Employer brending je bio sexi nova industrija. Radili su se prvi projekti, bilo je dosta entuzijazma, nastao je Empple festival. Pojavili su se i prvi problemi, ali počeli su da se izdvajaju i ljudi koji umeju da ih reše. Sve je delovalo da ide nekim pozitivnim tokom.
A ONDA JE DOŠLA GODINA OTKAZA. Meta, Amazon, Apple i ostali tehnološki giganti otpustili su između 5 i 10% svojih radnika. To se prelilo i u Srbiju. Niko ne zna tačne podatke, ali po Netokraciji i Redditu možemo svašta pročitati o tome koje firme su otpustile koliko developera i kako.
Da li je ova godina uništila Employer Brending? Pričamo o tome sa Vladom Damnjanovićem koji već treću godinu za redom radi istraživanje o stanju Employer brendinga u Srbalja.
00:00 Uvod
01:55 U godini IT otkaza, jel umro Employer Brending?
09:11 Da li smo prevazišli dečije bolesti?
13:50 Kako izgleda dobra Employer Brending strategija?
15:10 Kako koristimo funnel pri kreiranju strategije?
24:17 Koji procenat strategije se zaista realizuje?
27:00 Kako top menadžment razume Employer Brending?
36:18 Kako organizovati Employer Brending?
38:13 Šta radi Employer Brending specijalista?
42:10 Koji kanali su neophodni za Employer Brending?
47:30 Šta čeka Employer Brending u budućnosti?
50:38 Gde bi ih uputio da se edukuju o Employer Brending-u?
51:25 Empple
52:30 Odjava
Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs