Da li ste čuli za izraz “OK boomer” koji je preplavio internet poslednjih nekoliko nedelja?
NA DOBROM TRAGU 002: Aleksandar Prica – Asocijacija Duga Šabac
Na dobrom traguOvog petka od 16h na RadioAparat slušamo drugu epizodu podcasta #NaDobromTragu!
NA DOBROM TRAGU 001: Marko Trifković – Novosadska biciklistička inicijativa
Na dobrom traguDobro došli u radio serijal #NaDobromTragu!
#46 Jelena Radanović (Standup.rs) 06.11.2019.
Liceulice FMGde je stand up danas u Srbiji?
#45 Zajedničko.org – Iva Čukić i Jovana Timotijević 23.10.2019.
Liceulice FMPoslednji broj magazina Liceulice je rađen u saradnji sa platformom za teoriju i praksu društvenih dobara Zajedničko.org, a pre svega sa Ivom i Jovanom.
#44 Ulice za bicikliste 29.09.2019.
Liceulice FMBeograd za ljude, a ne automobile.
#43 Nikola Repec – jedan od najupornijih Liceulice prodavaca 22.05.2019.
Liceulice FMNikola je rođen u Užicu, nije završio srednju školu, ali je odslužio vojsku i radio na mestu trgovca na Zlatiboru i u Budvi. Član je udruženja korisnika psihijatrijskih usluga i njihovih porodica „Duša“, pesnik i jedan od najistrajnijih prodavaca magazina Liceulice.
#42 Kontrast i Vladimir Manigoda 08.05.2019.
Liceulice FM#41 Pravo na vodu 24.04.2019.
Liceulice FMZrenjanin je ušao u petnaestu godinu otkako je zbog koncentracije arsena i drugih nedozvoljenih materija na snazi zabrana vode za piće, a protesti protiv malih hidroelektrana na Staroj planini vratili su u javni prostor ideju da pristup pitkoj vodi mora biti regulisan van tržišta.
#40 Ko nam pravi odeću – Clean Clothes Campaign 27.03.2019.
Liceulice FMClean Clothes Campaign (CCC) je međunarodna inicijativa koja deluje od 1989. godine i koja je posvećena poboljšanju uslova rada i osnaživanju radnica i radnika u globalnoj industriji odevnih predmeta. CCC okuplja više stotina organizacija i sindikata širom sveta koji su jednako zastupljeni u zemljama proizvodnje (zemlje jeftine radne snage u koje kompanije najčešće autsorsuju proizvodnju) i razvijenim potrošačkim zemljama (zemlje iz kojih najčešće potiču kompanije i za čije se tržište odevni predmeti uglavnom proizvode).