivan-westerveen-74b3b44a/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– AcademIAA
– Ivanov karijerni put
– Novi talas u srpskom advertajzingu
– Upotreba tehnologije u kreativnosti
– AI ume svašta da uradi, ali ne može ništa da smisli
– Da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju?
– Trendovi su tihe ubice kreativnosti
– Osnova inovativnog razmišljanja
– Tehnologija u budućnosti kreativnosti
– Ivanova poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP150: Kako je domaći Moonstruck ostvario partnerstvo sa Twitterom?

Netokracija Office Talks
Integracija Web3 tehnologije u okviru društvene mreže Twitter je i te kako blizu.

Integracija Web3 tehnologije u okviru društvene mreže Twitter je i te kako blizu. Veliku ulogu u tome ima i srpski startap Moonstruck sa čijim smo osnivačima Nemanjom Petrovićem i Strahinjom Vukoičićem imali priliku da razgovaramo o poslovanju i razvoju Web3 tehnologije u okviru 150. epizode Office Talks podkasta. 

Glavna tema epizode bio je razvoj Web3 rešenja za Twitter u saradnji sa kompanijom Hundrx, o čemu su nam Nemanja i Strahinja detaljnije govorili, sa fokusom na tome šta ovo rešenje konkretno donosi korisnicima. Štaviše, govorili smo o aktuelnoj temi razvoja Web3 zajednice u Srbiji i važnosti uzajamne podrške između kompanija i organizacija kako bi naša država imala još važniju ulogu u globalnoj Web3 industriji. 

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Weekend Media Festival – najinspirativniji događaj industrije I Tomo Ricov I DigiTalk EP 118

Digitalk.rs
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije.
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije. Poslednjih šesnaest godina Rovinj i Weekend Media Festival su događaj koji okuplja svake godine više od pet hiljada ljudi iz svih ovih industrija i predstavlja mesto pozitivne energije, neiscrpne inspiracije i susreta. Čovek koji iza čitave ideje od samog početka, Tomo Ricov, bio je sagovornik u novoj epizodi podkasta Digitalk. Priča o festivalu, muzici kao strasti i ideji koja je porasla do granica čitavog regiona u vidu događaja koji okuplja sve one koji žele priliku za networking, kvalitetan programski sadržaj i koji žele da poslednji vikend leta provedu na najinspirativnijem mestu u regionu!

Tomo Ricov, osnivač & direktor @ Weekend Media Festival – https://www.linkedin.com/in/tomo-ricov-33b189239/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Od 2008. godine do danas, šta se najviše promenilo
– Na početku smo znali šta hoćemo, a šta nećemo
– Da li je od početka Rovinj bio ideja za lokaciju festivala
– Skoro niko nije odbio poziv da učestvuje u programu Weekenda
– Ključne vrednosti koje festival pruža industriji
– Vizija za narednih šesnaest festivala
– 16. izdanje Weekend Media festivala

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Moć šarma’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP149: Da li se IT otkazi nastavljaju?

Netokracija Office Talks
Prethodne tri godine bile su izazovne za sve.

Prethodne tri godine bile su izazovne za sve. Od pandemije korona virusa, preko rata u Ukrajini, pa sve do globalne inflacije – jedva da smo stigli da procesuiramo šta se sve dešava u svetu. Nepovoljna ekonomska situacija je stigla i sa njome učimo da živimo, a njeni efekti osete se i u domaćoj IT industriji. 

Upravo zato, novu epizodu Office Talks podcasta posvetili smo temi otkaza u IT industriji, analizirajući kako smo došli do otpuštanja nekoliko stotina ljudi, kako su kompanije reagovale, a kako zaposleni, ali i zašto se čitava priča preselila iz internet kuloara u masovne medije – bez nešto mnogo reči sa strane kompanija. 

Ostanite sa nama do kraja i saznajte da li bi i koliko ova kriza mogla da utiče na benefite i plate IT stručnjaka u budućnosti uz osvrt na to u kom smeru bi mogla da se razvija IT industrija u budućnosti.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Digitalne marketing komunikacije: nekad i sad I Una Zabunov I DigiTalk EP 117

Digitalk.rs
Šta su zapravo digitalne marketing komunikacije, kako su se brendovi i kompanije poslednjih deset godina prilagođavali promenama na digitalnim kanalima, kako savladati svaku novu društvenu mrežu?
Šta su zapravo digitalne marketing komunikacije, kako su se brendovi i kompanije poslednjih deset godina prilagođavali promenama na digitalnim kanalima, kako savladati svaku novu društvenu mrežu? Da li su danas kontekst ili content ti koji prave razliku na mrežama? Odgovore na ova ali i mnoga druga pitanja dala nam je divna Una Zabunov, šef službe za digitalne marketing komunikacije u kompaniji Telekom Srbija. Višegodišnje iskustvo u vođenju korporativnih naloga MTS-a na digitalnim kanalima Uni je dalo mogućnost da danas ima širu sliku i stekne neverovatnu količinu znanja koje nesebično deli sa kolegama u zajednici. Jedan fantastičan razgovor za sve one koji ‘’žive digital’’, baš poput Une.

Una Zabunov, Šef Službe za digitalne marketing komunikacije @ Telekom Srbija – https://www.linkedin.com/in/unazabunov/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Unin background
– Šta se promenilo za deset godina na korporativnim stranicama na ruštvenim mrežama?
– Kako se menjao uticaj na mrežama – (influenseri: od TweetUp-a do TikTok MeetUp-a)
– Kako se menjala organizaciona struktura u kompanijama koja se bavi digitalnim marketing komunikacijama?
– Mora li kompanija danas da ima prisutnost na svim mrežama?
– Kako je Una savladala sve mreže
– Da li se i danas može reći da je sadržaj kralj?
– Kakva je publika danas na mrežama? Kako se ponaša?
– Šta se danas smatra uspešnom kampanjom na digitalu?
– Kako danas adekvatno koristiti influensere?
– TikTok je mreža u fokusu – koliko je važna za vas?
– Šta su danas trendovi na digitalu
– Kako danas izgleda rad na kampanjama u digitalnom marketingu?
– Da li je emocija važna za svaku kampanju?
– Da li je i danas integrisana komunikacija važna?
– Koliko su za jednu kompaniju kao što je to Telekom Srbija, važno da su prisutni u podkastima?
– Kako nove medijske forme utiču na stare?
– Nužnost kontinuirane edukacije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP148: Budućnost decentralizovanih finansija gradi se u Srbiji

Netokracija Office Talks
Budućnost decentralizovanih finansija gradi se u Srbiji.

Budućnost decentralizovanih finansija gradi se u Srbiji. Još jedna epizoda Office Talks podkasta bila je posvećena građenju web3 rešenja i kompanija. Naši gosti bili su Nenad Palinkašević, suosnivač DeFi Saver-a i Nikola Vuković, Lead Frontend & Client Facing tima u Decenteru, koji zajedno čine deo liderskog tima koji radi na razvoju DeFi Saver-a.

Sa našim gostima, razgovarali smo o razvoju web3 proizvoda, o tome kako je nastao DeFi Saver kao i R&D centar Decenter, ali i o dizajnu i bezbednosti web3 rešenja. Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte kako je izgledao put razvoja jednog startapa u blockchain industriji.  

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija