U današnjoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Bilo jednom u Holivudu“ Vladimir Cerić i Vukoman Stranjančević (Vukoman Nemasnage) govore o filmu „Džudi” Ruperta Golda.
Najnoviji holivudski biografski film, u skladu sa savremenim pristupom žanru fokusira se na mali vremenski period u životu holivudske zvezde Džudi Garland (Rene Zelveger). Nimalo neobično, ovaj film se uklapa u tzv. ženski biografski film, koji teoretičar filma Denis Bingam, vidi kao poseban žanr. U ovakvim filmovima, umesto velikih uspeha (koje (naravno) prikazuju muški biografski filmovi), teme su ludilo, histerija, muški pogled, patrijarhat, uspon, pad, rehabilitacija i gašenje.
Džudi se u filmu „ponovo vraća“ na scenu u Londonu, oseća veliki zamor od 45 godina duge karijere, u velikim je finansijskim problemima i u borbi je za starateljstvo, zavisnica je od lekova, ima novu ljubav i novi brak. Poslušajte novu epizodu u kojoj razrešavamo ko treba, a ko ne treba kome da sprema kajganu (Džudi nikom), šta homoseksualci rade u filmu o Džudi Garland (bukvalno ništa) i kakve veze Ejmi Vajnhaus, Rajan Marfi, Suzan Sarandon i Britni Spirs imaju sa Džudi Garland (svakave).
Hvala što slušate, šerujete, komentarišete i volite naš podkast!
Dizajnerka zvuka: Lidija Mirović