EP 098: Kućna kancelarija
Online KafenisanjeKada sam 2013, 14 godine počinjala da radim od kuće, počinjala da gradim svoju preduzetničku priču i uređivala po prvi put svoju kućnu kancelariju, to je bila vrlo retka pojava u Srbiji, a mi čudaci koji smo svoj posao radili iz kuće ili stana nisamo baš bili shvaćeni „za ozbiljno“. Ipak, 2020-ta je donela velike promene, pa je ono što je nekada bilo čudno, nemoguće i nejasno, munjevitom brzinom postalo sasvim normalno, prihvatljivo, poželjno, pa čak i neophodno.
Inače, rad od kuće je u naše zakonodavstvo unet još 2014, kada je usvojen Zakon o radu, a odnosio se na mogućnost da mladi bračni parovi koji stvaraju porodicu budu više s decom i da se tako utiče na natalitet. Ovu stavku u zakonu svakako sada treba proširiti i regulisati, a zanimljivo je da je pre nastanka Skipe i Zoom poziva, NASA-in inženjer po imenu Jack Nilles postavio temelje modernog rada na daljinu (remote working) kada je 1973. godine stvorio termin telecommuting. Mnogo pre nego što je moderni rad na daljinu postajao sve prisutniji kao što je to slučaj na početku novog milenijuma, određeni broj radnika u IBM-u radio je od kuće kako bi testirao efikasnost rada na daljinu. Ono što je započeto kao tim od pet radnika na daljinu popelo se na 2.000 do 1983. godine, a zaposleni call centra – koje su ionako sav posao obavljali putem telefona – imalo je mogućnost da to radi od kuće.
Prema nekim istraživanjima, 74% preduzeća planira premeštanje svojih zaposlenih na rad od kuće kao deo svojih planova nakon COVID-a. Rad od kuće je u svetu zabeležio procvat od 115% u poslednjoj deceniji i nastaviće da raste u vremenu pandemije i postpandemije.
Kako će se rad od kuće u okviru kompanija regulisati, to ćemo još da vidimo, a za sve vas kojima je svakodnevica rad od kuće ili tek planirate da radite tako, ova podcast epizoda će vam koristiti da preuredite svoj radni prostor i učinite rad od kuće kvalitetnijim.
Ovde je i blog post iz 2017-te koji sam spominjala u epizodi vezano za kućnu kancelariju.
► Website: http://www.marija.be/
► Newsletter: http://bit.ly/2zbAaky
► Instagram: https://www.instagram.com/marija.trifunovic/
► LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marijatrifunovic/
————————–
Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:
– Jednokratne donacije preko PayPal-a: https://paypal.me/marijatrifunovic
– Mesečne donacije na Patreonu: https://www.patreon.com/onlinekafensanje
————————-
Preuzmi besplatno:
* Čak lista „Zabeleške sa (online) sastanka“: http://bit.ly/2RLA8us
* Ček lista za tip-top članak na sajtu: http://bit.ly/34tCL7K
* E- vodič „Kako da na 111 načina unapredite svoj posao“: http://bit.ly/2lHJJor
* E -vodič „15 načina da pronađete klijente, a i oni vas“: http://bit.ly/2WeXRll
* Spisak programa za fakturisanje: https://bit.ly/313pzqB
* Lista sajtova za pronalaženje fotki za tvoj biznis: https://bit.ly/2FuUPHl
* Lista sa programima za komunikaciju sa klijentima preko interneta: https://bit.ly/3kw5mAU
* Lista programa za zakazivanje sastanaka: https://bit.ly/2FRwivM
#13 Unapredi biznis uz marketing automatizaciju, i webinare | Dimitrije Ostojić
BiznisPričeDimitrije Ostojić je osnivač i CEO agencije Default Design, pokretač LeadCon prve online konferencije u Srbiji.
Jedan je od prvih domaćih eksperata u oblasti konverzije i marketing automatizacije. Pored priče o svojim počecima u digitalnom marketingu, Dimitrije Ostojić nam objašnjava šta je to marketing automatizacija, koji su osnovni koraci konverzije kupaca koje bi svaki preduzetnik morao da zna, koja su sredstva koja se primenjuju u ovom procesu i koje su prednosti ovog oblika komunikacije sa posetiocima sajta.
POSTANI ČLAN BIZNIS KLUBA: https://bit.ly/2USgLDk
Zaprati Biznis Priče:https://www.youtube.com/channel/UCEASCzL4XbzCFu8JhryzkNg?sub_confirmation=1
Svake nedelje nova epizoda
Autor podcasta: Vladimir Stanković Vladsdigital
https://www.instagram.com/vladsdigital/
Kurs „Sve tajne instagram marketinga“ https://bit.ly/2Zab6aK
10% popusta uz kupon BIZNISPRICE
5 najbržih dobija kartu za online konferenciju LeadCon za 1e (umesto 39e)
Ukucaj kupon BIZNISPRICE na sajtu https://leadcon.net
- Gumroad payment procesor https://app.gumroad.com/signup?referrer=vladsdigital
- Drip https://drip.grsm.io/470789
- Youtube tutorijal koji je Dimitrije snimio za Drip https://www.youtube.com/watch?v=VHuKoFkm1qU&list=PLsgvGf8uWr8_3rXw5xVUdEYFv4l5r6AOS
- Leadpages https://leadpages.pxf.io/c/470789/390538/5673
- Right Message (websajt personalizacija ) https://rightmessage.com?fp_ref=dimitrije13
- Online kurs „Postani ekspert za online konverziju“ – https://leadcon.net/online-kurs-konverzija/
- Link ka sajtu https://default-design.com
- Link ka vebinaru gde je Dimitrije objasnio kompletnu strategiju Default designa – https://default-design.lpages.co/repriza-vebinara/
Slušajte Biznis Priče na:
- iTunes: https://apple.co/2UKZrNt
- Google Podcasts: https://bit.ly/334ix5N
- Spotify: https://spoti.fi/3pS7y95
EP 121: Bojan Stevanović, Hauzmajstor – Pojačalo podcast
PojačaloU uvodnim minutima upoznaćemo se pobliže sa Hauzmajstorom: čime se bave, kako je biznis počeo i kroz koje sve faze razvitka je prošao. Kada je načinjen iskorak u poslovanju, koliko znači kada se ulije strani kapital i strani know-how, te sa koliko zaposlenih su krenuli i kako danas sve to izgleda.
U nastavku pozabavićemo se više čovekom koji stoji iza ove kompanije sa prepoznatljivim žutim kombijima. Pročešljaćemo teme poput obrazovanja, prvih poslova i pokretanja sopstvenog biznisa. Čućete kako rešiti problem adekvatnog kadra, koji su izazovi u radu sa velikim klijentima i kako izaći na kraj sa njima, te nekoliko komičnih anegdota sa terena.
Tačku na razgovor stavićemo sa planovima za budućnost, što na ličnom nivou, što na nivou kompanije.
Teme u podkastu:
– Uvod
– Čime se bavi Hauzmajstor?
– Kako je biznis počeo i kroz koje faze je prošao?
– Kada je načinjen iskorak?
– U kom trenutku Rustler ulazi u priču?
– Sa koliko zaposlenih su krenuli i koliko danas ih imaju?
– Ulazak u privatni biznis
– Prvi poslići
– Ko su ključni ljudi u okviru firme?
– Šta su najvrednije stvari dobijene od Rustlera?
– Kako rešiti problem adekvatnog kadra?
– Komične situacije sa terena
– Šta su izazovi u radu sa velikim igračima?
– Kakvi su planovi za budućnost?
Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa
Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3xDCi1a
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN
Kako napraviti i objaviti igricu sam? / Deba, Miloš / ŽIŠKA podkast #82
Žiška PodcastMarko Obrenović se bavi razvojem igara od početka studiranja, dakle već preko 10 godina. Radio je u nekim od najvećih domaćih studija, kao koncept artist, animator, artist, uzimao je najrazličitije uloge u timovima koji su razvijali igre, vodio je timove i mentorisao juniore u industriji.
Pre godinu dana, Marko je napustio svoj regularni posao i posvetio se u potpunosti razvoju i lansiranju svoje prve nezavisne igre. On sam piše, crta, animira, programira, testira i objavljuje svoju originalnu igru – radi ovo kao full time posao, bez plana B.
