TikTok: da li je vaš brend već na platformi? I Dario Marčac I DigiTalk EP 124

Digitalk.rs
Ukoliko pratite trendove društvenih mreža, već duži vremenski period ne možete ignorisati TikTok kao platformu koja okuplja svake godine sve više i više ljudi.
Ukoliko pratite trendove društvenih mreža, već duži vremenski period ne možete ignorisati TikTok kao platformu koja okuplja svake godine sve više i više ljudi. Trenutak dolaska opcije plaćenog oglašavanja na ovoj platformi je verovatno blizu, i ukoliko do sada vaš brend niste pozicionirali na TikTok-u, sutra će možda već biti kasno. O samoj platformi, kreatorima na TIkTok-u, o saradnjama brendova i kreatora, te koje su ključne tačke za početak građenja brenda na ovoj platformi razgovarali smo sa verovatno najvećim poznavaocem TikTok platforme u regionu, Dariom Marčacem, TikTok-erom, mentorom i konsultantom za ovu platformu, i osnivačem regionalne zajednice kreatora Crew.

Dario Marčac, TikTok mentor – https://www.linkedin.com/in/dariomarcac/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Počeci na TikTok-u
– Šira slika i prva zajednica TikTok kreatora
– Prva TikTok zajednica – zaključak i kraj zajednice
– Počeci saradnje sa brendovima
– Viđenje i poimanje TikTok-a od strane brendova sada i pre
– Kako brendovima predstavljaš potencijal TikTok-a?
– Crew TikTok zajednica
– Keypoints za početak nastupa na TikTok-u
– Sugestija za TikTok kreatore
– Kreatori sadržaja i AI
– Budućnost TikTok-a

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod *1000digitalk* i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP155: Predrasude o programerima

Netokracija Office Talks
‘Moje dete kuca nešto po kompjuteru i ima velike pare’, samo jedna je u nizu predrasuda koje vladaju u narodu kada je reč o IT industriji i programerima.

‘Moje dete kuca nešto po kompjuteru i ima velike pare’, samo jedna je u nizu predrasuda koje vladaju u narodu kada je reč o IT industriji i programerima. Upravo o tim predrasudama i društvenoj percepciji tech pozicija, govorili smo u 155. epizodi Office Talks podkasta. 

Imali smo priliku da pričamo o tome kako društvo danas vidi programere, njihove velike plate i zašto bi kursevi za programiranje mogli da se nazovu „trgovinom ljudskom nesrećom“. Pokušali smo da objasnimo i predrasudu o tome da li su IT-jevci „prodavci magle“ i da li će AI zameniti mnoge pozicije.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Korisničko iskustvo i podrška kupcima u digitalnom biznisu I Jelica Babić I DigiTalk EP 123

Digitalk.rs
Marketinška zajednica je fokusirana najviše ka oglašavanju i digitalnom marketingu, dok je polje “egzekucije” i iskustva koje pružamo kupcima kroz vreme donekle zapostavljeno.
Marketinška zajednica je fokusirana najviše ka oglašavanju i digitalnom marketingu, dok je polje “egzekucije” i iskustva koje pružamo kupcima kroz vreme donekle zapostavljeno. U ovoj epizodi probaćemo da objasnimo koliko je važno iskustvo i podrška kupcima, posebno kod digitalnih biznisa. Na koji način se mogu optimizovati marketinški budžeti ukoliko se okrenemo moći postojećih kupaca. Kako zadobiti poverenje kupaca vrednosću koju pružamo, graditi odnose i biti najbolji kada je to najpotrebnije – kroz kontinuiranu podršku. Na sve ove teme, razgovarali smo sa Jelicom Babić, osnivačem agencije Forte konsalting, višedecenijskim stručnjakom u ovoj oblasti.

Jelica Babić, CEO and Founder @ Forte Consulting
https://www.linkedin.com/in/jelicababic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Jelicin background i karijerni put
– Zašto su CX i delivery važni?
– Koje to ključne elemente customer experience-a i customer relationship managementa treba da pokrijemo?
– Podaci kao osnova i poznavanje kupca
– Personalizacija i relevantnost kao ključ uspeha
– Loyalty programi
– Komunikacija i emocionalna povezanost sa kupcem
– Uloga Customer supporta u digitalnom biznisu
– Kako gradimo kanale podrške za naš brend/proizvod/uslugu?
– Na koji način proces automatizacije može da pomogne?
– Kako Customer service može da pomogne organizaciji?
– Kako se meri uspešnost Customer servisa?
– Koji su to industrijski trendovi u Customer Service-u?
– Da li danas startup-i shvataju značaj customer servisa?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Pravilo 10x’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP154: Kako se bira dobar arhitekta? (SuperProstor)

Netokracija Office Talks
Svako ko je ikada sređivao stan, kuću ili poslovni prostor, svestan je da je celokupni posao izuzetno iscrpljujuć – kako finansijski, tako i psihički.

Svako ko je ikada sređivao stan, kuću ili poslovni prostor, svestan je da je celokupni posao izuzetno iscrpljujuć – kako finansijski, tako i psihički. Gost 154. epizode bio je Kosta Mijić, osnivač platforme SuperProstor koju smo nedavno predstavili na Netokraciji. Sa Kostom smo razgovarali o platformizaciji arhitektonskih rešenja i načinima na koje tehnologija može da doprinese uređenju prostora. 

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Ponovno promišljanje advertajzinga kao industrije I Miloš Skokić I DigiTalk EP 122

Digitalk.rs
Da li je advertising industriji potrebno ponovno promišljanje?
Da li je advertising industriji potrebno ponovno promišljanje? Nakon decenija funkcionisanja po istim principima, advertising industriju u kratkom vremenskom periodu zadesile su tektonske promene koje je doneo digital, razvoj tehnoloških kompanija, pa sada i veštačke inteligencije. Gde se trenutno nalazi i šta je to potrebno da svi zajedno promislimo kako bismo advertising industriju postavili na mesto koje joj pripada? U jednom strastvenom razgovoru, na ove teme nam je pričao Miloš Skokić, jedan od osnivača agencije Žiška, momak koji se zaista loži na advertising i svoju karijeru je posvetio kako bi unapredio celu industriju.

Miloš Skokić, Žiška – https://www.linkedin.com/in/milosskokic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kontekst teme razgovora
– Gde se nalazi advertising industrija
– Svaki biznis je odgovor na stanje na tržištu i postojeće tenzije
– Employer branding za advertising industriju
– Demistifikacija advertajzing industrije i kreativnog rada
– Open Source kreativni procesi
– inflacija kurs-sadržaja?
– Ideja o ko-kreaciji
– Komunikacija svrhe
– Advertajzing aktivizam

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vodič kroz digitalnu transformaciju’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP153: Outsource projekti i rad sa strancima (Marijana Gligorić)

Netokracija Office Talks
Gost 153. epizode Office Talks podkasta bila je Marijana Gligorić, softverska inženjerka i mlada preduzetnica koja je osnovala BrigIT agenciju.

Gost 153. epizode Office Talks podkasta bila je Marijana Gligorić, softverska inženjerka i mlada preduzetnica koja je osnovala BrigIT agenciju. U prvom segmentu razgovora, ona nam je opisala kako je izgledalo njeno školovanje i prvo zaposlenje, pa je poredila stanje na tržištu rada za juniore, sada i u vreme kada je ona tražila posao.

Drugi deo razgovora posvetili smo Marijaninoj preduzetničkoj karijeri, osnivanju agencije BrigIT — od ideje do realizacije i razvoja proizoda. Ona je, ovom prilikom, istakla sve prednosti saradnje sa stranim kompanijama i zašto outsource ne treba da bude tabu tema u domaćoj industriji.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Čovek iznutra: priča o ključnim biznis promenama u eri digitala I Ivo Radaković I DigiTalk EP 121

Digitalk.rs
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda u OTP banci, već se dugi niz godina bavi razvojem poslovanja u eri digitalnih tehnologija, korisničkim iskustvom, promenama i marketingom. Upravo taj pogled na sve te procese iznutra nam je pomogao da shvatimo suštinu svih tih promena i da dođemo do nekih zanimljivih uvida i zaključaka u samom razgovoru. Uz zanimljive primere vrlo specifičan način razmišljanja, Ivo je ovaj razgovor učinio vrlo kvalitetnim i konkretnim.

Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda @ OTP banka – https://www.linkedin.com/in/ivoradakovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ključna obeležja finansijskog sektora danas
– Da li su sve kompanije u ovom veku u stvari IT kompanije?
– Najveće promene koje je doneo digital
– Šta je sledeći bum u interfejsu
– Da li su vrednosti koje brendovi komuniciraju u skladu sa digitalnom komunikacijom
– Customer experience i transparentnost kao rezultat upliva digitalnih tehnologija
– Korišćenje podataka o korisnicima
– Digitalne marketing strategije, šta je drugačije?
– Zašto je pitanje brenda pitanje poverenja, zajedničkih vrednosti i kvaliteta?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– *Izdavačka kuća Finesa* – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vodič kroz digitalnu transformaciju’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP152: Travel influenser sa IT karijerom (Stefan Momčilović)

Netokracija Office Talks
Gost 152. epizode Office Talks podkasta bio je Stefan Momčilović, osoba iza Instagram profila ‘Moma oko Sveta’ i Delivery i Project menadžer u kompaniji Perficient.

Gost 152. epizode Office Talks podkasta bio je Stefan Momčilović, osoba iza Instagram profila ‘Moma oko Sveta’ i Delivery i Project menadžer u kompaniji Perficient. Sa Stefanom smo razgovarali kako kombinuje IT karijeru i posao travel influensera. 

Osim što se uspešno bavi kreiranjem digitalnog sadržaja i radom u kompaniji Perficient, Stefan nam je govorio i o tome kako je osnovao svoj prvi startap koji je ušao među Top 10 Techstars startapa u SAD. 

U razgovoru sa njim, saznali smo i kako je postepeno razvijao svoju Instagram stranicu zahvaljujući kojoj je sarađivao sa brendovima kao što su Adidas, Turkish Airlines, Panasonic, Ducati i drugi.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Sportski duh & šira slika: recept za uspešne kampanje I Stefan Alčaković I DigiTalk EP 120

Digitalk.rs
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce?
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce? Odgovore na ova pitanja dao nam je Stefan Alčaković, Head of Growth u kompaniji Ananas, uz dodatni osvrt na funkciju Growth-a, šta ona sve predstavlja i obuhvata, te koje sve osobine treba da posedujete kako biste se bavili ovom rolom.
Kada preko puta imamo sagovornika koji je vrlo fokusiran u poslu, vedrog, sportskog duha, takav razgovor uvek bude čisto zadovoljstvo i ono što je još važnije, konkretan i sa dosta uvida.

Stefan Alčaković, Head of Growth @ Ananas – https://www.linkedin.com/in/stefan-alcakovic/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Stefanov background
– Dolazak u Ananas: korporativni startup
– Šta je zapravo marketplace i po čemu se razlikuje od klasičnih online prodavnica
– Osmišljavanje kampanje za marketplace
– Da li postoji automatizacija procesa prilikom kreiranja kampanja
– Do offline kupaca sa online platformom
– Ti se zapravo baviš growth – om. Šta sve to podrazumeva…
– Kolika je uloga kreative u performance marketingu?
– Regionalno e-commerce tržište: koliki je potencijal
– Koji je tvoj najveći uspeh
– A najveći fail?
– Gde vidiš sebe u budućnosti?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP151: Kako prodavati proizvode na domaćem tržištu?

Netokracija Office Talks
Kako prodavati proizvode na domaćem tržištu?

Kako prodavati proizvode na domaćem tržištu? Gost u 151. epizodi Office Talks podkasta bio je Ilija Ćosić, izvršni direktor platforme „Iskustva&Preporuke“. Sa njim smo pričali o tome kako izgleda prodaja proizvoda na domaćem u odnosu na strano tržište i koje su to najbolje prakse za povećanje vaše prodaje.

Sa našim sagovornikom smo pričali i o uspehu prodajne tehnike „hladnog zvanja“, zapravo o tome da li ova metoda „radi posao“ samo u B2B prodaji? Ćosić je sa nama podelio više detalja o tome kako je izgledalo formiranje platforme „Iskustva&Preporuke“, koliko proizvoda trenutno imaju i šta su bili izazovi u njenom razvoju, uz osvrt na to kako se snašao u ulozi menadžera.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija