Kreativna transformacija | DigiTalk EP03

Digitalk.rs
Gost treće emisije DigiTalk podcast bio je Vlada Zarić, istaknuti profesionalac i čovek od velikog autoriteta u marketinškoj zajednici.
Gost treće emisije DigiTalk podcast bio je Vlada Zarić, istaknuti profesionalac i čovek od velikog autoriteta u marketinškoj zajednici. Sa svojim bogatim višedecenijskim iskustvom, Vlada je u razgovoru dao svoj osvrt na marketinšku industriju, šta se sve promenilo u poslednjih dvadeset godina, a šta je ostalo isto. Osvrnuli smo se u razgovoru na to gde se nalazi srpsko tržište digitala u odnosu na region i globalno, te da li je proteklih godinu dana bila šansa za našu industriju i kako je pandemija uticala na tržište.

Glavni deo razgovora sa Vladom se bavio jednom relativno novom tehnologijom, dinamičkom optimizacijom kreative (Dynamic Creative Optimisation – DCO), odnosno demokratizaciji marketinga. Ova tehnologija nam omogućava da odluku o kreativnim rešenjima donose upravo kupci/konzumenti naših usluga na osnovu svojih preferencija, a da nam tehnologija u svemu tome pomaže. Osim opisa same tehnologije, prednosti i mogućnosti, Vlada se osvrnuo i na prepreke koje onemogućavaju veću primenu ove tehnologije u industriji, kod nas, ali i globalno.

Poslednji deo razgovora posvetili smo edukaciji tržišta, kako samih ljudi koji rade u marketinškoj industriji, tako i onih sa strane brendova i kompanija. Na kraju smo zajedno došli do zaključka da je digitalni marketing i dalje marketing, te da i u digitalu važe osnovni principi i postulati marketing.

Teme u podkastu:
– Predstavljanje
– Šta se sve promenilo u poslednjih dvadeset godina na marketinškom tržištu, a šta je ostalo isto? Odnosi klijent-agencija?
– Gde se nalazi naše tržište digitala u odnosu na region i globalno?
– Da li i kako su okolnosti proteklih godinu dana uticale na industriju? Da li je period Korone bila šansa za industriju ili…
– Demokratizacija marketinga: dinamička optimizacija kreative (Dynamic Creative Optimisation)
– Primeri primene tehnologije DCO
– Šta je prepreka da se DCO danas više koristi?
– Da li će sami korisnici/potrošači biti ti koji će naterati agencije i brendove da se okrenu ovakvim i sličnim tehnologijama koje faktički personalizuju i približavaju oglasne poruke potrošačima?
– Edukacija tržišta
– Da li i zašto postoji toliko sujete u marketinškoj industriji kod nas?
– Zaključci i saveti
– Paripatetičari

Pratite Vladimira Zarića na Linkedinu – https://www.linkedin.com/in/vladimir-zaric/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Storytelling – pričanje priča danas više nego ikada pravi razliku | DigiTalk EP02

Digitalk.rs
Gost druge epizode DigiTalk podcast bila je Aleksandra Petrovski, brand storyteller, kreatorka sadržaja, blogerka, edukator i konsultant, a sve to u jednoj reči – multipotencijalista.
Gost druge epizode DigiTalk podcast bila je Aleksandra Petrovski, brand storyteller, kreatorka sadržaja, blogerka, edukator i konsultant, a sve to u jednoj reči – multipotencijalista. Povod za razgovor je bila prva e-knjiga koju je Aleksandra izdala – Začin P, a sa Aleksandrom smo razgovarali o veštini kreiranja kvalitetnog sadržaja, odnosno storytelling-u.

Aleksandra nam je pomogla da shvatimo šta to danas predstavlja storytelling, na koji način bismo trebali da tražimo i postavimo pravi ugao naše priče kako bismo dobili rezultat koji očekujemo, i kako to funkcioniše kod brendova, a kako kod pojedinaca.

Osvrnuli smo se na primere dobre prakse kod nas i u regionu, što sa strane pojedinaca koji po mišljenju Aleksandre uspešno pričaju svoje priče, što sa strane brendova.

U poslednjem delu razgovora, Aleksandra nam je otkrila gde ona crpi svoju inspiraciju za pričanje priča, koji su to univerzalni saveti za kvalitetan storytelling, te je podelila neke od tehnika i alata za sve one koji žele da započnu svoje avanture u ovoj oblasti.

Link do Aleksandrinog bloga: https://alex5rovski.com

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksadrina prva e-knjiga Začin P
– Kako pisanje povezuje sva Aleksandrina zanimanja
– Storytelling
– Da li je zapravo storytelling postao previše izvikan?
– Da li je brendovima teže da nađu pravi ugao priče u odnosu na pojedince koji rade na ličnom brendingu i zašto?
– Koji je pravi način da se nađe odgovarajući ugao priče?
– Dobri primeri pripovedanja kod nas i u regionu
– Primeri poslovnog pripovedanja – brendovi kod nas
– Univerzalni saveti za kvalitetan storytelling
– Gde Aleksandra crpi inspiraciju
– Tehnike i alati za početak avanture poslovnog pripovedanja
– Knjiga Začin P na poklon

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Zajednica, IT & marketinška industrija u Srbiji – uvod u teme DigiTalk podcasta EP 01

Digitalk.rs
Gost prve epizode Digitalk podkasta je Ivan Minić, koji u ovoj epizodi ima dvostruku ulogu.
Gost prve epizode Digitalk podkasta je Ivan Minić, koji u ovoj epizodi ima dvostruku ulogu. Sa jedne strane je gost sa veoma respektabilnom biografijom, dok je sa druge strane jedan od partnera u celoj ovoj avanturi zvanoj DigiTalk.

Sa Ivanom smo vodili razgovor koji je u suštini bio uvod u DigiTalk kao podcast, dotakli smo se svih važnih tema oko kojih želimo da gradimo zajednicu, a to su tehnologija, inovacije i marketing.

Na samom početku posle predstavljanja smo pričali o počecima IT zajednice u Srbiji, i gde se to danas nalazi ista ta zajednica, odnosno koju bi ulogu u današnjim okolnostim ona trebala da ima.

Razgovor o IT zajednici smo nastavili u istom pravcu okrećući se ka IT industriji, odnosno priči da li je IT industrija srpski privredni jednorog, i koliko zapravo tu ima još mogućnosti za razvoj. Dotakli smo se par uglova gde smo pričali šta je to što je danas pogrešno u ovoj industriji, i na koji način Ivan vidi da bi stvari tebalo da se kreću ukoliko želimo bolje rezultate.

Sam kraj razgovora obeležio je razgovor o marketinškoj industriji kod nas. Pričali smo o počecima kada su baneri na sajtovima bili jedini oblik digitala, do izazova vezanih za kreativnost u industriji danas i mogućnostima da se rade neke kvalitetnije kampanje i projekti

U poslednjem segmentu, Ivan je podelio šta je to što ga i dalje pokreće nakon više od dvadeset godina rada i iskustva.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Ivanovi počeci
– Razvoj IT zajednice u Srbiji
– Zajednica danas
– Šta bi zajednica trebala da predstavlja
– IT scena u Srbiji
– Da li je IT srpski privredni jednorog
– (Digitalna) marketinška industrija u Srbiji
– 2021: Koliko možemo da pričamo o kreativnosti u digitalu
– Na koji način u ovim okolnostima biti prepoznatljiv
– Šta je to što te i dalje pokreće?

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Najava Digitalk.rs podcasta

Digitalk.rs
Zdravo, ja sam Vlada Kovač.
Zdravo, ja sam Vlada Kovač. Možda me niste očekivali u ovom formatu, ali okolnosti u kojima živimo poslednjih godinu dana su nas naučile da se moramo prilagođavati i iznalaziti najbolja moguća rešenja za naše ideje u datom trenutku. Ovom prilikom želim da vam najavim svoj novi projekat, novu avanturu u koju ulazim sa svojim dragim prijateljima i partnerima, Ivanom Minićem i Vitom Ognjanovićem. Ta avantura se zove Digitalk, i za početak ćemo se družiti sa vama svakog utorka uveče u formi podcasta. Ideja je da se svake nedelje bavimo drugom temom iz oblasti tehnologije, inovacija i digitalnog marketinga. O tim temama ćemo pričati sa našim gostima, koji će iz svojih uglova dati neke zanimljive uvide i zaključke.

Digitalk želimo da gradimo i razvijamo kao zajednicu gde ćemo svi zajedno, zajedno sa vama koji nas pratite, moći da učimo, usavršavamo se i delimo znanja i iskustva. Budite slobodni da i vi sa nama delite svoje komentare, predloge, i zaključke, jer znanje je jedina stvar koja se deljenjem uvećava.