Ja, Preduzetnik – Epizoda 40 – Kosara Dangić Melentijević, Kabinet Pivara

Ja preduzetnik
Kosara Dangić Melentijević je, zajedno sa svojim suprugom, osnivač pivare Kabinet, koja je prva „greenfield“ investicija takve vrste na Balkanu.
Kosara Dangić Melentijević je, zajedno sa svojim suprugom, osnivač pivare Kabinet, koja je prva „greenfield“ investicija takve vrste na Balkanu. Kabinet je porodična zanatska pivara, sa do sada preko 85 skuvanih piva, od čega je 30-ak u stalnom izboru, a piva su za nešto preko 5 godina postojanja pivare do sada pronašla put na 5 kontinenata i osvojila pregršt nagrada.

Kosara je po struci ekonomista i preduzetnički duh je nasledila od svoga oca, koji se nakon raspada Jugoslavije otisnuo u inostranstvo, pa je i ona svoje školovanje provela van zemlje. Nakon završenog školovanja se zaposlila u jednoj francuskoj firmi, radeći administrativne poslove, nakon toga kao producent u CNBC kompaniji, i po povratku u Srbiju, radi polaganja vozačkog ispita, upoznaje svog sadašnjeg supruga. Obzirom da su oboje imali izražen preduzetnički duh, nakon nekog vremena odlučuju da pokrenu svoj biznis.

Koliko je strpljenje važno i kako se ono uči, šta su izazovi kada imate proizvod koji je nov na tržištu i koliko je teško tada doći do klijenata, kako se stvara prepoznatljiv brend, šta su dobre i loše strane toga kada vam je supružnik i poslovni partner i još mnogo zanimljivih i poučnih lekcija od sjajne Kosare Dangić Melentijević.

TALASNA DUŽINA #25 ALEKSANDAR LJUBIĆ – BELA KNJIGA SAVETA STRANIH INVESTITORA

Talasna dužina
Šta strani investitori u Srbiji predlažu za unapređenje poslovnog ambijenta?

Šta je Bela knjiga preporuka Saveta stranih investitora i šta tačno sadrži?

Šta strani investitori u Srbiji predlažu za unapređenje poslovnog ambijenta?

Šta je Bela knjiga preporuka Saveta stranih investitora i šta tačno sadrži?

Kako podstaći veće zapošljavanje i unapređenje životnog standarda građana?

Koje su najveće zablude u vezi sa dualnim obrazovanjem?

Gost: Aleksandar Ljubić, izvršni direktor FIC

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Ep 25 Ivan Teodorović — Ovo moraš da znaš pre odlaska u teretanu | Ivan Kosogor: Da, ti to možeš (Podcast)

Da, ti to možeš
Ivanova priča je fantastična!

Ivanova priča je fantastična! Kao strastveni sportista koji doživaljava ozbiljnu povredu odlazi u potpunu drugu krajnost i dolazi do skoro 140kg.   Ipak jedan događaj mu potpuno menja život i danas radi kao personalni trener i savetnik! Poslušajte Ivanovu priču, anegdote, ali i savete!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

199 – Pančevački projekat za edukaciju dece POKUS.AI (Nataša Lenđel)

Male pobede
Opet malo aktuelnosti i iskoristio sam priliku da imam savršenog gosta za veoma lepu temu.
Opet malo aktuelnosti i iskoristio sam priliku da imam savršenog gosta za veoma lepu temu. Pančevački SinhroHub je pokrenuo POKUS.AI LAB projekat kojim planira da napravi radionice, labaratoriju i inovativan program edukacije dece za najmodernije tehnologije od robotike, 3D štampe i programiranja. Pričam sa Natašom Lenđel o njihovom projektu.

Epizoda 16: StartUP – Put uspeha | Mila Milenković

Impact hub
U današnjoj epizodi samo za vas razgovaramo sa Milom Milenković – šeficom odeljenja za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.
U današnjoj epizodi samo za vas razgovaramo sa Milom Milenković – šeficom odeljenja za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija. U Impact Hub Belgrade je portfolio adviser, a kros-ekosistemski Mila je mentorka i agile coach na teme biznis modelinga, biznis developmenta i razvoja timova!Ova epizoda je jako važna i prikazaće se iz dva dela, upravo iz razloga Miline široke, kros-ekosistemske perspektive. Pričali smo na temu prilika i prepreka u samom ekosistemu. O tome šta radimo dobro, u čemu bismo mogli biti bolji. Pričali smo o Milinom razvoju u okviru WE Founders zajednice i mnogo tome još – poslušajte! Više o WE Founders zajednici pročitajte na našem sajtu! I pratite naše najnovije događaje na stranici Meetups, jer vam pripremamo puno toga zanimljivog!

EP 046: Luka Pejović, crowdinvesting – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 46. epizodi Pojačalo podkasta Ivan Minić razgovara sa Lukom Pejovićem o prednostima i mogućnostima crowdfunding-a i crowdinvesting-a.
U 46. epizodi Pojačalo podkasta Ivan Minić razgovara sa Lukom Pejovićem o prednostima i mogućnostima crowdfunding-a i crowdinvesting-a. Poslušajte na koji način funkcioniše ovaj model finansiranja i šta pruža nova platforma za investiranje na našem tržištu koje je Luka deo.

Takođe, imaćete mogućnost da čujete iskustva iz oblasti finansija od nekoga ko je stekao obrazovanje i iskustvo u inostranstvu i odlučio da se vrati u Srbiju. Saznaćete novosti na polju radionica vezanih za ovaj način investiranja, koji je kod nas novost, kao i šta je potrebno malim proizvođačima da održe kvalitet i zbog čega su velike kompanije u svakom smislu velike. Pored svega ovoga, u ovoj epizodi će se govoriti o tome koji su rizici ulaganja i na koji način to može dobrim da se vrati.

Teme u podkastu:
– Investiranje
– Firme i banke
– Crowdfunding

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2QwljeB

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

198 – Da li morate kreirati sadržaj za svoj biznis?

Male pobede
Pričamo konstantno od kreiranju sadržaja i njegovom značaju za lični ili kompanijski brending, ali da li je uopšte potrebno kreirati sadržaj, tj. da li znači da nećete uspeti u poslu ukoliko to ne radite?
Pričamo konstantno od kreiranju sadržaja i njegovom značaju za lični ili kompanijski brending, ali da li je uopšte potrebno kreirati sadržaj, tj. da li znači da nećete uspeti u poslu ukoliko to ne radite?

Epizoda 16 | Mila Milenković part 1

StartUP - Put uspeha
U današnjoj, 16. epizodi samo za vas razgovaramo sa Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.

U današnjoj epizodi samo za vas razgovaramo sa Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.

Impact Hub Belgrade je portfolio adviser i liderka WE Founders zajedniceKros-ekosistemski Mila je mentorka i agile coach na teme biznis modeling-a, biznis development-a i razvoja timova!

Ova epizoda je jako važna i prikazaće se iz dva dela, upravo iz razloga Miline široke, kros-ekosistemske perspektive. Pričali smo na temu prilika i prepreka u samom ekosistemu. O tome šta radimo dobro, a u čemu bismo mogli biti bolji. Pričali smo o Milinom razvoju u okviru WE Founders zajednice i mnogo tome još – poslušajte!

Više o WE Founders zajednici pročitajte OVDE!

*Produkciju i sam razgovor vodila je Andreja Koršič. Dizajn zvuka i montažu potpisuje Jovana Tošić.

#59: Jovana Šišić l Organizacija vremena i kako da istrajete

Vreme je za VAs

Nikolina: Ćao Jovana, hvala ti što si pristala da budeš moja gošća. Prvo nisam znala kako da te zovem Jovana ili Mamika, ali mi je ovo drugo ostalo upečatljivije. Kako je nastao sam naziv Mamika?

Jovana: Inicijalni naziv neki moj za društvene mreže, i za predstavljanje na internetu je bio mamajo, to je bilo kada sam otvorila svoj blog 2014. godine, i tamo piskarala o roditeljstvu i o materinstvu. Kasnije, kada sam prelazila na Instagram, htela sam isto da budem mamajo, ali naravno nije mi davao taj naziv i onda je jedini slobodan naziv bio mamika_jo i tako

sam se negde memorisala, ana IG sam stalno stavljala u bio postove sa sajta mamajo, mamajo, to sam uvek stavljala i na vizuale, i taj logo, ali mamika je ostalo. Onda se desila ekspanzija Instagrama i moj veći boravak tamo, da kažem na toj mreži nego na fejsbuku, nekako sam se prebacila latentno kad sam videla da mi Instagram možda može više doneti neke koristi i tako je ostalo to mamika… i dalje priča ide u smeru tog planera i organizacije vremena gde sam smislila naziv kao mamika, jer me svi tako zovu. Tako je spontano nekom gradacijom od mamajo došlo mamika_jo.

Nikolina: A otkud ideja za za planer i uopšte za rad od kuće?

Jovana: Ideja za radom od kuće je nastala kad sam rodila Ninu, svoju treću devojčicu i shvatila sam – ok troje dece ovo je fenomenalno, ja tu super funkcionišem, pronašla sam se i sve nekako sebi tu ostvarila da kažem, sve te emocije i osećaje, i to nešto za šta sam se pitala kako izgleda, i onda sam u jednom momentu poželela da imam sebe da tako kažem, da se vratim negde u neke svoje kontakte. Radila sam ranije, uvek sam volela negde da radim, nečemu da doprinosim, taj sam tip i sa troje dece shvatila da me rad u okviru sistema više ne interesuje, niti bih sad to mogla sebi da dozvolim da tako kažem, jer želim da provodim što više vremena sa svojom decom. I pošto sam imala tu mogućnost, htela sam da izaberem nešto, i naravno da je to bilo nešto na internetu, to nešto je bio blog, a dalja priča se širila sve u smeru nekog digitalnog marketinga, otvaranje portala, online magazina, saradnja sa raznim ljudima, zatim želja da imam svoj proizvod, koji je živ i koji će se prodavati preko interneta, to mi je velika želja bila, i onda dolaze još dvoje dece i cela ta organizacija i cela ta životna gungula, a ovamo i dalje želim da imam sebe, želim to sve da još unapredim da rastem i u tome. Sve me to nateralo da se mnogo bolje organizujem nego pre, da stvorim taj planer, da stvorim ideju o radionici za organizaciju vremena koja treba da se desi sad novembru mesecu.

Nikolina: Kolika su sad deca?

Jovana: Moja deca sad imaju devet, sedam, pet i blizanci od 2 godine. Blizanci su baš posebna avantura, od same trudnoće kad već imaš još troje male dece, pa blizanačka trudnoća, pa onda ceo taj podvig da kažem, i onda njihovo to odrastanje i uklapanje u taj porodični a sad već i vrtićki kolektiv, lepo je, ali najlepše od svega je što ih ima toliko i onda se oni između sebe nadopunjuju emocionalno i sociološki gledano, nemaš ti tu puno nešto kao roditelj da se bacaš oko njih, da se tripuješ da li je ovo, da li ono, to oni sami između sebe nekako obave, to je najveća blagodet imanja puno dece.

Nikolina: A vidiš to je baš super što si spomenula jer uglavnom ljudi imaju to neko razmišljanje da znaš ako imaš više dece ne možeš da posvetiš dovoljno vremena svakom ponaosob, a u stvari to nije ni potrebno, zato što oni to imaju međusobno, je li tako?

Jovana: Tako je.To je neko logično razmišljanje znaš, više dece, više obaveza. Jeste imaš ti više neke fizikalije, ali si ovamo oslobođenih mentalnih, psihičkih igrica, tripovanja oko deteta, znaš ono – šta oseća, kako se oseća, on to sve nekako uradi u krugu porodice to jeste svojih braće i sestara, mnogo je moćno, što su veći sve više spoznajem koliko je u suštini lakše imati više dece.

Nikolina: Da, ja mogu da kažem kako je sa troje, iz tog nekog iskustva znam sigurno da mi jeste napornije što ti kažeš fizički, stvarno je naporno uveče kad su mali, pa kao hajde da jedu, da se tuširaju, da ležu i ostalo, ali je lakše psihički.

Jovana: Nekako je lakše i manje imaš tih obaveza oko animacije, zabave i ostalih vragolija.

Nikolina: A kaži mi kada si počinjala blog, koje to godine bilo 2014.godine i da li si počela da zarađuješ od njega i koji je njegov cilj?

Jovana: 2014. sam započela blog, a njegov cilj nije bio da zarađujem, iskreno. Naravno imala sam neku ideju da ću nešto od toga nekada uraditi, ali je inicijalno to bila ideja o mojoj nekoj zabavi, želja da nešto svoje zapišem, uvek sam volela da pišem, da to ostane zabeleženo, da to s nekim podelim i tako dalje. Posle nekog vremena sam shvatila da ću to da uozbiljavam na neki način, konkretno i direktno od mamajo.rs bloga ne zarađujem, ali indirektno zarađujem od njega, jer sam na neki način njime postavila neki temelj, neki lični brend koji me dalje vodio u ostale projekte i kristalisao mi ideje.Ono od čega ja konkretno danas zarađujem jesu

Click to view: show page on Awesound