Ivica i majica bankrotirali!? / Vladimir Nićiforović / ŽIŠKA Podkast #223

Žiška Podcast
Dok u druge podkaste ljudi dolaze da se hvale kako su zaradili milione, nama je došao gost da objavi da je bankrotirao.

Dok u druge podkaste ljudi dolaze da se hvale kako su zaradili milione, nama je došao gost da objavi da je bankrotirao. To govori dovoljno o nama. I o gostu.

Vladimir Nićiforović je osnivač i kreativni mozak iza brenda Ivica i Majica i danas ima nešto važno da vam kaže.

Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU

iTunes: https://apple.co/2SUHiMj

RSS: https://bit.ly/3lLPgnc

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Autor i voditelj: Goran Jankuloski

Produkcija: www.ziska.rs 

Tamna strana popularne psihologije: pogrešno tumačenje ličnog razvoja — Nikola Krstić | IKP #259

Da, ti to možeš
Nikola Krstić je psihoterapeut, autor knjige “Vodič za toplokrvne” i osnivač i učitelj Geštalt Akademije.

Nikola Krstić je psihoterapeut, autor knjige “Vodič za toplokrvne” i osnivač i učitelj Geštalt Akademije. Pronalaženje smisla i svrhe u savremenom životu je današnja tema.

_______________________________________________________________________________________________

💳 Podržite podcast jednokratnim donacijama na PayPal-u: https://www.paypal.me/ivankosogor

👥 Patreon: https://www.patreon.com/ivankosogor

Sponzori ⚡️

Kregatin: Iskoristi kod „kosogor“ i ostvari 10% popusta prilikom svake kupovine!

🛒Link za Srbiju – https://www.cregaatine.com/sr?discoun…

🛒Link za EU shop – https://eu.cregaatine.com/?discount=k…

Pasta Marco Polo: Iskoristi kod „kosogor“ i ostvari 10% popusta prilikom svake kupovine!

🛒 Link za poručivanje – https://www.pastamarcopolo.com

Želite da dobijate mejlove svake subote sa linkom ka epizodi, kratkim sažetkom, kao i sa mojim beleškama, korisnim savetima i novim idejama? Prijavite se na newsletter ovde: https://www.ivankosogor.com/prijava-za-newsletter/

_______________________________________________________________________________________________

Ovo je podkast o popularnoj psihologiji i njenom uticaju na naše živote. Diskutovaće o tome da li je popularna psihologija iskrena i etična i kako se ona povezuje sa tržištem i prodajom. Otkrićemo i toksične ideje popularne psihologije koje odbacuju određena osećanja kao anksioznost, tugu, ljutnju i sumnju u sebe. Pored toga, istražićemo i uticaj popularne psihologije na stvaranje veće nesigurnosti. Da li je popularna psihologija zaista odgovor ili stvara više problema?

00:00 Tajne za postizanje suštinske sreće i uspeha.

06:42 YouTube kanal recenzira marketinške strategije učitelja guruja.

12:30 Tržište imperativ zarade

19:15 Popularna psihologija prilagođena širokoj publici.

33:30 Prijateljstvo, roditeljstvo, države i polarizacija.

44:31 Knjige pozitivne psihologije

47:58 Odluka, kontrola, uticaj unutrašnjih verovanja, disonanca.

54:54 Struktura je važna, ali važna je i kreativnost.

56:34 Paradoks popularne psihologije

01:05:28 Konfuzija u vrednostima i potreba za orijentacijom.

01:12:17 Popularna psihologije je pogrešno protumačena

01:17:53 Razvoj, identifikacija, sazrevanje, otvorenost, uvažavanje, balans.

01:28:03 Psihoterapija i koučing imaju slične probleme.

01:36:00 Obrazovanje i autoritet su u krizi.

01:44:36 O popularnoj psihologiji i knjigama – ključ buđenja.

EP190: Kako smo prikupili prvu milionsku investiciju?

Netokracija Office Talks
Startap Collabwriting osnovan je u decembru 2021. godine s idejom unapređenja procesa online istraživanja direktno na web-u, kao i kolaboracije koja se odvija oko njega.

Startap Collabwriting osnovan je u decembru 2021. godine s idejom unapređenja procesa online istraživanja direktno na web-u, kao i kolaboracije koja se odvija oko njega. Proizvodi koje nudi namenjeni su onima koji na osnovu svog online istraživanja imaju zadatak da kreiraju određeni output, a primarnu ciljnu grupu čine content makretari i konsultanti.

Za manje od godinu dana poslovanja, startap je lansirao svoj proizvod na Product Hunt-u, privukao sedam plaćenih klijenata i dobio €45.000 od Inovacionog fonda i NTP-a za dalje širenje poslovanja. I od tada su se poslovni uspesi samo nizali. Prošle godine je Collabwriting osvojio 880.000 evra kao najbolji istočnoevropski startap, na takmičarskom delu How To Web konferencije održane u Bukureštu, a ubrzo je usledila investicija od ​​1,1 milion evra za implementaciju AI alata u poslovanje.
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

#219 Sokol Severostrov o BOM-u, Japanu i Srbiji

Pokretači
Podržite Pokretače na patreon.com/belgrade i paypal.me/sgarcevic

Sokol Severostrov je sa suprugom pokrenuo Obento BOM i Royal BOM u Karađorđevo ulici u Beogradu.

Podržite Pokretače na patreon.com/belgrade i paypal.me/sgarcevic

Sokol Severostrov je sa suprugom pokrenuo Obento BOM i Royal BOM u Karađorđevo ulici u Beogradu. Pričali smo o japanskoj i korejskoj kućnoj i carskoj hrani, kulturnim sličnostima i razlikama i tome kako je kao desetogodišnjak razvio interesovanje za Srbiju.

Beleške

https://www.instagram.com/obento_bom_bg/

https://www.instagram.com/royal_bom_bg/

https://www.netflix.com/rs/title/81347666

EP 268: Relja Dereta II deo, komunikacijske veštine i lični razvoj – Pojačalo podcast

Pojačalo
„Učim klijente da inspirišu druge rečima i stavom.“

U 268. epizodi Pojačala Ivanu Miniću pridružuje se Relja Dereta u nastavku svog gostovanja iz prethodne, koji će biti posvećen drugom delu priče o njegovom profesionalnom životu.

„Učim klijente da inspirišu druge rečima i stavom.“

U 268. epizodi Pojačala Ivanu Miniću pridružuje se Relja Dereta u nastavku svog gostovanja iz prethodne, koji će biti posvećen drugom delu priče o njegovom profesionalnom životu. Relja Dereta je suosnivač i direktor kompanije Epic Assistants, trener javnog govorništva, aktivista u startup zajednici u Beogradu, majstor otvorene komunikacije i tango instruktor. U ovoj epizodi Ivan i Relja posvećuju se neminovnom pitanju u svačijem profesionalnom životu i razvoju: “Gde su pare?”. Relja će podeliti sa nama kako i zašto je odlučio da preduzme rizik i posveti se radu u treniranju javnih govornika, koje ciljeve je sebi zacrtao, kako ih je ostvario i kako je prvi put došao do visokoprofilnih klijenata i time otvorio sebi vrata uspeha u svom polju.

Teme u epizodi:
– Uvod
– Rad na TEDx-u
– Početak prijateljstva
– Influenser marketing
– Zaljubljivanje u posao
– Izgrađivanje metoda
– Fizički podsetnik

Realizacija Pojačalo podkasta ne bi bila moguća bez naših izuzetnih partnera:
– Kompanija Epson koja je vodeći svetski proizvođač projektora i štampača za sve namene: https://www.epson.rs/sr_RS
– Kompanija Orion telekom provajtera najbrže internet infrastrukture u Srbiji sa preko 30 godina iskustva: https://oriontelekom.rs

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/4azNEWG

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

DA LI JE MARKETING I DALJE KREATIVAN? / ĐORĐE JOVANOVIĆ, XIAOMI SRBIJA / ŽIŠKA PODKAST #222

Žiška Podcast
Pre par nedelja ste možda primetili video o Masimilijanu Toskaneliju, čuvenom italijanskom
fotografu koji je došao u Srbiju i slikao portrete Xiaomi fanova… ali se ispostavilo da je
Masimilijano izmišljen za potrebe kampanje.

Pre par nedelja ste možda primetili video o Masimilijanu Toskaneliju, čuvenom italijanskom
fotografu koji je došao u Srbiju i slikao portrete Xiaomi fanova… ali se ispostavilo da je
Masimilijano izmišljen za potrebe kampanje.

Kampanja je već dobila mnoge pohvale od fanova i kolega, ali postoji i jedna velika neizgovorena
kritika. Tu kritiku možete čuti u svakom reklamnom bloku gde nema velikih priča, lažnih fotografa i
velikih obrta, već samo ushićenih modela koji uživaju u proizvodu uz “9,99” ili “15%“. Ta kritika
kaže:

Čemu sve to cimanje? Da li se dobra kreativa isplati? Zašto više brendova onda ne ulaže u takve
kampanje?

To su možda i suštinska pitanja naše industrije. Pa smo doveli čoveka koji je kampanju osmislio i
pokrenuo, Đorđa Jovanovića, marketing direktora kompanije Xiaomi Srbija, da na njih odgovorimo!

(00:00) Uvod

(04:26) Koliko je teško napraviti jednu ovakvu kampanju?

(12:00) Zašto mora stvarno da se desi događaj sa pravim ljudima?

(16:42) Da li je Xiaomi lagao fanove?

(23:24) Da li se isplati baktati se sa svim ovim?

(38:32) Kako znamo da smo dobro uradili posao?

(49:42) Stanje marketing industrije danas

(51:45) Da li su agencije prevaziđene?

(58:01) Xiaomi planovi

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU

iTunes: https://apple.co/2SUHiMj

RSS: https://bit.ly/3lLPgnc

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Autor i voditelj: Goran Jankuloski

Produkcija: www.ziska.rs

Da li je marketing i dalje kreativan? / Đorđe Jovanović, Xiaomi Srbija / Žiška Podcast #222

Žiška Podcast
Pre par nedelja ste možda primetili video o Masimilijanu Toskaneliju, čuvenom italijanskom
fotografu koji je došao u Srbiju i slikao portrete Xiaomi fanova… ali se ispostavilo da je
Masimilijano izmišljen za potrebe kampanje.

Pre par nedelja ste možda primetili video o Masimilijanu Toskaneliju, čuvenom italijanskom
fotografu koji je došao u Srbiju i slikao portrete Xiaomi fanova… ali se ispostavilo da je
Masimilijano izmišljen za potrebe kampanje.

Kampanja je već dobila mnoge pohvale od fanova i kolega, ali postoji i jedna velika neizgovorena
kritika. Tu kritiku možete čuti u svakom reklamnom bloku gde nema velikih priča, lažnih fotografa i
velikih obrta, već samo ushićenih modela koji uživaju u proizvodu uz “9,99” ili “15%“. Ta kritika
kaže:

Čemu sve to cimanje? Da li se dobra kreativa isplati? Zašto više brendova onda ne ulaže u takve
kampanje?

To su možda i suštinska pitanja naše industrije. Pa smo doveli čoveka koji je kampanju osmislio i
pokrenuo, Đorđa Jovanovića, marketing direktora kompanije Xiaomi Srbija, da na njih odgovorimo!

(00:00) Uvod

(04:26) Koliko je teško napraviti jednu ovakvu kampanju?

(12:00) Zašto mora stvarno da se desi događaj sa pravim ljudima?

(16:42) Da li je Xiaomi lagao fanove?

(23:24) Da li se isplati baktati se sa svim ovim?

(38:32) Kako znamo da smo dobro uradili posao?

(49:42) Stanje marketing industrije danas

(51:45) Da li su agencije prevaziđene?

(58:01) Xiaomi planovi

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU

iTunes: https://apple.co/2SUHiMj

RSS: https://bit.ly/3lLPgnc

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Autor i voditelj: Goran Jankuloski

Produkcija: www.ziska.rs

Otkrijte mračne strane nuklearne energije: sudbina čovečanstva — Slobodan Bubnjević | IKP Ep258

Da, ti to možeš
Slobodan Bubnjević je naučni novinar i pisac.

Slobodan Bubnjević je naučni novinar i pisac. Diplomirao eksperimentalnu fiziku na Fizičkom fakultetu Univerziteta u Beogradu.
_______________________________________________________________________________________________
💳 Podržite podcast jednokratnim donacijama na PayPal-u: https://www.paypal.me/ivankosogor
👥 Patreon: https://www.patreon.com/ivankosogor

Sponzori ⚡️

Kregatin: Iskoristi kod „kosogor“ i ostvari 10% popusta prilikom svake kupovine!
🛒Link za Srbiju – https://www.cregaatine.com/sr?discoun…
🛒Link za EU shop – https://eu.cregaatine.com/?discount=k…

Pasta Marco Polo: Iskoristi kod „kosogor“ i ostvari 10% popusta prilikom svake kupovine!
🛒 Link za poručivanje – https://www.pastamarcopolo.com

Želite da dobijate mejlove svake subote sa linkom ka epizodi, kratkim sažetkom, kao i sa mojim beleškama, korisnim savetima i novim idejama? Prijavite se na newsletter ovde: https://www.ivankosogor.com/prijava-za-newsletter/
_______________________________________________________________________________________________

Povod našeg razgovora je nova knjiga Slobodana Bubnjevića „Alhemija bombe“. Tokom čitanja, pomislio sam kako bih voleo da upoznam ovog čoveka, nakon kratke razmene poruka našli smo se u studiju. Razgovaramo o fascinantnim otkrićima, poput razvoja atomske bombe i promene odnosa prema radijaciji tokom nuklearne ere. Takođe dotičemo teme u vezi sa strahom od problema i mitovima koje Bubnjević istražuje.

00:00 Nova knjiga o atomskoj bombi i fizici.
06:51 Nuklearna fizika i uticaj na pop kulturu.
13:55 Film temeljen na obimnoj biografiji sa referencama.
21:24 Potreba za učenjem i ponos zbog znanja.
23:15 Nauka, želja za saznanjem, promene u fizici.
33:45 Antropološki optimisti vide budućnost sa dilemom.
35:13 Nuklearni procesi su neophodni za opstanak.
43:40 Oružje sprečava ratove, ali stvara opasnost.
50:07 Opstanak u neprijateljskom okruženju.
52:02 Čovek je sposoban da se snađe.
57:36 Alhemijska fascinacija energijom i ljudskom sudbinom.
01:02:21 Strah od radijacije nakon bombe i incidenata.
01:08:05 Oppenheimer nije heroj, Saharov jeste.
01:16:39 Jim Tatlock, veza iz prošlosti, fizika.
01:19:22 Nauka unapređuje znanje, ali nije savršena.
01:26:56 Raspodela resursa, konkurencija, nova rešenja.
01:35:40 Psiholozi objašnjavaju brzo širenje pseudonaučnih znanja.
01:38:29 Spori i brzi metod zaključivanja u životu.
01:42:38 Sistem sa dva ključa sprečava pogrešne odluke.

EP190: Trickest – Etičko hakovanje i ofanzivni cybersecurity

Netokracija Office Talks
U 190. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo sa Nenadom Zarićem i Mihailom Tomićem, osnivačima startapa Trickest koji su nam govorili o njegovom nastanku, cybersecurity industriji i etičkom hakovanju. Štaviše, naši gosti su nam pričali o tome ko su sve zapravo korisnici njihovog rešenja i koje sve benefite njihovo rešenje donosi krajnjim korisnicima kada govorimo o cyber bezbednosti. Takođe, bilo je više reči o tome šta zapravo podrazumeva termin „etičko hakovanje“ i ofanzivni cybersecurity, kao i na koji način izgleda skaliranje proizvoda u slučaju Trickesta.______NETOKRACIJA NEWSLETTERSvakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletterPOVEŽI SE SA NETOKRACIJOMTwitter ► http://twitter.com/netokracijarsFacebook ► http://www.fb.com/netokracija.rsLinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

U 190. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo sa Nenadom Zarićem i Mihailom Tomićem, osnivačima startapa Trickest koji su nam govorili o njegovom nastanku, cybersecurity industriji i etičkom hakovanju. 

Štaviše, naši gosti su nam pričali o tome ko su sve zapravo korisnici njihovog rešenja i koje sve benefite njihovo rešenje donosi krajnjim korisnicima kada govorimo o cyber bezbednosti. 

Takođe, bilo je više reči o tome šta zapravo podrazumeva termin „etičko hakovanje“ i ofanzivni cybersecurity, kao i na koji način izgleda skaliranje proizvoda u slučaju Trickesta.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

#218 Luka Vučković o Open Water Budva, slikanju i Budvi

Pokretači
Luka Vučković je pokretač mnogih, humanitarnih, sportskih i umetničkih inicijativa u Budvi, uključujući Open Water Budva humanitarni plivački maraton.
Luka Vučković je pokretač mnogih, humanitarnih, sportskih i umetničkih inicijativa u Budvi, uključujući Open Water Budva humanitarni plivački maraton. Pričali smo o plivanju, umetnosti. životu u Budvi i mnogo čemu drugom.

Beleške

https://www.instagram.com/openwaterbudva/

https://tkbudva.com/sr-latn/

https://www.oceanlava.me/

https://primorski.me/info/herojski-poduhvat-luke-vukcevica-rizikujuci-svoj-spasio-zivot-covjeku-koji-je-bio-u-nemilosti/