EP 072: 10 razloga zašto je vašem e-commerce sajtu potreban blog

Online Kafenisanje
Bilo da ste vlasnik e-commerce sajta ili biznisa koji se bavi online poslovanjem, trebalo bi da znate da svaki e-commerce sajt dugoročno gledano ima velike koristi od bloga.

Bilo da ste vlasnik e-commerce sajta ili biznisa koji se bavi online poslovanjem, trebalo bi da znate da svaki e-commerce sajt dugoročno gledano ima velike koristi od bloga. Znam i ja, a znam da znate i vi da je glavni cilj vašeg e-commerce sajta prodaja i privlačenje kupaca ka proizvodima koje imate u ponudi, ali nije sam to dovoljno da neko poseti vaš sajt da bi nešto kupio. Potrbeno je da vas lako pronađe na netu, da mu je jasno šta kupuje, da ima poverenja u vas kao prodavca i svašta nešto još što sam smominjala u ovoj epizodi. 

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

EP 082: Marko Ilić, ecommerce i Dijaspora Shop – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 82. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Marko Ilić, direktor razvoja “Dijaspora Shopa”.
U 82. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Marko Ilić, direktor razvoja “Dijaspora Shopa”. Premisa nove epizode je: “Sve što ste hteli da znate o e-commercu, a niste imali koga da pitate.”

Nekadašnji vaterpolista stavlja akcenat na disciplinu i istrajnost koje je stekao baveći se sportom, a koje su mu kasnije i te kako pomogli da se ostvari, najpre kroz “E-dućan”, koji je prva tema razgovora, kroz koju objašnjava kako je početkom 2000-ih izgledala i funkcionisala prva eletronska trgovina kod nas. Sledi izlet u gambling industriji, koji mu daruje sede i znanje da je svako tržište priča za sebe, kojoj se valja adekvatno prilagoditi.

U drugom delu pionir e-commerce poslovanja u Srbiji govori u idućoj stanici u svojoj karijeri, korporativnoj: najpre “NonStopShop”-u kao delu “RAS-a”, a potom i “Tako Lako” u okviru “Nelta”, koje donose novine na visokoj skali, te znanja i iskustva koja se mogu dalje preneti i primeniti na drugim biznisima.

Markov poslednji projekat “Dijaspora Shop”, nastao u perionici tepiha, ostavljen je za kraj. Ovde ćete dobiti odgovore na sva moguća i nemoguća pitanja o shopu, praćene anegdotama, savetima i primerima iz realnog poslovanja.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Vaterpolista u marketingu
– Sportska disciplina i timski rad
– „E-dućan”: izgled i način funkcionisanja prve elektronske trgovine.
– Gambling industrija: mesto gde se obrću veliki novci
– “NonStopShop”: rad u korporativnom svetu
– Šta se sve može pokupiti i primeniti iz korporacije
– “Nelt” i “Tako Lako”: porodična korporacija
– “Dijaspora Shop”: e-commerce od A do Š
– Kupci kao nepresušan izvor ideja

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2GUMVqS

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Da li svako može biti KREATIVAN? / Ivana Todorović, Smišljaonica / ŽIŠKA podkast #44

Žiška Podcast
Kreativnost je već sada jedna od najtraženijih poslovnih veština, a futurolozi je smatraju ključnom za 21. vek pored komunikacije, timskog rada i kritičkog razmišljanja. Ivana veruje da oni koji smišljaju menjaju svet i upravo kroz jednu od ovakvih tehnika kreativnog razmišljanja smislila je Smišljalice, porodičnu društvenu igru koja razvija divergentno razmišljanje, kreativnost i maštu jer se uz nju smišljaju reči, pesme i priče. Pričali smo o tome kako su Smišljalice ugledale svetlost dana, koji su put prešle od prve zamisli do prototipa i koliko su pored kreativnosti važni fokus, istrajnost i disciplina kako bi jedna ideja ugledala svetlost dana i nastavila da živi.
U ovom podkastu spomenuti su jedan noj, žirafa, policajac prerušen u dobru vilu, patuljci i Dosada kao glavni lik jedne buduće knjige za decu. A sve njih povezuje Smišljaonica – onlajn kutak na Instagramu gde Ivana Todorović smišlja kreativne zanimacije za klince i odrasle. Na ovoj stranici možete pronaći pregršt „mentalnih žiški“ koje će raspaliti kreativno razmišljanje, jer se ono itekako može „vežbati“ kroz razne kreativne tehnike.
Smišljaonica: https://www.instagram.com/smisljaonica/
Smišljalice: https://www.instagram.com/p/CFF1mVzpsSZ/

Delegiranje radnih zadataka i obaveza

Krenule smo
Da li je outsourcing ili delegiranje radnih obaveza privilegija ili nužnost?

Vladimira iz VDV media i Aleksandra iz Fabrike kreativnosti vratile su se posle duže pauze, ali odmah na početku objavile su i novu vest: od ovog izdanja podkasta „Krenule smo“ će biti objavljivan dva puta mesečno – svaki drugi četvrtak.

Delegiranje se uči

Odmah posle prisećanja kada su se prvi put srele sa terminom „delegiranja obaveza“ Vladimira je podsetila kako je u pitanju zapravo „meka veština“ ili soft skill te da je to veština koja se zapravo uči i razvija.

Delegiranje obaveza omogućuje uštedu vremena, rasterećenje, vremena za druge, nama važnije obaveze ali i kvalitetnije urađen posao, kaže Aleksandra.

Više ljudi znači i više uglova sagledavanja na određeni problem, te je tako moguće doći do više rešenja ali i do kvalitetnijih rešenja“. (od 1,12)

Vladimira dodaje i eliminaciju stresa.

„U svom radu sam primetila da ga ima i previše baš zato što sve radim sama“. (1,53)

Obe se slažu da ukoliko nije u pitanju samo delegiranje radnih zadataka na poslu, već i u privatnim životima.

Zadaci koje njima predstavljaju stres i koje rado delegiraju: Vladimira kaže da su to računovodstveni zadaci, dok je Aleksandra istakla važnost osećaja olakšanja kada je delegirala vođenje socijalnih mreža Fabrike kreativnosti.

Zaključuju i da je za delegiranje obaveza važno imati kvalitetne saradnike kome će ti zadaci biti i raspoređeni, ali i finansijske mogućnosti za angažovanje saradnika.

Aleksandar Radojičić — Malo je falilo da odustanem od glume | Ivan Kosogor (Podcast)

Da, ti to možeš
Aleksandar Radojičić je naš poznati glumac koji se proslavioulogom Mikice Arsenijevića „Balerine“ u filmu Montevideo, Bog te video! Član je pozorišta Boško Buha u Beogradu.

Aleksandar Radojičić je naš poznati glumac koji se proslavioulogom Mikice Arsenijevića „Balerine“ u filmu Montevideo, Bog te video! Član je pozorišta Boško Buha u Beogradu. U ovom podcastu najmanje smo pričali o glumi, a mnogo više o životnim vrednostima, (ne)moralima koji se danas mnogo više vrednuju, kao i o značaju pozorišta i umetnosti u socijalnom društvu.

Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor

Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

💯 Zapratite me:

Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/

Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/

Website: www.ivankosogor.com/

Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

5 pitanja za… Aleksandar Sasha Jovicic

5 pitanja za...

Aleksandar „Saša“ Jovičić

 je 25-godišnji veteran industrije digitalnog marketinga i poslovnog razvoja, koji je lično podigao brendove poput Sport Compact Only (Southwest Autoworks), XM Radio, Sixt, Gannett Local/G/O Digital/Gannett Corporation/USA Today (Fortune 500 kompanija), Voice Media Group (Phoenix New Times, itd.) i mnogih drugih kroz strategije digitalnog marketinga. Saša je za svoje partnere i klijente kreirao preko 24 milijarde dolara dokazivog prihoda.

Danas je Saša vlasnik i direktor kompanije Executive Digital sa svojim partnerima Charlesom Kimom i Anthony Lopezom. Sa preko 6.700 klijenata sa strane MSSP ali i korporacija preko 120 zaposlenih širom sveta. Executive Digital je kompanija koja se bavi digitalnim marketingom.

Sasha je odgovorio na 5 pitanja koja ste postavili tokom sedmice:

  1. Top 3 knjige vezano za kako voditi posao
  2. When the serbian invest fond will be active and why we wait so long 🙂
  3. Does SEO have a negative or positive connotation or reputation in todays’ market, is so, Why? Thanks
  4. Koliko je bilo potrebno vremena da prvi biznis postaviš na noge? I molim za savet šta je kasnije primarno kako bi taj biznis nastavio da raste?
  5. Sta voli a sta ne voli LinkedIn algoritam Kako najbolje postici engagement na LinkedInu?

EP16: TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

Netokracija Office Talks
Sa svojih 60.000 pratilaca na ovoj mreži, Gorana spada među popularnije domaće i regionalne TikTokere.
Sa svojih 60.000 pratilaca na ovoj mreži, Gorana spada među popularnije domaće i regionalne TikTokere. Time se uspešno bavi i pored svog primarnog posla u agenciji Direct Media United Solutions gde radi kao Media Researcher. Sa Goranom smo razgovarali o društvenoj mreži o kojoj svi pričaju, a malo ko je kapira.

Risteski nam je otkrila više o prvim koracima i nastanku TikToka kao aplikacije koju danas koristi 800 miliona aktivnih korisnika širom sveta, a koja je nastala izvorno kao aplikacija musical.ly još 2014. godine, kao i zbog čega je za kratko vreme stekla ogromu popularnost.

Gorana je u Office Talks podcastu podelila šta za nju predstavlja TikTok, kreiranje sadržaja na njemu, kako izgledaju dobri primeri oglašavanja i saradnje sa brendovima na TikToku i kome je zapravo ova mreža namenjena – prema demografiji korisnika na globalu ali i u Srbiji. Osvrnuli smo se i na budućnost ove društvene mreže, zato ostanite do kraja epizode.

__________

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

#001 – Aleksandar Stanić – Kako pokrenuti dropshipping biznis

BiznisPriče
Kada se na Balkanu spomene dropshipping prva asocijacija je Aleksandar Stanić. 
S njim sam pričao o potencijalu dropshippinga u 2020. godini, preprekama na njegovom putu, pogrešnim savetima u biznisu i još nekim zanimljivim temama.  
Zapratite me na instagramu: https://www.instagram.com/vladsdigital/ 
Voditelj: Vladimir Stanković Vladsdigital 
Produkcija: http://nut-studio.com
Prostor: https://deskandmore.rs

Kada se na Balkanu spomene dropshipping prva asocijacija je Aleksandar Stanić. 

S njim sam pričao o potencijalu dropshippinga u 2020. godini, preprekama na njegovom putu, pogrešnim savetima u biznisu i još nekim zanimljivim temama.  

Zapratite me na instagramu: https://www.instagram.com/vladsdigital/ 

Voditelj: Vladimir Stanković Vladsdigital 

Produkcija: http://nut-studio.com

Prostor: https://deskandmore.rs