260 – Zoom: alat za konferencijske pozive koji jednostavno radi

Male pobede
Konferencijski pozivi su sad već neizostavan deo svakog poslovanja, kada uzmemo u obzir da većini biznisa tržište predstavlja ceo svet.
Konferencijski pozivi su sad već neizostavan deo svakog poslovanja, kada uzmemo u obzir da većini biznisa tržište predstavlja ceo svet. Bitno je da prilikom tih poziva možemo da se oslonimo na alat koji koristimo, da ne bude prekida i neprijatnih situacija, ali i pored zasićenog tržišta i velikih igrača na njemu nije slučaj da postoji rešenje koje je i jednostavno za korištenje i radi bez ikakvih problema. Zoom jeste alat koji je izgleda iznenadio sve i koji jednostavno radi…

https://zoom.us/
https://usefyi.com/zoom-history/

Epizoda 26 | Aleksandar Ivanović i Milan Škarić, MARS

StartUP - Put uspeha
U 26. epizodi podkasta “StartUP – Put uspeha” ugostili smo Alekandra Ivanovića i Milana Škarića, osnivače startapa MARS.

U 26. epizodi podkasta “StartUP – Put uspeha” ugostili smo Alekandra Ivanovića i Milana Škarića, osnivače startapa MARS. Ova dva IT stručnjaka dugogodišnji su prijatelji i saradnici,  zato su se odlučili za poduhvat pokretanja zajedničkog startapa. 

U ovoj epizodi podeliće sa vama na koji način su svakodnevne (back end) izazove pretvorili u uspešan startap. 

Na svom putu ka uspešnom startapu Aleksandar i Ivan postali su deo akceleratorkog programa Impact Hub Beograd, pa će vam ovom prilikom preneti svoja dragocena iskustva o tome kako je biti deo ove zajednice.

Slušajte nas i naredne srede!

259 – Pregovaranje i kompromisi

Male pobede
Prodaja je često proces pregovaranja sa potencijalnim klijentima, a u svakom pregovaranju obe strane treba da budu spremne na kompromise. Šta to podrazumeva i sa kakvim stavom treba da uđete u pregovore?
Prodaja je često proces pregovaranja sa potencijalnim klijentima, a u svakom pregovaranju obe strane treba da budu spremne na kompromise. Šta to podrazumeva i sa kakvim stavom treba da uđete u pregovore?

EP 058: Aleksandar Gligorić, profesionalna fotografija, psi i dropshipping – Pojačalo podcast

Pojačalo
Gost 058 epizode Pojačalo podcasta je Aleksandar Gligorić, profesionalni fotograf, dropshipper i čovek koji je u biznisu sa francuskim buldozima.
Gost 058 epizode Pojačalo podcasta je Aleksandar Gligorić, profesionalni fotograf, dropshipper i čovek koji je u biznisu sa francuskim buldozima.

U razgovoru sa Ivanom Minićem, Aleksandar govori o tome kako funkcioniše biznis sa majicama, kako neko uspe da postane svetski popularan odgajivač pasa i koliko su društvene mreže zaslužne za uspeh u biznisu.

Aleksandar otkriva kako da pas stigne iz Srbije u Ameriku i kako dođe do toga da svetska zvezda naruči psa iz Srbije i naglašava koliko je važan fokus i posvećenost odabranoj niši.

Teme u podkastu:
– Odrastanje
– Ulazak u posao
– Posao sa majicama
– Početak bavljenja fotografijom i izlazak na inostrano tržište
– O estetici
– Brend sa retro odećom
– Bavljenje psima
– Važnosti niše
– Saveti

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/37IH6Vc

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

258 – Zašto je dobro imati odvojene uloge prodaje i produkcije

Male pobede
Nije uvek moguće, pogotovo ne za male agencije i timove, ali poželjno je imati odvojene uloge u timu za one koji ugovaraju posao i one koji ga izvršavaju.
Nije uvek moguće, pogotovo ne za male agencije i timove, ali poželjno je imati odvojene uloge u timu za one koji ugovaraju posao i one koji ga izvršavaju. Ukoliko to nemate, često nesvesno dolazite u situaciju da ograničavate sebi poslovne prilike.

Šta (ni)je dizajn? | Nikola Vukašinović Džon | Storage Time Podcast #16

Žiška Podcast
Pričamo o dizajnu, a prvenstveno o grafičkom i web dizajnu. Diskutujemo o stilu vs dizajnu, radu sa klijentima i klijnetima iz pakla, kako se prodaje kreativni rad, o tome koliko je dobar dizajn bezvremen, a koliko je trend. Uletimo i u mali brainstorming na temu šta znači premijum?

Onda pokušavamo da otkrijemo neke savete kako se postati dizajner: da li je potrebna škola ili je dovoljan samo talenat, da li treba početi na UpWorku ili u agenciji, da li je bolje specijalizovati se ili ostati generalista, kako napuniti prvi portfolio itd.

Na kraju se kratko pozabavimo UX-om, što je Džonova sadašnja profesija. Pričamo kratko o razlici između dizajna i UX-a i o IXDA i predavanjima koje Džon drži u okviru njih.

IXDA možete pratiti ovde: https://www.facebook.com/IxDABelgrade/

Džonove radove o kojima pričamo možete videti ovde: https://www.behance.net/NikolaVukasin…

i ovde https://nikola.design/projects

Kako se prave reklame? | Ivan Žagar & Dario Kesegi | Storage Time Podcast #15

Žiška Podcast
Ivan Žagar je brend menadžer odgovoran za Munnchmallow i sve kampanje koje viđamo u poslednje vreme. Kada je Munch nedavno objavio svoj kratki film (do sada ga je pogledalo skoro pola miliona ljudi), znali smo da moramo da ga pozovemo i popričamo sa njiim o tome kako nastaju dobre reklame, ili dobre kampanje.

Osim toga, diskutovali smo o tome da li je advertising umetnost, koliko košta i vredi sekund nečije pažnje, kako društvene mreže utiču na izgled i formu reklama kao i o tome kuda cela ta stvar ide.

Film možete pogledati na: https://youtu.be/UK8k04GLd_U

Reklame koje pominjemo i gledamo možete pogledati ovde: https://www.youtube.com/watch?v=fBakC…

Google-ova emotivna reklama o kojoj govorimo je ovde: https://www.youtube.com/watch?v=6xSxX…

Kikiriki-delfin reklama: https://www.youtube.com/watch?v=MoVpg…

Timestamps stižu uskoro.

Kako se postaje influenser? | Choda & Dario Kesegi | Storage Time Podcast #14

Žiška Podcast
Choda je jedan od najvećih influensera i YouTube kreatora u regionu, a kako sam kaže, ozbiljno se posvetio toj karijeri tek pre godinu i po dana. Pozvali smo ga u podkast kako bismo porazgovarali o tome šta Danilo misli o Chodi, kako izgleda ta priča o uspehu ispričana „iza scene“ kao i da bismo zajedno pokušali da skontamo kuda ide dalje cela ta priča sa uticajem i brendovima.

Sićo i Choda podelili su svoje utiske o tome šta je „family friendly“ a šta nije, koliko „flex-a“ je previše „flex-a“, čime će se baviti kada Jutjub padne, kome bi preporučili da se bave njihovim poslom i da li tjuberi imaju pravo da se bave muzikom.

00:23 Šta je bolje od jednog tjubera u podkastu?
02:10 Prvi Chodin i Milošev sastanak (storytime)
05:50 Prvi uspešan klip (Da te pita brat)
09:30 Kako je izgledao život pre YT?
12:15 Kako se postaje influenser?
14:00 A što se tiče morala…
15:10 Šta znači to „family friendly“?
19:00 A šta je „flex“?
24:20 Interakcija sa ljudima je ključna, ljudi hoće real life
27:00 Tjuberi i muzika
29:10 Sićin RANT o muzici
34:20 Jutjuberi rade sadržaj van Jutjuba
37:00 Sićo je fenomen!
38:00 Gasi se Jutjub, šta ćemo sad?
40:50 CECA teorija by Sićo
43:10 YouTube više ne donosi keš.
45:00 Ko sve stoji iza jednog tjubera?
49:30 YouTube brojke: šta gledamo, šta ne
55:00 TikTok je droga.
1:00:00 Koje influensere prate influenseri?
1:07:00 Zašto nije dobro biti tjuber? Da li je to dobra karijera?

Chodin YouTube kanal: https://www.youtube.com/channel/UCwVS…
Chodin Instagram profil: https://www.instagram.com/choda19a/?h…
Dariov YouTube kanal: https://www.youtube.com/channel/UCbjO…
Dariov Instagram: https://www.instagram.com/dariokesegi…

Miloša možete pratiti ovde.

Kao i sve druge epizode podkasta, i ova je smandrljana od strane Žiška tima.

Gde je književost danas? | Bojan Marjanović i Vudemn | Storage Time Podcast #13

Žiška Podcast
Ako svi pišemo Facebook statuse, opise ispod Instagram objava ili kuckamo sveže proživljene scene iz prevoza na storijima – da li je to književnost? Kako danas ljudi uopšte čitaju i zašto postoje oni koji ne čitaju knjige objavljene pre 100 godina? Kako se poezija provlači kroz društvene mreže i da li je Instagram pogodna platforma za popularizaciju savremenih pisaca? Upoznajte Bojana i Vudemna u priči o knjigama i pisanju i poslušajte njihove pesme.

00:00 Zašto nisi vloger?
00:45 Predstavljanje Jelice, Vugija i Bojana
02:00 Bojan je pisac?
03:15 Hajde da pričamo o knjigama…
07:30 Knjige VS besplatni sadržaj
13:55 Čitanje je usamljenička aktivnost
16:30 Šta su „loše knjige“?
21:00 Književnost i sujeta
22:00 Šta su „klasici“? Ko uopšte čita te knjige od pre sto godina?
30:30 Jelica ima omiljenu knjigu!
31:30 Danas svi pišu, ali šta?
37:00 Da li je Facebook status književnost?
39:30 Poezija na Instagramu?
44:00 Kako se danas objavljuje poezija „kako treba“?
46:30 Bojan ne zna pravopis.
48:00 Kako izgleda danas jedan „idealni čitalac“?
53:45 Sutra ćemo… priča o Bojanovom romanu
57:20 O čemu Vugi piše?
59:00 Bojan i Vugi čitaju svoje pesme
01:07 Bojan i Vugi više ne čitaju svoje pesme 🙂
01:07:50 Da li će književnost da „preživi“? Ili samo pisanje?

Bojanovu knjigu „Sutra ćemo“ možete pronaći u knjižari Beopolis: https://www.facebook.com/Beopolis/
Vudemna zapratite na Facebook-u, ako želite da saznate kada je prvo sledeće čitanje poezije: https://www.facebook.com/Dagerotipija…, ili pogledajte njegov YT kanal: https://www.youtube.com/channel/UClN0…

Jelicu pratite ovde.