Igor i Vlado podcast – s2e3 – Nedjeljna retrospektiva i najava prvog Luštica Bay Aquathlona

Igor i Vlado Podcast
Došli Njemci, osvojili Crnu Goru – na biciklu
Sve znamo – nemamo pojma
Znam čovjeka – ušao u reality
Idite, ostanite – radite što vam volja
Sfera – mnogo lijepa priča
Luštica Bay Aquathlon – 15. septembar
Došli Njemci, osvojili Crnu Goru – na biciklu
Sve znamo – nemamo pojma
Znam čovjeka – ušao u reality
Idite, ostanite – radite što vam volja
Sfera – mnogo lijepa priča
Luštica Bay Aquathlon – 15. septembar

Belgrader: Ideje su neizlečiva bolest

Originalni glas
Milan Stoijlković je pravi sinonim za preduzetnika!
Milan Stoijlković je pravi sinonim za preduzetnika! Bio je mornar, profesionalni ronilac, a nakon nekog vremena se okrenuo IT biznisu, dok sada pravi sir! U pitanju je handcrafted sir posebnog ukusa koji ne pripada nijednoj vrsti, već ima kvalitete gaude sa posebnim dodirom mleka sa našeg podneblja.

Sa Milanom smo pričali o tome koja je razlika između preduzetnika i menadžera, šta razdvaja biznis od dobrog proizvoda, gde se krije sreća i gde je tražiti. Pričali smo i o tome koliko ga je promenio život u Holandiji i na Kanarskim ostrvima i zašto ima potrebu da odmah da realizuje svoje ideje.

Gugadžina: Kreativnost i biznis u službi dece

Originalni glas
Sa nama je danas jedna sjajna preduzetnica koja ima veoma zanimljivu priču kako i zašto je ušla u preduzetničke vode.
Sa nama je danas jedna sjajna preduzetnica koja ima veoma zanimljivu priču kako i zašto je ušla u preduzetničke vode. Naime, neko ima san za svoj biznis, a neko je pak primoran da ga napravi. O čemu je tačno reč, reći će vam kostimografkinja Marija Marjanović, jedna od kreatorki brenda Gugadžina. Ona je sa još dve koleginice osnovala svoj biznis jer je želela da bude posvećena majka, ali i uspešna žena. To se odnosi i na njene poslovne partnerke – keramičarku Milicu Pajić i ekonomistkinju Olgu Pankeričan.

Marija je sa nama podelila priču o tome ko je brendu dao ime i koliko je važno da odeća bude unisex. Anlaizirali smo i ulogu države i zašto je važno da država prepozna lokalne brendove i učini ih nacionalnima, ali i kako gubitak posla može biti uslov za rast.

Žvrlja: Crteži dece pretvoreni u najlepše uspomene

Originalni glas
U epizodi pred vama pričamo o tome kako naše žvrljotine nisu samo žvrljotine, već mogu da postanu umetnička dela, ili da se pretvore u ideje za biznis.
U epizodi pred vama pričamo o tome kako naše žvrljotine nisu samo žvrljotine, već mogu da postanu umetnička dela, ili da se pretvore u ideje za biznis. To isto važi i za naša pisanja, muziku, glumu i ostale kreativne stvari koje svako u sebi ima i poseduje! Kreativnost nema granice, ne bira pol, starosnu grupu ili mesto porekla, svako je ima, samo treba da je otkrije. I zato, danas pričamo o jednoj takvoj supermoći!

Ideja za pokretanje brenda Žvrlja, nastala je kada je Mini Vesković ćerka napravila prvi crtež i da ga ne bi izgubila, Mina je rešila da od njega napravi srebrni privezak. Ta ideja se dopala i mnogim roditeljima u njenom okruženju i zato su suprug i ona rešili da počnu da prave ručno rađenje priveske. Sa Minom smo pričali i o majčinstvu, koliko nas ono menja i inspiriše.