Dunja Vesić — Da li PANIČNI NAPADI mogu zauvek da nestanu? | Ivan Kosogor (Podcast)

Da, ti to možeš
Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor
Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije
Podcast PRO kurs: http://www.ivankosogor.com/podcast-pro/

Kada razumete ulogu paničnih napada, dođete do njihovog smisla (značenja), kada osetite emocije koje potiskujete – panični napad više neće imati svoju funkciju u vašem životu.

Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor

Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije

Podcast PRO kurs: http://www.ivankosogor.com/podcast-pro/

Kada razumete ulogu paničnih napada, dođete do njihovog smisla (značenja), kada osetite emocije koje potiskujete – panični napad više neće imati svoju funkciju u vašem životu.

Ebook: https://psihoterapijadunjavesic.rs/ebook/

💯 Zapratite me:

Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/

Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/

Website: www.ivankosogor.com/

Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

5 pitanja za… Igor Graic

5 pitanja za...

Igor Graic je iskusan poslovni razvoj sa demonstriranom istorijom rada u industriji računarskih igara i startappa, takođe asistent na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu gde predaje iz oblasti strateškog menadžmenta, e-poslovanja i novih tehnologija. Igor je idejni tvorac i vlasnik web aplikacije u regionu sa najvećim brojem psihoterapeuta https://podrskapsihoterapeuta.com/ i član ekspertskog tima u kabinetu Ministarstva za inovacije i tehnološki razvoj sa zadatkom da proceni inovativnu zajednicu u borbi protiv COVID-19.

Od maja 2019. godine on je i regionalni partner i ambasador na takmičenju Seedstars World koje je prisutno u 85 zemalja širom sveta i ima bazu od preko 2000 investitora.

Odgovorili smo na 5 pitanja koja ste postavljali tokom sedmice:

  1. Koliko investitori prate prolazak startapa kroz razne programe akceleracije i mentorstva i da li smatrate da je to (manje) bitan faktor za investiranje?
  2. Koliko su takmičenja ovog tipa bitna za startup? Da li moraš biti pobednik ili svi učesnici mogu dobiti neku vrednost samim učešćem?
  3. Pitanje za Bogdana: Koje tri stvari biste posebno istakli sa Seedstars takmicenja?
  4. Na osnovu vašeg iskustva, na šta još posebno sudije obraćaju pažnju pri odabiru startupa (naravno pored njihovih inovativnih rešenja), šta biste još istakli?
  5. Koje je vaše mišljenje, koja bi niša u tech industriji mogla da ima najveći impact sada tokom i/ili nakon korone?

Više o takmičenju možete pročitati ovde:

Seedstars World je najveće svetska startup takmičenje na tržištima u razvoju. Poslednjih šest godina Seedstars predstavnici putuju na 9-mesečnu svetsku turneju u potrazi za najboljim startupima u ranoj fazi u 65+ zemalja, organizujući 100+ događaja. Bira se jedan pobednik koji će predstavljati svaku posećenu zemlju koji je pozvan da prisustvuje jednom od 5 regionalnih samita, koji će ujediniti lokalne pobednike iz svake regije da se umreže sa regionalnim investitorima, mentorima i korporacijama. Lokalnim pobednicima se takođe pruža šansa da predstavljaju svoje zemlje na Seedstars Samitu, finalnom takmičenju koje se događa u Švajcarskoj, gde se startapovi takmiče za 500.000 dolara investicije. Samit Seedstars-a je vodeća manifestacija Seedstars-a, ispunjena sesijama, panel diskusijama, specijalizovanim radionicama i najboljim stručnjacima sa tržišta u razvoju.

Više informacija o takmičenju potražite ovde https://www.seedstarsworld.com/

EP5: Udeo u firmi kao benefit za vaše zaposlene?

Netokracija Office Talks
Da li ste razmišljali da vaše zaposlene uključite u vlasničku strukturu vaše kompanije?
Da li ste razmišljali da vaše zaposlene uključite u vlasničku strukturu vaše kompanije? Da li znate šta je nešto što se zove employee stock ownership plan? Ova i druga pitanja glavna su tema pete epizode Office Talks podcasta.

U novoj epizodi dotakli smo se i toga šta to podrazumeva sistem nagrađivanja zaposlenih kroz mogućnost sticanja udela u vlasničkoj strukturi jednog d.o.o, kao i zašto je taj proces važan sa strane motivacije zaposlenih i kada se treba odlučiti za taj korak. O ovim temama, razgovarali smo sa Markom Ćulafićem, advokatom i saradnikom u advokatskoj kancelariji Karanovic & Partners.

Pored ovih termina, Marko nam je detaljnije približio pojmove kao što su RSU i vesting period. U epizodi razgovaramo kako je ovaj model vlasničke strukture odnedavno postao primenjiv i u Srbiji.
__________

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/2757635/admin/

358 – Da li tražite avans za vaše usluge?

Male pobede
Avans ili depozit je iznos koji klijent plaća na početku projekta i dosta ljudi gleda negativno na traženje ili plaćanje istog.
Avans ili depozit je iznos koji klijent plaća na početku projekta i dosta ljudi gleda negativno na traženje ili plaćanje istog. U zavisnosti od toga koliko je komplikovana vaša usluga, koliko dugo traje projekat, nema ništa loše u traženju i postavljenju uslova za depozit. Ključna razlika između razmišljanja kada postoji avansna uplata ili ne, jeste koliko je i klijent posvećen projektu.

