Marko Obrenović se bavi razvojem igara od početka studiranja, dakle već preko 10 godina. Radio je u nekim od najvećih domaćih studija, kao koncept artist, animator, artist, uzimao je najrazličitije uloge u timovima koji su razvijali igre, vodio je timove i mentorisao juniore u industriji.
Pre godinu dana, Marko je napustio svoj regularni posao i posvetio se u potpunosti razvoju i lansiranju svoje prve nezavisne igre. On sam piše, crta, animira, programira, testira i objavljuje svoju originalnu igru – radi ovo kao full time posao, bez plana B.
Sa Markom smo razgovorali o gejmingu, generalno, o radu u timovima različite veličine, o kreativnosti i kreativnom radu u jednoj tako ekstremno multidisciplinarnoj i multimedijalnoj industriji kao što je gejming. Pričali smo o tome šta sve ulazi u kreativni proces, koji je minimalni skup alata koje moraš da imaš na raspolaganju da bi ovo radio, dotakli smo se motivacije i discipline, ali i nekih vrlo konkretnih stvari kao što su proces objavljivanja igre i monetizacija.
Ukratko, all gaming everything, ali ovaj podkast definitivno može biti zanimljiv i ljudima koji nikada ranije nisu imali dodira sa igricama. Mnoge stvari o kojima smo diskutovali veoma su primenjive u različitim sferama kreativnog rada.
ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Deezer: https://bit.ly/31p0kPx
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Produkcija: www.ziska.rs