Sledi priča o “Netokraciji”: koliko inicijative, upornosti, volje i “cimanja” je neophodno da biste dogurali od honorarca do partnera u firmi. Kako stvoriti samoodrživ mediji u Srbiji, doći do prvih klijenata kada ste još uvek novi na tržištu, njihovom današnjem biznis model, kao i o važnosti po pitanju fleksibilnosti i umeća adaptacije u hodu i u datoj situaciji (na primer, pandemiji) – o tome i o još mnogo stvari govori u nastavku naš gost.
Za kraj Marko najavljuje planove za budućnost, i šalje poruku i poziv novim, mladim snagama.
Teme u podkastu:
– Šta sam želeo da budem kada sam bio mali?
– Razmena učenika: Srednjoškolsko iskustvo iz SAD
– Održavanje kontakta preko bare
– Američki mentalni sklop
– Definicija novinara
– Počeci u “Netokraciji”
– Reorganizacija “Netokracije”
– Inicijativom do uspeha
– “Netokracija” u Srbiji
– Samoodrživi mediji
– Biznis model „Netokracije.rs“
– Kako u početku do klijenata?
– Poslovna kultura
– Sposobnost prilagođavanja
– Poruka za mlade, nadolazeće snage
Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/337X4Jg
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN