Mindset zaposlenih u digitalnoj ekonomiji I Krstinja Šćepanović I DigiTalk EP86

Digitalk.rs
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih.
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih. To je posebno izazov u tradicionalnim industrijama. U razgovoru sa Krstinjom Šćepanović, HR direktorkom u OTP banci Srbija, razgovarali smo o tome kako se danas prilagođavati izazovima kada su u pitanju ljudi u organizaciji, promenama koje je u najvećoj meri inicirala tehnologija a koje se odražavaju na zaposlene u našoij organizaciji. Bankarstvo važi za jednu tradicionalnu industriju koja je doživela velike promene u poslednjoj deceniji, pa smo iz ugla nekoga ko radi sa ljudima razgovarali o ovim promenama, organizacionoj kulturi, liderstvu, učenju i razvoju, a da tematika bude potpuna, osvrnuli smo se i na čuvenu generaciju Z koja opet donosi neka svoja pravila na tržište.

Krstinja Šćepanović, HR Director @ OTP banka Srbija – https://www.linkedin.com/in/krstinja-scepanovic-381b5440/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je organizaciona kultura?Zašto je važna?
– Generacija Z
– Percepcija banke danas
– Ko su nosioci organizacione kulture
– Liderstvo
– Prilagođavanje i autentičnost
– Boss ili mama
– Da li se lideri rađaju sa tim ili se to stiče radom na sebi
– Učenje i razvoj
– Formalno ili funkcionalno znanje?
– Agilnost uma
– Da li postoji tačka kada lični razvoj i učenje prestaje?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Bogati otac siromašni otac’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10

Digitalk.rs
U ovoj Specijal epizodi Digitalk podkasta imali smo priliku da razgovaramo na veoma zanimljivu temu istraživanja ponašanja potrošača i istraživanja tržišta koja kompanija EyeSee sprovodi uz pomoć nekih vrlo naprednih tehnologija i ostvaruje sjajne rezultate.
U ovoj Specijal epizodi Digitalk podkasta imali smo priliku da razgovaramo na veoma zanimljivu temu istraživanja ponašanja potrošača i istraživanja tržišta koja kompanija EyeSee sprovodi uz pomoć nekih vrlo naprednih tehnologija i ostvaruje sjajne rezultate.

Sagovornica nam je bila Dobrinka Vićentijević, po vokaciji psiholog koja je danas stručnjak sa petnaest godina iskustva iz oblasti istraživanja, marketing strategije i inovacija. Dobrinka je jedanaest godina provela u jednoj od najpoznatijih kuća kada su istraživanja u pitanju – GFK, a od 2019. godine se nalazi na poziciji Direktorke istraživanja ponašanja potrošača u kompaniji EyeSee.

Sa Dobrinkom smo razgovarali na niz tema vezanih za istraživanje ponašanja potrošača, upliv tehnologije u ovu oblast i na koji način sve tehnologija menja oblast istraživanja od novih alata i tehnika do korenitih promena koje nastaju upravo upotrebom tehnologije i automatizacije u ovoj oblasti. Nekada upravo visoki zahtevi klijenata dovode do razvoja nekih novih tehnoloških rešenja i time se podstiče rast same organizacije, dok nekada sama potreba za automatizacijom procesa transformiše organizaciju kao upotreba tehnologije ka unutra.

Razgovor sa Dobrinkom obiluje primerima iz prakse sa kojima se ona sa svojim timom iz EyeSee susrela tokom rada sa klijentima iz celog sveta, a koje odlikuje primena tehnologije kao rešenja (online eye tracking, virtual shopping, facial coding…)

Fenomenalan razgovor o istraživanjima iz malo drugačijeg ugla, iz ugla tehnologije i nekih malo drugačijih aspekata. Naravno, razgovor je zaključen sa nekim sjajnim uvidima i zaključcima, od toga da dobro odrađena automatizacija humanizuje organizaciju, do toga da će teme poput održivosti, optimizacije cena i asortimana u uslovima recesije i sveprisutne inflacije, back to nature (free from), omnichannel-a i e-commerce na društvenim mrežama biti i više nego aktuelne u 2023. godini.

EyeSee je osnovan pre 10 godina kao startap koji je imao viziju da bihejvioralna istraživanja učini dostupnijim (geografski, cenovno, vremenski) širem krugu ljudi i kompanija…
U tom trenutku osnovni proizvod je bio application based Eye Tracking tool koji je služio prevashodno za testiranje pakovanja i statističkih stimulusa (oglasi u magazinima, posteri, katalozi…)
Danas, deset godina kasnije EyeSee je kompanija sa preko 130 zaposlenih, 7 kancelarija (Beograd, Meksiko Siti, Singapur, London, Pariz, New York i Gentu).
EyeSee se bavi istraživanjima u tri oblasti: 1. Shopper & Innovation 2. Advertising & 3. Digital (E-comm & UX studije). U svakoj od navedenih oblasti EyeSee primenjuje kombinaciju bihejvioralnih i tradicionalnih metoda u prikupljanju podataka kako bi osigurali što veću prediktivnu vrednost zaključaka.
Od bihejvioralnih metoda koje primenjuju, najznačajnije su: Eye Tracking, Facial Coding, Virtual Shopping, Reaction Time Measurement, Passive Tracking, itd.

EyeSee Research

Knowledge nest

EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10

Dobrinka Vićentijević, Direktorka istraživanja ponašanja potrošača @ EyeSee – https://www.linkedin.com/in/dobrinka-vicentijevic-0271a3b/

EyeSee – https://www.linkedin.com/company/eyesee-understand-behavior-grow-further/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Kako da budemo bolji marketari? I Miloš Aleksić I DigiTalk EP85

Digitalk.rs
U epizodi sa Milošem Aleksićem ako sagovornikom nastavljamo da se bavimo marketing industrijom sa fokuom na to kada da budemo bolji marketari.
U epizodi sa Milošem Aleksićem ako sagovornikom nastavljamo da se bavimo marketing industrijom sa fokuom na to kada da budemo bolji marketari. Miloš nam iz svog, vrlo specifičnog ugla i iz petnaest godina bogate međunarodne karijere priča zašto je marketing najinteresantnija stvar koju možeš raditi obučen, šta to sve danas koči marketing struku, kako on gleda na digitalni marketing, te koliko je važno danas da marketari budu upoznati sa svim sferama biznisa u kome posluju. Za sam kraj Miloš je ostavio veoma poučne zaključke i poruke, kao i par svojih imiljenih marketing zabluda.

Miloš Aleksić, Marketing strateg @ KupujemProdajem – https://www.linkedin.com/in/milosaleksic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni razvoj
– Marketing je najinteresantnija stvar koju možeš raditi obučen
– Šta koči marketing struku
– Sami smo sebi najbitnija publika
– Digitalni marketing: Ti si ono što meriš
– Generacije koje danas stasavaju
– Izvori znanja i istine
– Upstream marketinga u biznis
– Poruka za marketare koji tek dolaze
– Miloševe omiljene marketing zablude

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Razvoj medija u digitalnom okruženju I Daniel Bukumirović I DigiTalk EP84

Digitalk.rs
Daniel je čovek sa bogatom karijerom u medijima koja se meri decenijama.
Daniel je čovek sa bogatom karijerom u medijima koja se meri decenijama. Od prvih dana karijere na B92 je zaljubljen u mogućnosti i moć online medija kojima se i danas bavi. Sa Danielom smo razgovarali o mindsetu medijskog posla, šta je danas potrebno kako biste prodali sadržaj svojim posetiocima i oglašivačima, te koji su to novi kanali i formati koje trebamo iskoristiti ukoliko razvijamo medije u digitalnom okruženju.. Fokus je bio na podkastu kao formatu i TiKTok-u, društvenoj mreži koja menja pravila igre ali i daje neverovatne mogućnosti kojih mediji možda još uvek nisu svesni.

Daniel Bukumirović,New Media Development Director @ United Group
https://www.linkedin.com/in/daniel-bukumirovi%C4%87-1784a02b/

Teme u epizodi:
– Uvod i profesionalni razvoj
– Mindset medijskog posla
– Kako prodati svoju priču posetiocima, oglašivačima?
– (Pravilan) Razvoj podcasta za medije
– Mediji i TikTok
– Društvene mreže i mediji
– Četiri pitanja umesto zaključka

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kako napraviti skalabilnu platformu za US tržište I Nemanja Stefanović I DigiTalk EP83

Digitalk.rs
Skalabilnost je jedan od najvećih izazova startup-a, dok je izlazak na US tržište nekako svima ultimativni cilj.
Skalabilnost je jedan od najvećih izazova startup-a, dok je izlazak na US tržište nekako svima ultimativni cilj. Razgovor sa Nemanjom je pokrio sve bitne elemente jedne uspešne startup priče, od početnih grešaka kroz koje moraju svi da prođu, do neophodnih koraka ukoliko želite da vaš proizvod skalirate. Kroz razgovor o njihovom startup-u Hire App prošlo smo kroz sve bitne elemente, a poseban akcenat je bio na specifičnosti američkog tržišta i skaliranju proizvoda. Njihova platforma je vrlo specifična jer pokriva neke od najtradicionalnijih industirja i može vam biti inspiracija za neke nove ideje, jer kako je Nemanja i sam napomenuo na kraju razgovora, potrebno je samo da slušate i pratite šta se u svetu dešava i da identifikujete probleme koje treba rešavati…

Nemanja Stefanović, CEO @ HireApp
https://www.linkedin.com/in/nemanjastefanovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Granica između startup-a i kompanije
– Transakcioni model
– Ugostiteljstvo i hotelijerstvo – zašto baš ove industrije?
– Koja je uloga kompanijskog HR-a u saradnji sa jednom ovakvom platformom?
– Kakvo je zapravo američko tržište
– Kako doći do prvih klijenata na US tržištu?
– Pros/Cons US tržišta
– Kako doći do skalabilnog proizvoda?
– Šta je MVP?
– Da li skaliranje proizvoda nužno znači i skaliranje tima?
– Šta je budućnost on-demand biznis modela?
– Prelazak tradicionalnih staffing agencija na digitalni model
– Ukoliko želite da se upustite u startup vode…

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Nepokolebljivi’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Logistika: ključni faktor E-Commerce-a I Nikola Riznić I DigiTalk EP82

Digitalk.rs
Logistika je danas oblast koja se sve više oslanja na podatke i tehnologiju, a obzirom da je jedan od najvažnijih elemenata e-commerce ekosistema, želeli smo da razgovaramo o tome šta danas predstavlja logistika i koja je njena uloga u čitavom e-commerce lancu.
Logistika je danas oblast koja se sve više oslanja na podatke i tehnologiju, a obzirom da je jedan od najvažnijih elemenata e-commerce ekosistema, želeli smo da razgovaramo o tome šta danas predstavlja logistika i koja je njena uloga u čitavom e-commerce lancu. Nikola je neko ko logistiku poznaje od sastavnih delova i njenih početaka u Srbiji pre sedamnaest godina, pa je njegovo iskustvo bilo presudno kada smo razmišljali ko bi bio idealan, ali i objektivan sagovornik na ovu temu. Od promena u logistici tokom prethodnih sedamnaest godina, preko očekivanja korisnika nekada i sada, do inovativnih modela dostave, u nepunih devedeset minuta razgovora sa dosta konkretnih informaicja i zaključaka, Nikola je bio fenomenalan sagovornik!

Nikola Riznić, Zamenik generalnog direktora @ D Express
https://www.linkedin.com/in/nikola-rizni%C4%87-4b31175b/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je izgledalo poštansko tržište te 2004. a kako izgleda sada?
– Zašto je tema logistike relevantna za eCommerce i zašto je eCommerce bitan za logistiku?
– Koja su očekivanja korisnika bila 2005. godine a koja su sada?
– Ko su danas sve klijenti kurirskih službi?
– Konsultacije klijentima koji su novi u eCommercu – konsultacije u vezi logističkih procesa
– Da li se logističke kompanije danas vode podacima i kojim?
– Black Friday – potreba da se odgovori povećanom obimu slanja a da se zadrži kvalitet usluge
– Inovativni last mile modeli dostave
– 2man delivery & prijem platnih kartica
– Zašto je korisnički servis podjednako bitan kao i ostali logistički KPI-ovi
– Izazovi sa kojima se susreću kurirske kompanije
– Problem radne snage
– Problemi koje kurirske kompanije „stvaraju“ trgovcima
– Sugestije eCommerce trgovcima
– Šta nas čeka u budućnosti?
– Da zaključimo gde je danas logistika

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Umetnost prodaje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Advertajzing advertajzinga I Đorđe Janković I DigiTalk EP81

Digitalk.rs
Danas smo svedoci kako su novije industrije (IT, gaming) uspele da se izbore za kadrove, da im ponude zanimljivija radna mesta i veće plate, a da advertajzing koji je važio za dream job, i o kom smo mi sujetni kreativci mislili da nema boljeg mesta za rad, sada se suočava sa odlascima i deficitom radne snage. Šta je suština problema, kako su to rešile kolege u regionu, te koja su sve rešenja da rad u advertising industriji ponovo bude sexy, razgovarali smo sa Đorđem Jankovićem, osnivačem agencije Friday i predvodnikom jednog novog talasa u srpskoj advertising industriji.

Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director @ Friday
https://www.linkedin.com/in/djordje-jankovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Period u karijeri pre agencije Friday
– Da li danas advertajzingu treba advertajzing?
– Promene u advertising industiriji i oko nje.

Danas smo svedoci kako su novije industrije (IT, gaming) uspele da se izbore za kadrove, da im ponude zanimljivija radna mesta i veće plate, a da advertajzing koji je važio za dream job, i o kom smo mi sujetni kreativci mislili da nema boljeg mesta za rad, sada se suočava sa odlascima i deficitom radne snage. Šta je suština problema, kako su to rešile kolege u regionu, te koja su sve rešenja da rad u advertising industriji ponovo bude sexy, razgovarali smo sa Đorđem Jankovićem, osnivačem agencije Friday i predvodnikom jednog novog talasa u srpskoj advertising industriji.

Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director @ Friday
https://www.linkedin.com/in/djordje-jankovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Period u karijeri pre agencije Friday
– Da li danas advertajzingu treba advertajzing?
– Promene u advertising industiriji i oko nje. Generacija Z
– Advertising scena u Hrvatskoj, šta je drugačije?
– Festivali kao deo rešenja za problem u struci?
– Odnosi sa klijentima
– Uključivanje u društvene probleme koji nas okružuju
– Agencije sa stavom?
– Moramo sebe ceniti više
– Poruka mladim kolegama

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Podaci rade I Marijana Agić Molnar I DigiTalk EP80

Digitalk.rs
U ovoj epizodi smo se bavili podacima.
U ovoj epizodi smo se bavili podacima. Sve više bizniza se zasniva upravo na korišćenju podataka – data driven kompanije. U ovoj epizodi smo želeli da razjasnimo zašto su podaci zapravo važni za biznis, kako danas podatke koriste male, srednje i velike kompanije, te šta zapravo danas znači data driven kompanija. Fokus je svakako na podacima koji nam dolaze sa strane potrošača – kupaca. Ko danas ima pristup ovim podacima, ko je prinuđen da ove podatke kupuje, te kako treba upotrebljavati ove podatke, sve ovo smo kroz veliki broj praktičnih primera saznali od Marijane Agić Molnar, vrhunskog stručnjaka na ovu temu.

Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist @ DATA DO
https://www.linkedin.com/in/marijana-agic-molnar-4299114/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Karijerni put
– Zašto su podaci značajni za biznis i celokupnu poslovnu zajednicu
– Data driven kompanije?
– Velike kompanije vs. male i srednje kada su podaci u pitanju
– Podaci o razumevanju ponašanja potrošača i prilagođavanja potrošaču
– Osvešćenje u upotrebi podataka
– Koja je to kompanijska kultura koja pobeđuje
– Primeri i trendovi
– Evolucija ponašanja kompanija – kako postaju data driven
– Ko će pobediti sutra
– Preporuke za one koji hoće da uđu u industriju podataka

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Level Up: Kako izgraditi karijeru I Stefan Salatić I DigiTalk EP79

Digitalk.rs
Danas je karijera u IT industriji jedna od najviše željenih i traženih.
Danas je karijera u IT industriji jedna od najviše željenih i traženih. Toliko različiith mogućnosti za lični rast i razvoj, ponekad je zaista teško napraviti pravi izbor i odabrati put koji će vas odvesti do uspeha. Stefan je neko ko je od početka svoje karijere pravio izbore koji su ga danas doveli do izuzetno visoke pozicije u jednoj od najvećih i najbrže rastućih IT kompanija u Srbiji. Kako doneti prave odluke, na koji način učiti i razvijati se, te koje koje su posledice ali i benefit koje nose određene odluke, sve su to bile stvari o kojima smo razgovarali sa Stefanom, veoma posvećenim i uspešnim profedsionalcem u iT industriji.

Stefan Salatić, Head of Business Operations @ Quantox Technology
https://www.linkedin.com/in/stefansalatic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako započeti IT karijeru?
– Strast ili finansijska motivacija?
– Formalno obrazovanje ili ne?
– Pronaći mentora ili samostalno učiti i razvijati se
– Startup ili velika kompanija?
– Kako da primenite projektnu organizaciju na svoj razvoj?
– Šta treba i šta možete da uradite samostalno?
– iskoristiti sve prilike, posećivati dogadjaje i razvijati poslovnu mrežu
– Šta je to što možete uzeti iz vašeg okruženja?
– Koje su veštine koje možete da steknete u većim timovima?
– Kako da prepoznate da li vam prija okruženje?ž
– Šta treba da tražite od nadređenih kako bi ubrzali svoj razvoj a šta možete sami da preduzmete?
– Za zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

New Talent Game – nova pravila igre u zapošljavanju | Nevena Sofranić | DigiTalk EP78

Digitalk.rs
Priča o nedostatku i kvalitetu kadrova u IT industriji ne gubi na značaju posledjih par godina.
Priča o nedostatku i kvalitetu kadrova u IT industriji ne gubi na značaju posledjih par godina. Sve je više faktora koji utiču na zapošljavanje i privlačenje talenata u kompanije, pa smo želeći da čujemo kako zaista danas stoje stvari u našoj IT industriji, te koji su to svetski trendovi kada je privlačenje talenata u pitanju pozvali Nevenu Sofranić, devojku koju cela zajednica poznaje i koja je prilično dugo u ovoj tematici koja je i njena profesionalna karijera.

Razgovarali smo o svim aktuelnim temama vezanim za nove trendove u zapošljavanju u IT industriji, pomenuli smo hiring freeze, great resignation, dobre i loše prakse u privlačenju talenata, te trendove poput diverziteta i inkluzije…

Nevena Sofranić, Founder @ Recrooit.com
https://www.linkedin.com/in/nevenasofranic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Da li postoji hiring freeze?
– Nedostatak kadrova uprkos hiring freeze
– The Great Resignation
– Dobre i loše prakse u privlačenju talenata
– Gig economy & Freelenseri
– Uloga HR u tech kompanijama
– DEI: Diversity, Equity, and Inclusion
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/