Korporativni video sadržaj: proizvod koji nije ‘’click to buy’’ I Željko Crnjaković I DigiTalk EP135

Digitalk.rs
Video danas predstavlja neizostavni deo svake poslovne komunikacije.
Video danas predstavlja neizostavni deo svake poslovne komunikacije. Tipovi video sadržaja, kao i načini na koji ga koristimo se menjaju svake godine. Ne postavlja se više pitanje da li vam treba video sadržaj, sad već svi znaju da im treba, već zašto i šta želite da kažete. U ovoj epizodi smo pozvali našeg velikog prijatelja, Željka Crnjakovića, osnivača agencije Solutium koja je specijalizovana za kreiranje korporativnog video sadržaja da nam objasni celokupan proces kreiranja jednog kvalitetnog videa, uz navođenej svih izazova koji nastaju kako sa strane kompanije koja ima potrebu za video materijalom koji bi koristila u poslovne svrhe, tako i sa strane produkcije.

Željko Crnjaković, vlasnik @ Solutium & direktor @ InspiraHub – https://www.linkedin.com/in/zeljkocrnjakovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Željkov karijerni put kao inspiracija
– Video sadržaj kao najbolji alat za komunikaciju
– Tipovi video sadržaja
– Zašto je video “problematičan” projekat?
– Izazovi sa produkcijske strane
– Cena izrade videa kao tačka spoticanja
– Jasan proces kao rešenje za kreiranje kvalitetnog video sadržaja
– Kratko za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Kako ovladati veštinom prodaje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Između marketing i brend komunikacija I Miloš Dukić I DigiTalk EP 134

Digitalk.rs
Retki su ljudi koji svoje bogato znanje i strast prema marketinškoj struci svakodnevno imlementiraju u svom poslu, a pri tom su i radi da o tome pričaju i diskututuju u javnosti, ne bi li pokrenuli diskusiju i zajedno sa kolegama postavili neke stvari na mesto.
Retki su ljudi koji svoje bogato znanje i strast prema marketinškoj struci svakodnevno imlementiraju u svom poslu, a pri tom su i radi da o tome pričaju i diskututuju u javnosti, ne bi li pokrenuli diskusiju i zajedno sa kolegama postavili neke stvari na mesto. Marketing i brend komunikacija, kada ih stavite u okvire našeg jezika i kulture, te definišete glavne izazove kada je u pitanju naš marketinški ‘’esnaf’’ nastaje jedna kvalitetna diskusija koja postavlja osnove za dalji razgovor i dolaženje do odgovora na glavne izazove marketinške struke. Miloš Dukić, Šef službe za marketing komunikacije u kompaniji Telekom Srbija je bio naš sagovornik u novoj epizodi Digitalk podkasta i na naše veliko zadovoljstvo načeo jednu veoma zanimljivu temu za koju ćemo verujemo upravo naša publika želeti da širi dalje.

Miloš Dukić, Šef službe za marketing komunikacije @ Telekom Srbija – https://www.linkedin.com/in/milosdukic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni razvojni put
– Smeštanje Marketing menadžmenta u “akademske okvire”
– Gde nastaje problem diskursa esnafske komunikacije
– Postoje li brendovi pre Američkih brendova sa ozbiljnim vekom trajanja
– Heraldika i marketing
– Hiperprodukcija brendova još od “.com” bubble-a
– Video killed the radio star? Social media killed everything that’s left.
– Jezik i kultura između čekića i nakovnja
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘‘’Neobuzdani Amazon’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Razvoj digitalnog proizvoda iz perspektive biznisa I Đorđe Filipović I DigiTalk EP 133

Digitalk.rs
Kada razgovaramo o kreiranju digitalnih proizvoda najčešće posmatramo iz ugla kreiranja nekog softverskog rešenja, često zanemarujući glavni aspekt – poslovni.
Kada razgovaramo o kreiranju digitalnih proizvoda najčešće posmatramo iz ugla kreiranja nekog softverskog rešenja, često zanemarujući glavni aspekt – poslovni. Dosta proizvoda ne zaživi na tržištu upravo zato što nije kreirana u skladu sa svim biznis ciljevima i podacima. O kreiranju digitalnih proizvoda iz perspektive biznisa, razgovarali smo sa čovekom čija je to životna misija – Đorđe Filipović, osnivač i CEO kopanije 30Hills bio je naš sagovornik na ovu temu u najnovijoj epizodi Digitalk podkasta.

Đorđe Filipović, CEO @ 30Hills – https://www.linkedin.com/in/djordjefilipovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni razvojni put
– Paralela između IT-a i građevine
– Formiranje multidisciplanornog tima
– Product Owner rola
– Različite metodologije
– Šta zapravo MVP treba da sadrži
– Fokus
– Šta se dešava kada fedback sa tržišta nije nešto što očekujemo
– Priprema proizvoda za tržište
– Lansiranje proizvoda, održavanje i dalji razvoj
– Pet 30Hills principa
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘‘’Dilema inovatora’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Recept za najgledaniji sadržaj u Srbiji I Nina Gavrilović I DigiTalk EP 132

Digitalk.rs
Kreiranje kvalitetnog sadržaja nikada nije bilo izazovnije.
Kreiranje kvalitetnog sadržaja nikada nije bilo izazovnije. More kiča i šunda, brojne platforme i kanali, veliki broj kvazi stručnjaka…. Svakako, tu i tamo pojavi se neko ko menja pravila, postavlja neke nove standarde i daje primer struci kako se digitalni kanali mogu adekvatno koristiti i plasirati neke kvalitetne priče… O medijima, digitalu, kreiranju kvalitetnog sadržaja ali i kvalitetnih reklama, u novoj epizodi Digitalk podkasta smo razgovarali sa Ninom Gavrilović, koja je trenutno na poziciji Head of Google & Facebook related operations u jednoj od najvećih medijskih kuća u Srbiji, Ringier Srbija.

Nina Gavrilović, Head of Google & Facebook related operations @ Ringier Serbia – https://www.linkedin.com/in/nina-gavrilovic-16a40745/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Najbolji storyteller na TikTok-u u regionu
– Karijerni put
– Kako posmatraš digital
– Zašto vidite vesti koje vidite i šta mreže znaju o vama
– Zašto je Srbija bila poligon najvećeg FB eksperimenta ove decenije (Explore Feed)
– Društvene mreže su zvanično besplatne, ali plaćate ih vremenom i podacima
– Srpsko tržište na društvenim mrežama je sve samo ne slučajno
– Kako se pravi viral
– Šta je danas dobra priča
– Kako se pravi dobra reklama na digitalu
– Da li se i koliko isplate influenseri
– Zašto svi kukaju da nema dobrog kadra
– Kako izgleda tiha tuga današnjih početnika

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Efikasnost na račun efektivnosti u advertajzingu I Ivana Uspenski I DigiTalk EP 131

Digitalk.rs
Dve stvari u trenutnom stanju industrije advertajzinga treba da se menjaju:
Od komunikacije uglavnom profitiraju oglašivač i agencija/medij, dok se ciljna grupa (publika) tretira kao roba.
Dve stvari u trenutnom stanju industrije advertajzinga treba da se menjaju:
Od komunikacije uglavnom profitiraju oglašivač i agencija/medij, dok se ciljna grupa (publika) tretira kao roba. Vrednost se meri i izražava isključivo finansijski/kroz novac, koji nije nužno i uvek merilo uspeha. Stoga su dva glavna pitanja koja ćemo diskutovati u ovom razgovoru:
Kako kreirati održivu komunikaciju od koje će profitirati sva tri učesnika u lancu, uključujući i ciljnu grupu? Kako pravilno meriti ostvarenu vrednost? U još jednom veoma zanimljivom razgovoru o advertajzing industriji u Srbiji, razgovarali smo sa Ivanom Uspenski, koja trenutno živi i radi u Nemačkoj, na poziciji Head of Insights and Channels Planning u kompaniji McCann Worldgroup Germany.

Ivana Uspenski, Head of Insights and Channels Planning @ McCann Worldgroup Germany – https://www.linkedin.com/in/ivana-uspenski-81679a5/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ivanin background i karijerni put
– Tri ključne tačke za uvod u temu razgovora
– Elementi uspešne održive komunikacije: efektivnost vs. efikasnost
– Redudantnost
– Emotivna vs. Empatična komunikacija
– Merenje uspešnosti komunikacije
– Digitalne persone
– KPI vs. Metrika
– Da li je u digitalu zaista sve merljivo?
– Velike promene u advertajzingu

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Balon i kriza u IT sferi I Strahinja Dević I DigiTalk EP 130

Digitalk.rs
O tome zašto nam je IT industrija u krizi, da li krize zapravo ima, te koje su odlike našeg tržišta kada je IT u pitanju, razgovarali smo sa jednim od veterana srpske IT scene, Strahinjom Devićem, osnivačem i CEO-om kompanije W-Tech.
O tome zašto nam je IT industrija u krizi, da li krize zapravo ima, te koje su odlike našeg tržišta kada je IT u pitanju, razgovarali smo sa jednim od veterana srpske IT scene, Strahinjom Devićem, osnivačem i CEO-om kompanije W-Tech. Smatramo da je veoma važno da diskutujemo i dalje na ovu temu, te da ljudima koji godinama stvaraju i doprinose razvoju tržišta i zajednice treba da damo prostora da iznesu javno svoje stavove. Strahinja je neko ko ima vrlo izražen i jasan stav i ne libi se da ga iznese. Dinamična epizoda sa vrlo konkretnim činjenicama i zaključcima.

Strahinja Dević, Founder & CEO @ W-Tech
https://www.linkedin.com/in/strahinja-devic-16309694/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– IT je zapravo servis
– Razlika između outsource based i product based kompanija
– Da li je trenutna kriza samo faza u razvoju tržišta?
– 100 dana kursa
– Uloga medija u procesu izbora IT karijere
– Uticaj priučenih kadrova na tržište
– Koliko je kriza zapravo stvarna?
– C-Level kao servis
– Kako doći do finansiranja za projekat
– Iznošenje stava
– Za one koji su zagrizli i zakoračili u IT

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Transformacija odnosa zaposlenih i kompanija I Tijana Bejatović I DigiTalk EP 129

Digitalk.rs
Komunikacija je osnovna ljudska potreba i ima veliki uticaj na to kako se osećamo, šta mislimo i šta radimo.
Komunikacija je osnovna ljudska potreba i ima veliki uticaj na to kako se osećamo, šta mislimo i šta radimo. Kada bi lideri i kompanije zaista shvatili moć komunikacija, naša radna mesta bi bila sasvim drugačija. Pomene u svetu, društvu i biznisima stavile su zaposlene u fokus. Neophodno je da se bavimo njima na jedan sasvim drugačiji način, da bi biznisi dostigli svoje ciljeve, posebno u vreme krize. Upravo je transformacija odnosa zaposlenih i kompanija, kao i važnost adekvatnih, efikasnih i transparentnih internih komunikacija bila tema nove epizode Digitalk podkasta, a naša sagovornica, ekspert u oblasti internih komunikacija, Tijana Bejatović, osnivačica zajednice TopIC i strateškinja poslovnih komunikacija.

Tijana Bejatović, Founder & Business Communication Strategist @ TopIC – https://www.linkedin.com/in/tijanabejatovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Neobični karijerni put
– Šta su zapravo interne komunikacije
– Zašto je ova tema važna danas
– Ja pokret
– Transformacija odnosa donosi nove biznis prakse
– Da li su novi talenti zaista rešenje za krize?
– Odnos kompanija i zaposlenih mora da doživi preporod
– Kako komunikacija dovodi do te transformacije odnosa kompanija i zaposlenih?
– Ima li brzih rešenja u kreiranju radnog okruženja u kome zaposleni žele da rade?
– Kompanije kao community

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS: Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Vrednost edukacije, deljenja znanja i značaj događaja za zaposlene i same kompanije | Specijal 12

Digitalk.rs
Znanje i ekspertiza se danas vrednuju više nego ikada, a edukacija i konstantno usavršavanje zaposlenih je negde garant i sigurnost kako sa jedne strane za same radnike u IT industriji, ali i za kvalitet output-a samih kompanija.
Znanje i ekspertiza se danas vrednuju više nego ikada, a edukacija i konstantno usavršavanje zaposlenih je negde garant i sigurnost kako sa jedne strane za same radnike u IT industriji, ali i za kvalitet output-a samih kompanija.
Povod za razgovor je osamnaest godina poslovanja kompanije Levi9. Za sve ove godine prisustva na tržištu, Levi9 je od samog početka aktivan član IT zajednice i u kontinuitetu doprinosi razvoju industrije u Srbiji, kao i rastu i razvoju zajednice kroz različite inicijative. Jedna od većih inicijativa namenjenih zajednici ove godine je i velika konferencija Inspiration koju kompanija Levi9 poklanja zajednici, a koja će se održati 29. septembra u Jugoslovenskom dramskom pozorištu pod sloganom Share. Learn. Connect. O svim ovim stvarima razgovarali smo sa Mirjanom Trobok, Delivery direktorkom, kao i sa Žoltom Vargom, Mobile Software Architect-om u kompaniji Levi9. Mirjana i Žolt su svako iz svog ugla dali mišljenje o potrebi edukacije i konstantnog usavršavanja te podelili sa nama svoje razvojne puteve.

Mirjana Trobok, Delivery Director @ Levi9
https://www.linkedin.com/in/mirjanatrobok/

Žolt Varga, Mobile Software Architect @ Levi9
https://www.linkedin.com/in/varga-zolt/

https://www.levi9.com/
https://levi9conference.com/

O čemu smo pričali sa Mirjanom i Žoltom:
– Osamnaest godina poslovanja i konstantnog ulaganja u razvoj i edukaciju zaposlenih (Mirjana Trobok)
– Šta znači deljenje znanja za tehnička lica poput Mobile Software Architect-e? (Žolt Varga)
– Motivi za organizaciju Inspiration konferencije. (Mirjana Trobok)
– Koliko i na koji način događaji pomažu u usavršavanju tehničkih lica kao što je Mobile Software Architect, koja je trenutno titula Žolta Varge (Žolt Varga)

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digi…

Marketing kao način razmišljanja I Branimir Cigale I DigiTalk EP 128

Digitalk.rs
Pričali smo o marketingu, digitalu, fokusu na rezultate, i još mnogo čemu.
Pričali smo o marketingu, digitalu, fokusu na rezultate, i još mnogo čemu. Branimir Cigale, osnivač agencije Posh33 iz Subotice, vrsni poznavalac marketinške teorije i neko ko se trudi tokom cele svoje karijere da sve marketinške principe dosledno primenjuje u praksi. Ovim razgovorom smo se suštinski vratili osnovama, kako bismo bolje shvatili šta to zapravo želimo da uradimo danas pod kapom digitala i društvenih mreža. Jedan vrlo dubok, iskren i razgovor koji pruža niz uvida, ali i postavlja neka pitanja na koja moramo da nađemo odgovor ne bi li postizali bolje rezultate i istinski razumeli biznis na kojima (digitalni) marketing počiva.

Branimir Cigale, Posh33 – https://www.linkedin.com/in/branimirc/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Opredeljenje za Suboticu
– U kom trenutku dolazi digital
– Kako nas je Miloje Sekulić upoznao
– Fokus na rezultat
– Kako teoriju iz knjiga uvezati sa praksom
– Measurable marketing vs non-measurable marketing
– Šta je to što se kod nas meri, koji su KPI-evi
– Koja je razlika u pristupu merenju malih i srednjih preduzeća i velikih sistema?
– Može li baš sve da se meri u digitalu?
– Novi alati, AI i Web 3.0 kao pomoć u čitanju podataka
– Nove generacije ljudi u digitalnom marketingu
– Da li se viralnost može izmeriti
– Društvene mreže naša poslovna svakodnevnica – negativni aspekti o kojima se malo priča
– Motivacija kao perpetum mobile

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Generacija Z iz prvog lica I Filip Mastilović I DigiTalk EP 127

Digitalk.rs
Generacija Z je često predmet razgovora i diskusija te mnogi pokušavaju da shvate i objasne kako to ova generacija razmišlja i kako se ponaša u kontekstu profesionalne karijere, koje su joj glavne odlike i vrednosti koje slede.
Generacija Z je često predmet razgovora i diskusija te mnogi pokušavaju da shvate i objasne kako to ova generacija razmišlja i kako se ponaša u kontekstu profesionalne karijere, koje su joj glavne odlike i vrednosti koje slede. Nakon što smo više puta u epizodama Digitalk podcasta pominjali generaciju Z, odlučili smo se da pozovemo jednog karakterističnog pripadnika iste i da u jednom otvorenom razgovoru zapravo vidimo šta oni imaju da kažu, kako razmišljaju kada je u pitanju obrazovanje, karijera, kako se odnose prema preduzetništvu, novcu i koje su to njima vrednosti važne. Filip Mastilović, Project lead i Agile Master u kompaniji Bosch, ali istovremeno i član sjajnog Empple tima, se odlično snašao u ovom razgovoru i sa nama podelio sjajne uvide koji su nam pomogli da bolje razumemo GenZ, te podelio sa nama svoja razmišljanja na ovu temu i na sopstvenom primeru objasnio neke nedoumice i predrasude koje imamo kada je ova generacija u pitanju.

Filip Mastilović, Project Lead & Agile Master @ Bosch – https://www.linkedin.com/in/filipmastilovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Izbor obrazovanja
– Traženje posla
– Kako se desio Empple
– Ko sve spada u gen Z, kako se definiše i koje su ključne odlike
– Gen Z i direktna komunikacija
– Odnos prema preduzetništvu, novcu i ‘’early retirement’’
– Kako Gen Z gleda na obrazovanje
– Kako Gen Z traži posao, šta im je bitno kod poslodavca
– Koji su to benefit važni Generaciji Z
– Želja za rad u kompanijama koje imaju jasno defisanu misiju, odnos prema zajednici
– Koliko je važan preporuka za neku kompaniju
– Kako se danas poslodavci prilagodjavaju Gen Z-u?
– Zaključak i Empple festival

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Veština ophođenja s ljudima’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/