Sigurno ste milijardu puta čuli neku varijantu ovog saveta: Nemoj da odustaneš.
Sigurno ste milijardu puta čuli neku varijantu ovog saveta: Nemoj da odustaneš! Možda ste slušali kreatore koji pričaju o YouTube grajndu, preudzetnike koji pričaju o biznisima koji su im propali pre nego što im je jedan uspeo, umetnike koji pričaju o svojim ranim delima koje niko nije voleo itd. Svi oni se kunu da je jedini razlog zašto su uspeli je zato što NISU odustali.
A kada onda treba odustati?
U tome će nam danas pomoći Neda Petronijević koja radi Menadžment Projekata kod nas i osoba koja mnogo voli ove dosadne podkastabilne teme kao i ja!
00:00 Uvod
03:35 Stavovi: šta ćeš zastupati ovde?
08:50 Da li odustajanje znači neuspeh?
20:30 Kako da postaviš granice?
27:45 Sunk cost fallacy
41:38 Kako nas vernost sprečava da odustanemo?
52:16 Da li generacija Z mnogo lakše odustaje od brendova?
56:55 Odjava
Epizodu pripremili i prezentovali: Neda Petronijević i Goran Jankuloski
Možeš me zapratiti na LinkedInu gde prikupljam info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql
Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Produkcija: www.ziska.rs