EP 077: Igor Lazarević, poslovni konsultant – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 77. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Igor Lazarević – poslovni savetnik.
U 77. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Igor Lazarević – poslovni savetnik. Za početak Igor govori o svom formalnom obrazovanju, kao i primenjivosti stečenog znanja. Nakon priče o studijama, na red dolazi bogata karijera i oblasti kojima se bavi: reorganizacija poslovanja, profesionalizacija biznisa, menadžment tranzicija, rad u velikom sistemu, delegiranje, samoorganizacija i još štošta, sve potkrepljeno primerima na raznim skalama i svedeno na veoma razumljivu razinu.

U drugom delu Igor daje svoje viđenje aktuelne situacije. Iako se dotačinje krize i recesije izazvane pandemijom korona virusa (Covid-19), on je optimista po tom pitanju, i u trenutnoj situaciji vidi priliku, ma koliko to surovo zvučalo.

Za kraj Igor nudi opširne savete i pomoć budućim preduzetnicima, od toga na šta treba da obrate pažnju do toga koja znanja treba da usvoje pre nego što se upuste u takav jedan poduhvat.

Teme u podkastu:
– Osnovna delatnost
– Formalno obrazovanje
– Primenjivost stečenog znanja
– Karijera
– Reorganizacija poslovanja
– Profesionalizacija biznisa i menadžment tranzicija
– Delegiranje
– Rad u velikom sistemu
– Samoorganizovanje
– Viđenje aktuelne situacije
– Saveti za buduće preduzetnike

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3i78wdn

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Razvoj gejming kompanije u Srbiji – Marija Ilić | TALASNA DUŽINA #49

Talasna dužina
Kako izgleda razvoj gejming kompanije u Srbiji?
Kako izgleda razvoj gejming kompanije u Srbiji?

Sa kojim se izazovima susreću žene u IT sektoru?

Kako izgleda zapošljavanje u kompaniji Two Desperados i rad sa ljudima u gejmingu?

Koji su ključni izazovi za dalji razvoj IT sektora u Srbiji?

Gošća: Marija Ilić, Two Desperados

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni i odgovorni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA https://bit.ly/3bVGjT9

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

GOOGLE PODCASTS: https://bit.ly/2TcgNme

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Boris Šimurina — Šest koraka do samoisceljenja | Ivan Kosogor (Podcast)

Da, ti to možeš
Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor
Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

💯 Zapratite me:
Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/
Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/
Website: www.ivankosogor.com/
Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor

Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

💯 Zapratite me:

Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/

Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/

Website: www.ivankosogor.com/

Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

5 pitanja za… Dimitrije Ostojic

5 pitanja za...

Dimitrije Ostojić, stručnjak za digitalni marketing, specijalista za online konverziju i marketing automatizaciju, uspešno je već 15 godina prisutan na regionalnoj marketing sceni. Direktor i osnivač marketinške agencije Default design i organizator prve internet konferencije u regionu LeadCon, vodeće digitalne manifestacije u regionu u poslednje 3 godine.

Iskoristite kod stpodcast i posetite LeadCon 2020 uz 20% popusta: https://leadcon.net/leadcon2020/

Pogledajte i kurs „Postani expert za online konverziju“: https://leadcon.net/online-kurs-konverzija/

S obzirom na to da je u poslu više od deceniju, Dimitrije svojim klijentima i studentima pomaže da razviju svoje poslovanje i uvedu nove kanale online komunikacije u poslovnu praksu.

Različite metode koje trenutno koristi u okviru svojih projekata su:

  • Potpuna marketing automatizacija,
  • Generisanje novih klijenata (Lead Generation)
  • Optimizacija konverzije,
  • Personalizacija web stranice.

Osim pomenutih, Dimitrije sa svojim timom nudi kompletne usluge digitalnog marketinga, grafički i web dizajn, marketing i upravljanje društvenim medijima, kao i kreiranje sadržaja za iste.

Dimitrije uvek naglašava važnost stalnog učenja i razvoja vezanih za marketing trendove i nove digitalne alate i tehnologije. Aktivan je predavač koji pomaže drugim marketarima i vlasnicima biznisa da poboljšaju svoje rezultate u digitalnom marketingu.

Čest je domaćin besplatnih vebinara za obrazovanje u kojima sa svojim gostima pokriva različite teme iz sveta digitalnog marketinga, kako bi pomogao preduzetnicima iz regije da povećaju svoje digitalno znanje.

Po formalnom obrazovanju je diplomirani ekonomista ali se dodatno sertifikovao kao ekspert za konverzije, Drip konsultant kao i NLP praktikant.

Srećno je oženjen i otac dvoje dece.

Šta će biti sa TikTokom? | Pomozite nam da nazovemo ovaj format! | Tijana, Radule, Goran

Žiška Podcast
Ova epizoda je eksperiment!

Umesto klasičnog podkasta pripremili smo kratak brifing na jednu aktuelnu temu o kojoj dosta znamo: Da li će SAD zabraniti TikTok? Ako vam se dopada ovaj format, pišite nam u komentarima kako želite da ga nazovemo i šta želite sledeće da obradimo!

EP11: Od hobija do YouTube karijere (gost Nemanja Lazarević)

Netokracija Office Talks
Sa svojih 145.000 pretplatnika, Auto Analiza predstavlja jedan od najvećih YouTube kanala u regionu i Srbiji posvećen automobilizmu.
Sa svojih 145.000 pretplatnika, Auto Analiza predstavlja jedan od najvećih YouTube kanala u regionu i Srbiji posvećen automobilizmu. Naš gost, Nemanja Lazarević ušao je u čitavu priču kreiranja video pre pet godina, a tada nije ni slutio da će oko sebe okupiti toliko brojnu zajednicu ljubitelja automobila na Internetu.

Vremenom, snimanje videa, recenzija automobila i edukacija vozača, našem gostu postali su primaran posao. U 11. epizodi Office Talks podkasta sa našim gostom obradili smo temu razlike između televizijskog formata u paraleli sa YouTube formatom – posebno kada je reč o publici, ali i činjenici da su mnoge emisije koje redovovno objavljuju sadržaj o automobilima na TV-u, postale prisutne i na najvećoj Internet bazi video sadržaja.

__________

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

EP 057: Upalite lampice na početku saradnje sa klijentom

Online Kafenisanje
Verujem da ste čuli za rečenice u stilu „Prvi utisak je najvažniji“, „Nikada ne možete da ponovite prvi utisak“ ili da je „Prvi utisak wallpaper nečijeg uma.“
Kako se ove konstatacije odnose na vas, tako se mogu odnositi i na druge, a u ovoj epizodi pričam upravo o tome: Kakav utisak ostavljaju oni koji vas kontaktiraju za saradnju i zašto je važno da „uplalite lampice“ još na početku saradnje.

Verujem da ste čuli za rečenice u stilu „Prvi utisak je najvažniji“, „Nikada ne možete da ponovite prvi utisak“ ili da je „Prvi utisak wallpaper nečijeg uma.“

Kako se ove konstatacije odnose na vas, tako se mogu odnositi i na druge, a u ovoj epizodi pričam upravo o tome: Kakav utisak ostavljaju oni koji vas kontaktiraju za saradnju i zašto je važno da „uplalite lampice“ još na početku saradnje.

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

Budućnost školstva u Srbiji – Na Talasu #08 sa Srđanom Verbićem i Mihailom Gajićem

Talasna dužina
Kako je organizovan početak školske godine u kontekstu pandemije?
Kako je organizovan početak školske godine u kontekstu pandemije?

Zašto treba da decentralizujemo obrazovni sistem?

Kako funkcionišu vaučeri u osnovnim školama i da li su dobra ideja za Srbiju?

Šta je bila namera iza uvođenja dualnog obrazovanja, a šta smo dobili?

U čemu je problem sa regrutovanjem nastavnika i kakve izmene su potrebne?

Gosti osme epizode podkasta Na Talasu bili su Srđan Verbić, koosnivač Opservatorije društvenih inovacija (ODI) i nekadašnji ministar prosvete, i Mihailo Gajić, urednik ekonomskog sadržaja na Talasu i direktor ekonomske istraživačke jedinice Libeka.

Voditeljka: Lana Avakumović, zamenica glavnog i odgovornog urednika Talasa

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA https://bit.ly/3bVGjT9

Emisija „Na Talasu“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

GOOGLE PODCASTS: https://bit.ly/2TcgNme

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Kako nas radi product placement? | Nemanja Vojinović | ŽIŠKA podkast #39

Žiška Podcast
Product Placement, plasiranje proizvoda ili PP je sigurno nešto što većina ljudi sve više primećuje na televiziji, ali malo manje na sadržajima koje gledamo na društvenim mrežama. Postoje razni načini da se jedan proizvod plasira kroz video ili fotografiju – nekada je očito, deluje jasno da se radi o saradnji nekog brenda i kreatora na društvenim mrežama, a nekada je jako suptilno, skoro nevidljivo. Neki brendovi ne moraju ni da plaćaju plasiranje proizvoda, ako influenseri ili poznati vole da ih nose, pa to plasiranje dođe nekako prirodno.

Kako su muzički spotovi trenutno u ogromnoj ekspanziji, pitali smo reditelja Nemanju Vojinovića kako jedan proizvod može da postane deo spota i priče koja se kreira u skladu sa pesmom. U razgovor smo uključili i Deu koja ima iskustva u režiranju spotova i zna puno o istoriji product placementa.

U podkastu su učestvovali Nemanja – reditelj nekoliko Balkaton spotova (Beli grad, Crni mercedes, Maroko), Dea – koja je bila oslobođena svih pp-ova pri kreiranju spotova i Jelly koja voli da gleda spotove.