374 – Nikad ne recite „nikad“

Male pobede
Sigurno vam se desilo da kažete „nikada to ne bih uradio…“, i za dosta stvari to možda i može da bufde istina, ali isto tako znamo da olako koristimo tu frazu i uopšteno da iznosimo izjave koje su konačne.
Sigurno vam se desilo da kažete „nikada to ne bih uradio…“, i za dosta stvari to možda i može da bufde istina, ali isto tako znamo da olako koristimo tu frazu i uopšteno da iznosimo izjave koje su konačne. To nije dobro, jer je budućnost neizvesna i možemo doći u situaciju da nas vide kao neozbiljne ili prevrtljive osobe.

Štreberi uzvraćaju udarac! | Željko Bošnjak, Igor Radule | ŽIŠKA Podkast #36

Žiška Podcast
Ulaze tri fonovca u studio da snimaju podk… Ne, ne, idemo ispočetka.

Željko Bošnjak ima u stanu nešto što privlači mnogo pažnje njegovih posetilaca i započinje neke od zanimljivijih razgovora – ogromnu kolekciju Transformersa!

Mi smo ga pozvali da popričamo o tome u čemu je fora sa kolekcionarstvom, ali smo zapravo završili diskutujući o „štreberskoj kulturi“, detinjastom ponašanju, zajednicama ljudi koji imaju istu strast, kao i o tome kako bi brendovi mogli da se uključe u slavljenje štreberskog pokreta.

EP 053: Kako da radite sa „starim“ kontaktima

Online Kafenisanje
Kada vas kontaktiraju neki vaši ljudi, „stari“ kontakti, osobe koje znate od ranije, kao što su prijatelji, poznanici, kolege i žele da rade sa vama, to je divna stvar.

Kada vas kontaktiraju neki vaši ljudi, „stari“ kontakti, osobe koje znate od ranije, kao što su prijatelji, poznanici, kolege i žele da rade sa vama, to je divna stvar. Sa njima ste već prešli lestvice upoznavanja i građenja poverenja. Ali neki od tih saradnji ne mora da ide tako glatko uprkos vašem prethodnom poznanstvu.   U ovoj epizodi pričam vam o tri primera iz svoj prakse i o tome kako da prepoznate i predupredite neprijatne situacije koje mogu nastati iz ovakvih odnosa.

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

EP9: Ima li novca od gejminga u Srbiji?

Netokracija Office Talks
Gost devete epizode Netokracijinog Office Talks podcasta je Mihajlo Jovanović Džaril, osnivač i direktor Fortuna Esports medijske kuće koja se bavi kreiranjem Esport sadržaja i organizovanjem Esport takmičenja od kojih je svakako najpoznatija Esports Balkan League.
Gost devete epizode Netokracijinog Office Talks podcasta je Mihajlo Jovanović Džaril, osnivač i direktor Fortuna Esports medijske kuće koja se bavi kreiranjem Esport sadržaja i organizovanjem Esport takmičenja od kojih je svakako najpoznatija Esports Balkan League.

Sa Mihajlom su razgovarali naši Marko Crnjanski i Marko Tadić, jedini momci u firmi koji se razumeju u gejming i koji su sa sagovornikom pokrili širok spektar tema – od toga kako je Esport zaživeo na našem području, do toga ko su danas glavni akteri i da li se od ovog sporta može živeti.

Mihajlo nam je otkrio kako danas funkcionišu timovi i druge Esport organizacije, te zašto najveći timovi imaju svoje kreatore sadržaja, YouTube kanale i svoj merch tj. zašto su više od gomile klinaca koji sede u jednoj velikoj kući i igraju video igre.

Takođe, govorio je i o investicijama u Esport timove i veličini ove industrije u 2020. godini, ali i o efektima COVID-19 pandemije na organizovanje takmičenja.

__________

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

373 – Da li ste znali da NE MORATE da se bavite klasičnim zanimanjima

Male pobede
Policajac, vatrogasac, lekar, advokat… i drugi su nekada bili standardna zanimanja… danas je ta paleta mnogo šira pa obuhvata i programer, dizajner, marketing menadžer, influenser i mnoga druga… ali i onda sada već su sve standardna zanimanja.
Policajac, vatrogasac, lekar, advokat… i drugi su nekada bili standardna zanimanja… danas je ta paleta mnogo šira pa obuhvata i programer, dizajner, marketing menadžer, influenser i mnoga druga… ali i onda sada već su sve standardna zanimanja. Da ne pominjem da nijedno još nije dalo odgovor ŠTA ćete tačno da radite. Da li ste znali da možete da budete nešto totalno otkačeno? Da pretvorite ono što vas najviše zanima u posao…

372 – Kada osmišljavamo nove stvari, obično se držimo okvira koje poznajemo

Male pobede
Baš to… kada osmišljavate novi proizvod, uslugu ili nešto što bi voleli da radite, najčešće se držite stvari i okvira koje poznajete.
Baš to… kada osmišljavate novi proizvod, uslugu ili nešto što bi voleli da radite, najčešće se držite stvari i okvira koje poznajete. Možda je to trgovina, možda je to prodaja, možda je to digital, možda ste vešti sa rukama… ponekad je to odlično, jer već imamo „bazen“ u kojem možemo da se igramo, a ponekad moramo da izađemo iz zone komfora i širimo svoje kompetence.

EP 052: Zašto je vašem sajtu potrebno osveženje

Online Kafenisanje
Bez obzira što imate super soničan sajt, potrebno je da sadržaj na njemu bude svež, relevantan i kvalitetan, jer samo tako će vas i vaši posetioci i Google kapirati da ste ozbiljni.  Neki kažu da je sajt vaša lična karta, ja mislim da je mnogo više od toga.
Bez obzira što imate super soničan sajt, potrebno je da sadržaj na njemu bude svež, relevantan i kvalitetan, jer samo tako će vas i vaši posetioci i Google kapirati da ste ozbiljni.  Neki kažu da je sajt vaša lična karta, ja mislim da je mnogo više od toga. On je i lična karta i katalog i prezentacija i vaše lice na internet nebu.
Hvala na još jednom online kafenisanju!
► Website: OVDE
► Newsletter: OVDE 
► Instagram: OVDE
► Facebook: OVDE
► LinkedIn: OVDE
► Pinterest: OVDE
————————–
Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:
– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE
– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

371 – Mentalitet potrošača

Male pobede
Kako napraviti proizvod ili uslugu koji se više prodaje od ostalih, kako biti „privlačniji“ potrošačima… pa u ovoj analizi pričam o različitim uslugama ili proizvodima koji imaju veliku prednost nad njihovim supranicima zbog načina na koji potrošači svuda u svetu najčešće razmišljaju.
Kako napraviti proizvod ili uslugu koji se više prodaje od ostalih, kako biti „privlačniji“ potrošačima… pa u ovoj analizi pričam o različitim uslugama ili proizvodima koji imaju veliku prednost nad njihovim supranicima zbog načina na koji potrošači svuda u svetu najčešće razmišljaju.

EP 051: Korisni alati – kreiranje faktura

Online Kafenisanje
U ovoj epizodi pričamo o još jednom korisnom alatu (-ima) za vaš svakodnevni posao, a to su programi za kreiranje faktura.

U ovoj epizodi pričamo o još jednom korisnom alatu (-ima) za vaš svakodnevni posao, a to su programi za kreiranje faktura. Neke koje sam koristila vam spominjem u samoj epizodi, a takođe vam predlažem da preuzmete listu u kojima vam navodim još neke programe koje takođe možete da pogledate, isprobate i koristite za fakturisanje.

Spisak programa za fakturisanje je OVDE.

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

370 – Zašto su neke CENE toliko visoke

Male pobede
Sigurno se već bili u situaciji da vi komentarišete nekome ili neko vama o tome kako su neke cene apsurdno visoke i „kako oni to mogu tako da prodaju, ko to uopšte kupuje“… da razmislimo malo o tome, da li bi uopšte neko mogao da ima neku postavljenu cenu ako nikome ništa nije prodao?
Sigurno se već bili u situaciji da vi komentarišete nekome ili neko vama o tome kako su neke cene apsurdno visoke i „kako oni to mogu tako da prodaju, ko to uopšte kupuje“… da razmislimo malo o tome, da li bi uopšte neko mogao da ima neku postavljenu cenu ako nikome ništa nije prodao?