Nekad se znalo: zoveš agenciju da ti radi content. Ta agencija predloži neke influencere. Ti izabereš ko ti se dopada. Agencija napravi brif. Ti proveriš. Odobriš. Agencija prosledi Influenceru brif. On uradi. Pošalje agenciji. Agencija da fidbek. On promeni. Pošalje agenciji. Agencija klijentu. Done.
Shoppster je odlučio da tu igru promeni tako što će zaposliti tog istog influencera na full-time poziciji kao content creatora.
Kako izgleda biti influencer za više brendova, a zaposlen u jednom? Da li postoji sukob interesa? Da li je lako naterati kolege da učestvuju u snimanju sa tobom? Šta je sa agencijama? Pustiš podcast i saznaš
00:00 – Uvod
01:00 – Jel traže da smisliš video za sebe ili Shoppster?
09:05 – Da li je ovo dream job?
13:25 – Kako snimati zaposlene?
24:10 – Brend vs lični brend
28:10 – Da li kreator zaposlen u brandu ima efekta?
34:10 – Kako vidiš ulogu agencija, kreatora i brendova?
36:00 – Šta će se desiti kada krenu plaćene reklame?
41:40 – Kako algoritam reaguje na tebe kao brend?
47:30 – Kako publika reaguje na tebe na Shoppsteru?
Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs