5 pitanja za… Aleksandar Vratonjic Gligorijevic

5 pitanja za...

Aleksandar Vratonjić Gligorijević je direktor marketinga kompanije TeleGroup, u kojoj transformiše poslovni pristup integracije sistema u eri digitalne ekonomije.

Započeo je svoju karijeru kao stažista u IBM-u, dok je diplomirao IT menadžment na Fakultetu za matematiku i računarstvo Univerziteta Heriot-Watt u Edinburgu, Škotska. Po povratku u Srbiju, nastavio je put u lokalnoj IT industriji, koja mu je pružila bogato iskustvo u prodaji IT usluga i rešenja.

Aleksandar aktivno učestvuje u razvoju regionalne IT industrije i ekosistema za pokretanje tehnologije na Balkanu kroz organizacije kao što su Inicijativa Digitalna Srbija, BitAlliance i druge.

Osim toga, Aleksandar ima iskustva kao osnivač u dva startapa u industriji zabave (video igre i interaktivne igre) pre nego što se posvetio TeleGroupu u punom kapacitetu.

Aleksandar poseduje crni pojas drugog stepena u aikidou, svira klavir i gitaru i ponosan je otac. Uz muziku mu najbolje prolazi vreme i uvek joj se okreće kada se oseća kreativno i kada mu je potrebna inspiracija.

Pitanja koja ste izglasali tokom sedmicu su:

  1. Da li je i na koji način ovaj period tokom pandemije uticao na promene u marketingu?
  2. Imate li zivotni moto kojim se vodite kroz karijeru?
  3. Koja knjiga je najviše uticala na vaš poslovni razvoj i zašto?
  4. U kojoj muzici pronalazite najveću inspiraciju?
  5. Koja oblast marketinga Vam je najinteresantnija, a koja najzahtevnija?

Hvala Talks and FolksEpson SrbijaNova Iskra i Assert International na podršci u realizaciji ovog podcasta!

EP64: Kome smetaju mame preduzetnice?

Netokracija Office Talks
Kome smetaju mame preduzetnice?
Kome smetaju mame preduzetnice? Gošće 64. epizode Office Talks podcasta bile su Milena Rančić iz „Udruženja knjigovođa i računovođa Srbije“, kao i Tatjana Macura iz udruženja „Mame su zakon“. Sa njima smo razgovarali o inicijativi „I preduzetnice su mame“ uz osvrt na to kakav je trenutno položaj preduzetnica koje planiraju trudnoću i sa kojim se problemima suočavaju.

Šire smo obradili problem iz 2017. godine kada je donet novi Zakon o finansijskoj podršci porodici sa decom, a koji je krenuo da se primenjuje 2018. godine. Tatjana je govorila o tome zašto je ovaj zakon donet i šta je ovo udruženje konkretno uradilo kako bi ublažilo negativne efekte po trudnice preduzetnice – koje treba da imaju pravo na plaćene doprinose.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Pokretači #122: Kako krenuti i promeniti Srbiju sa Nikolom Arsenićem

Pokretači
Nikola Arsenić je aktivista organizacije Kreni-promeni koja na invovativan način kombinuje on-line i off-line aktivizam.
Nikola Arsenić je aktivista organizacije Kreni-promeni koja na invovativan način kombinuje on-line i off-line aktivizam. Pričali smo o tome zašto potpisivanje petcija na netu ima smisla, kako zaštititi sopstveni park i zašto politika nije bauk.

Podržite Pokretače na patreon.com/belgrade ili paypal.me/sgarcevic

Ja, Preduzetnik – Epizoda 63 – Nebojša Šaponjić, Nelt, 1. Deo

Ja preduzetnik
Nebojša Šaponjić je osnivač i suvlasnik kompanije Nelt, koja je danas izrasla u grupu biznisa, a koja zapošljava preko 4.000 ljudi, ima godišnji promet od oko milijardu evra i jedna je od najznačajnih privatnih kompanija Srbije.
Nebojša Šaponjić je osnivač i suvlasnik kompanije Nelt, koja je danas izrasla u grupu biznisa, a koja zapošljava preko 4.000 ljudi, ima godišnji promet od oko milijardu evra i jedna je od najznačajnih privatnih kompanija Srbije.

Nebojša je dete prosvetnih radnika, a nakon završene gimnazije i Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu, zapošljava se u Državnoj upravi u Kraljevu. Početkom rata na prostorima bivše Jugoslavije, napušta državni posao i počinje da se bavi privatnim biznisom, najviše zbog toga što ga je muka naterala, a da bi mu se nakon nekog vremena u tome pridružio i njegov prijatelj i današnji poslovni partner Ranko Sočanac.

Kako su izgledali sami počeci, odakle ideja da se uvezu prve pampers pelene i koliko je teško bilo to uraditi za vreme sankcija, kako izgleda saradnja sa velikim sistemima kao što su P&G, Kraft foods, Wrigley, SC Johnson, DrOetker, itd., od koga su „krali“ znanje, šta je tražio i gledao kod svojih zaposlenih, koliko je teško održavati poslovno partnerstvo dugi niz godina, šta smatra najvećim poslovnim greškama, kako su izašli na tržište Afrike, i još mnogo izuzetno dragocenih iskustava i znanja od izvanrednog čoveka i vrhunskog biznismena Nebojše Šaponjića.

EP 132: Slavimir Stojanović Futro, dizajner, Futro Design – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 132. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Slavimir Stojanović Futro, dizajner, vizuelni umetnik, pisac, profesor i osnivač studija Futro Design.
U 132. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Slavimir Stojanović Futro, dizajner, vizuelni umetnik, pisac, profesor i osnivač studija Futro Design.

Na početku pričaćemo na temu odrastanja i obrazovanja. Čućete kakav je bio njegov odnos prema školi, koji su to bili presudni trenuci u obrazovanju, šta je prevagnulo da se otisne van granice naše zemlje, u Švedsku, i tamo nastavi školovanje, te po čemu se njihov sistem razlikuješ od našeg.

U drugom delu saznaćemo nešto o Slavimirovom prvom angažmanu i to u čuvenoj agenciji Saatchi & Saatchi. On će nastojati da dočara kako je bilo raditi tamo, sa najvećim svetskim brendovima, sarađivati sa beogradskim velikanima iz raznoraznih polja. Takođe, daće odgovor zbog čega se na kraju preselio u Sloveniju i šta mu je ta zemlja donela po pitanju života i karijere.

Po povratku u domovinu, gost ulazi u preduzetničke vode osnivanjem studija Futro Design. Govoriće zašto je odlučio da se ipak vrati, šta je preduzetništvo kod njega prouzrokovalo, kao i koji su najdraži projekti na kojima je radio tokom karijere.

Kraj epizode posvećen je brendu Futro. Saznaćete kako je nastao, šta znači sam naziv i koji su mu ciljevi, ali i šta se danas sve nalazi pod okriljem tog brenda.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Kad porastem biću…
– Kakav je bio Slavimirov odnos prema školi?
– Koji su bili presudni momenti u obrazovanju?
– Kako je izgledao prelazak iz gimnazije u dizajnersku školu?
– Kako je teklo dalje obrazovanje?
– Koji su bili prvi poslići van struke?
– Kako je izgledao prvi susret sa klijentom?
– Šta ga je nagnalo da školovanje nastavi u Švedskoj?
– Po čemu se razlikuje švedski obrazovni sistem?
– Kako je prošao prilagođavanja na drugu zemlju?
– Kako je bilo raditi u Saatchiju kao klinac?
– Kako je bilo raditi sa najvećim brendovima?
– Čemu je služio časopis New Moment?
– Zašto se Slavimir preselio u Sloveniju?
– Šta mu je Slovenija donela?
– Kako prebaciti prekidač u tržišnom razmišljanju?
– Kada i zašto se odlučio da se vrati?
– Šta je preduzetništvo prouzrokovalo kod njega?
– Koji projekti Slavimiru najviše znače?
– Šta je bio cilj Futroa kao brenda?
– Šta se sada sve nalazi pod brendom Futro?
– Kakve Slavimirove želje u narednom periodu?
– Zašto se vratio na fakultet i završio ga?

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3ERtn07

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

#24 Dug Od 5 Miliona Dolara Me Je Naučio Veliku Lekciju – Miha Matlievski Fail coach

BiznisPriče
U 24. epizodi podcasta Biznis Priče gost Vladimira Stankovića je prvi svetski fail coach Miha Matlievski. 

⏰ Iskoristi 50€ popusta za kurs SVE TAJNE INSTAGRAM MARKETINGA 2.0 https://bit.ly/2Zzr3e7
Popust traje do 5. oktobra. 

✅  BIOGRAFIJA GOSTA:
Miha Matlievski je mentor za uspešne preduzetnike koji žele da svoj posao unaprede i da kroz dobru postavku sistema svoje vreme rada i upravljanja kompanijom smanje sa prosečnih 60+ sati na 4-6 sati nedeljno, uz bolje finansijske rezultate.

U 24. epizodi podcasta Biznis Priče gost Vladimira Stankovića je prvi svetski fail coach Miha Matlievski. 

⏰ Iskoristi 50€ popusta za kurs SVE TAJNE INSTAGRAM MARKETINGA 2.0 https://bit.ly/2Zzr3e7

Popust traje do 5. oktobra. 

✅  BIOGRAFIJA GOSTA:

Miha Matlievski je mentor za uspešne preduzetnike koji žele da svoj posao unaprede i da kroz dobru postavku sistema svoje vreme rada i upravljanja kompanijom smanje sa prosečnih 60+ sati na 4-6 sati nedeljno, uz bolje finansijske rezultate.

Veliki lični poslovni neuspeh je pretvorio u iskustvo u kom je pronašao načine za prevazilaženje bazičnih grešaka u poslovanju i postavci strukture kompanija. Rezultat ovoga su njegovih 9 kompanija u različitim granama industrije sa prihodima od 1 do 100 miliona €.

Uspešno je sarađivao sa preko 4000 preduzetnika i unapredio preko 150 malih i srednjih preduzeća.

Specijalizuje se za brzi rast i razvoj poslovanja, pa je kroz svoj poslednji biznis za samo godinu dana dostigao prihode od 10 miliona €.

☎️ Mihin kontakt 

https://www.linkedin.com/in/mihamatlievski/

Početna

📚Preuzmi listu svih knjiga koje su preporučili gosti Biznis Priča: https://bit.ly/3nh6ooK

📚 Besplatno preuzmi priručnik „Rešenja Instagram Problema“  https://vladsdigital.com/besplatan-prirucnik-za-instagram-marketing/

✅  Autor podcasta: Vladimir Stanković Vladsdigital

https://www.instagram.com/vladsdigital/

✅  Zaprati Biznis Priče:https://www.youtube.com/channel/UCEASCzL4XbzCFu8JhryzkNg?sub_confirmation=1

Svake nedelje nova biznis priča.  

🎙️  SLUŠAJ audio podcast na:

iTunes: https://apple.co/2UKZrNt

Google Podcasts:  https://bit.ly/334ix5N

Spotify: https://spoti.fi/3pS7y95

Deezer: https://www.deezer.com/us/show/2838592

Podcast.rs: https://podcast.rs/show/biznis-price/

Prozivanje konkurencije: zezanje ili nizak udarac? / ŽIŠKA podkast #93

Žiška Podcast
Sigurno ste videli reklamu u kojoj klinac kupuje dve limenke Pepsija da bi mogao da dohvati dugme na aparatu da naruči Coca-Cola limenku.

Sigurno ste videli reklamu u kojoj klinac kupuje dve limenke Pepsija da bi mogao da dohvati dugme na aparatu da naruči Coca-Cola limenku. Niste je videli na televiziji, jer bi bila nezakonita u Srbiji. Dobili ste je kao link od nekoga, još u ranim danima YouTube klipova i verovatno je prorpatili zluradim “he he”. Zašto nam je toliko zabavno kada se prozivaju Audi i BMW, Apple i IBM, McDonald’s i Burger King i koliko je pametno ulaziti u taj rat?

..i zašto ste pogrešno zapamtili da klinac želi da dohvati Coca-Cola dugme, kada je to reklama za Pepsi?

Predloži nam temu, postavi pitanje ili samo napiši šta misliš: 
podkast@ziska.rs 

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql 

ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Deezer: https://bit.ly/31p0kPx
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

Teretana ti nije potrebna! — Uroš Ašković Aške | Ivan Kosogor Podcast Ep.121

Da, ti to možeš
Uroš Ašković Aške je jedan od dvojice osnivača Back To The Basics koncepta treniranja.

Uroš Ašković Aške je jedan od dvojice osnivača Back To The Basics koncepta treniranja. Promoviše Street Workout i jedan drugačiji vid treninga. U podcastu koji sledi pričali smo o njegovoj ličnoj transformaciji, obaranju ginisovog rekorda, treniranju i planovima za budućnost. Na YouTube kanalu  @Back To The Basics  sa više od 130.000 ljudi, zajedno sa Nikolom Vejnovićem deli savete, pokazuje vežbe i promoviše zdrav način života!

– Bivits Vitamini i Minerali

BiVits ACTIVA vitamini i minerali kreirani su tako da pruže podršku u svakodnevnim aktivnostima i podstaknu stvaranje zdravih navika. BiVits doprinosi širenju i održavanju dobrog balansa zdravlja, a kada je taj balans postignut, osećaj sreće, zadovoljstva i motivacije raste. 

U želji da obezbedimo taj dobar balans zdravlja, besprekornu podršku i da ti pomognemo da sačuvaš zdravlje, za BiVits proizvode birali smo aktivne forme nutrijenata vrhunskog kvaliteta, čija je sigurnost i stabilnost utvrđena različitim analizama i testovima, a efikasnost po zdravlje je naučno dokazana.

Saznajte više o vitaminima i mineralima na: https://bivits.com/

💳 Podržite podcast jednokratnim donacijama na PayPal-u: https://www.paypal.com/paypalme/ivankosogor

👥 Postani član: https://www.patreon.com/ivankosogor 

📲 Zapratite me: 

Instagram: https://www.instagram.com/ivankosogor/

Website: http://www.ivankosogor.com/

🎙️Želiš da pokreneš svoj podcast? Ništa lakše! Napravio sam online kurs koji će ti u tome pomoći. Moj posao je da ti olakšam ceo proces. Ako si za, klikni na link u nastavku – shttp://www.ivankosogor.com/podcast-pro/

Hvala vam na podršci! 🙏

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

EP63: U čemu je tajna najboljih IT poslodavaca?

Netokracija Office Talks
O brendiranju poslodavaca sve se više priča u korporativnom i IT svetu u Srbiji. Čini se da je ovo jedna od retkih oblasti gde naša zemlja ne kaska mnogo za razvijenim državama.
O brendiranju poslodavaca sve se više priča u korporativnom i IT svetu u Srbiji. Čini se da je ovo jedna od retkih oblasti gde naša zemlja ne kaska mnogo za razvijenim državama. Upravo o ovoj oblasti i dobrim praksama razgovaramo sa Katarinom Šonjić – Employer Branding konsultantom.

Katarina nam je približila koje su to dobre prakse u Srbiji kada je reč o pomenutoj oblasti i rekla nešto više o Empple festivalu. Reč je o događaju posvećenom zdravim Employer Branding praksama koji je zakaza za 01. oktobar.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Pojačalo Visa Specijal 12: Kako do zanimljivog sadržaja za vaš biznis

Pojačalo
Posle kraće pauze vraćamo se sa poslednjom epizodom Pojačalo podkast specijala koji realizujemo uz podršku kompanije Visa i njihove Platforme za podršku malom biznisu.
Posle kraće pauze vraćamo se sa poslednjom epizodom Pojačalo podkast specijala koji realizujemo uz podršku kompanije Visa i njihove Platforme za podršku malom biznisu.

U ovoj epizodi bavićemo se time kako do zanimljivog sadržaja za promociju vašeg biznisa, a sagovornici Ivana Minića biće Aleksandar Ašković, konsultat za poslovnu primenu YouTube-a i Miloš Maksimović, autor i voditelj na YouTube kanalu Polovni automobili.

Čućete kako izgleda priprema i realizacija YouTube sadržaja koji privlače veliku pažnju, koje su specifičnosti niša u kojima stvaraju naši gosti i kakav je njihov pogled na vrli novi svet online video sadržaja.

Za one koji žele da započnu promociju svojih firmi, kao i za one koji su počeli ali ne znaju zašto nema željenih rezultata, daćemo vam smernice i predloge kako da počnete i na šta je posebno potrebno da obratite pažnju prilikom plasiranja sadržaja i šta je to što YouTube posebno voli. Tu je i par praktičnih primera kako da oplemenite svoj sadržaj i izađete van ustaljenih priča koje svi koriste da prenesu svoju poruku, te zašto je važno da ne odustajete lako.

Platforma za podršku malom biznisu kompanije Visa: http://vi.sa/326Dywz

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3lNsD3l

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN