GENERACIJE: Bumeri, Milenijalci, X, Z / Sanja Ćopić / ŽIŠKA podkast #165

Žiška Podcast
Alo bumeru, siđi sa Fejsbuka i Vajbera i poslušaj neki podkast kao svaki normalan milenijalac! Živi malo, dok te ne pregaze Zederi sa TikTok plesovima i ostaneš bezvoljan kao Generacija X!

Alo bumeru, siđi sa Fejsbuka i Vajbera i poslušaj neki podkast kao svaki normalan milenijalac! Živi malo, dok te ne pregaze Zederi sa TikTok plesovima i ostaneš bezvoljan kao Generacija X!

Prethodne dve rečenice obuhvataju skoro pa sve trenutno žive ljude. I svi razumemo sa čime sam se tačno našalio sa svakom od generacija. Međutim, da li podela koja grupiše ljude rođene u razmaku od 20 godina sakriva više nego što otkriva? 

O tome pričamo sa Sanjom Ćopić, Employee Experience menadžerkom u EyeSee

00:00 Uvod
02:30 Definicija
02:55 Čemu služe generacije?
24:15 Prozivanje između generacija
26:55 Da li su korisne?
39:25 Generacije definišu šta je kul
47:55 Šta to znači za brendove?
59:30 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Sanja Ćopić i Goran Jankuloski

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs

UNHINGED marketing: kad se marketing otme kontroli! / Sandra Stojanović / ŽIŠKA podkast #164

Žiška Podcast
Otkačeni marketing je kada pogledaš šta svi drugi rade, zaključiš šta niko ne radi i onda se zaletiš PRAVO u to.

Danas pričamo o trendu koji se zove unhinged marketing, a najbliže objašnjenje na srpskom bi bilo šta se desi kada se marketing otme kontroli. Otkačeni marketing je kada pogledaš šta svi drugi rade, zaključiš šta niko ne radi i onda se zaletiš PRAVO u to. Pričamo o brendovima koji se bave sexom, prozivanjem, nepopularnim stavovima i apsurdnom komunikacijom.

Današanja gošća je  Sandra Stojanović, trenutno Global brand, event, content and CRM team lead at EyeSee, a nekada koleginica kreativac!

00:00 Uvod
05:00 Šta je uopšte unhinged marketing?
11:00 Kako se pravi unhinged marketing?
14:00 Ko odredjuje sta je unhinged?
32:30 Primeri
49:25 Da li je kontrola dobra?
01:02:20 Da li unhinged pomodarstvo ili trend?
01:04:15 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Sandra Stojanović i Goran Jankuloski

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs 

Šta se sve bitno desilo na Internetu 2022. godine? / ŽIŠKA podkast #163

Žiška Podcast
Zagreb ima Advent, Pink ima novogdišnje horove, a mi ovo: retrospektiva svih velikih događaja na Internetu u prethodnoj godini, uz neka predviđanja za narednu!

Zagreb ima Advent, Pink ima novogdišnje horove, a mi ovo: retrospektiva svih velikih događaja na Internetu u prethodnoj godini, uz neka predviđanja za narednu! Srećna Nova!

00:00 Uvod
04:10 TikTok je postao dominantna društvena mreža
13:00 YouTube se razvija bez velikih invoacija
20:20 Kreatorska ekonomija
40:14 Godina veštačke inteligencije
49:50 Instagram propada
57:30 Cookies i 3rd party data
01:00:00 Podkasti su postali scena
01:08:00 BeReal i njegove kopije 
01:12:00 LinkedIn je postao Društvena mreža
01:29:00 Reklame na Internetu
01:36:00 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Miloš Skokić i Goran Jankuloski

Možeš me zapratiti na LinkedInu gde često drvim o ovim temama:
https://rs.linkedin.com/in/janql 

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs 

MAMURLUK: Kako se “nikad više” pretvori u “samo još jedno” / ŽIŠKA podkast #162

Žiška Podcast
Trudimo se da pričamo o temama koje su vama relevantne!

Ne, ne drži te od sinoć, lepo čitaš naslov- imamo epizodu o mamurluku! 

Spoiler alert: nismo je snimali mamurni, ali jesmo je pripremili, malo manje štreberski i istraživački, a malo više empirijski i iz iskustva. Ako te interesuje kako Goran rešava svoj mamurluk, šta su Sodine teorije oko uloge alkohola u našoj kulturi i kako se slažu mamurluk i advertajzing, ovo je epizoda za tebe! 

P.S. Smišljali smo i slogane za praistorijske lekove za mamurluk. 

Uživaj!

00:00 Uvod
08:30 Politički mamurluk
18:45 Lična iskustva
23:50 Kulturološki kontekst
25:00 Mamurluk u adverzajzingu
30:40 Reklame koje koriste mamurluk kao insajt 
38:30 Praistorijski lekovi
45:30 Preporuke za lek za mamurluk
55:20 Fizički i metafizički mamurluk
57:15 Odjava

Današnju epizodu pripremili i prezentovali: Dušan Soda Nikolić i Goran Jankuloski

Predloži nam temu, postavi pitanje ili samo napiši šta misliš: 
podkast@ziska.rs 

Sodu možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://www.linkedin.com/in/dusan-nikolic-profil/ 

ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Deezer: https://bit.ly/31p0kPx
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs 

Praznici – vreme zabave i stresa

Na kafi sa psihologom

U vreme praznika veliki broj ljudi oseća psihičke tegobe i potrebna im je stručna pomoć da se suoče sa svakodnevnim brigama i strahom od onoga šta ih čeka u budućnosti, zaključak je tribine „Na kafi sa psihologom“. Učesnici tribine, koju je organizovala Hemofarm fondacija u partnerstvu sa Filozofskim fakultetom Univerziteta u Beogradu i Art komunom Dorćol Platz, govorili su o mentalnom zdravlju u vreme praznika i predrasudama koje ga prate i poručili da i u vreme praznika ljudi treba da prate svoja osećanje i potrebe i da se povezuju. Učesnici tribine su bili dr Tijana Mirović, psihološkinja i psihoterapeutkinja psihološkog savetovališta Mozaik, Javorka Đurić, autorka knjige ilustracija “Šta ako sve ovo nije stvarno”, Miloš Milovanović, novinar i Dragan Ilić, psiholog i novinar i moderator tribine.

Mentalno zdravlje mladih

Na kafi sa psihologom

Uticaj pandemije na mentalno zdravlje mladih videće se za nekoliko godina. Važno je da oni koji imaju problem što pre potraže pomoć stručnjaka, rečeno je na tribini „Na kafi sa psihologom“, koju sprovodi Hemofarm fondacija uz podršku Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu i Art komune Dorćol Platz. Učesnici tribine govorili su o mentalnom zdravlju mladih, za koje se često veruje da su „otporni“ na psihološke tegobe. Ipak, rezultati brojnih istraživanja širom sveta, pa i u Srbiji, pokazuju da je mentalno zdravlje mladih ozbiljno ugroženo. Na tribini su govorili: Teodora Vuletić, istraživač Odeljenja za psihologiju Filozofskog fakulteta, Veljko Golubović, psiholog i kreativni direktor agencije New Moment New Ideas, Ana Petrović, ilustratorka i autorka knjige „Stripoterapija“ i Dragan Ilić, psiholog i novinar.

IMERZIJA: Prvi korak rešavanja svakog kreativnog problema / Ana Jeličić / ŽIŠKA podkast #161

Žiška Podcast
IMERZIJA zvuči jako fensi.

IMERZIJA zvuči jako fensi. I jeste! Koliko god se mi voleli da se sprdamo konstantno sa svetim kravama advertajzinga, nema spora da je imerzija jako bitan korak, prvi nezaobilazni korak kreativnog procesa, najbitniji nama kao konsultantima, ali i bilo kome ko radi na problemu.

A šta je?

Eeeee, pa poslušajte epizodu! 

00:00 Uvod
01:30 Definicija
19:10 Intervjui: šta su prednosti i mane?
34:00 Istraživnja i podaci
42:06 Šta je uvid?
59:50 Odjava
 
Epizodu pripremili i prezentovali: Ana Jeličić i Goran Jankuloski

Možeš me zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql 

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs 

FLEKSING: Javna tajna iza najpopularnijeg Internet sadržaja / Uroš Đurović / ŽIŠKA podkast #160

Žiška Podcast
Danas pričamo o fleksingu!

Danas pričamo o fleksingu! 

Ako ne znate šta je, ostanite sa nama obećavam značiće vam: ako ste ikada poslušali rep pesmu, zapitali se zašto su Andrew Tate i Baka Prase popularni, ova epizoda ima sve odgovore!

Ako već znate šta je fleksing onda znate da vas čeka naše patentirano overtinkovanje glupih pop kulturinih fenomena koje mi obožavamo da snimamo, bacanje primera od kojih nam je svima muka i sve drugo što voli naša armija od 1500 gledaloslušalaca!

Epizodu je pripremio Uroš Đurović, osnivač Muzeja popularnih i supkultura i IT regruter u FatCat Select-u. Uroš je radio različite projekte i poslove u kulturi, a najponosniji je na projekat Muzeja popularnih i supkultura – Camping the trash ou

00:00 Uvod
03:30 Šta je fleksing?
09:20 Istorija fleksinga
12:15 Fleksing u rep kulturi
23:30 Fleksing na YouTube
32:00 Skriveni fleksing
40:20 Kada je flexing ok?
48:00 Fleksing na Instagramu
53:00 Postoji li Fleksing na TikToku?
59:20 Korporativni fleksing

Epizodu pripremili i prezentovali: Uroš Đurović i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:

https://rs.linkedin.com/in/janql 

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU

iTunes: https://apple.co/2SUHiMj

RSS: https://bit.ly/3lLPgnc

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs 

Kako se prave živi BRENDOVI? / Chris Farmer / ŽIŠKA podkast #159

Žiška Podcast
Chris Farmer, je kolega marketar, tačnije brend konsultant.

Chris Farmer, je kolega marketar, tačnije brend konsultant. Ali takođe je pisac! Možda znaš za njega po njegovoj poznatoj knjizi Grumpy in Belgrade koja je njegovo lično i iskreno iskustvo srpske poslovne kulture!

Chris je napisao novu knjigu, Living Brands. Living Brands se fokusira na ono što je njegova poslovna ekspertiza: kako se prave uspešni brendovi? Pa ono… time nam se bavi podkast, pa smo ga namolili da dođe!

00:00 Intro
01:20 Why’d you write this book?
03:05 What is a brand and what is branding?
38:00 What are the most common misconceptions in branding?
54:45 Are marketeers good businesspeople?
01:05 Outro

Epizodu pripremili i prezentovali: Chris Farmer i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql 

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs 

LUKSUZNI BRENDOVI / Sanja Dimitrijević / ŽIŠKA podkast #158

Žiška Podcast
Kako kako se pravi luksuzan brend i šta je to uopšte pričamo sa Sanjom Dimitrijević

Mnogi ljudi luksuzne brendove smatraju vrhuncem marketinga. Sa jedne strane, to je zato što je većina vrednosti luksuznog brenda u neopipljivim kvalitetima – brend igra mnogo veću ulogu nego proizvod. Sa druge strane – skupi su i svi bi da provale kako da i oni malo zarade od tog luksuza! 

Pa, kako kako se pravi luksuzan brend i šta je to uopšte pričamo sa Sanjom Dimitrijević.

00:00 Uvod
01:14 Zašto je zanimljivo raditi sa luksuznim brendovima?
03:25 Šta je definicija luksuznog brenda?
18:00 Kako se luksuz razlikuje od premium?
29:20 Kako se pravi luksuzni brend?
43:10 Kako se kreira želja?
53:30 Kako se postiže eksluzivnost?
56:00 Diktiraj razgovore
01:00:00 Kako da održiš poziciju luksuznog breda kada se potrošači promene?
01:12:00 Odjava

Epizodu pripremili i prezentovali: Sanja Dimitrijević i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql 

Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs