Epizoda 4: „Kako da nam učenje bude zabava“

Switch
U četvrtoj epizodi Propelerovog podcasta govorili smo o preduzetništvu.

U četvrtoj epizodi Propelerovog podcasta govorili smo o preduzetništvu. Kao i u prethodnih nekoliko epizoda, odlučii smo da razgovaramo sa nekim ko nam može reći nešto više o tome na osnovu ličnog iskustva. Naš gost je Tina Kuzman, jedna od osnivačica, a ujedno i PR kreativnog studija Open Box. Open Box je počeo sa radom kao studio za 3D štampu, grafički dizajn i audiovizuelnu produkciju. Međutim, za vrlo kratak period uočili su da kreativni pristup koji koriste u trenutnom poslu ima mnogo širu primjenu poput obrazovanja i odgovornog preduzetništva. Nešto više o tome možete čuti u četvrtoj epizodi.

1:21 Počeci u Open Box studiju; Šta preduzetništvo predstavlja za vas?

4:46 Kako posmatraš praktičnu upotrebu 3D štampača u svijetu i kod nas?

8:08 Misliš li da ste spremni da postavljate nove standarde u Crnoj Gori?

14:43 Šta je Kideville?

22:00 Kako reagujemo na probleme, uloga kreativnosti, strah i način na koji (treba da) reagujemo na njega.

26:55 Kako vidiš Open Box u budućnosti?

Epizoda 3: „Sve može“

Switch
Sve može – kako glasi naziv treće epizode Propelerovog podcasta, posvećen je priči o startupu iz Crne Gore – Meanderbug.

Sve može – kako glasi naziv treće epizode Propelerovog podcasta, posvećen je priči o startupu iz Crne Gore – Meanderbug. Osim sjajne ideje o razvoju crnogorskog ruralnog turizma i misije da pruži zajednici zdrave i održive promjene baš u tom sektoru, čini se da Meanderbug teži ka tome da stvori novu potražnju u Crnoj Gori, zaobilazeći tako svoje najveće konkurente – Booking i Airbnb.

Meanderbug ima i veoma zanimljiv marketing. Pored hashtaga #svemoze, postoje još dva po kojima je ovaj startup postao popularan, a to su #crazygoodtravel i #samopolako. Naš gost, Jovan Radnić je dio Meanderbug tima, pa smo saznali nešto više o tome kako je sve počelo, zašto baš Crna Gora i kako će teći njegov dalji razvoj.

0:29 Šta je Meanderbag, kako funkcionište i zašto baš Crna Gora?

1:53 Kako teče komunikacija između vlasnika kućica i osnivača startup-a?

4:04 Koliko se sistem rezervacija razlikuje u odnosu na Booking i Airbnb?

6:54 Na čemu se bazira strategija Meanderbaga, budući da koristite sjajne hashtagove, poput #crazygoodtravel?

8:43 Otkud ti u svemu ovome? Kako si došao do toga da radiš za Meanderbug?

10:29 Planirate li širenje na druge zemlje? Vidiš li sebe u istoj kompaniji u narednih 3 ili više godina?

12:27 Šta misliš, zašto se nije desilo da neka takva ideja potekne baš iz Crne Gore?

Epizoda 2: „Biti samo svoj“

Switch
Druga epizoda našeg podcasta je spremna.

Druga epizoda našeg podcasta je spremna. Razmišljali smo o frilenserima i njihovom načinu života, koji je vrlo često izazovan iako većina posmatra ovakav način života kao mogućnost da radiš „kad hoćeš i odakle hoćeš“. Istina je da svi oni mogu da organizuju svoje vrijeme kako im najviše odgovara, ali isto tako i žrtvuju društveni život koji bi inače imali u kompaniji, tj. poslu sa punim radnim vremenom. O tome smo porazgovarali sa Andrjanom Vešović, ili kako je mnogi poznaju – Zombijanom. Andrijana je vizuelna umjetnica, ilustratorka, koja se bavi frilens poslovima. Iako tvrdi da nije influenser, Andrijana svojim načinom života i stavovima koje jasno izražava, uz sebe ima ogroman broj ljudi koji aktivno prati njen rad i raduje se svakom novom.

Zombijana i Anja, koja je bila host ove epizode su frilenserke, pa su imale o mnogo čemu da prodiskutuju, a sve to možete da poslušate u drugoj epizodi pod nazivom „Biti samo svoj“. Ako postoji nešto konkretno što biste voljeli da čujete, postavili smo spisak pitanja, pa samo odaberite vrijeme.

(1:37)Kako si počela da se baviš frilensingom?

(3:04)Šta misliš, koliko je teško naći posao kao frilenser?

(5:10)Koliko teško ti je palo to što moraš da koristiš tajmer i koja je to prava mjera u kojoj ne „zakidaš“ ni sebe ni klijenta u tome što radiš?

(7:53)Koliko u prosjeku traje projekat koji dobiješ u domenu ilustracije i dizajna i da li uglavnom radiš na One-Time projektima ili otvaruješ dugoročnije saradnje sa klijentima?

(10:18)S obzirom na to da imaš jako puno ilustracija na Instagramu, kao i pratilaca koji su poprilično aktivni, koliko ti to pomaže pri nalaženju poslova?

(11:44)Pomenula si da si ranije imala nekoliko „običnih“ poslova od 9 do 5 i u kancelariji – kako to porediš sa frilensingom i uopšte odnos prema tvom znanju i poštovanju tvog vremena?

(16:18)Kakav odnos imaš prema neizvjesnosti u finansijskom smislu, a koja je neizbježna u frilensingu?

(22:07)Kako rješavaš problem moguće izolacije i preklapanja ličnog i profesionalnog prostora?

(26:05)Šta misliš o coworkingu generalno i kako ti se sviđaju prostori koji postoje u Podgorici?

(28:35)Koliko je važno brinuti o mentalnom zdravlju i biti psihički stabilan kad se baviš frilensingom?

(33:40)Često kažeš da iako utičeš na ljude nijesi influenser po zanimanju,ali postoji puno toga što zapravo radiš bez finansijske naknade. Zašto to radiš kako se osjećaš povodom toga?

(37:30)Šta savjetuješ ljudima koji žele da budu frilenseri?

Eplzoda 1: „Kako da uspješno pokrenete IndieGogo kompanju“

Switch
Prva epizoda „Switch“ Proplerovog podcasta je live.

Prva epizoda „Switch“ Proplerovog podcasta je live. Dugo smo mislili ko bi bio najbolji primjer mladog inovativnog i istrajnog preduzetnika i mislim da nismo mogli bolje.

Naš prvi gost je Milan Mijajlovic, vlasnik online dućana Kukica, osnivač Kamp Pod Ostrog i kreator nekoliko sajtova i portala, a izmedju ostalih, radio je I sajt za nedavno pokreniti portal Glas Zabjela.

Milanova priča će vam biti zanimljiva ako odlučite da pokrenete Crowdfunding kampanju na IndieGogo platformi ili nekoj drugoj. Možda biste pomislili da ovakva kampanja, online dućan i kamp nemaju puno veze jedno sa drugim, međutim, itekako imaju, a njihov kreator, Milan, u podcastu objašnjava i kako.

Ovaj podcast snimljen je u toku Globalne nedjelje preduzetništva (Global Entrepreneurship Week – GEW) , koja je inače trajala od 12. do 18. novembra, a koja je prvi put pokrenuta 2008. godine. Tada je učešće uzelo 77 zemalja, dok ih je 2018. bilo više od 170 i organizovano je preko 35 000 događaja i aktivnosti, a učešće je uzela i Crna Gora.

Iako Milan nije od onih koji vole da previše savjetuju ljude, tj da im govori šta da rade, on je jedan od onih ljudi koji nesebično dijele znanje svima koji to zatraže. Dakle, slušaćete o:

  • IndieGogo kampanji, koji su izazovi i problemi, na šta da obratite pažnju i koliko naš narod „ima sluha“ za doniranje;
  • Kako povezati sve ono na čemu radimo,tj kako im naći zajednički cilj;
  • Treba li (ili ipak ne) savjetovati druge šta da rade;
  • Treba li (ili ipak ne) savjetovati druge šta da rade.

TALASNA DUŽINA #03 SRĐAN CVETKOVIĆ – U PREDVORJU PAKLA KOMUNISTIČKOG REŽIMA

Talasna dužina
TALASNA DUŽINA #03 SRĐAN CVETKOVIĆ – U PREDVORJU PAKLA KOMUNISTIČKOG REŽIMA

Ko je bio sveštenik Sava Banković, autor dela „U predvorju pakla“?

TALASNA DUŽINA #03 SRĐAN CVETKOVIĆ – U PREDVORJU PAKLA KOMUNISTIČKOG REŽIMA

Ko je bio sveštenik Sava Banković, autor dela „U predvorju pakla“?
O životu političkih zatvorenika u Titovoj Jugoslaviji.
Odlike najrepresivnijeg režima u istočnoj Evropi posle Drugog svetskog rata.
Kako je jugoslovensko društvo postepeno progovaralo o zločinima Titovog režima?
Kako danas izgleda suočavanje sa ovim periodom i koje su prepreke?

Gost treće epizode je Srđan Cvetković, istoričar sa Instituta za savremenu istoriju

Autor i voditelj Miloš Nikolić.

Produkcija Talas 2019.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Kako biti PRVI NA GOOGLE-u 2019? (SEO) Nenad Pantelić

Stepenicama Uspeha
Kako biti PRVI NA GOOGLE-u?

Kako biti PRVI NA GOOGLE-u? Nenad Pantelić 2019

Stepenicama Uspeha

Nenad Pantelić o pozicioniranju na pretraživačima.

Intervju je snimljen u prostorijama hotela City Savoy (Cetinjska 3, Stari Grad, 11000 Beograd, Srbija) http://www.hotelcitysavoy.com

____________

Autori:

Sagovornik: Marko Pajić

Video produkcija: Aleksandar Sretković

____________

Nenad Pantelić je stručnjak u oblasti optimizacije za pretraživače i PPC oglašavanja, nezavisni marketing konsultant i šef marketinga u kompaniji ClickGUARD.

Za sebe kaže da se prvenstveno bavi SEO forenzikom – detaljnom tehničkom optimizacijom koja pomera granice učinka na pretraživačima.

Od 2009. godine u radu sa domaćim i inostranim klijentima kroz ruke mu je prošlo na stotine sajtova. 

Nenad planira da ovim tempom nastavi i u budućnosti, edukujući prvenstveno sebe, a potom i druge o mogućnostima uspešnog online poslovanja na pretrazi.

On eksperimentiše, istražuje, analizira i ima zdrav takmičarski duh prema konkurenciji.

Govorio je na brojnim IT konferencijama u zemlji i regionu i vodio radionice iz oblasti internet marketinga, web analitike i e-trgovine.

____________

Kontakt:

FB: https://www.facebook.com/nenad.bgd

LI: https://www.linkedin.com/in/nenadpantelic

IG: https://www.instagram.com/nenadpantelic

TW: https://twitter.com/nenadpantelic

Sajt: https://www.nenadpantelic.com

_____________________________________________________

Pratite nas na društvenim mrežama i obavezno SUBSCRIBE!

FB: https://www.facebook.com/stepenicamauspeha

TW: https://twitter.com/SUspeha

IG: https://www.instagram.com/stepenicamauspeha

#StepenicamaUspeha

EP 014: Istok Radovanov – Pojačalo podcast

Pojačalo
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Istokom Radovanovim, diplomiranim pravnikom koji se, prateći svoj preduzetnički duh, upustio u proizvodnju naočara od drveta.
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Istokom Radovanovim, diplomiranim pravnikom koji se, prateći svoj preduzetnički duh, upustio u proizvodnju naočara od drveta. Ovaj posao ga je naveo da ode u Kinu, upozna potpuno drugačiju kulturu poslovanja, oproba se u marketingu na njihovom tržištu ali i proizvode na kraju donese u Srbiju.

Istok se susreo sa gomilom izazova iz kojih je poneo određene pouke. Njegov prvi brend Pray – proizvodnja drvenih naočara, iako je obećavao, postao je žrtva manjka menadžerskog iskustva. Ali, Istok nije odustajao. Ambicija ga je odvela do daleke Kine gde je, nakon niza peripetija, napravio reorganizaciju, prikupio nova znanja i pokrenuo novi brend East. Paralelno, Istok se bavi marketingom za Tehnički remont Bratunac u vojnoj industriji, a za Pojačalo govori o svom poslovnom putu i problemima sa kojima se susretao naglašavajući da je glavna lekcija koju je naučio to da preduzetništvo ne može biti uspešno bez dobrog marketinga.

Teme u podkastu:
– Proizvodnja vs Marketing
– Istok ide u Kinu

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2OZmnom

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Ja, Preduzetnik – Epizoda 23 – Darko Mirković, Alterna International

Ja preduzetnik
Darko Mirković je osnivač i direktor firme Alterna International, koja je nosilac Master licence za programe razvoja poslovnih veština „Brian Tracy Global“ za područije ex Jugoslavije i ogroman broj banaka, osiguravajućih kuća i kompanija sa tih prostora, angažuje Darka da bi unapredili svoje zaposlene, kao i svoje poslovanje.
Darko Mirković je osnivač i direktor firme Alterna International, koja je nosilac Master licence za programe razvoja poslovnih veština „Brian Tracy Global“ za područije ex Jugoslavije i ogroman broj banaka, osiguravajućih kuća i kompanija sa tih prostora, angažuje Darka da bi unapredili svoje zaposlene, kao i svoje poslovanje.

Darko je rođen u malom mestu, gde je proveo detinjstvo i školovanje, na kratko se otisnuo u Ameriku, ali se 2005. godine preselio u Begrad, gde je dobio svoj prvi posao u banci. Seća se da mu je, kada je nakon nekog vremena dobio stalno zaposlenje u istoj, majka rekla: „E, sad samo ćuti.“.

Ipak, Darku preduzetničku duh nije dao mira. Obzirom da je bi jako dobar prodavac, banka ga je angažovala da obučava druge ljude u ekspoziturama svome umeću. Shvativši kroz taj rad da uživa u edukaciji drugih, kao i da ljudi vole da ga slušaju, Darko odlučuje da se otisne u preduzetničke vode radeći upravo ono što voli. Iako je, kako sam kaže, u početku bi sam sebi najveća prepreka, Darko konstantnim radom na sebi uspeva da se poboljšava, pa mu, kao ogromna potvrda za njegov dotadašnji rad, u 2016. godini stiže ponuda za partnerstvo sa čuvenim Brajanom Trejsijem.

Zašto su ciljevi bitni, kako da promenimo sopstveni softver, šta je struktogram i koje boje kod vas preovladavaju, kako da prodajete bolje i efektivnije, kao i o mnogim drugim temama, od čoveka koji je krenuo iz jednog malog mesta, prevalio do sada ogroman put i toliko radio na sebi i svojoj veštini, da će ove godine održati predavanje u Hjustonu za svih 250 poslovnih trenera iz celog sveta, koji rade u sistemu Brajana Trejsija.

TALASNA DUŽINA #02 MAJA VIDENOVIĆ – ULOGA POLITIČARA U VREME GRAĐANSKIH PROTESTA 1 OD 5 MILIONA

Talasna dužina
TALASNA DUŽINA #02 MAJA VIDENOVIĆ – ULOGA POLITIČARA U VREME GRAĐANSKIH PROTESTA #1od5miliona

Da li nas očekuje novi talas radikalizacije?

TALASNA DUŽINA #02 MAJA VIDENOVIĆ – ULOGA POLITIČARA U VREME GRAĐANSKIH PROTESTA #1od5miliona

Da li nas očekuje novi talas radikalizacije?
Kakav je odnos političkih partija i građana tokom protesta 1 od 5 miliona?
Šta je cilj ujedinjenja Demokratske stranke?
Da li se bojkotom postiže neki politički cilj?
Po kojim uslovima su mogući razgovori sa vlastima?
Zašto su mladi udaljeni od politike?

Gošća druge epizode je Maja Videnović, narodna poslanica Demokratske stranke.

Autor i voditelj Miloš Nikolić

Produkcija Talas 2019.

EP 013: Charlie Pommier – Pojačalo podcast

Pojačalo
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Charlie Pommierom, arhitektom i dizajnerom nameštaja.
U ovoj epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić razgovara sa Charlie Pommierom, arhitektom i dizajnerom nameštaja. Njegov put u preduzetničke vode krenuo je preko Kickstarter platforme i luksuznog sklopivog nameštaja koji je brzo pronašao put do kupaca.

Za Pojačalo, Charlie Pommier govori o tome kako je do početnog kapitala došao preko Kickstartera, kako je razvijao svoj biznis i počeo da izvozi nameštaj, ali i o tome koliko je znanje od presudne važnosti u poslu i ambicijama koje namerava da ostvari u budućnosti.

Teme u podkastu:
– Kickstarter i kako funkcioniše
– Kvalitet pre cene
– Izazovi izrade fizičkih proizvoda
– Znanje kao osnov uspešnog poslovanja

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2FNie2N

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN