Maja Firlé Frankfurt

Radio Karantin
Maja Firlé je veterinar u Frankfurtu.
Maja Firlé je veterinar u Frankfurtu. Za Radio Karantin priča kako je po izbijanju epidemije korona virusa obezbedila zaštitnu opremu za osoblje svoje klinike i naglašava da se njenim pacijentima, koji inače ne vole da vide veterinare, sada posebno ne sviđa što ti veterinari nose vizire i ostalu opremu.

Hitna Pomoć BGD

Radio Karantin
Doktorke Irena Vučenović, Jelena Hartman i Ana Bogut i medicinska sestra Jelena Arežina rade u Hitnoj pomoći u Beogradu i za Radio Karantin ocenjuju da li su karantinske mere u Srbiji dobre i upoređuju ovu krizu sa bombardovanjem Srbije.
Doktorke Irena Vučenović, Jelena Hartman i Ana Bogut i medicinska sestra Jelena Arežina rade u Hitnoj pomoći u Beogradu i za Radio Karantin ocenjuju da li su karantinske mere u Srbiji dobre i upoređuju ovu krizu sa bombardovanjem Srbije.

Radio Karantin Epizoda 3

Radio Karantin
Koliko smo daleko od vakcine protiv Kovida-19 i kakva bi ta vakcina mogla da bude?
Koliko smo daleko od vakcine protiv Kovida-19 i kakva bi ta vakcina mogla da bude? Da li ima lekova koji se mogu koristiti protiv korona virusa? Kakav bi mogao da bude drugi talas pandemije? Da li ćemo spaljivati naučnike na lomači ili će nas ova pandemija uveriti da je zapravo u nauci spas? Na ta i druga pitanja odgovore tražimo u razgovoru sa naučnicom i lekarom iz Njujorka Svetlanom Gavrilov, dok nam lekari iz Beograda i Teksasa pričaju kako je biti na prvoj liniji fronta u borbi protiv virusa.

Radio Karantin Epizoda 2

Radio Karantin
U ovoj epizodi Radio Karantina gost nam je profesor ekonomije Raša Karapandža.
U ovoj epizodi Radio Karantina gost nam je profesor ekonomije Raša Karapandža. Sa njim razgovaramo o tome da li je Srbija najlošija u regionu kada je zaštita zdravstvenih radnika u pitanju, kakav će biti svet posle ove krize, odakle novac za pomoć svima koje kriza pogađa i da li se nešto promenilo od kada je otkriveno da je Siniša Mali plagirao doktorat.

Koliko nam znači lajk?

Instant Psihodnevnica
Lajk je uveden 2009. na društvenu mrežu fb, pre toga je dve godine bio na čekanju, jer se osnivačima nije baš svidelo sve ono što može da donese sa sobom.

Lajk je uveden 2009. na društvenu mrežu fb, pre toga je dve godine bio na čekanju, jer se osnivačima nije baš svidelo sve ono što može da donese sa sobom. Ali jednom kada je upotrebljen pokazalo se da ima odličan uticaj na građenje socijalnih mreža i interakciju između korisnika, zatim promociju i vidljivost, bolje praćenje preferencija od velikog značaja za marketing, koji je opet presudan za fb.