EP 040: Dimitrije Ostojić, konverzija i marketing automatizacija – Pojačalo podcast

Pojačalo
U četrdesetoj epizodi Pojačalo podkasta Ivan Minić ugostio je Dimitrija Ostojića, jednog od prvih srpskih eksperata u oblasti konverzije i marketing automatizacije.
U četrdesetoj epizodi Pojačalo podkasta Ivan Minić ugostio je Dimitrija Ostojića, jednog od prvih srpskih eksperata u oblasti konverzije i marketing automatizacije. Pored priče o svojim počecima u offline i online marketingu, Dimitrije Ostojić nam objašnjava šta je to marketing automatizacija, koji su osnovni koraci konverzije kupaca koje bi svaki preduzetnik morao da zna, koja su sredstva koja se primenjuju u ovom procesu i koje su prednosti ovog oblika komunikacije sa posetiocima sajta.

U ovonedeljnom podkastu saznajte i šta su webinari, kako je nastala prva virutelna konferencija na našim prostorima LeadCon, te kako možete da se prijavite na kurs iz oblasti konverzije i marketing automatizacije.

Teme u podkastu:
– Početni koraci jednog soloprenuera
– Šta je to marketing automatizacija?
– Šta posle prvog kontakta sa potencijalnim klijentom?
– Šta se nalazi „ispod haube“ marketing automatizacije?
– Webinari kao sredstvo komunikacije sa potencijalnim klijentima
– Nastanak konferencije LeadCon

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Epizoda 10 | WE Founders live Meetup part 1

StartUP - Put uspeha
Prava poslastica za 10. epizodu podkasta – prva live epizoda sa našeg septembarskog WE Founders Meetup-a!

Prava poslastica za 10. epizodu podkasta – prva live epizoda sa našeg septembarskog WE Founders Meetup-a!

Impact Hub Belgrade imao je priliku da 5. septembra na WE Founders Meetup-u bude domaćin liderkama, preduzetnicama i mentorkama sa kojima ima priliku da sarađuje na različite načine – a sada i da ih okupi na jednom mestu. 

Razgovarali smo o tome kako one doprinose razvoju ekosistema za inovacije! Koje su to sve prilike, koje prepreke, šta je to što radimo dobro, a šta možemo da radimo bolje!

U ovoj epizodi, koja će se prikazati u dva dela, imaćete priliku da na datu temu čujete: Zoju Kukić – programsku direktorku Digitalne Inicijativu Srbije, Maju Perović Lazarević – osnivačicu Market Republic, Svetlanu Tešić – članicu odbora AFA mreže, Gordanu Đurđević – predsednicu odbora za javno zagovaranje Udruženja poslovnih žena, Sandru Nešić – menadžerku programa ICT Hub-a, Milu Milenković – šeficu službe za digitalne inovacije Telekoma Srbija i Ivanku Milenković – osnivačicu Sistema Ekofungi.

Slušajte pažljivo, jer ove liderke su imale puno toga dragocenog da kažu! Ovo su žene od kojih učimo i sa njihovim savetima i podrškom stvaramo dalje, nove prilike!

Više o WE Founders zajednici pročitajte OVDE!

*Produkciju podkasta i sam Meetup vodila je Andreja Koršič. Dizajn zvuka i montažu potpisuje Jovana Tošić.

Pokretači #54 Srđan Šajinović – East to the Sun / Banja Luka

Pokretači
East to the Sun je putopisni blog, na kome Srđan opisuje svoje avanture po uzbudljivim destinacijama, od Mongolije, preko Irana, pa sve do putovanja po Balkanu.
East to the Sun je putopisni blog, na kome Srđan opisuje svoje avanture po uzbudljivim destinacijama, od Mongolije, preko Irana, pa sve do putovanja po Balkanu.

Ja, Preduzetnik – Epizoda 33 – Biljana Stanojević, Atos

Ja preduzetnik
Biljana Stanojević je osnivač i direktor turističke agencije Atos, osnivač i predsednica Asocijacije poslovnih žena Vizija iz Kragujevca, dobitnica je nagrade Cvet uspeha za ženu zmaja u kategoriji samozapošljavanja od strane Udruženja poslovnih žena Srbije, priznanja Najžena XXI veka za oblast turizma, priznanja za ličnost godine u turizmu 2017, dobitnica Đurđevdanske nagrade grada Kragujevca, najvišeg priznanja za preduzetništvo, mentorka Evropskog pokreta u Srbiji…
Biljana Stanojević je osnivač i direktor turističke agencije Atos, osnivač i predsednica Asocijacije poslovnih žena Vizija iz Kragujevca, dobitnica je nagrade Cvet uspeha za ženu zmaja u kategoriji samozapošljavanja od strane Udruženja poslovnih žena Srbije, priznanja Najžena XXI veka za oblast turizma, priznanja za ličnost godine u turizmu 2017, dobitnica Đurđevdanske nagrade grada Kragujevca, najvišeg priznanja za preduzetništvo, mentorka Evropskog pokreta u Srbiji…

Iako je postigla mnogo toga za nekih 10 godina u preduzetništvu, Biljana nije postala preduzetnica svojevoljno, niti su joj životne okolnosti bile ružičaste. Nakon izgubljenog posla, posle 14 godina rada u firmi, se našla na birou, a zbog nasilja u porodici je završila u sigurnoj kući. U svojim četrdesetim, odlučuje se da pokrene turističku agenciju, gde za prvih šest meseci poslovanja zarađuje samo 30€.

Inspirativna i nadahnjujuća priča o prevazilaženju naizgled nepremostivih prepreka, teškim životnim trenucima, veri u sebe, uprkos svim strahovima, vraćanju zajednici, o tome kako je došlo do toga da je preduzetništvo sada njen život, iako je u njega ušla iz nužde i još mnogo toga od neverovatne Biljane Stanojević.

TALASNA DUŽINA #19 BOJAN KLAČAR – DRUŠTVENE MREŽE I POLITIKA U SRBIJI

Talasna dužina
Koliko su tviter, fejsbuk i instagram značajni za politiku u Srbiji?
Koliko su tviter, fejsbuk i instagram značajni za politiku u Srbiji?

Kako tviter koristi vlast, a kako opozicija?

Koliko su biračima uopšte bitne mreže?

Koji su pozitivni primeri političkih kampanja?

Gost: Bojan Klačar, izvršni direktor CeSID-a

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

#53: Tijana Banović l Stvaramo proizvode koji kreiraju osećaj

Vreme je za VAs

Nikolina: Dobrodošla Tijana i hvala ti što si pristala da budeš moja gošća u ovoj epizodi podkast-a.

Tijana: Hvala tebi Nikolina što si me pozvala i moram odmah na početku da ispričam kako sam pre dve ili tri godine došla do nekog teksta, gde je pisalo pomalo senzacionalistički: “Radi 04:00 sata i zarađuje dobro.Sećam se da sam pomislila: ” Bože, ova žena je moj idol”. Stvarno, svaka ti čast na svemu što radiš.

Nikolina: Hvala ti mnogo! Ja i dalje, evo priznaću, nisam svesna koliko je ljudi čulo za mene. Baš kada sam bila na nekom predavanju o mentorstvu u Beogradu, vidim koliko mi žene prilaze i koliko su upoznate sa onim što radim.

Pozvala sam te da pričamo o tvojim počecima ali i o onome što je trenutno aktuelno kod tebe i tvoje porodice, jer imaš porodični posao. Takođe bih volela da pričamo o tome kako si se ti uopšte našla u online svetu i kako je to izgledalo kad si počela.

Tijana: Kod mene je sve išlo korak po korak, od one najniže letvice ka višoj. Kada sam imala 21.godinu i još uvek studirala na Filološkom fakultetu, počela sam da radim part- time posao, odnosno da radim promocije vikendom. Promovisala sam proizvode po marketima i uspevala da se izdvojim po prodaji od drugih devojaka. To je moj tadašnji direktor prepoznao, da bolje prodajem, da drugačije komuniciram sa tim ljudima i u celoj toj priči on mene poziva da dođem u agenciju u kancelariju da radim. Bio je u fazonu, ok, ona je na Filološkom fakultetu, na književnosti, pretpostavljam da zna da piše i da barata sa rečima i pitao me da krenem da radim kao kopirajter. Ja tada nisam imala pojma šta znači biti kopirajter, ali sam rekla da hoću. E kada sam došla kući krenula da guglam i čitam i da dolazim do nekih prvih tada tekstova o kopirajtingu u šta se tu radi. Trebalo je da znam da pišem u tom marketinškom smislu. Tu počinjem kao junior kopirajter, onda postajem senior kopirajter, a onda prelazim u drugu agenciju. Tada postaju aktuelne društvene mreže i klijenti počinju da uviđaju njihovu moć. A inače, digital je tada bio neko nevoljeno dete u koje niko nije verovao i nije hteo da da mnogo novca, bilo je čisto da se ispoštuje forma. U to vreme ja sam čitala bukvalno sve što sam mogla da nađem na internetu, svaku knjigu, sve što je bilo vezano za marketing i tu dolazim do jednog jako važnog momenta koji bih volela da spomenem, a to je da shvatam da nikada ne bih volela da predajem srpsku književnost i jezik u školi, da me to apsolutno ne interesuje i da sam totalno ušla u te neke marketinške vode i da mi je sve to mnogo interesantnije.Odlučim da promenim fakultet i upisujem Fakultet za medije i komunikacije – odsek novinarstvo, da bih unapredila taj spisateljski momenat. Najbolja stvar koja mi se desila u tom trenutku su časovi copywriting-a kod Voje Žanetića.

On je bio odličan mentor i otvorio mi je nove vidike.

Postajem community manager, pa onda postajem social Media manager, krećem da se interesujem za brojeve i i oglašavanje i u tom nekom periodu sam već provela pet šest godina u agencijskom životu. A znate kako kažu da oni koji izdrže više od godinu u agenciji nisu normalni ljudi, to je kao da si služio 34 vojna roka.

Moj najveći problem je tada bio što sam imala u jednom trenutku 11 klijenata, i to su bili potpuno različiti klijenti, sa različitim poslovima. Tu su bili NIS, Bambi , jedan Soko Štark, Guarana, jedan Red Bull, neke maramice za bebe, znači jako različiti proizvodi, različite usluge. U jednom trenutku mi je zaista postajalo previše da u periodu od 9:00 do 5:00 h budem kreativna za sve te klijente. Tada se prvi put javila ideja o našem biznisu, to jest da pokušam nešto u preduzetništvu.

Click to view: show page on Awesound

Ep 18 Nikola Jovović — Kako se postaje prvak Evrope? | Ivan Kosogor: Da, ti to možeš (Podcast)

Da, ti to možeš
Ove nedelje sam imao čast i zadovoljstvo da pričam sa Nikolom Jovovićem, zlatnim dečkom, prvakom Evrope, osvajačem zlata Svetske lige, ali pre svega jedan mladi, prijatni i uvek nasmejani momak!  Pričali smo o tome kako je krenuo da se bavi odbojkom, kako zapravo izgleda život profesionalnog sportiste, koja knjiga mu je promenila život, kako se osećao kada je bio na samo jedan poen od zlatne medelja na Evropskom prvenstvu i o još mnogo toga.  Uživajte!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

Ove nedelje sam imao čast i zadovoljstvo da pričam sa Nikolom Jovovićem, zlatnim dečkom, prvakom Evrope, osvajačem zlata Svetske lige, ali pre svega jedan mladi, prijatni i uvek nasmejani momak!  Pričali smo o tome kako je krenuo da se bavi odbojkom, kako zapravo izgleda život profesionalnog sportiste, koja knjiga mu je promenila život, kako se osećao kada je bio na samo jedan poen od zlatne medelja na Evropskom prvenstvu i o još mnogo toga.  Uživajte!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

Epizoda 9: StartUP – Put uspeha | Frank Saviane

Impact hub
Frank Saviane putuje svetom i radi sa startapima na polju sistematizacije njihovog rasta.
Frank Saviane putuje svetom i radi sa startapima na polju sistematizacije njihovog rasta. Biznis inženjer, prethodno je radio u korporaciji kao computer scientist. Sada u svom portfoliju ima startape sa svih strana sveta.
Izuzetno zanimljiv sagovornik, Frank je sa nama otvoreno pričao o problemima i prilikama u regionalnom startap ekosistemu. Pitali smo ga šta to startap može da učini sam, bez dodatne investicione podrške. Pružio nam je puno primera iz svog bogatog iskustva o prilikama i načinu razmšljanja o rastu koji svakom startapu može da posluži.
Specijalo nas je zaintrigirala njegova metafora o Ferariju u kontekstu rasta startapa. Ne samo zato što je bio gost Beograda u okviru Habove Recap konferencije, Frank je dragocen jer o realnostima startap puta govori otvoreno, sa ciljem da u toj razmeni nešto naučimo.

EP 039: Vladimir Stojković, craft pivara Dogma – Pojačalo podcast

Pojačalo
Šta su craft piva, kako je nastala pivara Dogma, na koji način je razvijan ovaj brend i kako je tekla čitava priča sa zanatskim pivarstvom u Srbiji saznajte u razgovoru Ivana Minića i Vladimira Stojkovića.
Šta su craft piva, kako je nastala pivara Dogma, na koji način je razvijan ovaj brend i kako je tekla čitava priča sa zanatskim pivarstvom u Srbiji saznajte u razgovoru Ivana Minića i Vladimira Stojkovića.

U 39. epizodi Pojačalo podkasta Vladimir, vlasnik craft pivare Dogma, govori o problemima sa kojima se bori craft pivarstvo, otkriva koja je razlika između craft i industrijskih piva i priča o svojim planovima za dalje razvijanje pivarske scene u našoj zemlji.

Teme u podcastu:
– Popularizacija zanatskih piva
– Razlika između industrijskog i craft piva
– Kako je Faške ušao u craft priču
– Vrste piva
– Kako se pravi pivo
– Kako pivo postaje posao
– Kako se razvijao Dogma brend

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Epizoda 9 | Frank Saviane

StartUP - Put uspeha
U svojoj 9. epizodi podkasta „StartUP – Put uspeha“, prvog domaćeg podkasta namenjenog startap ekosistemu Srbije i regiona, Impact Hub Belgrade ugostio je Frank Saviane!

Frank Saviane putuje svetom i radi sa startapima na polju sistematizacije njihovog rasta. Biznis inženjer, prethodno je radio u korporaciji kao computer scientist. Sada u svom portfoliju ima startape sa svih strana sveta.

Izuzetno zanimljiv sagovornik, Frank je sa nama otvoreno pričao o problemima i prilikama u regionalnom startap ekosistemu. Pitali smo ga šta to startap može da učini sam, bez dodatne investicione podrške. Pružio nam je puno primera iz svog bogatog iskustva o prilikama i načinu razmšljanja o rastu koji svakom startapu može da posluži. Specijalo nas je zaintrigirala njegova metafora o Ferariju u kontekstu rasta startapa.

Ne samo zato što je bio gost Beograda u okviru Hub-ove Recap konferencije 2019. godine, Frank je dragocen jer o realnostima startap puta govori otvoreno, sa ciljem da u toj razmeni nešto naučimo.

*Ova epizoda podkasta je na engleskom jeziku.

*Produkciju i sam razgovor vodila je Andreja Koršič. Dizajn zvuka i montažu potpisuje Jovana Tošić.