Aleksandar Vratonjić Gligorijević je direktor marketinga kompanije TeleGroup, u kojoj transformiše poslovni pristup integracije sistema u eri digitalne ekonomije.
Započeo je svoju karijeru kao stažista u IBM-u, dok je diplomirao IT menadžment na Fakultetu za matematiku i računarstvo Univerziteta Heriot-Watt u Edinburgu, Škotska. Po povratku u Srbiju, nastavio je put u lokalnoj IT industriji, koja mu je pružila bogato iskustvo u prodaji IT usluga i rešenja.
Aleksandar aktivno učestvuje u razvoju regionalne IT industrije i ekosistema za pokretanje tehnologije na Balkanu kroz organizacije kao što su Inicijativa Digitalna Srbija, BitAlliance i druge.
Osim toga, Aleksandar ima iskustva kao osnivač u dva startapa u industriji zabave (video igre i interaktivne igre) pre nego što se posvetio TeleGroupu u punom kapacitetu.
Aleksandar poseduje crni pojas drugog stepena u aikidou, svira klavir i gitaru i ponosan je otac. Uz muziku mu najbolje prolazi vreme i uvek joj se okreće kada se oseća kreativno i kada mu je potrebna inspiracija.
Pitanja koja ste izglasali tokom sedmicu su:
- Da li je i na koji način ovaj period tokom pandemije uticao na promene u marketingu?
- Imate li zivotni moto kojim se vodite kroz karijeru?
- Koja knjiga je najviše uticala na vaš poslovni razvoj i zašto?
- U kojoj muzici pronalazite najveću inspiraciju?
- Koja oblast marketinga Vam je najinteresantnija, a koja najzahtevnija?
Hvala Talks and Folks, Epson Srbija, Nova Iskra i Assert International na podršci u realizaciji ovog podcasta!