#25 Mila Litvinjenko – Od Profesorke Do Vlasnice Najuspesnije Kozmetičke Kuće U Regionu

BiznisPriče
 U 25. epizodi podcasta Biznis Priče gošća Vladimira Stankovića je osnivačica kozmetičke kuće Aura, Mila Litvinjenko.

⏰ Iskoristi 50€ popusta za kurs SVE TAJNE INSTAGRAM MARKETINGA 2.0 https://bit.ly/2Zzr3e7
Popust traje do 5. oktobra. 

✅  BIOGRAFIJA:
Mila Litvinjenko je rođena u Beogradu gde je završila francuski jezik i književnost.

 U 25. epizodi podcasta Biznis Priče gošća Vladimira Stankovića je osnivačica kozmetičke kuće Aura, Mila Litvinjenko.

⏰ Iskoristi 50€ popusta za kurs SVE TAJNE INSTAGRAM MARKETINGA 2.0 https://bit.ly/2Zzr3e7

Popust traje do 5. oktobra. 

✅  BIOGRAFIJA:

Mila Litvinjenko je rođena u Beogradu gde je završila francuski jezik i književnost. Međutim, preduzetnički duh i ljubav prema modi, odveli su ovu Bograđanku ukrajinskog porekla u potpuno druge poslovne vode. Sve je počelo odlaskom na sajam kozmetike u Italiju 1996. godine, kada je shvatila da će njena poslovna orijentacija postati industrija kozmetičkih preparata. Danas je Mila Litvinjenko vlasnica jedine domaće kozmetičke kompanije Aura. 

📚Preuzmi listu svih knjiga koje su preporučili gosti Biznis Priča: https://bit.ly/3nh6ooK

📚 Besplatno preuzmi priručnik „Rešenja Instagram Problema“  https://vladsdigital.com/besplatan-prirucnik-za-instagram-marketing/

✅  Autor podcasta: Vladimir Stanković Vladsdigital

https://www.instagram.com/vladsdigital/

✅ Partner podcasta: Mokrogorska škola menadžmenta 

UPIS ZA MEMBA 2.0 JE U TOKU:  https://msm.edu.rs/

✅  POSTANI ČLAN BIZNIS KLUBA: https://bit.ly/2USgLDk

✅  Zaprati Biznis Priče:https://www.youtube.com/channel/UCEASCzL4XbzCFu8JhryzkNg?sub_confirmation=1

Svake nedelje nova epizoda  

VIDEO EPIZODE: https://youtu.be/QQpUbmWHvpM

Trikovi u reklamama: NIŠTA nije kao što izgleda / ŽIŠKA podkast #94

Žiška Podcast
Kada god vidite hranu u reklami to NIJE hrana.

Kada god vidite hranu u reklami to NIJE hrana. Kamera mrzi hranu. Zato koristimo tutkalo, motorno ulje i vazdušne topove. U ovoj epizodi saznaćeš da NIŠTA nije kao što izgleda. 

Prijatno i uživajte u epizodi!
 

Predloži nam temu, postavi pitanje ili samo napiši šta misliš: 

podkast@ziska.rs 

 

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:

https://rs.linkedin.com/in/janql 

 

ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:

 

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU

iTunes: https://apple.co/2SUHiMj

Deezer: https://bit.ly/31p0kPx

RSS: https://bit.ly/3lLPgnc

Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

 

 

Produkcija: www.ziska.rs 

Neverovatna transformacija tela — Nikola Vejnović Kinez | Ivan Kosogor Podcast Ep.122

Da, ti to možeš
Nikola Vejnović je jedan od dvojice osnivača  @Back To The Basics  armije.

Nikola Vejnović je jedan od dvojice osnivača  @Back To The Basics  armije. U ovom razgovoru pričali smo o njegovoj transformaciji, obaranju ličnih i pobeđivanju sopstvenog uma! Da li je bolje trenirati napolju na šipkama ili u teretani sa tegovima, da li je bitnija ishrana ili doslednost i odlučnost?

💳 Podržite podcast jednokratnim donacijama na PayPal-u: https://www.paypal.com/paypalme/ivankosogor

👥 Postani član: https://www.patreon.com/ivankosogor 

📲 Zapratite me: 

Instagram: https://www.instagram.com/ivankosogor/

Website: http://www.ivankosogor.com/

🎙️Želiš da pokreneš svoj podcast? Ništa lakše! Napravio sam online kurs koji će ti u tome pomoći. Moj posao je da ti olakšam ceo proces. Ako si za, klikni na link u nastavku – shttp://www.ivankosogor.com/podcast-pro/

Hvala vam na podršci! 🙏

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

5 pitanja za… Aleksandar Vratonjic Gligorijevic

5 pitanja za...

Aleksandar Vratonjić Gligorijević je direktor marketinga kompanije TeleGroup, u kojoj transformiše poslovni pristup integracije sistema u eri digitalne ekonomije.

Započeo je svoju karijeru kao stažista u IBM-u, dok je diplomirao IT menadžment na Fakultetu za matematiku i računarstvo Univerziteta Heriot-Watt u Edinburgu, Škotska. Po povratku u Srbiju, nastavio je put u lokalnoj IT industriji, koja mu je pružila bogato iskustvo u prodaji IT usluga i rešenja.

Aleksandar aktivno učestvuje u razvoju regionalne IT industrije i ekosistema za pokretanje tehnologije na Balkanu kroz organizacije kao što su Inicijativa Digitalna Srbija, BitAlliance i druge.

Osim toga, Aleksandar ima iskustva kao osnivač u dva startapa u industriji zabave (video igre i interaktivne igre) pre nego što se posvetio TeleGroupu u punom kapacitetu.

Aleksandar poseduje crni pojas drugog stepena u aikidou, svira klavir i gitaru i ponosan je otac. Uz muziku mu najbolje prolazi vreme i uvek joj se okreće kada se oseća kreativno i kada mu je potrebna inspiracija.

Pitanja koja ste izglasali tokom sedmicu su:

  1. Da li je i na koji način ovaj period tokom pandemije uticao na promene u marketingu?
  2. Imate li zivotni moto kojim se vodite kroz karijeru?
  3. Koja knjiga je najviše uticala na vaš poslovni razvoj i zašto?
  4. U kojoj muzici pronalazite najveću inspiraciju?
  5. Koja oblast marketinga Vam je najinteresantnija, a koja najzahtevnija?

Hvala Talks and FolksEpson SrbijaNova Iskra i Assert International na podršci u realizaciji ovog podcasta!

EP64: Kome smetaju mame preduzetnice?

Netokracija Office Talks
Kome smetaju mame preduzetnice?
Kome smetaju mame preduzetnice? Gošće 64. epizode Office Talks podcasta bile su Milena Rančić iz „Udruženja knjigovođa i računovođa Srbije“, kao i Tatjana Macura iz udruženja „Mame su zakon“. Sa njima smo razgovarali o inicijativi „I preduzetnice su mame“ uz osvrt na to kakav je trenutno položaj preduzetnica koje planiraju trudnoću i sa kojim se problemima suočavaju.

Šire smo obradili problem iz 2017. godine kada je donet novi Zakon o finansijskoj podršci porodici sa decom, a koji je krenuo da se primenjuje 2018. godine. Tatjana je govorila o tome zašto je ovaj zakon donet i šta je ovo udruženje konkretno uradilo kako bi ublažilo negativne efekte po trudnice preduzetnice – koje treba da imaju pravo na plaćene doprinose.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Pokretači #122: Kako krenuti i promeniti Srbiju sa Nikolom Arsenićem

Pokretači
Nikola Arsenić je aktivista organizacije Kreni-promeni koja na invovativan način kombinuje on-line i off-line aktivizam.
Nikola Arsenić je aktivista organizacije Kreni-promeni koja na invovativan način kombinuje on-line i off-line aktivizam. Pričali smo o tome zašto potpisivanje petcija na netu ima smisla, kako zaštititi sopstveni park i zašto politika nije bauk.

Podržite Pokretače na patreon.com/belgrade ili paypal.me/sgarcevic

Ja, Preduzetnik – Epizoda 63 – Nebojša Šaponjić, Nelt, 1. Deo

Ja preduzetnik
Nebojša Šaponjić je osnivač i suvlasnik kompanije Nelt, koja je danas izrasla u grupu biznisa, a koja zapošljava preko 4.000 ljudi, ima godišnji promet od oko milijardu evra i jedna je od najznačajnih privatnih kompanija Srbije.
Nebojša Šaponjić je osnivač i suvlasnik kompanije Nelt, koja je danas izrasla u grupu biznisa, a koja zapošljava preko 4.000 ljudi, ima godišnji promet od oko milijardu evra i jedna je od najznačajnih privatnih kompanija Srbije.

Nebojša je dete prosvetnih radnika, a nakon završene gimnazije i Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu, zapošljava se u Državnoj upravi u Kraljevu. Početkom rata na prostorima bivše Jugoslavije, napušta državni posao i počinje da se bavi privatnim biznisom, najviše zbog toga što ga je muka naterala, a da bi mu se nakon nekog vremena u tome pridružio i njegov prijatelj i današnji poslovni partner Ranko Sočanac.

Kako su izgledali sami počeci, odakle ideja da se uvezu prve pampers pelene i koliko je teško bilo to uraditi za vreme sankcija, kako izgleda saradnja sa velikim sistemima kao što su P&G, Kraft foods, Wrigley, SC Johnson, DrOetker, itd., od koga su „krali“ znanje, šta je tražio i gledao kod svojih zaposlenih, koliko je teško održavati poslovno partnerstvo dugi niz godina, šta smatra najvećim poslovnim greškama, kako su izašli na tržište Afrike, i još mnogo izuzetno dragocenih iskustava i znanja od izvanrednog čoveka i vrhunskog biznismena Nebojše Šaponjića.

EP 132: Slavimir Stojanović Futro, dizajner, Futro Design – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 132. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Slavimir Stojanović Futro, dizajner, vizuelni umetnik, pisac, profesor i osnivač studija Futro Design.
U 132. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Slavimir Stojanović Futro, dizajner, vizuelni umetnik, pisac, profesor i osnivač studija Futro Design.

Na početku pričaćemo na temu odrastanja i obrazovanja. Čućete kakav je bio njegov odnos prema školi, koji su to bili presudni trenuci u obrazovanju, šta je prevagnulo da se otisne van granice naše zemlje, u Švedsku, i tamo nastavi školovanje, te po čemu se njihov sistem razlikuješ od našeg.

U drugom delu saznaćemo nešto o Slavimirovom prvom angažmanu i to u čuvenoj agenciji Saatchi & Saatchi. On će nastojati da dočara kako je bilo raditi tamo, sa najvećim svetskim brendovima, sarađivati sa beogradskim velikanima iz raznoraznih polja. Takođe, daće odgovor zbog čega se na kraju preselio u Sloveniju i šta mu je ta zemlja donela po pitanju života i karijere.

Po povratku u domovinu, gost ulazi u preduzetničke vode osnivanjem studija Futro Design. Govoriće zašto je odlučio da se ipak vrati, šta je preduzetništvo kod njega prouzrokovalo, kao i koji su najdraži projekti na kojima je radio tokom karijere.

Kraj epizode posvećen je brendu Futro. Saznaćete kako je nastao, šta znači sam naziv i koji su mu ciljevi, ali i šta se danas sve nalazi pod okriljem tog brenda.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Kad porastem biću…
– Kakav je bio Slavimirov odnos prema školi?
– Koji su bili presudni momenti u obrazovanju?
– Kako je izgledao prelazak iz gimnazije u dizajnersku školu?
– Kako je teklo dalje obrazovanje?
– Koji su bili prvi poslići van struke?
– Kako je izgledao prvi susret sa klijentom?
– Šta ga je nagnalo da školovanje nastavi u Švedskoj?
– Po čemu se razlikuje švedski obrazovni sistem?
– Kako je prošao prilagođavanja na drugu zemlju?
– Kako je bilo raditi u Saatchiju kao klinac?
– Kako je bilo raditi sa najvećim brendovima?
– Čemu je služio časopis New Moment?
– Zašto se Slavimir preselio u Sloveniju?
– Šta mu je Slovenija donela?
– Kako prebaciti prekidač u tržišnom razmišljanju?
– Kada i zašto se odlučio da se vrati?
– Šta je preduzetništvo prouzrokovalo kod njega?
– Koji projekti Slavimiru najviše znače?
– Šta je bio cilj Futroa kao brenda?
– Šta se sada sve nalazi pod brendom Futro?
– Kakve Slavimirove želje u narednom periodu?
– Zašto se vratio na fakultet i završio ga?

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3ERtn07

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

#24 Dug Od 5 Miliona Dolara Me Je Naučio Veliku Lekciju – Miha Matlievski Fail coach

BiznisPriče
U 24. epizodi podcasta Biznis Priče gost Vladimira Stankovića je prvi svetski fail coach Miha Matlievski. 

⏰ Iskoristi 50€ popusta za kurs SVE TAJNE INSTAGRAM MARKETINGA 2.0 https://bit.ly/2Zzr3e7
Popust traje do 5. oktobra. 

✅  BIOGRAFIJA GOSTA:
Miha Matlievski je mentor za uspešne preduzetnike koji žele da svoj posao unaprede i da kroz dobru postavku sistema svoje vreme rada i upravljanja kompanijom smanje sa prosečnih 60+ sati na 4-6 sati nedeljno, uz bolje finansijske rezultate.

U 24. epizodi podcasta Biznis Priče gost Vladimira Stankovića je prvi svetski fail coach Miha Matlievski. 

⏰ Iskoristi 50€ popusta za kurs SVE TAJNE INSTAGRAM MARKETINGA 2.0 https://bit.ly/2Zzr3e7

Popust traje do 5. oktobra. 

✅  BIOGRAFIJA GOSTA:

Miha Matlievski je mentor za uspešne preduzetnike koji žele da svoj posao unaprede i da kroz dobru postavku sistema svoje vreme rada i upravljanja kompanijom smanje sa prosečnih 60+ sati na 4-6 sati nedeljno, uz bolje finansijske rezultate.

Veliki lični poslovni neuspeh je pretvorio u iskustvo u kom je pronašao načine za prevazilaženje bazičnih grešaka u poslovanju i postavci strukture kompanija. Rezultat ovoga su njegovih 9 kompanija u različitim granama industrije sa prihodima od 1 do 100 miliona €.

Uspešno je sarađivao sa preko 4000 preduzetnika i unapredio preko 150 malih i srednjih preduzeća.

Specijalizuje se za brzi rast i razvoj poslovanja, pa je kroz svoj poslednji biznis za samo godinu dana dostigao prihode od 10 miliona €.

☎️ Mihin kontakt 

https://www.linkedin.com/in/mihamatlievski/

Početna

📚Preuzmi listu svih knjiga koje su preporučili gosti Biznis Priča: https://bit.ly/3nh6ooK

📚 Besplatno preuzmi priručnik „Rešenja Instagram Problema“  https://vladsdigital.com/besplatan-prirucnik-za-instagram-marketing/

✅  Autor podcasta: Vladimir Stanković Vladsdigital

https://www.instagram.com/vladsdigital/

✅  Zaprati Biznis Priče:https://www.youtube.com/channel/UCEASCzL4XbzCFu8JhryzkNg?sub_confirmation=1

Svake nedelje nova biznis priča.  

🎙️  SLUŠAJ audio podcast na:

iTunes: https://apple.co/2UKZrNt

Google Podcasts:  https://bit.ly/334ix5N

Spotify: https://spoti.fi/3pS7y95

Deezer: https://www.deezer.com/us/show/2838592

Podcast.rs: https://podcast.rs/show/biznis-price/

Prozivanje konkurencije: zezanje ili nizak udarac? / ŽIŠKA podkast #93

Žiška Podcast
Sigurno ste videli reklamu u kojoj klinac kupuje dve limenke Pepsija da bi mogao da dohvati dugme na aparatu da naruči Coca-Cola limenku.

Sigurno ste videli reklamu u kojoj klinac kupuje dve limenke Pepsija da bi mogao da dohvati dugme na aparatu da naruči Coca-Cola limenku. Niste je videli na televiziji, jer bi bila nezakonita u Srbiji. Dobili ste je kao link od nekoga, još u ranim danima YouTube klipova i verovatno je prorpatili zluradim “he he”. Zašto nam je toliko zabavno kada se prozivaju Audi i BMW, Apple i IBM, McDonald’s i Burger King i koliko je pametno ulaziti u taj rat?

..i zašto ste pogrešno zapamtili da klinac želi da dohvati Coca-Cola dugme, kada je to reklama za Pepsi?

Predloži nam temu, postavi pitanje ili samo napiši šta misliš: 
podkast@ziska.rs 

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql 

ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Deezer: https://bit.ly/31p0kPx
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs