U 175. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Filip Ćirić, kuvar, ugostitelj, konsultant, te osnivač restorana Homa i Homa Bistrota.
U 175. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Filip Ćirić, kuvar, ugostitelj, konsultant, te osnivač restorana Homa i Homa Bistrota.
Počeci nesuđenog arhitekte bili su krajnje skromni, rad od malih nogu i učenje o kuvanju uz baku obeležili su njegovo odrastanje u Pirotu. Šta ga je navelo da se otisne put Beograda, te kako se isprva snašao u velegradu, za početak epizode otkriva Filip.
U nastavku priča kako je izgledao njegov pristup ovoj profesiji, ali i kako je tekao njegov dalji razvojni put, pre nego što se odlučio za najveći potez u dotadašnjoj karijeri – otvaranje prvog restorana. Sa prvim restoranom, došao je i prvi bankrot o kojem podrobno govori, analizirajući šta je sve krenulo po zlu.
Kako sam kaže, preživeti bankrot je velika stvar u životu, a kako je to zapravo izgledalo i šta je sve radio u tom periodu, Filip deli sa slušaocima i gledaocima Pojačala, usput se prisećajući saradnje sa našim nekadašnjim gostom, Slobodanom Radetom, u školi kuvanja Il Primo.
Drugi deo ovog gastronomskog izdanja rezervisan je za priču o restoranu Homa i Homa Bistrot: kako je nastao restoran, a šta je bila ideja iza Bistrota, pritom udubljujući se u pojmove fine dininga i zdrave hrane.
Za kraj Filip otvoreno govori o udaru korone na ugostiteljstvo i svom drugom bankrotu, ali i dobijanju Michelinove preporuke, te svom drugom zanimanju – konsultantskom poslu u oblastima gastronomije i ugositeljstva.
Teme u epizodi:
– Uvod
– Kad porastem biću…
– Inspiracije tokom odrastanja i dolazak u Beograd
– Zanatski pristup profesiji
– Dalji razvitak karijere: usluživanje Đinđića i Kofi Anana
– Kako je izgledalo otvaranje prvog restorana?
– Kako sam bankrotirao?
– Kako se oporaviti od bankrota?
– Kako sam postao kuvar?
– Kako je nastala Homa?
– Šta je bila ideja sa Homa Bistrotom?
– Šta je zapravo fine dining?
– Šta je u stvari zdrava hrana?
– Nabavka namirnica nekad i sad
– Udar korone na ugostiteljstvo
– Kakav je osećaj dobiti Michelin preporuku?
– Zašto je svakom budućem ugostitelju potreban konsultant?
Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa
Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3Q4UFVr
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN