Svaka dobra marketinška kampanja je zasnovana na uvidima. Svaki proizvod je zasnovan na uvidu. Svaki kreativni rad je rad na uvidima.
Zašto onda ako pitaš 100 kreativaca šta je uvid dobiješ 100 različitih odgovora?
Hajde da to ispravimo!
U tome će mi pomoći Dušan Simić, Strategic Planning Director u agenciji Communis.
00:00 Uvod
01:26 Kada si ti prvi put susreo reč “uvid”?
02:28 Šta je uvid uopšte?
14:50 Da li je uvid subjektivna kategorija?
21:30 Da li uvid treba da bude “nov”?
30:50 Kako se uvidi nalaze?
43:25 Odnos uvida i tenzije
55:30 Kako se koristi za kreiranje kreativnog rada?
01:08:40 Korišćenje uvida za proizvode (ne u komunikacijama)
01:16:38 Odjava
Epizodu pripremili i prezentovali: Dušan Simić i Goran Jankuloski
Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Produkcija: www.ziska.rs