ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Ko budali šamar

Remarker
U izbornom izdanju Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Ko budali šamar“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić razgovaraju o nešto drugačijim izborima – onim za ZUT-ov Oskar.
U izbornom izdanju Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Ko budali šamar“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić razgovaraju o nešto drugačijim izborima – onim za ZUT-ov Oskar. Objavljujemo rezultate vašeg i našeg glasanja, govorimo o „pravim“ Oskarima sa posebnim osvrtom na „najbolji film“ „CODA“, i završavamo tradicionalnim razgovorom o krpama, sandalama, šljokicama, lančićima, zlatu, srebru, svili i kadifi. Dok čekate rezultate pravog glasanja, slušajte ZUT, lajkujte, komentarišite, šerujte i šaljite, mnogo nam znači.

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Bilo još jednom u Holivudu

Remarker
U novoj epizodi „Zadovoljstva u tekstu“ pod nazivom „Bilo još jednom u Holivudu“, u susret Oskarima Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović razgovaraju o poslednjem filmu Pol Tomas Andersona „Pica od sladića“.
U novoj epizodi „Zadovoljstva u tekstu“ pod nazivom „Bilo još jednom u Holivudu“, u susret Oskarima Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović razgovaraju o poslednjem filmu Pol Tomas Andersona „Pica od sladića“. Film, koji u opusu ovog reditelja zauzima mesto uz filmove „Biće krvi“ („There will be blood“) ili „Skrivena mana“ („Inherent Vice“), najviše podseća na remek delo Kventina Tarantina „Bilo jednom u Holivudu“ i to in a good way. Priča smeštena u rane sedamdesete prati odrastanje (poranilo i okasnilo) glavnih junaka Gerija i Alane, predstavnika američke mladosti na prekretnici epoha. Kome se mnogo sviđa, a kome ne, na čijeg ćaleta i čijeg muža podsećaju likovi ovog filma, slušajte u novom ZUT-u, šerujte i šaljite, mnogo nam znači.

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Euklid oslobođen od svih grešaka

Remarker
U novoj epizodi “Zadovoljstva u tekstu” pod nazivom “Euklid oslobođen od svih grešaka”, Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović razgovaraju o Almodovarovom filmu “Paralelne majke”, još jednom važnom ostvarenju našeg omiljenog reditelja.
U novoj epizodi “Zadovoljstva u tekstu” pod nazivom “Euklid oslobođen od svih grešaka”, Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović razgovaraju o Almodovarovom filmu “Paralelne majke”, još jednom važnom ostvarenju našeg omiljenog reditelja. Govorimo o Lorki, građanskom ratu u Španiji, Frankističkim egzekucijama, Bori Stankoviću, geometriji, Smeg grejaču za vodu roze boje, melodrami, anitčkoj tragediji, masovnim grobnicama i “paktu zaborava” koje savremeno špansko društvo, pa i Almodovar sam, tek počinju da ruše. Pre svega govorimo i o režiji, glumi (posebno Penelope Krus), majčinstvu, prepoznavanju po znacima, zamenjenim bebama i eliptičkoj geometriji kao takvoj.

Slušajte nas, šerujte i volite, važno je i znači!

Tetke – S02E12 – Magazin in

Remarker
Poslednje dve nedelje su bile i globalno i lokalno u najmanju ruku eklektične, stoga i eklektična kombinacija tema.
Poslednje dve nedelje su bile i globalno i lokalno u najmanju ruku eklektične, stoga i eklektična kombinacija tema. Iako je glavna tema o vezama vrlo lična, pre nje smo se dotakli i aktuelnog ispitnog rada Ane Ninković o položaju žene u popularnim pesmama, kao i napada Rusije na Ukrajinu.

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Som i bakalar

Remarker
U ovoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Som i bakalar“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o dokumentarnom filmu „The Tinder Swindler“.
U ovoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Som i bakalar“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o dokumentarnom filmu „The Tinder Swindler“.

Dokumentarni film prikazuje tri žene Sesil, Pernilu i Ajlin, koje su putem Tindera, upoznale muškarca Simona Levieva. On, prikazujući se kao sin milijardera naslednika velike kompanije za trgovinu dijamantima, na početku odnosa pružio im je luksuz i životni stil sa Instagrama, ali i ljubav iz bajke. Ubrzo zatim, njegova imperija je u problemu, a njemu je potrebna pozajmica… one su tu da pomognu čoveku koji ih voli, s kojem vide srećnu budućnost.

Hvala što lajkujete, komentarišete i šerujete naš podkast, puno nam znači!

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Diskretni šarm buržoazije

Remarker
U novoj epizodi Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Diskretni šarm buržozije“, Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović pričaju o prvom srpskom filmu na platformi Netflix – „Nečista krv – greh predaka“, reditelja Milutina Petrovića, rađenog prema scenariju klasika srpske kinematografije Vojislava Nanovića.
U novoj epizodi Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Diskretni šarm buržozije“, Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović pričaju o prvom srpskom filmu na platformi Netflix – „Nečista krv – greh predaka“, reditelja Milutina Petrovića, rađenog prema scenariju klasika srpske kinematografije Vojislava Nanovića. Scenario koji je godinama bio izgubljen i koji je reditelj, uz pomoć dramaturškinje Bojane Andrić, pronašao u arhivama RTS-a, napisan je za seriju i obuhvata celokupna dela Bore Stankovića, oca srpskog modernog romana, pisca koji opisuje rađanje građanskog društva, kapitalizma, početke oslobađanja žena, smenu epoha, religija i kultura, ali i zlog tereta predaka koji se prenosi s generacije na generaciju, do današnjih dana. Šta mislimo o ovom „isternu“, kombinaciji arhetipskog vesterna, grčke tragedije, Šekspira, Čehova i Tonija Soprana, slušajte, lajkujte, komentarišite, šerujte i šaljite.

Tetke – S02E10 – Postpraznična depresija

Remarker
Tetke se vraćaju sa kratkog zimskog raspusta na koji su nenajavljeno otišle, a u međuvremenu krenule i aktivno da se bave politikom, krajnje je vreme bilo – MORAMO.
Tetke se vraćaju sa kratkog zimskog raspusta na koji su nenajavljeno otišle, a u međuvremenu krenule i aktivno da se bave politikom, krajnje je vreme bilo – MORAMO. Pored politike, Tetke su potkačile i javni servis i organizaciju novog formata, Pesma za Evroviziju.

Donosimo i bonus materijal: Intervju sa Anom Jovanović, trans devojkom iz grupe IZAĐI.

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Birkin tašna – jača od komete

Remarker
U novoj epizodi Heartefact/Remarkerovog podkasta Zadovoljstvo u tekstu, pod nazivom „Birkin tašna jača od komete“ Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović razgovaraju o filmu „Dont look up“ (u našem slobodnom prevodu „Ne diži glavu“).
U novoj epizodi Heartefact/Remarkerovog podkasta Zadovoljstvo u tekstu, pod nazivom „Birkin tašna jača od komete“ Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović razgovaraju o filmu „Dont look up“ (u našem slobodnom prevodu „Ne diži glavu“). Ova filmska satira je drugi najgledaniji Netflix-ov film svih vremena, što Keller u startu smešta u polje misterija života, dok Synth smatra da tu ipak ima neko objašnjenje. Glumačke zvezde (Dženifer Lorens, Leonardo di Kaprio, Kejt Blanšet, Meril Strip, Timoti Šalame, Džona Hil izmedju ostalih) i iznenadjujuće značajan autor političkih satira Adam Mek Kej, izigravaju priču o kraju sveta koji se munjevitom brzino bliži, ali na koji ljudski rod, utopljen u svet spektakla, glupost i korupciju, ne ume da se pripremi. Kome je ovo film od kog je drugi put dobila Covid, a kome ipak Keller kao i uvek preteruje, slušajte u našem novom ZUT-u, šerujte, komentarišite i šaljite, mnogo nam znači!