ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Doktorat iz gaslajtovanja

Remarker
U današnjem izdanju „Zadovoljstva u tekstu“, pod nazivom „Doktorat iz gaslajtovanja“, Vladimir Ceriić i Biljana Srbljanović objašnjavaju neologizam koji potiče iz naziva filma „Plinska svetlost“ („Gaslight“, 1944.), a koji označava manipulativno ponašanje sa predumišljajem koje, korišćenjem psiholoških trikova, dovodi žrtvu u zabludu da nešto nije u redu sa njom.
U današnjem izdanju „Zadovoljstva u tekstu“, pod nazivom „Doktorat iz gaslajtovanja“, Vladimir Ceriić i Biljana Srbljanović objašnjavaju neologizam koji potiče iz naziva filma „Plinska svetlost“ („Gaslight“, 1944.), a koji označava manipulativno ponašanje sa predumišljajem koje, korišćenjem psiholoških trikova, dovodi žrtvu u zabludu da nešto nije u redu sa njom. Sve ovo je u kontekstu razgovora o filmu „Midsommar“ njujorškog reditelja Ari Astera, koga je Keller, iz samo njoj znanih razloga, proglasila Švedjaninom, a Synth se nije bunio. Folk-horor film koji osvaja kultni status kod publike širom planete (dok kod nas „ima da se nadje“), nije strašan na uobičajeni način, ali je zanimljiv kao intelektualni poticaj, više nego što vabi primalne strahove, ali ne garantujemo da nas nećete mrzeti zbog preporuke. Kakve veze imaju Klod Levi Stros, binarne opozicije, „Presno i pečeno“, Lars von Trier i neizbežna „Melanholija“, pa Živojin Pavlović, sistematsko „izludjivanje“ kao metod, šta je tačno folk-horor i šta im svima dodje Lonnie, momak sa bendžom iz filma „Deliverance“, slušajte u novom izdanju vašeg omiljnog podcasta, lajkujte i šerujte, mnogo nam znači!
PS: Nismo pričali o Šekspirovom „Snu letnje noći“ jer, pod 1. – to je skroz očigledna veza, pod 2. Keller je zaboravila da je i to spremila da davi
Dizajnerka zvuka Lidija Mirović

tHe uNpOLISHed tRutH – Episode 10 – Prison Systems

Remarker
This final episode brings us to the darker side of our society.
This final episode brings us to the darker side of our society. We will be looking at the prison system, and explore what makes convicts so different from us. And while climb deeper into the catacombs in search for the value of prisoners, we will not once talk about justice. For justice is many things, but never pragmatic.

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Epidemija sumnje

Remarker
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Epidemija sumnje“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o mini-seriji „Unbelievable“.
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Epidemija sumnje“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o mini-seriji „Unbelievable“.

Serija počinje silovanjem Mari Adler (Kaitlyn Dever) koja zbog neadekvatne podrške nakon prijave zločina, dobija optužnicu za lažno svedočenje, suđenje i kaznom. Fokus serije se potom pomera na druge žrtve i slučajno spajanje istraga dve detektivke iz različitih policijskih stanica, koje imaju za cilj hvatanje serijskog silovatelja.

Da li postoji adekvatna reprezentacija silovanja? Kakvu ulogu ima sestrinstvo u ovoj seriji? Da li policajac treba da bude policajka kod prijave i rešavanja ovakvog zločina?

Hvala što nas slušate, šerujete, komenterišete i volite naš podkast, mnogo nam znači

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Make Latex Great Again

Remarker
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Make Latex Great Again“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o mini-seriji „Najjači glas“.
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Make Latex Great Again“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o mini-seriji „Najjači glas“.

Serija prati život Rodžera Ejlsa glavnog čoveka kablovske mreže „Fox News“, od perioda osnivanja najgledanijeg informativnog kanala u SAD, preko napada 11. septembra i medijske kampanje za rat u Iraku, predsedničkih izbora 2008, 2012. i 2016, do trenutka kada je Rupert Merdok primorao Ejlsa da napusti poziciju zbog tužbe koju pokreće Grečen Karlson i interne istrage o seksualnom zlostavljanju.

Ovoga puta pripremili smo nagrade, po dve ulaznice za predstavu „Baby Monitor“ sa Brodveja u okviru Beogradskog Prajd Pozorišnog Festivala (14. septembra u Narodnom pozorištu, na sceni Raša Plaović s početkom u 20 časova), za najbržih četvoro slušalaca, ali samo ukoliko odgovorite tačno na pitanje: „Od čega se dobija prirodna guma?“

Svi koji žele da učestvuju u nagradnoj igri, treba da napišu #latex na početku poruke!

Hvala što nas slušate, šerujete, komenterišete i volite naš podkast, mnogo nam znači

tHe uNpOLISHed tRutH – Episode 9 – The Machines Taking Over

Remarker
The computers are taking over, Podcasts are now being made by robots, and I sit at home watching Turkish soap operas.
The computers are taking over, Podcasts are now being made by robots, and I sit at home watching Turkish soap operas. How do I compete against that which does not sleep? It’s a journey on finding value in life.

Život je tamo gde smo mi – Stevan Dojčinović

Remarker
Život je tamo gde smo mi kroz razgovor regrutuje ljude za neku novu Arkadiju gde će život biti baš onakav kakvim ga stvaramo.
Život je tamo gde smo mi kroz razgovor regrutuje ljude za neku novu Arkadiju gde će život biti baš onakav kakvim ga stvaramo.

Stevan je upravo dobio nagradu za pricu o ministru Loncaru poznatom kao Doktor Smrt. O njemu ali i o Siniši Malom, Lazanskom, Vulinu i njegovoj tetki, kukama, psorijazi, BIA-i i organizovanom kriminalu…

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Zašto je sve žuto

Remarker
U današnjem Zadovoljstvu u tekstu, pod nazivom „Zašto je sve žuto“, pre svega obeležavamo pedesetu, jubilarnu, emisiju ko-autora Vladimira Cerića, i to tako što se iznenada skoro u svemu slažemo. Šta mislimo o drugoj sezoni Finčerovog “Mindhuntera”, koja hara Netflix-om, kome klavir treba da padne na glavu, kakva je veza Dr Hausa i likova iz ove serije, a kakva Her Žike iz “Žikine dinastije”, zašto je, zaista, sve žuto, koja je uloga mrtvog goluba u noćnom gledanju epizoda i sa kim Keller i Synth ne žele da se druže, slušajte u našem novom izdanju, šerujte i lajkujte, mnogo nam znači.
U današnjem Zadovoljstvu u tekstu, pod nazivom „Zašto je sve žuto“, pre svega obeležavamo pedesetu, jubilarnu, emisiju ko-autora Vladimira Cerića, i to tako što se iznenada skoro u svemu slažemo. Šta mislimo o drugoj sezoni Finčerovog “Mindhuntera”, koja hara Netflix-om, kome klavir treba da padne na glavu, kakva je veza Dr Hausa i likova iz ove serije, a kakva Her Žike iz “Žikine dinastije”, zašto je, zaista, sve žuto, koja je uloga mrtvog goluba u noćnom gledanju epizoda i sa kim Keller i Synth ne žele da se druže, slušajte u našem novom izdanju, šerujte i lajkujte, mnogo nam znači.

Dizajnerka zvuka: Lidija Mirović

Život je tamo gde smo mi – Jugoslav Ćosić

Remarker
Život je tamo gde smo mi kroz razgovor regrutuje ljude za neku novu Arkadiju gde će život biti baš onakav kakvim ga stvaramo.
Život je tamo gde smo mi kroz razgovor regrutuje ljude za neku novu Arkadiju gde će život biti baš onakav kakvim ga stvaramo.

Slušajte kakav hard talk sam imala sa Jugoslavom Ćosićem da vidite ko je u tom duelu pobedio.