Content marketing: Ljubav na prvi klik | Anja Simić | DigiTalk EP75

Digitalk.rs
Do sada se u podkastu nismo ovako detaljno baivli tematikom content marketinga.
Do sada se u podkastu nismo ovako detaljno baivli tematikom content marketinga. Anja nam dolazi iz fintech industrije a u sadržaj je zaljubljena od početka svoje karijere. Njenu strast prema content marketingu možete osetiti tokom celog razgovora, u kome smo se dotakli svih važnih aspekata ove discipline: adekvatnog definisanja, odnosa content marketinga i SEO-a, procesa planiranja, uloge donosioca odluka, testiranja, metrika…. Celokupnu temu content marketinga Anja je vrlo jasno objasnila kroz praktične primere koje je sa svojim timom sprovodila tokom prethodnih godina.

Anja Simić, Head Of Content Marketing @ Deel
https://www.linkedin.com/in/anja-simic-86120859/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je Content marketing
– Dobar content je uvek vezan za SEO
– Da li je content marketing dobra ideja za biznis?
– SEO se radi na duže staze
– Inicijalna investicija kod content marketinga je veća
– Proces planiranja content marketinga
– Uloga donosioca odluka u planiranju content marketinga
– Proces planiranja na primeru kompanije Deel
– Na početku je važan traffic
– Definisanje CTA za svaki deo marketing funnela i tip sadržaja
– Kako da kreiram i plasiram svoj sadržaj
– Koliko se obraća pažnja kada se neki sadržaj objavljuje
– Testiranje, merenje i metrike
– Šta se dešava kada neko konzumira naš sadržaj a nije došlo do željene akcije?
– Saveti i sugestije za one koji žele da se upuste u avanturu sa content marketingom

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Fokus na vrednosti, forma i suština | Predrag Tončev | DigiTalk EP74

Digitalk.rs
Danas je za uspeh potreban poseban mindset, ali neke stvari bez obzira na vreme ostaju nepromenjive: suština ispred forme, zasnivanje poslovanja na pravim vrednostima, međusobno razumevanje i fokus na važne stvari.
Danas je za uspeh potreban poseban mindset, ali neke stvari bez obzira na vreme ostaju nepromenjive: suština ispred forme, zasnivanje poslovanja na pravim vrednostima, međusobno razumevanje i fokus na važne stvari. Peđa nosi izuzetno iskustvo sa inostranih tržišta, bogato formalno obrazovanje, a ono što je posebno jeste vrlo jasno i koncizno razmišljanje kada je u pitanju poslovanje u 21. veku. Razgovarali smo o nekim elementarnim stvarima kada je biznis u pitanju, ali i o aktuelnim temama i izazovima koje su prisutne na našem tržištu: ulaganje i razvoj kadrova, employer branding u kontekstu kreiranja DNK-a kompanije u vidu pravih vrednosti, čestog nerazumevanja oko uloge marketinga u poslovanju, te nerealnih očekivanja od digitala…

Predrag Tončev, Chief Energy Officer @ QXperience
https://www.linkedin.com/in/predrag-toncev-5321453/

Home


https://www.linkedin.com/company/qxperience/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako postići željenu produktivnost koristeći fokus
– Produktivnost: radni i neradni dani
– Ulaganje vremena u lični razvoj, građenje empatije, pomoć ljudima oko sebe?
– Kako regrutovati pametnije od sebe
– Prihvatanje različitosti ali i odgovornosti
– Želja da se stvori zajednička vrednost
– Miskoncepcija marketing role u kompanijama
– Digitalci na udaru
– Forma i suština brendiranja (poslodavaca) i kako ugoditi svima
– Obrazovanje za 22.vek
– Dati reč Generaciji Z, slušati, praviti okvire i sisteme prema njima
– Teorija je bitna, predznanje ključno, ali kontekst I okruženje daju suštinu
– Preporuke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Gaming industrija u Srbiji: HyperCasual igre | Nemanja Divjak | DigiTalk EP73

Digitalk.rs
Nemanja Divjak je bio sagovornik u novoj epizodi Digitalk podkasta gde smo načeli temu gaming ekosistema i industrije u Srbiji.
Nemanja Divjak je bio sagovornik u novoj epizodi Digitalk podkasta gde smo načeli temu gaming ekosistema i industrije u Srbiji. Nemanja i njegov studio Tummy Games se bave razvojem HyperCasual igara, pa smo naš razgovor posvetili ovom tipu igara, ali smo se u razgovoru dotaklih mnogih tema vezanih za gaming industriju: odnosi i kako doži do izdavača, problem kadrova u industriji i njihova edukacija, te smo prošli kroz put koji je Nemanja prošao u svom preduzetničkom životu do danjašnjih dana kada razvijaju igre u saradnji sa izdavačem Voodoo-om.

Nemanja Divjak, Co-Founder @ Tummy Games
https://www.linkedin.com/in/nemanja-divjak-4113303/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Trenutna situacija na sceni gaming ekosistema u Srbiji
– Tipovi igara u gaming industriji
– Početak Tummy Games-a i dolazak do publisher-a
– Kako se grade odnosi sa izdavačima igara?
– HyperCasual igre: Proces developmenta, testiranja i publishing-a
– U kom trenutku procesa pravljenja igre se obraćamo izdavaču
– Gaming ekosistem u Srbiji najviše proizvodi mobile igre
– Problem kadrova i šta radite na tom polju
– Naredni koraci
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Pravilo 10X’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Business Development u IT industriji | Jelena Roksandić | DigiTalk EP72

Digitalk.rs
U ovoj epizodi se bavimo temom Business Developmenta iz ugla IT industrije.
U ovoj epizodi se bavimo temom Business Developmenta iz ugla IT industrije. Jelena je u razgovoru opisala svoje iskustvo i način na koji ona pristupa ovoj funkciji, te smo u razgovoru pomenuli sve elemente koje po njoj Business Development sadrži i koji su esencijalni za uspešno bavljenje ovom rolom. Građenje mreže konekcija, konferencije, odnos BizDev-a i prodaje, softveri i alati, sve ovo su tačke kojih smo se dotakli u našem razgovoru o ovoj funkciji.

Jelena Roksandić, Business Development Specialist
https://www.linkedin.com/in/jelena-roksandi%C4%87/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Business Development u IT kompaniji
– LinkedIn i njegova uloga u BizDev–u
– Zašto je za BizDev važan networking?
– Koliko su konferencije važne za nekoga ko se bavi BizDev-om?
– Razlike između BizDev-a i drugih uloga u Sales-u?
– Koje vrste prodaja postoje?
– Sales Funnel & Combo Selling
– Odnos sa kupcima, kako ne biti previše hladan, a ni topao pa ne preći granicu na drugoj strani i ostati profesionalan?
– Kako ispitati tržište pre prodaje?
– Koji alati/softver su se pokazali kao najbolji za odnos sa kupcima?
– Koliko često kontaktirati potencijalne kupce i kada znamo da smo dostigli maksimum u smislu ponude za određenog kupca?
– Posle koliko zaposlenih nam je potreban BizDev menadžer?
– Koliko BizDev funkcija učestvuje u kreiranju cene proizvoda?
– Poruka za mlade ljude koji ulaze u IT industriju

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Ciljevi’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Direct To Consumer eCommerce | Ognjen Vuković | DigiTalk EP71

Digitalk.rs
Priču o E-Commercu nastavljamo sa pričom o jednom posebnom segmentu elektronske trgovine – Direct To Consumer, sa Ognjenom Vukovićem, vlasnikom agencije Four Winds koja se specijalizovala za oglašavanje ovog tipa e-commerce poslovanja.
Priču o E-Commercu nastavljamo sa pričom o jednom posebnom segmentu elektronske trgovine – Direct To Consumer, sa Ognjenom Vukovićem, vlasnikom agencije Four Winds koja se specijalizovala za oglašavanje ovog tipa e-commerce poslovanja. O E-Commercu uopšte, ovim specifičnim segmentom, oglašavanju, ali i izgradnji biznisa ovog tipa razgovarali smo sa Ognjenom na njemu svojstven način – energično, pasionirano i lucidno.

Iskustvo iz SaaS industrije preneo je u svoju agenciju gde sa klijentima radi mnogo više od oglašavanja – oni rešavaju probleme klijenata i omogućavaju im ključne stvari: brzinu, promptnu podršku i integraciju u biznis procese klijenata kako bi sami biznisi brže rasli.

Ognjen Vuković, CEO & Owner @ Four Winds
https://www.linkedin.com/in/ogvukovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je Direct To Consumer i šta spada pod D2C?
– Kako su D2C brendovi dobili na značaju i popularnosti?
– Šta su glavni izazovi za nezavisne ecommerce brendove?
– Koliko je zapravo teško podići jedan globalni private brend od 0?
– Gde smo mi kao tržište u odnosu na Evropu kada je podizanje D2C brenda u pitanju?
– Šta vidiš kao najčešći problem i grešku?
– Gde vidiš da će se D2C brendovi razvijati dalje?
– Kako jedan nezavisni brend parira velikim brendovima na tržištima?
– Kako podići jedan T2C brend u Srbiji/regionu?
– Malo drugačiji zaključak za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’To nikada neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Temelj marketinga su psihologija i analitika | Ana Brzaković | DigiTalk EP70

Digitalk.rs
Ana Brzaković je danas preduzetnica koja kao strateg za marketing i komunikacije pomaže klijentima da izgrade svoj digitalni put.
Ana Brzaković je danas preduzetnica koja kao strateg za marketing i komunikacije pomaže klijentima da izgrade svoj digitalni put. Korporativni background i inostrano iskustvo danas omogućuju Ani da primenjuje jedan poseban pristup koji se temelji na psihologiji i analitici, ali zapravo u centru svega su ljudi i ljudske vrednosti.

O holističkom pristupu, najčešćim greškama koje primećuje kod klijenata u marketing pristupu i strategiji, primeni psihologije u marketingu i o tome koliko su zapravo važne vrednosti u poslu, Ana nam je pričala u jednoj malo drugačijoj epizodi. Epizoda za one koji vole marketing, imaju preduzetničkog duha i one koji se mogu pronaći u Aninim vrednostima: zabava, lakoća, svrha.

Ana Brzaković, Marketing & Communications strategist
https://www.linkedin.com/in/anabrzakovic/
https://digitalway.rs/
https://anabrzakovic.com/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta zapravo predstavlja holistički pristup marketingu
– Holistički pristup kroz primer iz biznisa i metaforu
– Šta su najčešće greške
– Greške u funnel-ima
– Nedostatak strukture
– Psihologija i marketing
– Vrednosti po kojima se radi
– Važnost mindseta
– Anine super moći potiču iz knjiga. Pored knjiga, za kraj Ana deli sa vama odakle crpi svoja znanja i dakle je učila

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Sve je rešivo’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Demistifikacija CRM sistema – sve, a najmanje softver | Nemanja Jovanović | DigiTalk EP69

Digitalk.rs
Nemanja nam je pomogao da u ovoj epizodi predstavimo CRM – Sistem za upravljanje odnosa sa potrošačima.
Nemanja nam je pomogao da u ovoj epizodi predstavimo CRM – Sistem za upravljanje odnosa sa potrošačima. Kao konsultant iz ove oblasti koji koristi više rešenja koja postoje na tržištu, Nemanja je u ovom razgovoru predstavio suštinu upotrebe CRM sistema, demistifikovao nam je izbor pravog CRM rešenja, i uputio nas na ključne stvari: Biznis proces, ciljeve, važnost kvalitetnih podataka i dao nam neke predikcije za budućnost kada su CRM sistemi u pitanju.

Nemanja Jovanović, CRM Consultant
https://www.linkedin.com/in/jovanovicnemanja/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Customer Relationship Management (CRM) – šta tačno podrazumeva
– Izbor CRM rešenja
– Business Process – temelj CRM-a
– Analiza poslovnog procesa
– Uloga menadžmenta u uvođenju sistema
– Ko su korisnici CRM sistema i koja je njihova uloga
– Predlog za unapređenje poslovnog procesa kroz automatizaciju – kao početna
faza digitalne transformacije
– 4 cilja svakog procesa
– Podaci – “I šta ćemo sad?”
– Primeri iz prakse: B2B i B2C
– Različiti CRM sistemi
– Šta nas čeka u budućnosti
– Da zaključimo i preporučimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Nepokolebljivi’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Discovery faza – Razvoj digitalnih proizvoda | Dragana Grbić | DigiTalk EP68

Digitalk.rs
Kreiranje proizvoda koji će korisnici želeti i koristiti nikada nije imalo veći prioritet.
Kreiranje proizvoda koji će korisnici želeti i koristiti nikada nije imalo veći prioritet. Pritom, iskustvo u korišćenju tih proizvoda je danas jednako važno kao i sami proizvodi. Upravo o načinu kreiranja digitalnih proizvoda koje će korisnici želeti, kroz Discovery fazu, kao jednu od bitnijih faza u kreiranju digitalnih proizvoda, pričali smo sa Draganom Grbić. Pored Discovery faze, dotakli smo se ponovo Agile, Lean i Scrum metodologije, malo smo objasnili sve faze razvoja digitalnih proizvoda, te kroz neke veoma zanimljive premiere približili Discovery fazu.

Dragana Grbić, konsultant za razvoj digitalnih proizvoda
https://www.linkedin.com/in/grbicdragana/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Zašto je bitno da pričamo o Discovery fazi kreiranja proizvoda
– Kako je sve počelo i kako je Dragana počela da se bavi razvojem digitalnih proizvoda
– Agile, Scrum, Lean…Šta su nam donele ove metodologije
– Koliko smo mi kao tržište prihvatili ove metodologije
– Faze razvoja digitalnog proizvoda
– UX vs.CX
– Šta je discovery faza
– Kada se najčešće praktikuje Discovery faza?
– Discovery faza i MVP pristup
– Benefiti i rezultati Discovery procesa. Šta mi to zapravo dobijamo korišćenjem ove faze?
– Agile kao zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Scrum Masterclass’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Digitalni trendovi i šta sa njima | Mihailo Ponjavić | DigiTalk EP67

Digitalk.rs
Naslov epizode Digitalni trendovi deluje posve uopšteno, ali nam je Mihailo u razgovoru zapravo dao fenomenalne uvide šta bismo trebali da radimo sa tim trendovima.
Naslov epizode Digitalni trendovi deluje posve uopšteno, ali nam je Mihailo u razgovoru zapravo dao fenomenalne uvide šta bismo trebali da radimo sa tim trendovima. Tri veoma aktuelne i važne teme, post cookie era – The Era of Uncertainty, podaci i E-Commerce su oblasti koje Mihailo zaista drži u malom prstu. Od evolucije marketinga, postavljanja podataka u centar zbivanja, do quick commerce, (ne)lojalnosti potrošača u digitalnom ekosistemu i TikTok-a, svih devedeset minuta razgovora možete čuti sjajne uvide i zaključke koji proističu iz više od petnaest godina iskustva.

Mihailo Ponjavić, Chief eCommerce Officer @ Tehnomanija
https://www.linkedin.com/in/ponjavic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako nas je egzaknost digitalnog marketing vodila kroz periode efektivnosti
– The Era of Uncertainty
– Postcookie era i nepredvidivost koju donosi
– Da li su 1st party data jedini ispravan put
– DATA: Kako smo podatke stavili u centar i zašto
– Kad se usudimo da nas data povede u digitalnu transformaciju gde se olupamo
– Da li smo postali ecomm društvo ili ostali digitalni pipači?
– Quick Commerce
– Lojalnost u digitalnom eko sistemu
– Retailer Ad Network
– Hoće li TikTok promeniti i ecomm
– Umesto zaključka
– Poruka za mlade buduće kolege

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Rast IT industrije i role koje donosi taj rast | Ivana Gusić | DigiTalk EP66

Digitalk.rs
Ivanino bogato iskustvo u radu u velikim tehnološkim kompanijama nam je pomoglo da razgovor u ovoj epizodi posvetimo nekim funkcijama i ulogama koje nastaju u kompanijama njihovim rastom, te predstavljaju veoma zanimljive pozicije za rad.
Ivanino bogato iskustvo u radu u velikim tehnološkim kompanijama nam je pomoglo da razgovor u ovoj epizodi posvetimo nekim funkcijama i ulogama koje nastaju u kompanijama njihovim rastom, te predstavljaju veoma zanimljive pozicije za rad. Objasnili smo šta rade Project i Program menadžeri, koje su razlike između ovih pozicija, šta su to Ops i šta rade Operations menadžeri… Za one koji se traže u IT industriji veoma zanimljiva epizoda sa dosta primera i paralela između različitih industrija.

Ivana Gusić, Direktor internih operacija @ Devtech
https://www.linkedin.com/in/ivanagusic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– IT tržište globalno i u Srbiji
– IT tržište u Srbiji – koje sve to vrste kompanija postoje
– Nove role koje donosi rast IT tržišta
– Kada je kompaniji potreban ops ili program manager u kompaniji?
– Šta tačno radi program manager?
– Kako izgleda lifecycle jednog programa i projekta
– Koje su veštine potrebne za program menadžera?
– Operations (Ops) funkcija
– Kojim putem doći do titula Project, Program i Operations menadžera?
– Ivana preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/