193 – Na šta misliti pre nego što krenete u marketing kampanju

Male pobede
Ima mnogo detalja koje treba spremiti i na šta treba obratiti pažnju u pripremi marketing kampanje, ali mnogo ljudi se fokusira na dizajn, tekst, kreativu, publiku i budžet (što sve treba raditi) – a zaboravi sve one druge pripremne radnje oko toga šta će se desiti kad publika reaguje na kampanju.
Ima mnogo detalja koje treba spremiti i na šta treba obratiti pažnju u pripremi marketing kampanje, ali mnogo ljudi se fokusira na dizajn, tekst, kreativu, publiku i budžet (što sve treba raditi) – a zaboravi sve one druge pripremne radnje oko toga šta će se desiti kad publika reaguje na kampanju.

Epizoda 15 | Podcast.rs tim, Vlada i Goran

StartUP - Put uspeha
U današnjoj, 15. epizodi podkasta imate priliku da slušate dva momka.

U današnjoj, 15. epizodi podkasta imate priliku da slušate dva momka. Dva Hubbera. Dva profesionalca iz tima podcast.rsGoran Vojteski i Vladimir Radinović!

Sa Goranom i Vladom razgovarali smo o tome kako izgleda njihov put razvijanja platforme. Zašto žele da okupe sve podkastere iz Srbije i regiona na jednom mestu. Koje strasti ih vode, na koje izazove nailaze na tom putu i koju viziju imaju za svoju platformu u budućnosti.

Sa ovim inovativnim timom radimo od aprila meseca kada su upravo oni bili pobednici Media Jam Hakatona! Hakaton je održan u okviru Media Jam inicijative, podržane od strane USAID-ovog Projekta jačanja okruženja za održivost medija. Ove godine pokrenuli smo fokusirani razvoj lokalne podkast zajednice, a sama podkast platforma razvija se u okviru našeg mentorskog programa. Sve to uz podršku od strane USAID-ovog Projekta jačanja okruženja za održivost medija.

Više o serijalnu Digitalni Mediji 101 pročitajte više OVDE!

*Produkciju i sam razgovor vodila je Andreja Koršič. Dizajn zvuka i montažu potpisuje Jovana Tošić.

#59 Vanja Puškar – New Balkan Cuisine / Beograd

Pokretači
Vanja Puškar je jedan od najuzbudljivijih chefova u regionu zbog svoje želje da (re)afirmiše lokalne proizvode i učini domaću, balkansku, kuhinju uzbudiljvijom.
Vanja Puškar je jedan od najuzbudljivijih chefova u regionu zbog svoje želje da (re)afirmiše lokalne proizvode i učini domaću, balkansku, kuhinju uzbudiljvijom. Pričali smo o njegovoj odluci da pokrene svoja dva restorana u Beogradu, Iris i Iva, insipiraciji iza koncepta New Balkan Cuisine, ali i o tome kako naš pristup prema hrani određuje i pristup prema našim zajednicama.
Beleške na linku: https://thenutshelltimes.com/2019/11/12/vanja-puskar-new-balkan-cuisine/
Podržite Pokretače na: patreon.com/belgrade

192 – Da li prihvatate poslove „van svoje niše“?

Male pobede
U preduzetništvu uvek postoje periodi u kojima sve ide kako treba, ali i oni u kojima se „borimo za preživljavanje“.
U preduzetništvu uvek postoje periodi u kojima sve ide kako treba, ali i oni u kojima se „borimo za preživljavanje“. U tim težim periodima, da li ostajete verni svojoj „niši“ ili ste voljni uraditi bilo koji posao samo da bi preživeli još jedan dan…

Ja, Preduzetnik – Epizoda 38 – Miloš Milisavljević, Strawberry Energy

Ja preduzetnik
Miloš Milisavljević je osnivač i direktor firme Strawberry Energy, tehnološke kompanije, koja se bavi razvojem proizvoda za gradove, a čiji se proizvodi već danas prodaju u preko 20 zemalja.
Miloš Milisavljević je osnivač i direktor firme Strawberry Energy, tehnološke kompanije, koja se bavi razvojem proizvoda za gradove, a čiji se proizvodi već danas prodaju u preko 20 zemalja.

Miloš je još kao mladić počeo da se interesuje za preduzetništvo još u srednjoj školi, učestvujući sa svojim drugarima na takmičenjima, koja su organizovana na nacionalnom nivou, kako bi se promovisalo preduzetništvo među srednjoškolcima, gde su prve godine bili drugi, a da bi već sledeće i osvojili prvu nagradu.

Nakon tih srednjoškolskih takmičenje, Miloša preduzetnički duh ne napušta ni na fakultetu, pa sve to dovodi do nastanka prvog solarnog punjača za mobilne telefone na svetu!

Kako je Obrenovac postao prvi grad na svetu sa solarnim punjačem za mobilne, kako je osvojena nagrade Evropske komisije u konkurenciji ogromnih svetskih kompanija, zašto je tajming u biznisu važan, koliko je teško stvoriti tržište za inovativne proizvode i još mnogo toga od jednog neverovatnog mladog čoveka, a mi smo sigurni da ćemo, u godinama koje dolaze, tek čuti mnogo toga o njemu.

191 – Kako izabrati pravu „količinu“ sadržaja

Male pobede
Da ne ponavljamo priču da li treba ili ne treba kreirati sadržaj… za one koji su se odlučili da to žele ili treba da rade, postavlja se pitanje koliko često treba da „izbacuju“ novi sadržaj da bi napravili neki rezultat.
Da ne ponavljamo priču da li treba ili ne treba kreirati sadržaj… za one koji su se odlučili da to žele ili treba da rade, postavlja se pitanje koliko često treba da „izbacuju“ novi sadržaj da bi napravili neki rezultat.

#58: Vera Stevanović l Pozicioniranje na Instagramu 2020. godine

Vreme je za VAs

Nikolina: Hvala ti još jednom što si pristala da budeš moja gošća, volela bih za početak da se predstaviš našim slušaocima, i kažeš šta ti trenutno radiš?

Vera: Pa ovako, u suštini ja ću stalno da govorim mi zato što sam u svemu ovome sa svojim suprugom. Dakle, mi smo taj neki životni i poslovni bračni i svaki dvojac. Nas dvoje smo 10 godina u svetu marketinga, i to tako, što smo prvo radili u korporaciji u kojoj smo se i upoznali, nakon tog nekog iskustva gde je korporacija počela malo da nas guši, jer

smo oboje izuzetno preduzetni tipovi,odlučili smo početi svoju priču – osnovali smo svoj mali studio za digitalni marketing, u stvari ne za marketing nego za digitalne proizvode, dakle za dizajn web sajtova, aplikacija, digitalnih kampanja i tako dalje, dok smo sad u nekoj najnovijoj fazi vezanoj za edukacije. Inače smo lansirali neke sopstvene startup-ove, tako da imamo i startup iskustvo, i sada smo negde na putu da ta naša znanja želimo da podelimo sa ljudima i formiramo to u obliku nekih online kurseva, edukacija, radionica. Sad je ta neka nova faza u koju ulazimo, i eto hteli bismo to naše burno preduzetničko iskustvo da prenesemo ljudima u vidu edukacija.

Nikolina: Odlično, čini mi se da je to je bio neki glavni motiv pokretanja profila na Instagramu?

Vera: Tako je, u suštini ja sad trenutno pokazujem ljudima ono o čemu bismo ih za početak podučili, a to je kako da skrenu pažnju kvalitetnim kontentom i sutra naravno putem njega i da prodaju svoje usluge ili svoj proizvod, usluge bih rekla pre svega. Tako da bukvalno to čemu bih ih podučila ja trenutno radim, dakle bukvalno tu je i primer toga. Sama sa sobom da kažem vežbam sopstvenu formulu, koju smo mi već izvežbali, ali na nekim drugim projektima. Delim znanje i nastaviću da ga delim besplatno, zauvek, ali naravno, neko drugačije formirano, vrlo detaljno, sa primerima, sa direktnim alatima koje neko može da iskoristi – sve to će biti u okviru edukacija.

Nikolina: Kada sam pogledala profil primetila sam da ti ne koristiš fotografije, što je vrlo interesantno jer je Instagram više vizuelna mreža, nego koristiš više swiped objava. Da li to znači da sada taj neki algoritam na Instagramu tako radi, da najviše vredi i računa se ono što ljudi sačuvaju?

Vera: Jeste, kao što vidite nije ni slučajno što je Instagram krenuo putujem ukidanja lajkova, tačnije to je sad trenutno test koji se radi u nekoliko zemalja, mi nismo bili među tim zemljama, ali radio se test gde su se u određenim zemljama ukinuli lajkovi, jer su želi da vide efekat toga. Sam Instagram želi da se okrene kvalitetu, pre nego da kažem nekoj površnosti i kvantitetu. Brojke su ok, ali ukoliko vi delite neku vrednost važan vam je broj sačuvanih postova, broj koliko je puta neko poslao taj post nekom drugom u inbox. Nekada je bilo, a i danas je aktuelno da se screenshot-uje, dakle ukoliko je vaš sadržaj vredan screenshot-a on nešto valja, zar ne?… on je nekome onda vredan. Sad mislim da želi da se ode od tih silnih fotografija. Ako je ispod kvalitetan content to je drugo, ali fotografija radi fotografije, možda se tu negde došlo do prezasićenja dakle ništa drugo, i način kako se putem same fotografije ne može podeliti neka posebna vrednost za drugoga, koliko tu imate samopromocije i mislim da je zapravo koren svega toga možda što su izašla tolika istraživanja o negativnom uticaju Instagram na psihu korisnika, gde su zaista porazne brojke o tome koliko su korisnici bukvalno na ivici i jako depresivni nakon korišćenja Instagrama i mislim da to samoj kompaniji ipak nije nikada bilo u interesu. Ja bih rekla da je ceo taj neki trend zapravo počeo odatle da bi se sa tih fotografija, gde se mnogo ulepšava realnost, ipak okrenuli nečem vrednom što bi ta platforma mogla da donese, a taj neki vredan sadržaj nebitno da li je on u vidu videa ili dugačkih opisa ispod posta, a i tu je pitanje koliko ljudi imaju volje zbog lenjosti da čitaju postove, pa se tu može kombinovati slika i tekst.

Svetski trendovi su potpuno u tome i najuticajniji ljudi iz te kreativne industrije, iz marketinga koje mi pratimo su svi počeli da objavljuju karusel postove, kao što trenutno mi radimo, sa tim tekstom koji je dominantan na postu jer time vučete ljude da pročitaju, što bi trebalo da bude neki novi cilj korišćenja Instagrama, ne samo da se gleda i da se onda možda, nažalost, određeni tip ljudi izdeprimira. I onda sa druge strane mislim da je to sjajan način da se podeli znanje, i to je neki novi trend, ako to čovek oseća u sebi, da je uvek bio za to i

voleo da drugima nešto objašnjava, evo ja sam u tome našla neki savršen kanal koji je spojio i neke moje davne želje i trend i poslovnu priliku i sve zajedno.

Preuzmite besplatan pdf na nikolinaandric.com/58

Click to view: show page on Awesound

Ep 23 Andrijana Božić — Kako da vodiš biznis na Instagramu | Ivan Kosogor: Da, ti to možeš (Podcast)

Da, ti to možeš
Andrijana Božić, koju više od 20 hiljada ljudi na Instagramu poznaje pod imenom @vesnikproleca, nesebično deli savete, najnovije strategije i sve ono što zaista RADI na društvenoj mreži Instagram.

Andrijana Božić, koju više od 20 hiljada ljudi na Instagramu poznaje pod imenom @vesnikproleca, nesebično deli savete, najnovije strategije i sve ono što zaista RADI na društvenoj mreži Instagram. Imao sam priliku da sednem sa njom i razgovaram o tome šta sve tačno radi, kako funkcioniše Instagram danas, kao i šta nikako ne smemo da uradimo ako želimo da budemo uspešni na ovoj društvenoj mreži.  Uživajte! Ako još uvek niste, pritisnite subscribe dugme i redovno pratite sadržaj na mom YouTube kanalu 🙂

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

190 – Da li je podcast ili vlog (RANT)

Male pobede
Jedna stavka koja me izuzetno nervira u poslednje vreme je izjednačavanje reči „podcast“ za najobičniji youtube sadržaj koji nema nikakvu namenu u pravom podcast svetu.
Jedna stavka koja me izuzetno nervira u poslednje vreme je izjednačavanje reči „podcast“ za najobičniji youtube sadržaj koji nema nikakvu namenu u pravom podcast svetu. Korišćenje buzzword-a samo zato što postaje kul ili popularno za sadržaj koji to nije utiče loše na celu podcast scenu i ono što ona treba da postane.

Kako postati SERIJSKI PREDUZETNIK | FitPass | Ognjen Radić

Stepenicama Uspeha
Sa Ognjenom Radićem smo pričali o tome kako postati serijski preduzetnik, kako pokrenuti prvi biznis, kako se boriti sa preprekama na putu uspeha, kako izabrati prave mentore, kako je nastao FitPass, itd. 
Intervju je snimljen u prostorijama hotela City Savoy (Cetinjska 3, Stari Grad, 11000 Beograd, Srbija) http://www.hotelcitysavoy.com
____________
Autori:
Sagovornik: Marko Pajić
Video produkcija: Aleksandar Sretković
____________
Ognjen Radić Biografija:
Ognjen Radić je serijski preduzetnik u različitim granama poslovanja.

Sa Ognjenom Radićem smo pričali o tome kako postati serijski preduzetnik, kako pokrenuti prvi biznis, kako se boriti sa preprekama na putu uspeha, kako izabrati prave mentore, kako je nastao FitPass, itd. 

Intervju je snimljen u prostorijama hotela City Savoy (Cetinjska 3, Stari Grad, 11000 Beograd, Srbija) http://www.hotelcitysavoy.com

____________

Autori:

Sagovornik: Marko Pajić

Video produkcija: Aleksandar Sretković

____________

Ognjen Radić Biografija:

Ognjen Radić je serijski preduzetnik u različitim granama poslovanja. Nakon višegodišnjeg iskustva u menadžmentu, prelazi na poziciju Country Manager-a u kompaniji Rocket Internets Foodpanda.

Kasnije osniva FitPass kompaniju i postaje njen Direktor.  

Takođe je suosnivač Business Training Centra, HunterBooking-a, Bara Shootiranje i još nekoliko online shoppova.

____________

Ognjen Radić Linkovi:

FB: https://www.facebook.com/ognjen.radic

LI: https://www.linkedin.com/in/ognjenradic

TW: https://twitter.com/radicognjen

IG: https://www.instagram.com/ogiradic

____________

Stepenicama Uspeha Linkovi:

FB: https://www.facebook.com/stepenicamauspeha

TW: https://twitter.com/SUspeha

IG: https://www.instagram.com/stepenicamauspeha

Pratite nas na društvenim mrežama i obavezno SUBSCRIBE!

#StepenicamaUspeha #FitPass #SerijskiPreduzetnik #OgnjenRadic