195 – Kako se pravilno spremiti za Crni Petak (Black Friday)

Male pobede
Juče smo pričali o tome šta je Crni Petak, kako je nastao i šta predstavlja danas, a danas malo više fokusa na to kako vi najbolje da ga iskoristite i na šta sve treba da mislite.
Juče smo pričali o tome šta je Crni Petak, kako je nastao i šta predstavlja danas, a danas malo više fokusa na to kako vi najbolje da ga iskoristite i na šta sve treba da mislite.

194 – Šta je Crni Petak i zašto je bitan (Black Friday)

Male pobede
Crni petak je sad već opšte poznati termin širom sveta za dan kada ljudi najviše troše, kada su najveći popusti i kada prodavci zarade više nego bilo koji drugi dan u godini… ali šta je istorija a šta sadašnjica ovog dana.
Crni petak je sad već opšte poznati termin širom sveta za dan kada ljudi najviše troše, kada su najveći popusti i kada prodavci zarade više nego bilo koji drugi dan u godini… ali šta je istorija a šta sadašnjica ovog dana.

193 – Na šta misliti pre nego što krenete u marketing kampanju

Male pobede
Ima mnogo detalja koje treba spremiti i na šta treba obratiti pažnju u pripremi marketing kampanje, ali mnogo ljudi se fokusira na dizajn, tekst, kreativu, publiku i budžet (što sve treba raditi) – a zaboravi sve one druge pripremne radnje oko toga šta će se desiti kad publika reaguje na kampanju.
Ima mnogo detalja koje treba spremiti i na šta treba obratiti pažnju u pripremi marketing kampanje, ali mnogo ljudi se fokusira na dizajn, tekst, kreativu, publiku i budžet (što sve treba raditi) – a zaboravi sve one druge pripremne radnje oko toga šta će se desiti kad publika reaguje na kampanju.

192 – Da li prihvatate poslove „van svoje niše“?

Male pobede
U preduzetništvu uvek postoje periodi u kojima sve ide kako treba, ali i oni u kojima se „borimo za preživljavanje“.
U preduzetništvu uvek postoje periodi u kojima sve ide kako treba, ali i oni u kojima se „borimo za preživljavanje“. U tim težim periodima, da li ostajete verni svojoj „niši“ ili ste voljni uraditi bilo koji posao samo da bi preživeli još jedan dan…

191 – Kako izabrati pravu „količinu“ sadržaja

Male pobede
Da ne ponavljamo priču da li treba ili ne treba kreirati sadržaj… za one koji su se odlučili da to žele ili treba da rade, postavlja se pitanje koliko često treba da „izbacuju“ novi sadržaj da bi napravili neki rezultat.
Da ne ponavljamo priču da li treba ili ne treba kreirati sadržaj… za one koji su se odlučili da to žele ili treba da rade, postavlja se pitanje koliko često treba da „izbacuju“ novi sadržaj da bi napravili neki rezultat.

190 – Da li je podcast ili vlog (RANT)

Male pobede
Jedna stavka koja me izuzetno nervira u poslednje vreme je izjednačavanje reči „podcast“ za najobičniji youtube sadržaj koji nema nikakvu namenu u pravom podcast svetu.
Jedna stavka koja me izuzetno nervira u poslednje vreme je izjednačavanje reči „podcast“ za najobičniji youtube sadržaj koji nema nikakvu namenu u pravom podcast svetu. Korišćenje buzzword-a samo zato što postaje kul ili popularno za sadržaj koji to nije utiče loše na celu podcast scenu i ono što ona treba da postane.

189 – Novi alat za podcastere u domaćoj produkciji: Sounder.fm

Male pobede
U poslednje vreme česta je pojava sve više alata i servisa koji služe za pomoć kreatorima podcasta, nudeći hosting, monitoring, izveštavanje, kontrolu, pa ponekad i monetizaciju vašeg sadržaja.
U poslednje vreme česta je pojava sve više alata i servisa koji služe za pomoć kreatorima podcasta, nudeći hosting, monitoring, izveštavanje, kontrolu, pa ponekad i monetizaciju vašeg sadržaja. Novi alat je Sounder.fm, koji je – ni manje ni više – nastao u Srbiji. Američko-srpski servis je već za dva meseca privukao više od 1000 podcastera.

https://sounder.fm/

188 – Audio sadržaj za najmlađe (Spotify Kids)

Male pobede
Znamo da deca već od ranih godina konzumiraju sadržaj na internetu, ali da postoji veliki problem filtriranja sadržaja koji je prikladan za njih.
Znamo da deca već od ranih godina konzumiraju sadržaj na internetu, ali da postoji veliki problem filtriranja sadržaja koji je prikladan za njih. Pored pojavljivanja Youtube Kids aplikacije koja je dostupna već neko vreme, Spotify je napravio zasebnu aplikaciju Spotify Kids namenjenu audio sadržaju za najmlađe.

https://newsroom.spotify.com/2019-10-30/introducing-spotify-kids-a-new-standalone-app-for-the-next-generation-of-listeners/

187 – Spotify preuzima primat u podcast distributerima

Male pobede
Spotify je nedavno ušao na tržište distributera podcasta na velika vrata, preuzimajući odmah ulogu jednog od većih igrača.
Spotify je nedavno ušao na tržište distributera podcasta na velika vrata, preuzimajući odmah ulogu jednog od većih igrača. U poslednjem izveštaju izgleda da postaje vodeći distributer, ulazeći na sve više zemalja, kao i sa činjenicom da je dostupan i na androdiu i na iOS-u.

186 – Targetiranje na Fejsbuku sa Ivanom Bildijem

Male pobede
Jedan od retkih slučajeva kada imam gosta u emisiji, i to kakvog gosta.
Jedan od retkih slučajeva kada imam gosta u emisiji, i to kakvog gosta. Pričam sa Ivanom Bildijem, osnivačem agencije za digitalno oglašavanje Likes and Cookies, o tome kako targetirati publiku prilikom puštanja oglasa na Fejsbuku.

Pratite Ivanov Youtube kanal:
https://www.youtube.com/user/ringebildi

Likes and Cookies:
https://likesandcookies.rs/