204 – Aplikacija koja vam tumači ugovore

Male pobede
DoNotPay je nova aplikacija i servis koja je napravljena uz tehnologije mašinskog učenja kako bi korisnicima olakšala analize različitih ugovora, terms of use, end user licence agreement i sličnih.
DoNotPay je nova aplikacija i servis koja je napravljena uz tehnologije mašinskog učenja kako bi korisnicima olakšala analize različitih ugovora, terms of use, end user licence agreement i sličnih. Iako je još uvek u razvoju, predstavlja odličnu ideju razjašnjavanja i upozorenja na stavke koje niko od nas ne čita u 99% slučajeva.

https://www.theverge.com/2019/11/20/20973830/robot-lawyer-donotpay-ai-startup-license-agreements-sign-arbitration-clauses

Epizoda 17: StartUP – Put uspeha | Mila Milenković

Impact hub
Ukoliko niste, poslušajte prošlonedeljnu epizodu jer ove nedelje nastavljamo razgovor sa sjajnom Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.
Ukoliko niste, poslušajte prošlonedeljnu epizodu jer ove nedelje nastavljamo razgovor sa sjajnom Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.

U Impact Hub Belgrade je portfolio adviser i liderka WE Founders zajednice, a kros-ekosistemski Mila je mentorka i agile coach na teme biznis modeling-a, biznis development-a i razvoja timova!

U ovoj epizodi sa Milom smo razgovarali o mnogo čemu – koje su to prilike i prepreke u startap ekosistemu, šta je to što radimo dobro, a u čemu bismo mogli biti bolji. Šta to ona ima da kaže na temu razvoja tima, šta je njoj bitno prilikom procene time, kao i to u kakav tim bi ona volela da investira kao liderka WE Founders zajednice.

Pišite nam koga biste vi voleli da čujete u narednim epizodama “StartUP – Put uspeha” podkasta na našim društvenim mrežama (Linkedin, Facebook, Instagram), pratite naše najnovije događaje na stranici Meetups i prijavite se za naredni Demo Day!

EP 047: Miloš Skokić, Žiška, digitalni marketing – Pojačalo podcast

Pojačalo
Gost Ivana Minića u 47. epizodi Pojačalo podkasta je Miloš Skokić, kreativac, profesionalac u oblasti marketinga i suvlasnik agencije Žiška.
Gost Ivana Minića u 47. epizodi Pojačalo podkasta je Miloš Skokić, kreativac, profesionalac u oblasti marketinga i suvlasnik agencije Žiška. U ovom izdanju podkasta poslušajte kako se Miloševa ljubav prema pisanju i književnosti pretvorila u ljubav i strast prema content marketingu i kako to sve izgleda danas u digital industriji u Srbiji.

U ovoj epizodi saznajte i kako izgleda promeniti par radnih mesta kako bi prepoznao šta želiš i koje su komponente važne da bi jedan srednji biznis funkcionisao na najvišem nivou, te koliko je jasan i otvoren odnos sa zaposlenima i saradnicima bitan za opstanak jedne firme. Takođe, pričaćemo o tome koji su insight-i važni kod online kampanja, kada je zaživeo livestream kod nas i kako je raditi kampanje za veliku kompaniju poput Coca Cola-e. Miloš nam objašnjava i šta je to “Žiška” – podjednako kao pojam, ali i kao agencija.

Teme u podkastu:
– Šta je tačno “Žiška” i kako je dobila baš to ime?
– Šta je bilo pre “Žiške“ i počeci u marketingu
– Kako je izgledao početak karijere
– Burnout-ovanje i izlazak iz agencija
– Osamostaljenje i osnivanje nove agencije “Žiška”
– Samostalni projekti u Žiški i kreiranje sadržaja za klijente
– Prva godina Žiške
– Ko su ljudi koji čine Žišku
– Definisanje izbora klijenata u Žiški
– Kako da unapredite kvalitet svog sadržaja
– Koja je budućnost “Žiške”

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/33pkqXK

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

203 – Šta su „spin off“ startupi ili kompanije?

Male pobede
Nekoliko puta u poslednje vreme sam bio prisutan u društvu gde se priča o „spin off“ startupima ili kompanijama. Šta su tačno ta pravna lica, kako su nastala i zašto…
Nekoliko puta u poslednje vreme sam bio prisutan u društvu gde se priča o „spin off“ startupima ili kompanijama. Šta su tačno ta pravna lica, kako su nastala i zašto…

Epizoda 17 | Mila Milenković part 2

StartUP - Put uspeha
Ove nedelje nastavljamo razgovor sa sjajnom Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.

Ove nedelje nastavljamo razgovor sa sjajnom Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija. Ukoliko niste, poslušajte prošlonedeljnu, 16. epizodu OVDE!

Impact Hub Belgrade je portfolio adviser i liderka WE Founders zajednice. Kros-ekosistemski Mila je mentorka i agile coach na teme biznis modeling-a, biznis development-a i razvoja timova!

U ovoj epizodi sa Milom smo razgovarali o mnogo čemu!

Poslušajte današnju epizodu i saznajte koje su to prilike i prepreke u startap ekosistemu. Šta je to što radimo dobro, a u čemu bismo mogli biti bolji. Šta to ona ima da kaže na temu razvoja tima i šta joj je bitno prilikom procene istog. Ali i to u kakav tim bi ona volela da investira kao liderka WE Founders zajednice.

*Produkciju i sam razgovor vodila je Andreja Koršič. Dizajn zvuka i montažu potpisuje Jovana Tošić.

Kako kreirati uspešnu MARKETING STRATEGIJU | Marketing Strategija 2020 Ivana Ćirković Organ Vlasti

Stepenicama Uspeha
Marketing Strategija za 2020. godinu.

Marketing Strategija za 2020. godinu. Ivana Ćirković je podelila svoje znanje i iskustvo u oblasti marketinga, biznis 2 biznis edukacije, online platformama: Twitter, Instagram, Blog, online prodaja  i uspeh. 

Video podcast je na YouTube kanalu Stepenicama Uspeha. 

Intervju je snimljen u prostorijama hotela City Savoy (Cetinjska 3, Stari Grad, 11000 Beograd, Srbija) http://www.hotelcitysavoy.com

____________

Autori:

Sagovornik: Marko Pajić

Video produkcija: Aleksandar Sretković

____________

Ivana Ćirković biografija:

Ivana Ćirković je konsultant koji se bavi digitalnim marketingom 12 godina, internacionalni trener, predavač i vlasnik agencije za savetovanje KickStart. 

Kroz svoje iskustvo radila je sa neprofitnim organizacijama, malim – srednjim preduzećima i državnim institucijama. 

Pored toga, Ivana je vlasnik ženskog sajta Organ Vlasti, kao i jedan od predavača Extended Skills treninga na temu marketinga, društvenih mreža, SEO-a i pisanja za web.

____________

Ivana Ćirković linkovi:

FB: https://www.facebook.com/Ivana.OV.Cirkovic

TW: https://twitter.com/i_cirkovic

IG: https://www.instagram.com/i_cirkovic/

LI: https://www.linkedin.com/in/ivanacirkovic/

Blog: https://ivanacirkovic.com/

Kickstart.rs: https://kickstart.rs/

Organ Vlasti: https://organvlasti.com/

____________

Stepenicama Uspeha Linkovi:

FB: https://www.facebook.com/stepenicamauspeha

TW: https://twitter.com/SUspeha

IG: https://www.instagram.com/stepenicamauspeha

Pratite nas na društvenim mrežama i obavezno SUBSCRIBE!

#StepenicamaUspeha #MarketingStrategija #IvanaCirkovic

202 – Da li možete izbeći porez ukoliko imate firmu u inostranstvu?

Male pobede
Uz nove izmene zakona o porezovanju preduzetnika javljaju se raznorazne ideje kako naći najpovoljnije i najbolje rešenje.
Uz nove izmene zakona o porezovanju preduzetnika javljaju se raznorazne ideje kako naći najpovoljnije i najbolje rešenje. Među raznima, javila se i ideja da se sve može izbeći ukoliko se otvori firma u inostranstvu. Ali, da li je tako…?

#61 Matija Belković i Matija Hrkać – Cogito Coffee /Zagreb

Pokretači
Sa Matijom i Matijom, pokretačima Cogito Coffee Roasters , jedinstvenog zagrebačkog brenda kafe, o njihovom interkontinentalnom uspehu, od Filadelfije do Dubaia, ali i o vrednosti studiranja filozofije i rastućoj zagrebačkoj craft sceni.
Sa Matijom i Matijom, pokretačima Cogito Coffee Roasters , jedinstvenog zagrebačkog brenda kafe, o njihovom interkontinentalnom uspehu, od Filadelfije do Dubaia, ali i o vrednosti studiranja filozofije i rastućoj zagrebačkoj craft sceni.
Pomozite Pokretačima: patreon.com/belgrade
Beleške: https://thenutshelltimes.com/2019/11/25/pokretaci-61-matija-belkovic-i-matija-hrkac-cogito-coffee-zagreb/

#60: Ana Markov l Kako da Vaša priča daje vrednost

Vreme je za VAs

Nikolina: Jako mi je drago što je u 60. epizodi podkasta Ana Markov moja gošća. Ana reci mi prvo kakav je tvoj pristup u radu sa ljudima?

Ana: Ja se trudim da imam taj pristup gde ne govorim ljudima sa neke visine, kao znate šta- ja sada imam iskustvo, imam školu, ja to radim, ja znam više od tebe i sedi ti tu dole u ćošak da ja tebi prenesem svoje znanje, i ti trebaš da me gledaš kao boga i sad sam ja, ne znam ni ja šta. Tako se ne uči, ja gledam kao u školi, mnogo više sam učila kada mi je objašnjavala drugarica iz klupe, nego kada mi je objašnjavao profesor, i ja volim to, pre ću da ti budem prijatelj i da ti na taj način prenesem znanje bez da postoji strah, da postoji ideja da će neko da te osuđuje, da će da ti zalepi neku ocenu od koje ćeš biti istraumiran ceo život, kao kada ti dođe profesor i ti ne možeš da učiš zato što si nekako u grču i u strahu.I to je čitav taj pristup kojim ja idem, društvene mreže nam pružaju mogućnost da budemo mnogo bliži i možemo da razgovaramo bez tih prepreka.

Nikolina: Da, to je odlično što si spomenula zato što sam se setila, na primer, u jednom trenutku recimo ja sam u ulozi nekog ko edukuje, a onda sam drugi dan u ulozi nekog

koga edukuju, i prosto uvek i dan-danas ja sama imam taj neki strah, ne strah, nego zort kao kad treba da pričaš sa nekim ko je tvoj edukator, i onda se posle setim zašto mene neki polaznici na primer Akademije za virtualne asistente kada treba da imamo intervju isto tako gledaju, sa tremom, iako sam često i mlađa od njih. Posle toga sam shvatila u stvari da imamo negde usađen taj neki autoritet, odnosno taj neko ko više zna ili je korak ispred tebe nekako ga gledaš kao u boga.

Ana: Jeste, ali mislim da nam je to od osnovne škole, naravno treba da postoji neko osnovno poštovanje, ali mislim da je to kod nas otišlo u neku drugu krajnost, da te donekle sprečava da učiš i ne možeš da se fokusiraš na ono što je važno.

Nikolina: Da slažem se. Hajde sad da počnemo od početka što se tiče tvoje priče i tema vezanih za pisanje. Kako si ti počela da se baviš ovim poslom?

Ana: Ja sam počela da da zarađujem od pisanja da tako kažem, ako ne računamo ono

pisanje pismenih zadataka za druge u osnovnoj školi, dok sam još bila na fakultetu. Ja sam master engleskog jezika na Filološkom fakultetu u Beogradu, i nekako je pisanje bilo uz mene od malena. Ja sam bila osoba koja uvek dobije peticu, uvek čita rad, i obeležili su me kao talentovanu za to i nikada nisam imala problem sa samopouzdanjem što se tiče mog pisanja, znala sam da to dobro radim.Kada je došao trenutak da prosto moram da zaradim neki novac, dok smo studirali i živeli u Beogradu, bilo je šta ću drugo da radim nego pisanje, jer to je jedino što znam do te mere da mogu da ga naplatim.

Počela sam da tako što sam bukvalno u Google ukucala online writing jobs, i posle dosta guglanja nalazila sam poslove. Radila sam uglavnom na engleskom, zbog toga što sam to studirala, na svim mogućim platforma koje sam mogla da nađem, za bilo koje pare, slala različite mejlove, pisala od opisa lego setova, do uređivanja akademskih članaka i slično.

To je bio posao za koji moraš da guliš i da provodiš vreme na internetu, i da se bukvalno snalaziš. Tako da to je tu počelo, gde sam ja videla da može da postoji neka zarada koja naravno nije stabilna, do koje je teško doći, ali da može, da postoji, i onda se to iskristalisalo

negde u poslednjih 4, 5 godina u procesu gde sam ja shvatila da želim da živim takav život naravno i proširilo i počela sam pisati na srpskom, i moj blog i tako dalje i tako dalje…

Nikolina: Da, tako da nije bila ona standardna priča- kao završila si fakultet i onda tražiš posao u struci, a ako nema onda tražiš on-line. Tako je bilo možda pre 5, 10 godina, generalno su tako ljudi počinjali da rade on-line, to je bila neka alternativa poslu. Da li je tebi on-line posao postao glavni izvor prihoda?

Ana: Da, ja već godinu dana radim samo online, znači radim copywriting i prevođenje, uglavnom samo za stare klijente, to pokušavam da smanjim jer sam godinama radila taj posao i ko je radio zna da stvarno iscrpljuje. Držim radionice koje jesu uživo, ali opet sve što ja radim je maltene online i marketing preko Instagrama i sajt i blog i slično. Prodajem digitalni proizvod, online radim konsultacije sa ljudima kojima je potrebna podrška, motivacija koji imaju blokade vezano za pisanje, tako da se uglavnom time bavim.

Preuzmite besplatan pdf 3 saveta za pisanje na Instagramu na nikolinaandric.com/60

Click to view: show page on Awesound

201 – Plaćanje poreza na usluge iz inostranstva

Male pobede
Kada kupujete, tj. kada plaćate usluge ili servise kao firma od neke firme iz inostranstva, postoji obaveza plaćanja poreza po odbitku.
Kada kupujete, tj. kada plaćate usluge ili servise kao firma od neke firme iz inostranstva, postoji obaveza plaćanja poreza po odbitku. U zavisnosti od toga šta plaćate i gde je sedište firme kojoj plaćate ponekad možete biti oslobođeni plaćanja tog poreza, ali ponekad vas kači. Prelazimo šta je to, neke od slučajeva kada se plaća i kada ne.