357 – Kako naplatiti dodatne troškove klijentu

Male pobede
U svakom projektu se može javiti situacija da je na kraju potrebno naplatiti dodatne troškove, a to može biti veoma stresno.
U svakom projektu se može javiti situacija da je na kraju potrebno naplatiti dodatne troškove, a to može biti veoma stresno. Sa jedne strane trebate obavestiti klijenta o tome, a ne želite da ispadnete „pohlepni“, bitno vam je da klijent bude zadovoljan – ali i da naplatite sve što treba. Ključna stvar je komunikacija sa klijentom, od samog početka projekta, inicijalnih dogovora, kao i vaša posvećenost toj komunikaciji tokom procesa rada.

Ivan Kosogor i Nemanja Milović o filteru, disciplini, energiji i društvenim mrežama [Filter PODCAST]

Da, ti to možeš
Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor
Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

Instagram: @nemanjamilovic

? Zapratite me:
Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/
Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/
Website: www.ivankosogor.com/
Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor

Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

Instagram: @nemanjamilovic

💯 Zapratite me:

Instagram:  www.instagram.com/ivankosogor/

Podcast:  www.ivankosogor.com/podcast/

Website: www.ivankosogor.com/

Facebook: www.facebook.com/kosogorivan/

Hvala vam na podršci!

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

356 – Da li smarate klijente sa „savršenom“ prodajom

Male pobede
Sto ljudi, sto ćudi…
Sto ljudi, sto ćudi… Siguran sam da ste se sreli sa najrazličitijim klijentima, od onih koji vole da se cenkaju i nikad im ništa nije dobro, do onih koji su odlučili da kupe vaš proizvod ili uslugu pre nego što su vas i sreli prvi put. Veoma je bitno da slušate šta klijent želi i da svaki razgovor prilagodite tome, posebno kada prodajete. Nije bitno što niste rekli sve, nije bitno što niste predstavili onu savršenu prezentaciju vašeg proizvoda, ako ste zaključili ugovor.

EP 070: Karlo Zagorac, The Barbers – tradicija i inovacija – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 70. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Karlo Zagorac – frizer, berberin, muzičar, i još ponešto.
U 70. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Karlo Zagorac – frizer, berberin, muzičar, i još ponešto. Kao jedan od osnivača berbernice The Barbers iliti “Barbersa” , Karlo će Vam ispričati o svojim frizerskim počecima, te dati uvid u “Barbers” svet: od začetka ideje o berbernici, preko opremanja, otvaranja i reklamiranja iste, pa do toga kako su preko noći postali turistička atrakcija.

Čućete i kako su izneli i prilagodili se trenutnoj situaciji sa korona virusom. Takođe, dotaći će se neizostavne teme, “Velikog brata” i posledicama istog, po kome je i poznat najširoj javnosti.

Teme u podkastu:

– Frizeraj
– “Veliki brat”
– Posledice rijalitija
– Začetak berberske ideje
– “Barbers”
– Davanje šmeka berbernici
– Ostati na vrhu
– Oblikovanje sveže krvi
– “Barbers” kao turistička atrakcija
– “Changa Project”: Muzički ventil

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/32uGaoB

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Policija u Srbiji – između poverenja i straha – Saša Đorđević | TALASNA DUŽINA #47

Talasna dužina
Šta smo nakon protesta naučili o policiji?
Šta smo nakon protesta naučili o policiji?
Koje sve vrste policije postoje u Srbiji?
Koliko građani veruju policiji i kako će na to uticati protesti?
Koji su uspešni primeri rada policije u svetu?
Koje smo reforme policije imali i šta je još potrebno da bi se poboljšao kvalitet njenog rada?

Gost: Saša Đorđević, Beogradski centar za bezbednosnu politiku.

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni i odgovrni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA https://bit.ly/3bVGjT9

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

GOOGLE PODCASTS: https://bit.ly/2TcgNme

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

KAKO USPEŠNO KOMUNICIRATI (ONLINE I OFFLINE) | ANA MIRKOVIĆ

Stepenicama Uspeha
Ana Mirković je gošća današnje epizode.

Ana Mirković je gošća današnje epizode. Sa Anom smo pričali o tome kako uspešno komunicirati, kako se komunikacija promenila od kada smo svi na pametnim uređajima i kako možemo da iskoristimo digitalnu komunikaciju kao alat savremenog doba.

🏆 Pričali smo i o temama kao što su:
✅ Kako doći do korisnika u 21. veku
✅ Kako kreirati sadržaj i koji tip sadržaja najbolje prolazi
✅ Marketing Strategija 2020
✅ Kako kompanije mogu iskoristiti COVID19 situaciju za jačanje brenda
✅ Kako se današnja komunikacija razlikuje od ranijih vremena
✅ Kako izgraditi karijeru
✅ Kako se nove generacije ponašaju online

🗣 Ana Mirković Biografija:

Ana Mirković je zajedno sa Borisom Trivanom osnovala Institut za digitalne komunikacije. Konsultant je za projekte digitalne transformacije i digitalnog marketinga u Evropskoj banci za obnovu i razvoj, takođe je u organizaciji Save the children, a dugi niz godina je savetnica za digitalno nasilje na projektima UNICEF Srbija. Magistar je psihologije, a trenutno je na doktorskim studijama na Univerzitetu za mir Ujedinjenih nacija na katedri za strateški menadžment.

📌 Autori podcast-a
Sagovornik: Marko Pajić
Video produkcija: Aleksandar Sretković

Sajt: https://stepenicamauspeha.rs/kako-uspesno-komunicirati-online-i-offline-ana-mirkovic/