Cifre nikada ne lažu. Tržište digitalnog marketinga u Srbiji iz ugla ADEX izveštaja | DigiTalk EP09

Digitalk.rs
Do sada smo dosta sa našim sagovornicima u podcastu pričali o tome gde se nalazi tržište digitalnog marketinga u Srbiji danas, šta se radi dobro, šta može bolje.
Do sada smo dosta sa našim sagovornicima u podcastu pričali o tome gde se nalazi tržište digitalnog marketinga u Srbiji danas, šta se radi dobro, šta može bolje. U ovoj epizodi imali smo priliku da od Igora Černiševskog dobijemo potpuno jasan uvid u to kakvo je stanje digitalnog oglašavanja u Srbiji u poslednjih godinu dana kroz informacije iz ADEX izveštaja koji je radna grupa strukovne organizacije IAB Srbija radila poslednjih meseci, a prezentovala prošle nedelje na Digital Day konferenciji.

Osim uvida u cifre i brojke, Igor je zahvaljujući svojoj ekspertizi i znanju dao fenomenalne zaključke, predikcije i objašnjenja kada je ova industrija u pitanju. Jedan veoma pitak, sažet, koncizan ali i konkretan razgovor sa jednim od najvećih stručnjaka digitalnog marketinga u Srbiji, ali i šire.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Digital Day & Adex izveštaj
– Šta nam kažu podaci, gde i kako su se trošili budžeti kada je digital u Srbiji u pitanju
– Kako koristimo i kako se oglašavamo na društvenim mrežama
– Apple vs. Facebook
– Oglašavanje na Viberu
– Mastercard (promo)
– E-Commerce eksplozija u periodu Korone
– Performance marketing u Srbiji
– MasterBox (promo)
– Edukacija tržišta
– Gde su prilike za srpsku digital scenu
– Kako se edukovati i usavršavati

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa. U narednom periodu imamo podršku sledećih kompanija:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: Mastercard https://www.mastercard.rs/sr-rs/consumers/offers-promotions/kes-bek.html?fbclid=IwAR2V78abeko-URnnYNKdEL-eLzPCiFXjBosGQf490mO9uvB5hTaOADDgFqc

3. Partner podkasta: Masterbox – https://masterbox.rs/
Masterbox je online platforma za edukaciju o digitalnom marketingu i biznisu.
Program je koncipiran tako da učite po vašoj meri: u koje vreme želite, sa bilo kog uređaja i redosledom koji vam odgovara. Naši predavači su najbolji ljudi iz svojih oblasti, koji vas uče konkretne stvari na primerima. Ako ste makar malo u digitalu, već znate za sve njih: Istok Pavlović, Ivan Bildi, Darko Brzica, Robert Petković…
Po jednoj ceni (može i na rate), dobijate pristup SVIM kursevima koji su na platformi, ali i svim novim koje u međuvremenu dodamo.
Ako želite da ostvarite dva meseca pristupa gratis, ukucajte promo kod digitalk prilikom registracije i počnite sa učenjem već danas.

4. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa (https://www.finesa.edu.rs/). U ovoj epizodi deliko dva primerka knjige FOMO – Strah od propuštanja.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajt poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

Od ove epizode u meri u kojoj mi možemo, podržavamo jednog malog proizvođača – NekShop – https://www.nekshop.com/
Pogledajte njihov online shop, velika kreativnost i dobar dizajn, a njihove majice će Vlada nositi u epizodama u narednom periodu.

Ima neka tajna veza: brand, brand menadžer i agencije | DigiTalk EP08

Digitalk.rs
Povod za razgovor sa Ivanom je kampanja koju ako ste odrastali osamdesetih niste mogli a da je ne primetite – jubilej četrdeset godina jednog od najomiljenijih brendova u regionu, Munchmallow.
Povod za razgovor sa Ivanom je kampanja koju ako ste odrastali osamdesetih niste mogli a da je ne primetite – jubilej četrdeset godina jednog od najomiljenijih brendova u regionu, Munchmallow.

Pričali smo o uspešnim i kampanjama koje prave razliku, šta to sve radi brend menadžer, kako se gradi odnos sa agencijama sa strane brenda i koji je recept za uspešne kampanje koje se pamte.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Povod za razgovor
– Pristup brendu koji traje decenijama
– Zajednički sadržalac – odnos sa agencijama
– Igranje na sigurno: sa strane brenda ili sa strane agencija
– Nastup brenda na digitalu
– Komuniciranje vrednosti brenda agenciji
– Put od ideje do kampanje
– Mastercard (promo)
– Targetiranje publika u kampanjama
– Istraživanja – na koji način do insight-a?
– Masterbox (promo)
– Gde još postoji prostor za razvoj marketinškog tržišta?
– Gde Ivan crpi energiju i inspiraciju

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Od ove epizode imamo veliko zadovoljstvo da vam predstavimo kompanije koje su se odlučile da nas podrže i biće uz nas u naredom periodu, i to:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs/consumers/offers-promotions/kes-bek.html?fbclid=IwAR2V78abeko-URnnYNKdEL-eLzPCiFXjBosGQf490mO9uvB5hTaOADDgFqc

3. Partner podkasta: Masterbox – https://masterbox.rs/
Masterbox je online platforma za edukaciju o digitalnom marketingu i biznisu.
Program je koncipiran tako da učite po vašoj meri: u koje vreme želite, sa bilo kog uređaja i redosledom koji vam odgovara. Naši predavači su najbolji ljudi iz svojih oblasti, koji vas uče konkretne stvari na primerima. Ako ste makar malo u digitalu, već znate za sve njih: Istok Pavlović, Ivan Bildi, Darko Brzica, Robert Petković…
Po jednoj ceni (može i na rate), dobijate pristup SVIM kursevima koji su na platformi, ali i svim novim koje u međuvremenu dodamo.
Ako želite da ostvarite dva meseca pristupa gratis, ukucajte promo kod digitalk prilikom registracije i počnite sa učenjem već danas.

4. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka knjige Reci NE bez osećaja krivice.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

Evolucija: kompanije, mediji, potrošači | DigiTalk EP07

Digitalk.rs
Kao što su Ljubicu kolege nominovale za nagradu koju je osvojila 2017. godine, tako je i povod za razgovor sa Ljubicom potekao od njenih kolega koje su srdačno preporučile da sedne preko puta mene u DigiTalk podcast-u.
Kao što su Ljubicu kolege nominovale za nagradu koju je osvojila 2017. godine, tako je i povod za razgovor sa Ljubicom potekao od njenih kolega koje su srdačno preporučile da sedne preko puta mene u DigiTalk podcast-u.

Njena radoznala priroda, svestranost, želja za učenjem i ovladavanjem novih tema, postavila je našu temu razgovora prilično široko, ali verujem da će naš razgovor biti i više nego interesantan i koristan svima onima koji žele da prate promene u marketinškoj industriji. Razgovarali smo o promenama koje se dešavaju usled sve kompleksnijih uslova na tržištu, zbog novih navika i osobina novih generacija potrošača, razvoja tehnologije… Promene su uticale kako na kompanije/brendove, tako i na medije i potrošače.

Poseban je zanimljiv osvrt Ljubice koja sugeriše da više ne možemo pričati o medijima, već samo o komunikaciji… Takođe pričali smo o promenama u okviru odnosa između ovih kategorija, kako bi danas kompanije trebalo da se postave prema potrošaču, gde su tu danas mediji, i šta su nam sve to promene dobro donele. Da li se danas uopšte može meriti uspešnost brendova u ovako kompleksnim tržišnim uslovima?

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako digitalna ekonomija danas gleda na potrošača
– Potrošači kao konkurencija brendovima
– Koje su se to promene desile na tržištu u kontekstu kompanija/medija/potrošača
– Direct Neuro: tehnologija koja nam pomaže da na nekom novom nivou razumemo ljude
– Kakav bi trebalo danas da bude pristup, na šta bi brendovi/mediji trebalo da obrate pažnju kada su potrošači u pitanju?
– Vrednosti: Iskrenost i autentičnost u pristupu
– Kako su se mediji promenili
– Kako je pandemija uticala na odnos brendova i medija prema potrošačima
– Finesa & Masterbox (promo)
– Promene koje su se desile, da li nam otežavaju da ispratimo rezultate, kako danas treba da postavimo KPI-eve?
– Da li možemo uopšte danas meriti uspešnost brenda?
– Šta je to što je dobro što su nam promene donele?
– Gde Ljubica crpi inspiraciju
– Gde Ljubica vidi prilike za dalji rast i razvoj marketinške industrije u Srbiji

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

I u ovoj epizodi imamo zadovoljstvo da sarađujemo sa:
– Partner DigitTalk podcasta: Masterbox – https://masterbox.rs
Masterbox je online platforma za edukaciju o digitalnom marketingu i biznisu.
Program je koncipiran tako da učite po vašoj meri: u koje vreme želite, sa bilo kog uređaja i redosledom koji vam odgovara. Naši predavači su najbolji ljudi iz svojih oblasti, koji vas uče konkretne stvari na primerima. Ako ste makar malo u digitalu, već znate za sve njih: Istok Pavlović, Ivan Bildi, Darko Brzica, Robert Petković…
Po jednoj ceni (može i na rate), dobijate pristup SVIM kursevima koji su na platformi, ali i svim novim koje u međuvremenu dodamo.
Ako želite da ostvarite dva meseca pristupa gratis, ukucajte promo kod digitalk prilikom registracije i počnite sa učenjem već danas.

– Prijatelj DigiTalk podcasta: Finesa izdavačka kuća- https://www.finesa.edu.rs
U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa. U ovoj epizodi deliko dva primerka knjige Atomske navike.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

Agile metodologija kao zdrav razum kada prilazite jednom projektu | DigiTalk EP06

Digitalk.rs
Povod za razgovor sa Nemanjom je bila LinkedIn lista najtraženijih zanimanja među kojima se među prvih pet nalaze Scrum Master i Product Owner.
Povod za razgovor sa Nemanjom je bila LinkedIn lista najtraženijih zanimanja među kojima se među prvih pet nalaze Scrum Master i Product Owner. Ova činjenica nas je uvukla u svet Agile metodologije gde je Nemanja aktivan dugi niz godina, edukuje ljude i organizacije, a danas sa svojom agencijom pomaže kompanijama da implementiraju ovu metodologiju.

U uvodu smo se morali dotaći IT zajednice gde je Nemanja jedan od istaknutih članova koji stoji iza velikog broja uspešnih projekata i konferencija, pa je Nemanjino mišljenje i stav o zajednici veoma važno.

Glavni deo razgovora se bavio upravo Agile metodologijom. Nemanja nam je veoma koncizno objasnio šta je to Agile, gde se sve može implementirati, u kojim industrijama, i šta zapravo ova metodologija predstavlja i omogućava. Objasnili smo i šta je to Scrum, njegov odnos sa Agile-om, a posebno smo se dotakli uloga u Scrum-u. Veoma zanimljiv i poučan razgovor koga zanima razvoj organizacija i implementiranje metodologija kojhe nam danas pomažu da uvedemo promene u organizacije koje nam nameće sve kompleksnije okruženje.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Zajednice u čijem je stvaranju i razvoju Nemanja učestvovao
– Growit – No bullshit leadership
– Agilno
– Četiri vrednosti Agile-a
– Agile i organizaciona kultura
– Agilno nije metodologija koja se primenjuje samo u IT industriji
– Masterbox (promo)
– A gde je u svemu tome Scrum
– Scrum Master i Product Owner kao najtraženija zanimanja
– Primeri primene agilne metodologije
– Relacije između Scrum-a i Desing Thinking-a
– Na koji način je najbolje ući u svet Agile-a i Scrum-a
– Promena kao motiv

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Od ove epizode imamo zadovoljstvo da sarađujemo sa:

– Partner DigitTalk podcasta: Masterbox – https://masterbox.rs
Masterbox je online platforma za edukaciju o digitalnom marketingu i biznisu.
Program je koncipiran tako da učite po vašoj meri: u koje vreme želite, sa bilo kog uređaja i redosledom koji vam odgovara. Naši predavači su najbolji ljudi iz svojih oblasti, koji vas uče konkretne stvari na primerima. Ako ste makar malo u digitalu, već znate za sve njih: Istok Pavlović, Ivan Bildi, Darko Brzica, Robert Petković…
Po jednoj ceni (može i na rate), dobijate pristup SVIM kursevima koji su na platformi, ali i svim novim koje u međuvremenu dodamo.
Ako želite da ostvarite dva meseca pristupa gratis, ukucajte promo kod digitalk prilikom registracije i počnite sa učenjem već danas.

– Prijatelj DigiTalk podcasta: Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs
U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa. U ovoj epizodi deliko dva primerka knjige Dilema inovatora.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobićete 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

WordPress: platforma za web sajtove i zajednicu | DigiTalk EP05

Digitalk.rs
Gost pete epizode DigiTalk podcasta je Milan Ivanović, WordPress developer i najprepoznatljivije lice srpske WordPress zajednice.
Gost pete epizode DigiTalk podcasta je Milan Ivanović, WordPress developer i najprepoznatljivije lice srpske WordPress zajednice. Sa Milanom smo pričali upravo o WordPress-u, najpopularnijem CMS-u na svetu. Razgovor smo počeli pričom o razlozima koji čine ovu platformu toliko jedinstvenom i popularnom da se danas oko četrdeset procenata svih svetskih web sajtova nalazi upravo na ovoj platformi.

Poseban i dobar deo razgovora posvetili smo WordPress zajednici, verovatno najbolje vođenoj i organizovanoj zajednici u okviru IT industrije u Srbiji. Obzirom da je Milan osoba koja nesebično deli znanje, pričali smo o tome kako je najbolje da uđete u svet WordPress-a i koje su to aktuelnosti i trendovi kada je ova platforma u pitanju. Na kraju, kao i u svakoj epizodi, naš gost je podelio kako on to traži inspiraciju za sve što radi i koji su to izvori gde crpi nova znanja.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je WordPress, zašto je danas 40% svih svetskih web sajtova na ovoj platformi?
– Zajednica: od prvog WP meetup-a do WordCamp Europe u Beogradu
– Šta je to što WordPress zajednicu drži tako jedinstvenom i organizovanom
– Koji je to najbolji način da uđete u svet WordPress-a
– Masterbox (promo)
– Aktuelnosti i trendovi u WordPress svetu
– WordPress i E-Commerce: WooCommerce
– Trendovi za 2021 godinu
– Uvod u zaključak
– Šta je to što ti voliš da radiš kada je WordPress u pitanju? Odakle crpiš znanje i inspiraciju?
– Tips & Tricks Milana Ivanovića

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Od ove epizode imamo zadovoljstvo da sarađujemo sa:

– Partner DigitTalk podcasta: Masterbox – https://masterbox.rs
Masterbox je online platforma za edukaciju o digitalnom marketingu i biznisu.
Program je koncipiran tako da učite po vašoj meri: u koje vreme želite, sa bilo kog uređaja i redosledom koji vam odgovara. Naši predavači su najbolji ljudi iz svojih oblasti, koji vas uče konkretne stvari na primerima. Ako ste makar malo u digitalu, već znate za sve njih: Istok Pavlović, Ivan Bildi, Darko Brzica, Robert Petković…
Po jednoj ceni (može i na rate), dobijate pristup SVIM kursevima koji su na platformi, ali i svim novim koje u međuvremenu dodamo.
Ako želite da ostvarite dva meseca pristupa gratis, ukucajte promo kod digitalk prilikom registracije i počnite sa učenjem već danas.

– Prijatelj DigiTalk podcasta: Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs
U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa. U ovoj epizodi deliko dva primerka knjige Dilema inovatora.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobićete 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

Employer branding | DigiTalk EP04

Digitalk.rs
Gost četvrte epizode DigiTalk podcasta je Katarina Šonjić, konsultant iz oblasti employer brandinga.
Gost četvrte epizode DigiTalk podcasta je Katarina Šonjić, konsultant iz oblasti employer brandinga. Katarina se aktivno bavim ovom tematikom poslednje četiri godine, i ima zavidno iskustvo kada je employer branding u pitanju. Na početku razgovora nam je pomogla da definišemo šta to sve obuhvata ovaj pojam, te šta je to što je nju privuklo da se bavi ovom oblašću. Izazovi u brendiranju kompanija u doba korone su činili naredni deo razgovora, gde smo došli do mnogo zanimljivih uvida.

U nastavku razgovora pričali smo o odnosu organizacione kulture i employer brandinga, primerima dobre prakse na našem tržištu, kao i da li se može preterati u employer brandingu.
Nastavak razgovora obuhvatio je dve važne stavke, objasnili smo štaje to interna, a šta eksterna funkcija EB-a, te da li EB treba da bude jedna od strateških funkcija u kompaniji.

U poslednjem delu razgovora pričali smo o tome koje sve to sinergije unutar kompanija treba da se dese da bismo došli do dobre EB prakse, te kako ući u svet employer brandinga ukoliko vas oa oblast zanima kao karijera. Na samom kraju, Katarina je podelila svoje planove za budućnost i najavila prvi employer branding festival, Empple festival.

Teme u podkastu:
– Predstavljanje
– Definisanje employer brandinga
– Šta te je to privuklo da se pronađeš u employer brandingu?
– Izazovi za employer branding u doba Korone
– Organizaciona kultura i employer branding
– Da li postoje kompanije koje ‘’preteruju’’ u employer brandingu?
– Primeri dobre prakse
– Interna i eksterna funkcija employer branding
– Employer branding kao strateška funkcija
– Koje su najvažnije sinergije da bi se došlo do uspešnih EB praksi
– Na koji način ući u svet employer brandinga?
– Katarinini dalji planovi – Employer branding festival

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Kreativna transformacija | DigiTalk EP03

Digitalk.rs
Gost treće emisije DigiTalk podcast bio je Vlada Zarić, istaknuti profesionalac i čovek od velikog autoriteta u marketinškoj zajednici.
Gost treće emisije DigiTalk podcast bio je Vlada Zarić, istaknuti profesionalac i čovek od velikog autoriteta u marketinškoj zajednici. Sa svojim bogatim višedecenijskim iskustvom, Vlada je u razgovoru dao svoj osvrt na marketinšku industriju, šta se sve promenilo u poslednjih dvadeset godina, a šta je ostalo isto. Osvrnuli smo se u razgovoru na to gde se nalazi srpsko tržište digitala u odnosu na region i globalno, te da li je proteklih godinu dana bila šansa za našu industriju i kako je pandemija uticala na tržište.

Glavni deo razgovora sa Vladom se bavio jednom relativno novom tehnologijom, dinamičkom optimizacijom kreative (Dynamic Creative Optimisation – DCO), odnosno demokratizaciji marketinga. Ova tehnologija nam omogućava da odluku o kreativnim rešenjima donose upravo kupci/konzumenti naših usluga na osnovu svojih preferencija, a da nam tehnologija u svemu tome pomaže. Osim opisa same tehnologije, prednosti i mogućnosti, Vlada se osvrnuo i na prepreke koje onemogućavaju veću primenu ove tehnologije u industriji, kod nas, ali i globalno.

Poslednji deo razgovora posvetili smo edukaciji tržišta, kako samih ljudi koji rade u marketinškoj industriji, tako i onih sa strane brendova i kompanija. Na kraju smo zajedno došli do zaključka da je digitalni marketing i dalje marketing, te da i u digitalu važe osnovni principi i postulati marketing.

Teme u podkastu:
– Predstavljanje
– Šta se sve promenilo u poslednjih dvadeset godina na marketinškom tržištu, a šta je ostalo isto? Odnosi klijent-agencija?
– Gde se nalazi naše tržište digitala u odnosu na region i globalno?
– Da li i kako su okolnosti proteklih godinu dana uticale na industriju? Da li je period Korone bila šansa za industriju ili…
– Demokratizacija marketinga: dinamička optimizacija kreative (Dynamic Creative Optimisation)
– Primeri primene tehnologije DCO
– Šta je prepreka da se DCO danas više koristi?
– Da li će sami korisnici/potrošači biti ti koji će naterati agencije i brendove da se okrenu ovakvim i sličnim tehnologijama koje faktički personalizuju i približavaju oglasne poruke potrošačima?
– Edukacija tržišta
– Da li i zašto postoji toliko sujete u marketinškoj industriji kod nas?
– Zaključci i saveti
– Paripatetičari

Pratite Vladimira Zarića na Linkedinu – https://www.linkedin.com/in/vladimir-zaric/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Storytelling – pričanje priča danas više nego ikada pravi razliku | DigiTalk EP02

Digitalk.rs
Gost druge epizode DigiTalk podcast bila je Aleksandra Petrovski, brand storyteller, kreatorka sadržaja, blogerka, edukator i konsultant, a sve to u jednoj reči – multipotencijalista.
Gost druge epizode DigiTalk podcast bila je Aleksandra Petrovski, brand storyteller, kreatorka sadržaja, blogerka, edukator i konsultant, a sve to u jednoj reči – multipotencijalista. Povod za razgovor je bila prva e-knjiga koju je Aleksandra izdala – Začin P, a sa Aleksandrom smo razgovarali o veštini kreiranja kvalitetnog sadržaja, odnosno storytelling-u.

Aleksandra nam je pomogla da shvatimo šta to danas predstavlja storytelling, na koji način bismo trebali da tražimo i postavimo pravi ugao naše priče kako bismo dobili rezultat koji očekujemo, i kako to funkcioniše kod brendova, a kako kod pojedinaca.

Osvrnuli smo se na primere dobre prakse kod nas i u regionu, što sa strane pojedinaca koji po mišljenju Aleksandre uspešno pričaju svoje priče, što sa strane brendova.

U poslednjem delu razgovora, Aleksandra nam je otkrila gde ona crpi svoju inspiraciju za pričanje priča, koji su to univerzalni saveti za kvalitetan storytelling, te je podelila neke od tehnika i alata za sve one koji žele da započnu svoje avanture u ovoj oblasti.

Link do Aleksandrinog bloga: https://alex5rovski.com

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksadrina prva e-knjiga Začin P
– Kako pisanje povezuje sva Aleksandrina zanimanja
– Storytelling
– Da li je zapravo storytelling postao previše izvikan?
– Da li je brendovima teže da nađu pravi ugao priče u odnosu na pojedince koji rade na ličnom brendingu i zašto?
– Koji je pravi način da se nađe odgovarajući ugao priče?
– Dobri primeri pripovedanja kod nas i u regionu
– Primeri poslovnog pripovedanja – brendovi kod nas
– Univerzalni saveti za kvalitetan storytelling
– Gde Aleksandra crpi inspiraciju
– Tehnike i alati za početak avanture poslovnog pripovedanja
– Knjiga Začin P na poklon

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Zajednica, IT & marketinška industrija u Srbiji – uvod u teme DigiTalk podcasta EP 01

Digitalk.rs
Gost prve epizode Digitalk podkasta je Ivan Minić, koji u ovoj epizodi ima dvostruku ulogu.
Gost prve epizode Digitalk podkasta je Ivan Minić, koji u ovoj epizodi ima dvostruku ulogu. Sa jedne strane je gost sa veoma respektabilnom biografijom, dok je sa druge strane jedan od partnera u celoj ovoj avanturi zvanoj DigiTalk.

Sa Ivanom smo vodili razgovor koji je u suštini bio uvod u DigiTalk kao podcast, dotakli smo se svih važnih tema oko kojih želimo da gradimo zajednicu, a to su tehnologija, inovacije i marketing.

Na samom početku posle predstavljanja smo pričali o počecima IT zajednice u Srbiji, i gde se to danas nalazi ista ta zajednica, odnosno koju bi ulogu u današnjim okolnostim ona trebala da ima.

Razgovor o IT zajednici smo nastavili u istom pravcu okrećući se ka IT industriji, odnosno priči da li je IT industrija srpski privredni jednorog, i koliko zapravo tu ima još mogućnosti za razvoj. Dotakli smo se par uglova gde smo pričali šta je to što je danas pogrešno u ovoj industriji, i na koji način Ivan vidi da bi stvari tebalo da se kreću ukoliko želimo bolje rezultate.

Sam kraj razgovora obeležio je razgovor o marketinškoj industriji kod nas. Pričali smo o počecima kada su baneri na sajtovima bili jedini oblik digitala, do izazova vezanih za kreativnost u industriji danas i mogućnostima da se rade neke kvalitetnije kampanje i projekti

U poslednjem segmentu, Ivan je podelio šta je to što ga i dalje pokreće nakon više od dvadeset godina rada i iskustva.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Ivanovi počeci
– Razvoj IT zajednice u Srbiji
– Zajednica danas
– Šta bi zajednica trebala da predstavlja
– IT scena u Srbiji
– Da li je IT srpski privredni jednorog
– (Digitalna) marketinška industrija u Srbiji
– 2021: Koliko možemo da pričamo o kreativnosti u digitalu
– Na koji način u ovim okolnostima biti prepoznatljiv
– Šta je to što te i dalje pokreće?

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Najava Digitalk.rs podcasta

Digitalk.rs
Zdravo, ja sam Vlada Kovač.
Zdravo, ja sam Vlada Kovač. Možda me niste očekivali u ovom formatu, ali okolnosti u kojima živimo poslednjih godinu dana su nas naučile da se moramo prilagođavati i iznalaziti najbolja moguća rešenja za naše ideje u datom trenutku. Ovom prilikom želim da vam najavim svoj novi projekat, novu avanturu u koju ulazim sa svojim dragim prijateljima i partnerima, Ivanom Minićem i Vitom Ognjanovićem. Ta avantura se zove Digitalk, i za početak ćemo se družiti sa vama svakog utorka uveče u formi podcasta. Ideja je da se svake nedelje bavimo drugom temom iz oblasti tehnologije, inovacija i digitalnog marketinga. O tim temama ćemo pričati sa našim gostima, koji će iz svojih uglova dati neke zanimljive uvide i zaključke.

Digitalk želimo da gradimo i razvijamo kao zajednicu gde ćemo svi zajedno, zajedno sa vama koji nas pratite, moći da učimo, usavršavamo se i delimo znanja i iskustva. Budite slobodni da i vi sa nama delite svoje komentare, predloge, i zaključke, jer znanje je jedina stvar koja se deljenjem uvećava.