Employer branding | DigiTalk EP04

Digitalk.rs
Gost četvrte epizode DigiTalk podcasta je Katarina Šonjić, konsultant iz oblasti employer brandinga.
Gost četvrte epizode DigiTalk podcasta je Katarina Šonjić, konsultant iz oblasti employer brandinga. Katarina se aktivno bavim ovom tematikom poslednje četiri godine, i ima zavidno iskustvo kada je employer branding u pitanju. Na početku razgovora nam je pomogla da definišemo šta to sve obuhvata ovaj pojam, te šta je to što je nju privuklo da se bavi ovom oblašću. Izazovi u brendiranju kompanija u doba korone su činili naredni deo razgovora, gde smo došli do mnogo zanimljivih uvida.

U nastavku razgovora pričali smo o odnosu organizacione kulture i employer brandinga, primerima dobre prakse na našem tržištu, kao i da li se može preterati u employer brandingu.
Nastavak razgovora obuhvatio je dve važne stavke, objasnili smo štaje to interna, a šta eksterna funkcija EB-a, te da li EB treba da bude jedna od strateških funkcija u kompaniji.

U poslednjem delu razgovora pričali smo o tome koje sve to sinergije unutar kompanija treba da se dese da bismo došli do dobre EB prakse, te kako ući u svet employer brandinga ukoliko vas oa oblast zanima kao karijera. Na samom kraju, Katarina je podelila svoje planove za budućnost i najavila prvi employer branding festival, Empple festival.

Teme u podkastu:
– Predstavljanje
– Definisanje employer brandinga
– Šta te je to privuklo da se pronađeš u employer brandingu?
– Izazovi za employer branding u doba Korone
– Organizaciona kultura i employer branding
– Da li postoje kompanije koje ‘’preteruju’’ u employer brandingu?
– Primeri dobre prakse
– Interna i eksterna funkcija employer branding
– Employer branding kao strateška funkcija
– Koje su najvažnije sinergije da bi se došlo do uspešnih EB praksi
– Na koji način ući u svet employer brandinga?
– Katarinini dalji planovi – Employer branding festival

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Kreativna transformacija | DigiTalk EP03

Digitalk.rs
Gost treće emisije DigiTalk podcast bio je Vlada Zarić, istaknuti profesionalac i čovek od velikog autoriteta u marketinškoj zajednici.
Gost treće emisije DigiTalk podcast bio je Vlada Zarić, istaknuti profesionalac i čovek od velikog autoriteta u marketinškoj zajednici. Sa svojim bogatim višedecenijskim iskustvom, Vlada je u razgovoru dao svoj osvrt na marketinšku industriju, šta se sve promenilo u poslednjih dvadeset godina, a šta je ostalo isto. Osvrnuli smo se u razgovoru na to gde se nalazi srpsko tržište digitala u odnosu na region i globalno, te da li je proteklih godinu dana bila šansa za našu industriju i kako je pandemija uticala na tržište.

Glavni deo razgovora sa Vladom se bavio jednom relativno novom tehnologijom, dinamičkom optimizacijom kreative (Dynamic Creative Optimisation – DCO), odnosno demokratizaciji marketinga. Ova tehnologija nam omogućava da odluku o kreativnim rešenjima donose upravo kupci/konzumenti naših usluga na osnovu svojih preferencija, a da nam tehnologija u svemu tome pomaže. Osim opisa same tehnologije, prednosti i mogućnosti, Vlada se osvrnuo i na prepreke koje onemogućavaju veću primenu ove tehnologije u industriji, kod nas, ali i globalno.

Poslednji deo razgovora posvetili smo edukaciji tržišta, kako samih ljudi koji rade u marketinškoj industriji, tako i onih sa strane brendova i kompanija. Na kraju smo zajedno došli do zaključka da je digitalni marketing i dalje marketing, te da i u digitalu važe osnovni principi i postulati marketing.

Teme u podkastu:
– Predstavljanje
– Šta se sve promenilo u poslednjih dvadeset godina na marketinškom tržištu, a šta je ostalo isto? Odnosi klijent-agencija?
– Gde se nalazi naše tržište digitala u odnosu na region i globalno?
– Da li i kako su okolnosti proteklih godinu dana uticale na industriju? Da li je period Korone bila šansa za industriju ili…
– Demokratizacija marketinga: dinamička optimizacija kreative (Dynamic Creative Optimisation)
– Primeri primene tehnologije DCO
– Šta je prepreka da se DCO danas više koristi?
– Da li će sami korisnici/potrošači biti ti koji će naterati agencije i brendove da se okrenu ovakvim i sličnim tehnologijama koje faktički personalizuju i približavaju oglasne poruke potrošačima?
– Edukacija tržišta
– Da li i zašto postoji toliko sujete u marketinškoj industriji kod nas?
– Zaključci i saveti
– Paripatetičari

Pratite Vladimira Zarića na Linkedinu – https://www.linkedin.com/in/vladimir-zaric/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Storytelling – pričanje priča danas više nego ikada pravi razliku | DigiTalk EP02

Digitalk.rs
Gost druge epizode DigiTalk podcast bila je Aleksandra Petrovski, brand storyteller, kreatorka sadržaja, blogerka, edukator i konsultant, a sve to u jednoj reči – multipotencijalista.
Gost druge epizode DigiTalk podcast bila je Aleksandra Petrovski, brand storyteller, kreatorka sadržaja, blogerka, edukator i konsultant, a sve to u jednoj reči – multipotencijalista. Povod za razgovor je bila prva e-knjiga koju je Aleksandra izdala – Začin P, a sa Aleksandrom smo razgovarali o veštini kreiranja kvalitetnog sadržaja, odnosno storytelling-u.

Aleksandra nam je pomogla da shvatimo šta to danas predstavlja storytelling, na koji način bismo trebali da tražimo i postavimo pravi ugao naše priče kako bismo dobili rezultat koji očekujemo, i kako to funkcioniše kod brendova, a kako kod pojedinaca.

Osvrnuli smo se na primere dobre prakse kod nas i u regionu, što sa strane pojedinaca koji po mišljenju Aleksandre uspešno pričaju svoje priče, što sa strane brendova.

U poslednjem delu razgovora, Aleksandra nam je otkrila gde ona crpi svoju inspiraciju za pričanje priča, koji su to univerzalni saveti za kvalitetan storytelling, te je podelila neke od tehnika i alata za sve one koji žele da započnu svoje avanture u ovoj oblasti.

Link do Aleksandrinog bloga: https://alex5rovski.com

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksadrina prva e-knjiga Začin P
– Kako pisanje povezuje sva Aleksandrina zanimanja
– Storytelling
– Da li je zapravo storytelling postao previše izvikan?
– Da li je brendovima teže da nađu pravi ugao priče u odnosu na pojedince koji rade na ličnom brendingu i zašto?
– Koji je pravi način da se nađe odgovarajući ugao priče?
– Dobri primeri pripovedanja kod nas i u regionu
– Primeri poslovnog pripovedanja – brendovi kod nas
– Univerzalni saveti za kvalitetan storytelling
– Gde Aleksandra crpi inspiraciju
– Tehnike i alati za početak avanture poslovnog pripovedanja
– Knjiga Začin P na poklon

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Zajednica, IT & marketinška industrija u Srbiji – uvod u teme DigiTalk podcasta EP 01

Digitalk.rs
Gost prve epizode Digitalk podkasta je Ivan Minić, koji u ovoj epizodi ima dvostruku ulogu.
Gost prve epizode Digitalk podkasta je Ivan Minić, koji u ovoj epizodi ima dvostruku ulogu. Sa jedne strane je gost sa veoma respektabilnom biografijom, dok je sa druge strane jedan od partnera u celoj ovoj avanturi zvanoj DigiTalk.

Sa Ivanom smo vodili razgovor koji je u suštini bio uvod u DigiTalk kao podcast, dotakli smo se svih važnih tema oko kojih želimo da gradimo zajednicu, a to su tehnologija, inovacije i marketing.

Na samom početku posle predstavljanja smo pričali o počecima IT zajednice u Srbiji, i gde se to danas nalazi ista ta zajednica, odnosno koju bi ulogu u današnjim okolnostim ona trebala da ima.

Razgovor o IT zajednici smo nastavili u istom pravcu okrećući se ka IT industriji, odnosno priči da li je IT industrija srpski privredni jednorog, i koliko zapravo tu ima još mogućnosti za razvoj. Dotakli smo se par uglova gde smo pričali šta je to što je danas pogrešno u ovoj industriji, i na koji način Ivan vidi da bi stvari tebalo da se kreću ukoliko želimo bolje rezultate.

Sam kraj razgovora obeležio je razgovor o marketinškoj industriji kod nas. Pričali smo o počecima kada su baneri na sajtovima bili jedini oblik digitala, do izazova vezanih za kreativnost u industriji danas i mogućnostima da se rade neke kvalitetnije kampanje i projekti

U poslednjem segmentu, Ivan je podelio šta je to što ga i dalje pokreće nakon više od dvadeset godina rada i iskustva.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Ivanovi počeci
– Razvoj IT zajednice u Srbiji
– Zajednica danas
– Šta bi zajednica trebala da predstavlja
– IT scena u Srbiji
– Da li je IT srpski privredni jednorog
– (Digitalna) marketinška industrija u Srbiji
– 2021: Koliko možemo da pričamo o kreativnosti u digitalu
– Na koji način u ovim okolnostima biti prepoznatljiv
– Šta je to što te i dalje pokreće?

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Najava Digitalk.rs podcasta

Digitalk.rs
Zdravo, ja sam Vlada Kovač.
Zdravo, ja sam Vlada Kovač. Možda me niste očekivali u ovom formatu, ali okolnosti u kojima živimo poslednjih godinu dana su nas naučile da se moramo prilagođavati i iznalaziti najbolja moguća rešenja za naše ideje u datom trenutku. Ovom prilikom želim da vam najavim svoj novi projekat, novu avanturu u koju ulazim sa svojim dragim prijateljima i partnerima, Ivanom Minićem i Vitom Ognjanovićem. Ta avantura se zove Digitalk, i za početak ćemo se družiti sa vama svakog utorka uveče u formi podcasta. Ideja je da se svake nedelje bavimo drugom temom iz oblasti tehnologije, inovacija i digitalnog marketinga. O tim temama ćemo pričati sa našim gostima, koji će iz svojih uglova dati neke zanimljive uvide i zaključke.

Digitalk želimo da gradimo i razvijamo kao zajednicu gde ćemo svi zajedno, zajedno sa vama koji nas pratite, moći da učimo, usavršavamo se i delimo znanja i iskustva. Budite slobodni da i vi sa nama delite svoje komentare, predloge, i zaključke, jer znanje je jedina stvar koja se deljenjem uvećava.