BEOSVET 3: OVO VIŠE NIJE MOJ GRAD!!!

Pokretači
Kako je onaj moj pravi Beograd nestajao… od kada je nastao.
Kako je onaj moj pravi Beograd nestajao… od kada je nastao. Malo i o Beogradu na vodi i Stefanu Nemanji!
Linkovi:

The irresistible rise of the civilisation-state


https://www.theatlantic.com/technology/archive/2020/08/why-every-city-feels-same-now/615556/

Architectural History of Serbian Politics

Podržite na patreon.com/belgrade i paypal.me/sgarcevic

Mitar Pešić — Moraš da veruješ u to što radiš | Ivan Kosogor (Podcast)

Da, ti to možeš
Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor
Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

💯 Zapratite me:
Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/
Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/
Website: www.ivankosogor.com/
Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor

Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

💯 Zapratite me:

Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/

Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/

Website: www.ivankosogor.com/

Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

5 pitanja za… Vukasin Vukoje

5 pitanja za...

Vukašin Vukoje je serijski preduzetnik koji iza sebe ima tri startapa i izlaz, odnosno prodaju startapa. Startapi koje je osnovao su razniliki, od offline društvene mreže, aplikacije za deljenje lajkova na Instagramu i platforme za blockchain infrastrukturu.

Tokom svoje karijere je vodio operacije kompanije Lotusflare, startapa iz silicijumske doline koji su osnovali rukovodioci Facebooka sa misijom da demokratizuju pristup internetu.

Sada kompaniji Cardano pomaže u radu na proizvodu Smart Contracts koji je javni blokchain vredan tri milijarde dolara.

Vukašin je odgovorio na 5 pitanja koja ste postavljali tokom sedmice:

  1. Kao mentoru u startup centru, kakve modifikacije proizvoda ste sprovodili zbog korone?
  2. Koji je najzanimljiviji proizvod u cijem ste pravljenju ucestvovali?
  3. Na koji način postići redovan posao i rad na startapu. Verujem da većina ne pokreće svoj biznis iz straha od nedostatka vremena ili novca ukoliko ne radi.
  4. Koliko je tesko sada prilagoditi proizvod potrebama potrosaca? Mnogi su presli na online kupovinu, ali kako doci do korisnika ako ne postoji online shop?
  5. Ako se postavite kao korisnik, kakav proizvod bi vama sada najvise pomogao/trebao?

Veliko hvala Epson Srbija za štapač koji ćemo podeliti na kraju sezone kao i Nova Iskra za prostor za snimanje epizode.

EP 056: Korisni alati – Online upitnici

Online Kafenisanje
U ovoj epizodi ponovo pričamo o korisnim alatima, a današnja tema su Online upitnici.

U ovoj epizodi ponovo pričamo o korisnim alatima, a današnja tema su Online upitnici. Pričam vam o tome na koji način ih ja koristim u svom poslu i dajem vam predlog 3 programa koja možete da korstite za kreiranje istih.  Pominjala sam vam programe:  

  1. Google Forms 
  2. JotForm
  3. Typeform

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

EP10: Šta najbolji programeri traže pored plate?

Netokracija Office Talks
Šta najbolji programeri traže pored plate?
Šta najbolji programeri traže pored plate? Konkurencija u IT industriji je toliko velika da visoka plata jednostavno više nije dovoljna da biste privukli najbolji kadar, pa većina domaćih IT kompanija danas gleda se da izdvaji od konkurencije – pružajući svojim zaposlenima različite benefite i povlastice koje ih izdvajaju na tržištu rada.

Međutim, postavlja se pitanje: šta tačno predstavljaju ti benefiti koje jedna kompanija može da ponudi zaposlenima, a da to nije neograničena hrana, piće, Sony Playstation i sve ono na šta često nailazimo kada čitamo oglase za posao u velikim IT firmama koji su postali jednolični, nekoncizni i gotovo preslikani.

Kroz sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix, koja se već par godina bavi Employer Brandingom, razgovaramo o ovim temama, ali i o tome šta to oni iskusni programeri zapravo očekuju od kompanije u kojoj rade.

__________

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

EP 055: Može li se preneti znanje onima koji ne žele da naprave iskorak

Online Kafenisanje
Za sve vas koji radite konsalting i edukacije, verujem da ste se susreli sa klijentima ili polaznicima kurseva koji kao da su zalutali u vaš svet.

Za sve vas koji radite konsalting i edukacije, verujem da ste se susreli sa klijentima ili polaznicima kurseva koji kao da su zalutali u vaš svet. Kao da im uopšte nije stalo da naprave bilo kakav iskorak da izađu iz bare u kojoj su se zadesili, uprkos tome što su time nezadovoljni i naizgled traže pomoć.  I pored toga što ste vi voljni da im pomognete svojim znanjem i iskustvom, povratne reakcije nema, a vi kao da „pričate u prazno“.  Ukoliko vam je ova situacija poznata, verujem da će vam baš ova epizoda biti zanimljiva da je čujete.

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

#308: Osnovni alati za kreiranje podkasta

Vreme je za VAs
Samo 2 alata su potrebna da imate podkast.

Samo 2 alata su potrebna da imate podkast. Dva osnovna. To su Audacity, za snimanje i editovanje audio zapisa i hosting platformu. 

Današnju epizodu posvećujemo podcast alatima.
Odnosno svima vama koji želite da kreirate podcast, mislite o tome već neko vreme, ali vas koči jer ne znate odakle da počnete, koju tehnologiju da koristite i kako uopšte sve to da iskombinujete i ukombinujete, da liči na podcast koji ste navikli da slušate.

P.S: Ukoliko ste zainteresovani za jedinu online uživo edukaciju za Virtuelne Asistente, obavezno na listu čekanja www.nikolinaandric.com/vakademija2020 zato što ćete dobiti sve informacije koje su vam potrebne i ne samo ako ste zainteresovani za VAkademiju nego i za webinar, promotivni, gde ćemo pričati o nekim izuzetno važnim stvarima, koje su nam bitne od ove godine a tiču se Virtuelnih asistenata i kasnije raznih nekih Live-ova koje ćemo organizovati upravo u ovoj FB grupi. Planiram da intervjuišem polaznice prošlogodišnje Vakademije, tako da će to biti jedno sveobuhvatno iskustvo kada čujete od žena koje su završile i šta sada rade, kako su napredovale za ovih, sada već, skoro godinu dana. Neke od intervjua ću prebaciti u audio formu, u podcastu, ali će biti super ako budete užio sa nama i u FB grupi – Postani virtuelni asistent by Nikolina Andrić.

375 – Fake it ’till you make it

Male pobede
„Fake it ’till you make it“ je princip koji je, verujem, poznat većini siušalaca.
„Fake it ’till you make it“ je princip koji je, verujem, poznat većini siušalaca. Princip samouverenog prihvatanja neke obaveze, projekta, posla za koji možda nemate potrebno znanje ili iskustva. Ono što je bitno jeste da princip u osnovi ne treba da bude negativan, i ne treba ga ni shvatiti, ni koristiti zlonamerno. To je jednostavno princip na osnovu kojeg smo mnogo nas počeli da se bavimo onim u čemu smo danas već eksperti ili lideri.

Male Pobede su partner LeadCon konferencije, prve online konferencije u Srbiji na teme marketinga, konverzije i prodaje. Ostvarite 20% popusta na karte za LeadCon odlaskom na link ispod i primenom PROMO koda “malepobede” prilikom kupovine. Vidimo se na LeadCon-u 18. i 19. septembra 2020.

http://malepobede.rs/leadcon

EP 054: Korisni alati – Time Trackers

Online Kafenisanje
U ovoj epizodi ponovo pričamo o korisnim alatima koje možete da koristite kao virtuelni asistent ili kao neko ko generalno radi online. 
Time Tracker – i koje sam vam pominjala su:  

 Toggl : https://toggl.com/
MyHours : https://myhours.com/
Harvest : https://www.getharvest.com/

Hvala na još jednom online kafenisanju!
► Website: OVDE
► Newsletter: OVDE 
► Instagram: OVDE
► Facebook: OVDE
► LinkedIn: OVDE
► Pinterest: OVDE
————————–
Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:
– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE
– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

U ovoj epizodi ponovo pričamo o korisnim alatima koje možete da koristite kao virtuelni asistent ili kao neko ko generalno radi online. 

Time Tracker – i koje sam vam pominjala su:  

  1.  Toggl : https://toggl.com/
  2. MyHours : https://myhours.com/
  3. Harvest : https://www.getharvest.com/

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

EP 075: Janko Stanković, marketing menadžer KK Crvena zvezda – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 75. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Janko Stanković – marketing menadžer KK Crvena zvezda.
U 75. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Janko Stanković – marketing menadžer KK Crvena zvezda. Klub sa Malog Kalemegdana poslednjih osam godina beleži zapažene rezultate što u regionalnom, što u najelitnijem evropskom takmičenju – Evroligi. No, to nije jedino takmičenje koje se odvija u njegovom okviru. Osim na terena, nadmetanja ima i na polju marketinga, odnosno klupskih marketing timova, a Janko je pravi čovek da govori na tu temu. Iz prve ruke najpre dobićete uvid u model poslovanja beogradskog kluba, a potom i kako teku pripreme za jedan projekat, tj. u ovom slučaju utakmicu, iz perspektive marketinga, i to sve začinjeno uspešnim primerima akcija koje su organizovane, a koje su iste dovele do toga da se marketing strategija kluba iz godine u godinu probija k samom vrhu i na kraju ove sezone osvoji drugo mesto.

Drugi deo je rezervisan za osvrt na saradnju sa Evroligom, te kako marketing tim sa malim budžetom može prvo da privuče pažnju organizacije, a potom i zadobije poverenje iste i izbori se za svoje mesto pod suncem. Takođe, Janko će se dotaći i igrača, koji su viđeni kao brend ambasadori, te koliko on i njegove kolege ulažu vremena i truda u radu sa njima na polju komunikacije sa medijima, priprema za učestvovanje je u raznoraznim klupskim akcijama i mnogim drugim stvarima.

Za kraj su ostali planovi za novu sezonu, koji se kuju u više verzija, imajući u vidu aktuelnu situaciju sa pandemijom virusa korona.

Teme u podkastu:
– Ulazak u celu priču
– Prvi koraci
– Samoodrživi model
– Organizacija utakmice: pre i posle
– Aktivnosti koje su privukle pažnju
– Ko čini marketing tim Zvezde
– Saradnja sa Evroligom
– Igrači kao brend ambasadori
– Planovi za novu sezonu

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2CP7LWW

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN