Uloga tehnologije u kreativnosti I Ivan Westerveen I DigiTalk EP 119

Digitalk.rs
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste.
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste. Kako upotreba tehnologije utiče na kreativnost, ali i šta sve kreativnost može dati tehnologiji, koje su razlike između kreativnog i inovatnog razmišljanja, te da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju, bile su teme razgovora u novoj epizodi Digitalk podkasta, a zahvaljujući prijateljima iz IAA, sagovornik na ovu temu nam je bio fenomenalni Ivan Westerveen, koosnivač i kreativni direktor koncept studija Creative Disorder. Razgovor sa Ivanom smo iskoristili i da popričamo o kreativnom razvoju mladih profesionalaca, te smo u kontekstu toga pomenuli i AcademIAA, strukovni edukativni program u organizaciji IAA čije se prijave završavaju 10. avgusta.

Ivan Westerveen, Co-Founder & Creative Director at Creative Disorder Studio – https://www.linkedin.com/in/ivan-westerveen-74b3b44a/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– AcademIAA
– Ivanov karijerni put
– Novi talas u srpskom advertajzingu
– Upotreba tehnologije u kreativnosti
– AI ume svašta da uradi, ali ne može ništa da smisli
– Da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju?
– Trendovi su tihe ubice kreativnosti
– Osnova inovativnog razmišljanja
– Tehnologija u budućnosti kreativnosti
– Ivanova poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP150: Kako je domaći Moonstruck ostvario partnerstvo sa Twitterom?

Netokracija Office Talks
Integracija Web3 tehnologije u okviru društvene mreže Twitter je i te kako blizu.

Integracija Web3 tehnologije u okviru društvene mreže Twitter je i te kako blizu. Veliku ulogu u tome ima i srpski startap Moonstruck sa čijim smo osnivačima Nemanjom Petrovićem i Strahinjom Vukoičićem imali priliku da razgovaramo o poslovanju i razvoju Web3 tehnologije u okviru 150. epizode Office Talks podkasta. 

Glavna tema epizode bio je razvoj Web3 rešenja za Twitter u saradnji sa kompanijom Hundrx, o čemu su nam Nemanja i Strahinja detaljnije govorili, sa fokusom na tome šta ovo rešenje konkretno donosi korisnicima. Štaviše, govorili smo o aktuelnoj temi razvoja Web3 zajednice u Srbiji i važnosti uzajamne podrške između kompanija i organizacija kako bi naša država imala još važniju ulogu u globalnoj Web3 industriji. 

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Weekend Media Festival – najinspirativniji događaj industrije I Tomo Ricov I DigiTalk EP 118

Digitalk.rs
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije.
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije. Poslednjih šesnaest godina Rovinj i Weekend Media Festival su događaj koji okuplja svake godine više od pet hiljada ljudi iz svih ovih industrija i predstavlja mesto pozitivne energije, neiscrpne inspiracije i susreta. Čovek koji iza čitave ideje od samog početka, Tomo Ricov, bio je sagovornik u novoj epizodi podkasta Digitalk. Priča o festivalu, muzici kao strasti i ideji koja je porasla do granica čitavog regiona u vidu događaja koji okuplja sve one koji žele priliku za networking, kvalitetan programski sadržaj i koji žele da poslednji vikend leta provedu na najinspirativnijem mestu u regionu!

Tomo Ricov, osnivač & direktor @ Weekend Media Festival – https://www.linkedin.com/in/tomo-ricov-33b189239/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Od 2008. godine do danas, šta se najviše promenilo
– Na početku smo znali šta hoćemo, a šta nećemo
– Da li je od početka Rovinj bio ideja za lokaciju festivala
– Skoro niko nije odbio poziv da učestvuje u programu Weekenda
– Ključne vrednosti koje festival pruža industriji
– Vizija za narednih šesnaest festivala
– 16. izdanje Weekend Media festivala

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Moć šarma’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP149: Da li se IT otkazi nastavljaju?

Netokracija Office Talks
Prethodne tri godine bile su izazovne za sve.

Prethodne tri godine bile su izazovne za sve. Od pandemije korona virusa, preko rata u Ukrajini, pa sve do globalne inflacije – jedva da smo stigli da procesuiramo šta se sve dešava u svetu. Nepovoljna ekonomska situacija je stigla i sa njome učimo da živimo, a njeni efekti osete se i u domaćoj IT industriji. 

Upravo zato, novu epizodu Office Talks podcasta posvetili smo temi otkaza u IT industriji, analizirajući kako smo došli do otpuštanja nekoliko stotina ljudi, kako su kompanije reagovale, a kako zaposleni, ali i zašto se čitava priča preselila iz internet kuloara u masovne medije – bez nešto mnogo reči sa strane kompanija. 

Ostanite sa nama do kraja i saznajte da li bi i koliko ova kriza mogla da utiče na benefite i plate IT stručnjaka u budućnosti uz osvrt na to u kom smeru bi mogla da se razvija IT industrija u budućnosti.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Digitalne marketing komunikacije: nekad i sad I Una Zabunov I DigiTalk EP 117

Digitalk.rs
Šta su zapravo digitalne marketing komunikacije, kako su se brendovi i kompanije poslednjih deset godina prilagođavali promenama na digitalnim kanalima, kako savladati svaku novu društvenu mrežu?
Šta su zapravo digitalne marketing komunikacije, kako su se brendovi i kompanije poslednjih deset godina prilagođavali promenama na digitalnim kanalima, kako savladati svaku novu društvenu mrežu? Da li su danas kontekst ili content ti koji prave razliku na mrežama? Odgovore na ova ali i mnoga druga pitanja dala nam je divna Una Zabunov, šef službe za digitalne marketing komunikacije u kompaniji Telekom Srbija. Višegodišnje iskustvo u vođenju korporativnih naloga MTS-a na digitalnim kanalima Uni je dalo mogućnost da danas ima širu sliku i stekne neverovatnu količinu znanja koje nesebično deli sa kolegama u zajednici. Jedan fantastičan razgovor za sve one koji ‘’žive digital’’, baš poput Une.

Una Zabunov, Šef Službe za digitalne marketing komunikacije @ Telekom Srbija – https://www.linkedin.com/in/unazabunov/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Unin background
– Šta se promenilo za deset godina na korporativnim stranicama na ruštvenim mrežama?
– Kako se menjao uticaj na mrežama – (influenseri: od TweetUp-a do TikTok MeetUp-a)
– Kako se menjala organizaciona struktura u kompanijama koja se bavi digitalnim marketing komunikacijama?
– Mora li kompanija danas da ima prisutnost na svim mrežama?
– Kako je Una savladala sve mreže
– Da li se i danas može reći da je sadržaj kralj?
– Kakva je publika danas na mrežama? Kako se ponaša?
– Šta se danas smatra uspešnom kampanjom na digitalu?
– Kako danas adekvatno koristiti influensere?
– TikTok je mreža u fokusu – koliko je važna za vas?
– Šta su danas trendovi na digitalu
– Kako danas izgleda rad na kampanjama u digitalnom marketingu?
– Da li je emocija važna za svaku kampanju?
– Da li je i danas integrisana komunikacija važna?
– Koliko su za jednu kompaniju kao što je to Telekom Srbija, važno da su prisutni u podkastima?
– Kako nove medijske forme utiču na stare?
– Nužnost kontinuirane edukacije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP148: Budućnost decentralizovanih finansija gradi se u Srbiji

Netokracija Office Talks
Budućnost decentralizovanih finansija gradi se u Srbiji.

Budućnost decentralizovanih finansija gradi se u Srbiji. Još jedna epizoda Office Talks podkasta bila je posvećena građenju web3 rešenja i kompanija. Naši gosti bili su Nenad Palinkašević, suosnivač DeFi Saver-a i Nikola Vuković, Lead Frontend & Client Facing tima u Decenteru, koji zajedno čine deo liderskog tima koji radi na razvoju DeFi Saver-a.

Sa našim gostima, razgovarali smo o razvoju web3 proizvoda, o tome kako je nastao DeFi Saver kao i R&D centar Decenter, ali i o dizajnu i bezbednosti web3 rešenja. Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte kako je izgledao put razvoja jednog startapa u blockchain industriji.  

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Frustracija kao izvor inspiracije I Đorđe Jovanović I DigiTalk EP 116

Digitalk.rs
Kako to frustracije možete pretočiti u uspešne kampanje, kvalitetan sadržaj, dobre ideje?
Kako to frustracije možete pretočiti u uspešne kampanje, kvalitetan sadržaj, dobre ideje? Kako vam frustracije mogu poslužiti kao dobar insight na osnovu kojega ćete kreirati kvalitetan content? Đorđe Jovanović, marketing direktor za Balkan tehnološkog giganta Xiaomi Technology je u novoj epizodi podkasta Digitalk podelio sa nama svoju ekspertizu koju uspešno primenjuje već godinama u svojoj karijeri, kroz nekoliko sasvim različitih industrija.

Đorđe Jovanović, Marketing Director – Balkan @ XIAOMI Technology – https://www.linkedin.com/in/djordjejovanovicxiaomi/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Đorđev background
– Zašto menjati industrije
– Digital menadžer koji je postao Marketing direktor
– Rad u domaćoj kompaniji
– Čuvena kampanja
– Frustracija
– Cilj, misija, vizija – Opšte mesto, ali najbitnije mesto!
– Ceo razgovor predstavljen kroz primer Taste Serbia

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP147: Kako formirati i voditi prodajne IT timove

Netokracija Office Talks
Kako formirati i voditi prodajne IT timove.

Kako formirati i voditi prodajne IT timove. Gost 147. epizode Office Talks podkasta bio je Igor Radošević, VP of Revenue u kompaniji Native Teams koja zapošljava 150 ljudi. Sa njim smo razgovarali o rešenju koje ova kompanija razvija i na koji način danas efikasno organizovati SaaS prodajne timove. 

Naš sagovornik nam je detaljnije približio rad na poziciji VP of Revenue, govoreći nam i o tome kako izgleda formiranje plata i ciljeva u kompaniji. Ostanite sa nama do kraja i saznajte koliki je zapravo značaj prodajnih mejlova i kako se oni formiraju, dok smo između ostalog otkrili koji su budući planovi za kompaniju Native Teams.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Influenseri & Content kreatori I Strahinja Ćalović I DigiTalk EP115

Digitalk.rs
Kako brojke pokažu da influenser marketing i dalje beleži značajan rast u udelu potrošnje budžeta kada je digitalni marketing u pitanju, verujemo da je potrebno ponovo ispričati šta zapravo predstavlja influenser marketing, i ono što je još važnije kako izgleda idealna saradnja sa influenserima, koje su to ključne stavke koje je potrebno usaglasiti između brendova,agencija i influensera kako bi saradnja dala rezultat, koji su to primeri dobrih saradnji, te koje trendove danas primećujemo… Sve ove teme smo obradili u novoj epizodi Digitalk podkasta sa Strahinjom Ćalovićem, stručnjakom za digitalni marketing i višestrukim influenserom.
Kako brojke pokažu da influenser marketing i dalje beleži značajan rast u udelu potrošnje budžeta kada je digitalni marketing u pitanju, verujemo da je potrebno ponovo ispričati šta zapravo predstavlja influenser marketing, i ono što je još važnije kako izgleda idealna saradnja sa influenserima, koje su to ključne stavke koje je potrebno usaglasiti između brendova,agencija i influensera kako bi saradnja dala rezultat, koji su to primeri dobrih saradnji, te koje trendove danas primećujemo… Sve ove teme smo obradili u novoj epizodi Digitalk podkasta sa Strahinjom Ćalovićem, stručnjakom za digitalni marketing i višestrukim influenserom. Strahinja je bio fenomenalan sagovornik, te je svoje znanje i iskustvo, uz veliki broj primera nesebično podelio sa nama u ovom razgovoru.

Strahinja Ćalović, ekspert za digitalni marketing & influenser – https://www.linkedin.com/in/strahinjacalovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Strahinjin background
– Istorija influenser marketing
– Ko su zapravo influenseri
– Prvi influenseri kod nas
– Stanje danas – reputacija influensera
– Kako izgleda idealna saradnja sa influenserima
– Primeri i modeli saradnje
– Kako dolazi do saradnje koja ne deliveruje rezultat ili rezultat bude loš?
– Primeri dobre saradnje kod nas
– Trendovi
– Veštačka inteligencija i influenseri
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP146: Oglašavanje na TikToku – Kako transformisati reklame u viralne hitove

Netokracija Office Talks
Oglašavanje na TikTok-u donosi jedan sasvim novi format i auditorijum za brendove i druge oglašivače.

Oglašavanje na TikTok-u donosi jedan sasvim novi format i auditorijum za brendove i druge oglašivače. Upravo o plasiranju reklama na ovoj mreži govorili smo u 146. epizodi Office Talks podkasta. Naš gost je bio Toni Terek koji radi u marketinškoj agenciji GrowMojo kao TikTok performance marketar. 

Dok čekamo da TikTok oglašavanje dođe i zvanično u Srbiju, detaljnije smo pričali o tome kako funkcioniše TikTok Ads Manager i koliko vredi uloženi novac u TikTok reklame. Saznajte između ostalog šta to ovu mrežu razlikuje od konkurencije kao što su Facebook i Instagram. 

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija