ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Pseća vizura

Remarker
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Pseća vizura“ govorimo o francuskom filmu „Anatomija pada“.
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Pseća vizura“ govorimo o francuskom filmu „Anatomija pada“. Film Žastin Trije, nagrađen je Zlatnom palmom na Kanskom filmskom festivalu. Takođe, ovaj film je nagrađen velikim brojem Evropskih filmskih nagrada (za režiju, scenario i film), kao i za glavnu žensku ulogu koja je pripala Sandra Hiler. Film se takmiči i za Oskara (za najbolji film, glavnu žensku ulogu, režiju, montažu i originalni scenario). „Anatomija pada“ govori o smrti Sandrinog muža Samjuela i pretpostavkama kako je do nje došlo, kroz proceduralnu dramu koja prati (za nas) neobičan francuski sudski proces. Na pitanje da li postoji krivac za smrt Samjuela i da li ga je ubila žena, sudski proces na kraju daje odgovor, a film ostavlja mogućnost da je sud u svojoj odluci pogrešio. Šta vi mislite?

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Eat the Rich

Remarker
Nova epizoda Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Eat the rich“ obraća vam se, iz opravdanih razloga, sa zakašnjenjem (po julijanskom kalendaru) na temu filma „Saltburn“ autorke Emerald Fennell o kojoj smo u ZUT-u već pričali povodom filma „Promising young women“ ali se ne sećamo zašto ga nismo voleli.
Nova epizoda Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Eat the rich“ obraća vam se, iz opravdanih razloga, sa zakašnjenjem (po julijanskom kalendaru) na temu filma „Saltburn“ autorke Emerald Fennell o kojoj smo u ZUT-u već pričali povodom filma „Promising young women“ ali se ne sećamo zašto ga nismo voleli. U ovom slučaju nismo tako kritični (na prvi mah), samo smo razočarani prevarom koja nam se nudi u estetski i stilsko vrlo prijemčivoj ljušturi.

Kakva je veza Hijeromimusa Boša, Rusoa, Francuske revolucije i pre svega Hari Potera sa ovim filmom, šta zameramo, a šta „može da prodje“, koja je uloga telesnih tečnosti (nikoja) (osim da šokira) i da li razumemo hajp društvenih mreža, slušajte u novom ZUT-u, šerujte i šaljite, mnogo nam znači.

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Damnatio memoriae

Remarker
U novogodišnjem Hartefaktovom podkastu Zadovoljstvo u tekstu, pod nazivom „Damnatio memoriae“ govorimo o šestoj sezoni serije „Kruna“.
U novogodišnjem Hartefaktovom podkastu Zadovoljstvo u tekstu, pod nazivom „Damnatio memoriae“ govorimo o šestoj sezoni serije „Kruna“. Sezona koju je Netflix emitovao iz dva dela, bavi se razdobljem od 1997. do 2005. godine, tj. počinje periodom malo pre smrti princeze Dajane (Elizabet Debicki) i Dodija Fajeda (Halid Abdala), pa sve do sklapanja braka između princa Čarlsa (Dominik Vest) i Kamile (Olivija Vilijams) uz konačni blagoslov kraljice Elizabete II (Imelda Stonton). Kasting na koji smo se kako-tako već navikli nije uspeo da sakrije nedostatke (da tako kažemo) ni u ovoj (srećom) poslednjoj sezoni…

Šerujte, lajkujte i komentarišite ZuT i slušajte nas i 2024. godine!

TETKE – S04E07 – TETKOLOŠKINJE

Remarker
Prošli su izbori, a sa njima i koncert Milice Pavlović, a Tetke su se, da bi se što bolje obratile nacionu za tu prigodu, udružile sa Marijom Petrović i Ksenijom Mišić, dvema voditeljkama našeg novog omiljenog podkasta Psihološkinje.
Prošli su izbori, a sa njima i koncert Milice Pavlović, a Tetke su se, da bi se što bolje obratile nacionu za tu prigodu, udružile sa Marijom Petrović i Ksenijom Mišić, dvema voditeljkama našeg novog omiljenog podkasta Psihološkinje. Tetkološkinje vam žele najskuplju novu 2024. godinu.

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Procep paralakse

Remarker
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o mini-seriji „Znam kako dišeš“.
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o mini-seriji „Znam kako dišeš“. Ova serija prati rad tužiteljke Nevene Murtezić (Jasna Đuričić) u čiju se poslovnu svakodnevicu neočekivano tokom istrage umeša njen sin Dino (Lazar Dragojević). Tek rastavljenoj od muža Harisa (Ermin Bravo), u procesu selidbe, renoviranja stana, ali i navikavanja na samostalni život, Neveni izgleda ništa ne ide od ruke…

Hvala što nas slušate, lajkujete i šerujte naš podkast. Puno nam to znači

Tetke – S04E06 – Tetke protiv nasilja

Remarker
Tetke pozivaju slušaoce da izađu 17. decembra na izbore i da glasaju po svojoj savesti, ali za Srbiju protiv nasilja, ukoliko se borite za to da Tetke od 18. decembra dobiju udarni termin na RTS-u i postanu režimski podkast broj 1.
Tetke pozivaju slušaoce da izađu 17. decembra na izbore i da glasaju po svojoj savesti, ali za Srbiju protiv nasilja, ukoliko se borite za to da Tetke od 18. decembra dobiju udarni termin na RTS-u i postanu režimski podkast broj 1. O tome, kao i o radu Zeleno-levog fronta, pogrešnim politikama u Srbiji, ali i mnogim pitkijim temama razgovaramo sa predstavnicima buduće vlasti, Dobricom Veselinovićem i Natalijom Stojmenović.

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Rien de rien

Remarker
U novoj epizodi Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Rien de rien“ Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović analiziraju i interpretiraju film „Napoleon“ Ridlija Skota.
U novoj epizodi Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Rien de rien“ Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović analiziraju i interpretiraju film „Napoleon“ Ridlija Skota. Spektakularni biopic o najpoznatijem (i jedinom) francuskom caru, radjen u ključu privatna/javna persona, otvara brojna pitanja, zamerke, nedoumice i pohvale. Kakve veze imaju Hegel, Zdravko Čolić, Tomas Džeferson i Osmi putnik, Sofija Kopola i Papa Pije VII, kao i šta smo sve videli, a šta nevideli, slušajte, lajkujte, komentarišite, šerujte i šaljite novi ZUT.

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Efekat Daning-Kruger

Remarker
U novoj epizodi „Zadovoljstva u tekstu“ pod naslovom „Efekat Daning-Kruger“, koju smo snimali uživo pred publikom od skoro osamdeset ljudi, pričamo o seriji „Deca zla“, prvom domaćem ostvarenju na platformi HBOmax u produkciji Telekoma Srbija i Firefly.
U novoj epizodi „Zadovoljstva u tekstu“ pod naslovom „Efekat Daning-Kruger“, koju smo snimali uživo pred publikom od skoro osamdeset ljudi, pričamo o seriji „Deca zla“, prvom domaćem ostvarenju na platformi HBOmax u produkciji Telekoma Srbija i Firefly. Objektivno ogroman uspeh i istoimenog romana Miodraga Majića i same serije, i u komercijalnom smislu i kod kakve-takve umetničke kritike, povod je da potražimo razloge za to. Da li je ovaj kriminalistički polu-proceduralni, tangencijalno politički triler u adaptaciji za ekranske medije prevazišao upadljive probleme proznog teksta, o čemu govori (i zašto), o čemu se uopšte radi (i zašto) pokušali smo da analiziramo i interpretiramo u našem uobičajenom stilu.

Lajkujte komentarišite, šerujte i šaljite, mnogo nam znači!