Ne postoji bitnija stvar u marketingu od građenja brenda. Kako je onda moguće da je lista primera koju smo sklopili za ovu epizodu skoro neiscrpna: Vip u A1, Telenor u Yettel, Infostud u Inspira, Societe General i Vojvođanska Banka u OTP, O’ Cake u Nutri O’Cake, Facebook u Meta…i kada već kreneš u sve to, kako najbolje to da uradiš?
Pričamo sa čovekom koji je najzaslužniji za jedno od najvećih rebrendiranja na našoj listi, Vip u A1. Đorđe Vuksanović je Senior Transformation Director u A1 i vodio je tim 2021. godine kada je kompanija promenila ime, logo, boje i još neke neočekivane stvari koje ćete čuti u podkastu:
00:00 – Uvod
02:15 – Zašto rebrend?
06:00 – Rebrendiranje zbog akvizicije
08:15 – Rebrendiranje zbog nove vizije
17:00 – Rebrendiranje zbog krize
18:50 – Tvrdi pristup
31:05 – Meki pristup
37:35 – Kako meriš uspeh?
46:15 – Kako znaš da nisi uspeo?
49:05 – Koliko je teško u odnosu na druge projekte?
Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs