EP 025: Petar Dragnić – Pojačalo podcast
PojačaloZa Pojačalo, Petar otkriva koji vid reklamiranja je najbolji za ovu vrstu posla, koliko je potrebno uložiti sredstava i truda da bi se započeo jedan ovakav biznis, kako može uspešno da se proširi i kako prodati svoju ideju van granica naše zemlje.
Teme u podkastu:
– Prvi susret sa Escape Room-om
– Opremanje Escape Room-a
– Izgled igre u Escape Room-u i kako sve to funkcioniše
– Ulaganje sredstava za pokretanje Escape Room-a
– Širenje posla i prodavanje ideja
– Saveti za nove preduzetnike
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2IL1lZ0
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN
Epizoda 7: Marketing i SEO kursevi vrijedni slušanja
SwitchNIjesu svi kursevui koji postoje nužno dobri i dobro je kad možete sebi da uštedite vrijeme i “naletite” baš na one koji vama odgovaraju.
Neformalna edukacija u svijetu marketinga je praktično najbolje što možete da uradite za sebe. Pored praktičnog znanja, koje je neophodo u svakom poslu, marketing tj. advertising se mijenjaju toliko velikom brzinom, da je potrebno da gotovo svakodnevno provjeravamo, testeiramo i naravno, informišemo se o novonastalim situacijama. Pošto formalno obrazvanje više služi tome da nas usmjeri i iskristališe način na koji razmišljamo, teško da će bilo koji fakultet biti u mogućnosti da baš u potpunosti isprati sve novine koje se dešavaju u tako kratkom roku. Da ne pominjemo naše fakultete i literaturu koja se nije mijenjala godinama unazad.
U ovoj epizodi govorimo o kursevima koje bi obavezno trebalo da poslušate ako ste (budući) marketar. Pomoći će vam da unaprijedite vještine na najefikasniji mogući način, a osim toga, većina je besplatna. Pored kurseva, za koje imate i linkove za pristup, savjetujemo još nešto – ne tražite brz način da nešto naučite, u marketingu to može puno da vas košta. Loše segmentirana publika, neprofesionalan pristup ili pogrešna reklamna poruka ponekad rezultiraju katastrofalnim rezultatima po brend ili kompaniju. Samo temeljno učenje i ozbiljan pristup ka razumijevanju stvarnih potreba kupaca mogu da znače dugoročan uspjeh, a sve to podrazumijeva konstantno ulaganje u obrazovanje i puno rada.
1:15 Facebook Blueprint – https://www.facebook.com/business/learn
4:18 Hubspot – Inbound Marketing Course – https://academy.hubspot.com/courses/inbound-marketing
7:19 Google Analytics – https://analytics.google.com/analytics/academy/
10:03 Hubspot – Social Media Certification – https://academy.hubspot.com/courses/social-media
14:08 Udemy – “How I hit first on Google” – https://www.udemy.com/seo-ultimate-guide/
16:00 Hubspot – SEO Course – https://academy.hubspot.com/courses/seo-training
18:29 NMKI – Stefan Gajić – https://stefangajic.com/najjaci-marketing-kurs-ikada/
20:27 Hubspot – Business Blogging – https://academy.hubspot.com/courses/blogging-training
TALASNA DUŽINA #12 MILAN ĆIRKOVIĆ – NUKLEARNA ENERGIJA – PREDNOSTI I RIZICI
Talasna dužinaDa li su nuklearne elektrane bezbednije i korisnije od drugih vidova elektrana?
Koja je budućnost dobijanja električne energije?
Zašto se dogodio incident u Fukušimi?
Gost: Milan Ćirković, Astrofizičar
Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.
ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA
Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na
SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886
i
MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/
Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:
Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/
www.talas.rs
EP 024: Goran Mirković – Pojačalo podcast
PojačaloU današnjoj epizodi saznaćete da li je i koliko teško baviti se onim za šta se u suštini nisi školovao i da li je za pisanje marketinških tekstova potreban talenat. Saznaćete i šta je Content Insights Marketing i čemu on služi, da li i kako Google zna koliko smo se zadržali na nekoj stranici, kako se pripremiti za pisanje nekog sadržaja na Web-u, koji su mehanizmi koji bi mogli da pomognu u tome i da su stvari koje su neophodne za uspeh – istrajnost i kretanje van granica sopstvene zone komfora.
Teme u podkastu:
– Twitter i moć društvenih mreža
– Content marketing i važnost story telling-a za brand
– Content Insights marketing
– Analitika ponašanja potrošača
– Pretplata za sadržaj koji gledamo
– Saveti za sam početak stvaranja
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2FiXb8y
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN
#43: Nikolina Andrić | 10 žena za koje morate čuti
Vreme je za VAsOvo je treća po redu Međunarodna konferencija i ja bih rekla najbolja. Naravno svaka sledeća će biti još bolja, u to sam 100% sigurna. Organizatorka ove konferencije je gospođa Sofija Bajić.Sofija BajićSofija Bajić je vlasnica Vitalon grupe i predsednica Udruženja Promocija zdravog života iz koje je proistekao sam Klub biznis na štiklama, u kom i sama održavam radionice na temu Kako da unovčiš znanje u online svetu.Ono što je karakteristično za Sofiju jeste da je ona u stvari po struci dizajnerka tekstila i pre nekih 25 godina je zajedno sa suprugom osnovala firmu Vitalon koja se bavi proizvodnjom dijetetskih proizvoda na prirodnoj bazi.Ono zbog čega je ona pokrenula ovu konferenciju i uopšte klub biznis na štiklama jeste činjenica koju je u videla da nam je svima potrebno umrežavanje i ja sam joj posebno zahvalna na tome.Mnogo toga sam naučila od nje same, koja kaže da uglavnom ima tremu pred javni nastup, ali je to ne sprečava da nastupa i svaki put se bori sa sobom u tom smislu. Ono u čemu je ona bez premca jeste organizacija i delegiranje obaveza, u smislu pronalaženja pravih ljudi koje će angažovati za stvari koje su joj potrebne kako bi svaki projekat bio uspešno realizovan.Konferencija Biznis na štiklama – otvaranjeKonferencija je trajala ceo dan, otvarena je u 9:00 h s tim što vam moram ispričati jednu malu situaciju koja mi se desila pre nego što ću ući u Master centar. Auto nisam imala, nego sam išla busom i uhvatim gradski prevoz, 11-icu do Master Centra. Samo što sam izašla iz busa pukne mi kaišić na sandalama.Pošto konferencija u samom nazivu ima štikle, smatrala sam da bi možda bilo Ok da ja obujem štikle koje nisam nosila pa otprilike četiri godine I lepo mi pukne kaiš ili ne pukne nego izvuče se kaišićima pošto su platforme u pitanju.Uhhhh. Odmah mozak radi 100 na sat. Treba da uđem da se registrujem a ne mogu sa sandalom koja mi spade. Ma jedva hodam i do ulaza. I srećom, odmah na ulazu snimim jednu trafiku i molim Boga da imaju bilo kakav lepak samo da mogu da rešim problem. Da budem iskrena, nisam bila pod nekim stresom, jer sam ja kao prava majka, imala rezervne – ravne sandale – jer sam planirala da idem in a Blokrok fest uveče u Železničkom parku. O da. Ali htela sam, ako ništa drugo, bar da uđem na štiklama. Kupujem super lepak (jer prvobitno traženi OHO lepak naravno nije bio u prodaji – mada mi on ne bi ni pomogao – nego meni bio prva asocijacija, zbog klinaca).I naravno idem prvo da se registrujem, pošto je to već bilo negde oko 8:30 h. Ali idem polako, kao na usporenom snimku, jer sam 1000% sigurna da svi vide da mi kaiš sa sandale landara oko noge. Znate taj osećaj?Dok se registrujem, polu-unezvereno tražim vrata ili tablu na kojima piše Toalet iii konačno ih vidim. Eh to je bila radost. Međutim, kad ja tamo, ono zaključano. Molim? Zaključana vrata od toaleta u Master centru za vreme Konferencije! Ma naravno da su bila zaključana, jer je Konferencija Biznis na štiklama na spratu i tamo postoji uredno pripremljen i mirišljav toilet, do kog ne mogu da dođem, jer mi, zaboga, spada sandala. Kako da se popnem na sprat!? Ma nema šanse. Sem možda bosa. Ali to ne dolazi u obzir.Ljudi moji, kamere već uveliko sve snimaju. Ja jesam poznata kao spontana i vrlo prijatna osoba, ali ne bih baš volela da budem sinonim za pepeljugu posle ponoći i to na Konferenciji Biznis na štiklama. I u svom tom razmišljanju, ugledam tetkicu. Da, one tetkice – čistačice, zadužene za higijenu prostorija. I zamolim je da mi otključa toilet – na šta me ona začuđena pogleda, u fazonu – pa imaš otključan na spratu. Ali valjda moje umiljato lice ubedi je da ipak možda stvarno imam dobar razlog za uznemiravanje. I tek tada skontam da je ona izašla iz jedne prostorije, u kojoj inače borave kada imaju kafe-pauzu i slično i naravno ja se uglavim u istu. I tu upoznam tetku Miru.Tetka MiraPrva stvar odnosno osoba koju ugledam, po ulasku u prostoriju je ona. Žena sa svojih 76 godina, što sam posle saznala. Meni je na prvi pogled, a tek kasnije izgledala da ima jedno 55 maksimalno. Onako vitalna, raspoložena, sa očima koje sve razumeju. I kaže ona meni kao nešto si ti meni poznato ovo-ono i na kraju dođemo do toga da je žena celog veka radila u gradskoj biblioteci i onda kad je otišla u penziju je iz dosade počela da radi kao čistačica u Master centru.Žena me je potpuno oduševila sa pričom. Izvela je jednu devojčicu, koja je bila njena podstanarka. Bukvalno je izvela na put. Stanovala je kod nje tokom srednje škole, studija, a posle se od nje i udala. Kao na filmu. Ja sam se u medjuvremenu sva umrljala od super lepka, jer u brzini nisam stavila ništa da zaštitim ruke, pa sam tako napravila sebi dodatni problem, koji sam sada rešaavala, slušajući priču tetka Mire.Jedino što mogu da uradim da joj se zahvalim na neki način jeste da vas pozovem ako tražite stan za svoju ćerku, nećaku, bratanicu i slično, neku srednjoškolku, koja planira da upiše školu u Novom Sadu i da stanuje, biće mi neizmerno drago da vas povežem
Click to view: show page on Awesound
Ja, Preduzetnik – Retrospektiva urađenog u prvoj sezoni serijala
Ja preduzetnikTALASNA DUŽINA #11 JELENA VUJANOVIĆ – DVERI IZMEĐU MODERNOG I TRADICIONALNOG
Talasna dužinaKako pomiriti zahtev za jakom porodicom i slobodom pojedinca?
Da li su Dveri za zabranu LGBT Parade u Beogradu?
Koliko će odnos prema osuđenim ratnim zločincima da utiče na
brend Dveri u budućnosti?
Koje su granice slobode govora?
Kakv je odnos Dveri prema obaveznoj vakcinaciji?
Gošća: Jelena Vujanović, Direktorka Informativne službe Dveri
Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.
ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA
Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na
SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886
i
MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/
Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:
Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/
www.talas.rs
EP 023: Miroslav Varga – Pojačalo podcast
PojačaloSlušaocima i gledaocima Pojačala, Varga priča o Google analitici i oglašavanju, GDPR-u, marketinškim strategijama i otkriva na koji način je najbolje uploviti u svet Google oglasa.
Teme u podcastu:
– GDPR
– Tajne naprednih korisnika
– Metrika i njen značaj
– Primeri i smernice za preduzetnike
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2XFgnop
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN
#42: Karolina Herbut | Kako da zaista upravljate novcem?
Vreme je za VAsPričale smo o novcu kao takvom, o novcu kao izvoru sredstava, o novcu kao uspehu, o novcu kao cilju i o novcu kao kontroli.Ono što je jako važno da obratite pažnju u toku slušanja cele epizode jeste upravo kontrola i bolje upravljanje novcem. Šta to zapravo znači? Zašto je važno da znamo gde trošimo novac?Zašto je važno da znamo da li smo nešto uštedeli, i ako jesmo koliko je to novca u stvari?Koje dve grupe ljudi postoje kada je u pitanju finansijsko obrazovanje?Koliko smo upućeni odnosno neupućeni i zašto je to tako?Zašto nam je u stvari teško da vodimo računa o finansijama? Karolina nam je ispričala i jednu zanimljivu priču odnosno situaciju u kojoj je bila kao devojčica od 6 godina. Znate već da ja volim da rekonstruišem priču ispočetka i biće vam vrlo interesantno da čujete otkud ta ljubav prema novcu, prodaji i uopšte savetovanju ljudi. Karolina nije samo neko ko je tu da vas savetuje zato što je stručna i zato što ima mnogo iskustva u svetu finansija, već je upravo na svojoj koži osetila većinu ovih izazova sa kojima se svi mi suočavamo i koje je ona predstavlja i u svom online kursu. Bila je direktorka jedne firme koja je imala preko 70 zaposlenih i onda je počela da radi za sebe kao preduzetnica i došla je do toga da ima nula dinara na računu. Pričale smo o tome kako se izborila sa tom situacijom i koji je to prvi korak zaista najvažniji kada je u pitanju upravljanje novcem.
Iskoristite PROMO kod NIKOLINA da biste dobili Karolinin online kurs o finansijama po ceni od 3999 dinara na nikolinaandirc.com/42
Click to view: show page on Awesound