Sa Markom smo razgovorali o gejmingu, generalno, o radu u timovima različite veličine, o kreativnosti i kreativnom radu u jednoj tako ekstremno multidisciplinarnoj i multimedijalnoj industriji kao što je gejming. Pričali smo o tome šta sve ulazi u kreativni proces, koji je minimalni skup alata koje moraš da imaš na raspolaganju da bi ovo radio, dotakli smo se motivacije i discipline, ali i nekih vrlo konkretnih stvari kao što su proces objavljivanja igre i monetizacija.
Ukratko, all gaming everything, ali ovaj podkast definitivno može biti zanimljiv i ljudima koji nikada ranije nisu imali dodira sa igricama. Mnoge stvari o kojima smo diskutovali veoma su primenjive u različitim sferama kreativnog rada.
ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Deezer: https://bit.ly/31p0kPx
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Produkcija: www.ziska.rs
Zdrava ishrana – šta kupiti u prodavnici — Tatjana Popović | Ivan Kosogor Podcast Ep.110
Da, ti to možešTatjana Popović je sertifikovani health coach, autor i osnivač programa Totally Wellness. U našem drugom po redu podcastu pričali smo o konceptu primarne i sekundardne hrane, šta piše na deklaraciji i kojim redom, kako hrana utiče na naše emocije i raspoloženje, kao i kako da izaberemo pravilnu hranu za naše telo.
Vodič za kupovinu hrane: https://totallywellness.rs/vodic-za-kupovinu-hrane/
Instagram: https://www.instagram.com/totallywellness/
Sponzori:
– Bivits Vitamini i Minerali
BiVits ACTIVA vitamini i minerali kreirani su tako da pruže podršku u svakodnevnim aktivnostima i podstaknu stvaranje zdravih navika. BiVits doprinosi širenju i održavanju dobrog balansa zdravlja, a kada je taj balans postignut, osećaj sreće, zadovoljstva i motivacije raste.
U želji da obezbedimo taj dobar balans zdravlja, besprekornu podršku i da ti pomognemo da sačuvaš zdravlje, za BiVits proizvode birali smo aktivne forme nutrijenata vrhunskog kvaliteta, čija je sigurnost i stabilnost utvrđena različitim analizama i testovima, a efikasnost po zdravlje je naučno dokazana.
Saznajte više o vitaminima i mineralima na: https://bivits.com/
💳 Podržite podcast jednokratnim donacijama na PayPal-u: https://www.paypal.me/ivankosogor
👥 Patreon: https://www.patreon.com/ivankosogor
📲 Zapratite me:
Instagram: https://www.instagram.com/ivankosogor/
Website: http://www.ivankosogor.com/
🎙️Želiš da pokreneš svoj podcast? Ništa lakše! Napravio sam online kurs koji će ti u tome pomoći. Moj posao je da ti olakšam ceo proces. Ako si za, klikni na link u nastavku – shttp://www.ivankosogor.com/podcast-pro/
Hvala vam na podršci! 🙏
—
Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support
5 pitanja za… Milos Perovic
5 pitanja za...Za Miloša kažu da svaki projekat izvede na odličan način, čime se pokazao kao pouzdan, obrazovan i vredan saradnik.
Pored operativnog upravljanja kompanijom Termovent, Miloš je takođe odgovoran za pozicioniranje na stranim tržištima, na kojima posluju vrlo uspešno. Kao potvrdu kvaliteta postoje i reference poput kompanija: Pfizer, Zoetis, Novartis, Hotel Hilton, Hotel Marriott…
Porodične preduzetničke poduhvate krunisala je kupovina udela u Termoventu od strane vodeće švajcarske korporacije – Arbonia Group.
Miloš je odgovorio na 5 pitanja koja ste postavljali tokom sedmice:
- Kako je izgledao proces izlaska na strano trziste? Da li imate neki savet za kompanije koje zele da krenu u tom pravcu?
- Pored ambicije, koje po Vasem misljenju, osobine treba da poseduje dobar lider?
- Kako znati da li je mlad kandidat pouzdan za menadžersku poziciju?
- Koji su ključni momenti za preokret u karijeri?
- Koja je najvažnija veština koju je Miloš naučio u životu?
Hvala Talks and Folks, Epson Srbija, Nova Iskra i Assert International na podršci u realizaciji ovog podcasta!
EP54: Kripto jednorozi rastu u Beogradu
Netokracija Office TalksOd naših gostiju smo saznali šta tačno predstavlja definicija Web3 tehnologije i koliko je MVP Workshop pomogao u razvoju i podizanju kripto jednoroga u Srbiji. Na samom kraju, oni nam otkrivaju planove vezane za dalje poslovanje MVP-ja, kao i šta predstavlja novi program letnje prakse koju su pokrenuli.
______
NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter
POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija
Kako da firma bude dobar kandidat za kredit – Pojačalo Visa specijal 9
PojačaloIz ugla eksperata sa dugogodišnjim iskustvom iz ove oblasti saznaćemo šta je sve potrebno da zna preduzetnik pre nego što se upusti u avanturu dobijanja kredita, kako u tome može da mu pomogne platforma naših gostiju, te kakve im alate za procenu i edukaciju nudi. Slede primeri konkretnih slučajeva u kojima firme koje su označene kao neopodobne za odobravanje kredita mogu da izvrše korekcije i ostave bolji utisak na banku.
Zavirićemo “pod haubu” bankarskog sektora i saznati šta se dešava u pozadini odobravanja kredita, šta je to kreditni rejting i kako ga održavati, kojim kriterijumima se banke bave u odabiru klijenata i na šta je posebno važno obratiti pažnju u svom nastupu. Tu je i priča o tome šta je poželjno uraditi u situaciji kada želite da kreditom finansirate svoj dalji razvoj i da li je moguće domaće kredite koristiti za finansiranje proširenja u inostranstvu.
Platforma za podršku malom biznisu kompanije Visa: http://vi.sa/326Dywz
Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa
Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3qR3FSQ
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN
EP 120: Rade Rakočević, stručnjak za berze, Senzal Capital, Moritz Eis sladoledi – Pojačalo podcast
PojačaloNjegova inspirativna priča kreće iz malog mesta u Bosni, iz porodice prosvetnih radnika, preko Ekonomskog fakulteta u Beogradu, pa do rada u Credibel Banci i M&V Investments, te upliva na međunarodno berzansko tržište.
Kao jedan od pionir na ovom polju kod nas, ispričaće kako izgleda brokerska profesija i kako se tada tržište kapitala kretalo, a dobićete i savete u vezi sa trgovanjem i smernice kojih treba da se držite prilikom investiranja i građenja portfolija.
Nakon prodaje firme, Rade se povlači i investira u biznise sve do trenutka kada shvata da ipak želi da uđe svim srcem i svom energijom u neuobičajni poslovni poduhvat, a to je franšiza Moritz Eis, koja se bavi proizvodnjom zanatskih sladoleda.
U osvrtu na ovaj deo preduzetničke priče ispričaće šta ga je podstaklo da prestane da bude samo tihi partner, zašto se latio austrijske franšize za sladoled, kako je pristupio tom tržištu. Za kraj priča zašto je odlučio da se okuša u saradnji sa velikim lancima, kako je došlo do saradnje sa Štarkom, te kakvi su mu planovi za budućnost.
Teme u podkastu:
– Uvod
– Kad porastem biću…
– Kakav je osećaj kada su roditelji prosvetni radnici?
– Rečenica koja je sve promenila
– Od anegdote do branše
– Kako je došlo do brokerske profesije?
– Kako se tada kretalo tržište kapitala?
– Saveti za trgovanje i investiranje na berzi
– Kako izgleda raditi za sebe?
– Odlazak u penziju u 36. godini
– Pravila kojih se treba držati pri investiranju
– Građenje portfolija
– Otkud Rade u američkom fudbalu?
– Razvoj američkog fudbala na našem tlu
– Zašto je uzeo franšizu za sladolede Moritz Eis?
– Radetov pristup na tržištu sladoleda
– Šta sledovalo kupovinom franšize?
– Zašto je zanatski sladoled ušao u veliki lanac?
– Saradnja sa Štarkom
– Šta su planovi za dalje?
– Altruistički duh
Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa
Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3hAqFRW
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN